HledáteSupportBee alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší SupportBee alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Pořiďte si ten správný software pro help desk pro vaši firmu. LiveAgent je vícekanálové řešení, které vám přináší skvělé nástroje pro poskytování nejlepší možné zákaznické podpory. 

Tiketovací systém LiveAgent umí víc než jen posílat e-maily. Pokryjte všechny relevantní komunikační kanály a přibližte se svým zákazníkům.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Více než 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy příjemnější. 

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

SupportBee vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
SupportBee
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí prodej letenek v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
SupportBee nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
SupportBee nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
SupportBee nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
SupportBee nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
SupportBee nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
SupportBee nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
SupportBee nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí znalostní databázi v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí zákaznické fórum v plánu za 20 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí funkce API v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
SupportBee nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
SupportBee nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
SupportBee nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
SupportBee nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
SupportBee nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 15USD/agent/měsíc.
social notifications - illustration

Více kanálů, lepší podpora

Poskytněte svým zákazníkům více možností, jak vás kontaktovat. Nezůstávejte jen u e-mailů, ale nechte je, aby vás kontaktovali prostřednictvím sociálních médií, jako je Instagram nebo Facebook. Mohou vám zavolat na vaše vlastní call centrum, chatovat s vámi prostřednictvím widgetu živého chatu na vašich webových stránkách nebo si sami najít odpovědi prostřednictvím znalostní databáze.

Všechna komunikace je řízena prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže se nemusíte obávat chaotické komunikace. Vše je vyřešeno, jak má být. 

Líbil by se vám rychlý živý chat?

Živý chat je skvělým nástrojem, který umožňuje zákazníkům rychle se s vámi spojit přímo z vašich webových stránek. Proto by měl být co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Můžete dokonce vidět, co vaši zákazníci píší, zatímco to píší, a připravit si odpovědi ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Hledáte jiný helpdesk software?

Pořízení dalších nástrojů, funkcí a komunikačních kanálů pro váš helpdesk nemusí zruinovat váš rozpočet. Placené plány služby LiveAgent jsou za rozumnou cenu a obsahují vše, co potřebujete pro poskytování lepší zákaznické podpory. Podívejte se na naše plány a přesvědčte se o tom sami. 
Více informací

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Jste připraveni to vyzkoušet?

Přejděte na LiveAgent ještě dnes a poskytněte lepší podporu pomocí správných nástrojů.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Chcete nás porovnat s dalšími alternativami?

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa SupportBee
    Liveagent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou. Kromě výkonného live chatu vám Liveagent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. Liveagent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

    Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

    LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím více kanálů a účtů. Poskytněte pomoc pomocí nejlepších nástrojů a usnadněte si práci díky skvělému systému tiketů. 4 důvody, proč firmy přecházejí na Liveagent. Nejrychlejší live chat widget je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVocalcom alternativu?

    Přejděte na LiveAgent software a zlepšete zákaznickou podporu. Poskytujte pomoc na více kanálech a usnadněte si práci s tikety.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

    Potřebujete alternativu HappyFox?

    LiveAgent je spolehlivý a přizpůsobitelný software pro zákaznickou podporu s pokročilými funkcemi a integracemi komunikačních kanálů.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x