HledáteSupportBee alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší SupportBee alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Pořiďte si ten správný software pro help desk pro vaši firmu. LiveAgent je vícekanálové řešení, které vám přináší skvělé nástroje pro poskytování nejlepší možné zákaznické podpory. 

Tiketovací systém LiveAgent umí víc než jen posílat e-maily. Pokryjte všechny relevantní komunikační kanály a přibližte se svým zákazníkům.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Phone icon

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Statistic icon

Bohatý na funkce

Více než 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy příjemnější. 

Money Bag

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

SupportBee vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
SupportBee
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí prodej letenek v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
SupportBee nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
SupportBee nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
SupportBee nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
SupportBee nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
SupportBee nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
SupportBee nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
SupportBee nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí znalostní databázi v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí zákaznické fórum v plánu za 20 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí funkce API v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
SupportBee nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
SupportBee nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
SupportBee nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
SupportBee nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
SupportBee nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 15USD/agent/měsíc.
social notifications - illustration

Více kanálů, lepší podpora

Poskytněte svým zákazníkům více možností, jak vás kontaktovat. Nezůstávejte jen u e-mailů, ale nechte je, aby vás kontaktovali prostřednictvím sociálních médií, jako je Instagram nebo Facebook. Mohou vám zavolat na vaše vlastní call centrum, chatovat s vámi prostřednictvím widgetu živého chatu na vašich webových stránkách nebo si sami najít odpovědi prostřednictvím znalostní databáze.  

Všechna komunikace je řízena prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže se nemusíte obávat chaotické komunikace. Vše je vyřešeno, jak má být. 

Líbil by se vám rychlý živý chat?

Živý chat je skvělým nástrojem, který umožňuje zákazníkům rychle se s vámi spojit přímo z vašich webových stránek. Proto by měl být co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Můžete dokonce vidět, co vaši zákazníci píší, zatímco to píší, a připravit si odpovědi ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Hledáte jiný helpdesk software?

Pořízení dalších nástrojů, funkcí a komunikačních kanálů pro váš helpdesk nemusí zruinovat váš rozpočet. Placené plány služby LiveAgent jsou za rozumnou cenu a obsahují vše, co potřebujete pro poskytování lepší zákaznické podpory. Podívejte se na naše plány a přesvědčte se o tom sami. 

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Jste připraveni to vyzkoušet?

Přejděte na LiveAgent ještě dnes a poskytněte lepší podporu pomocí správných nástrojů.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativou SupportBee?

LiveAgent je alternativou SupportBee, která nabízí více než jen systém ticketů. LiveAgent je kompletní řešení helpdesku, které zahrnuje tiketing, call centrum, živý chat, zákaznický portál, fórum, znalostní databázi a integraci se sociálními médii. Je tedy skvělou volbou pro firmy, které se snaží poskytovat plnohodnotné služby zákazníkům, aniž by musely vynakládat další náklady na najímání dalších agentů.

Proč byste měli přejít na LiveAgent?

LiveAgent je funkčně bohatý software pro služby zákazníkům, který nabízí rozsáhlé množství funkcí pro zlepšení pracovních postupů agentů, jako je automatické zpětné volání, automatická distribuce lístků, IVR a další. Díky tomu můžete vytvořit efektivní pracovní postupy pro své zástupce zákaznického servisu, což zlepší celkový zákaznický servis.

Jaké jsou obchodní výhody přechodu na LiveAgent?

Vzhledem k tomu, že LiveAgent je kompletní řešení helpdesku, umožňuje efektivně řešit všechny problémy zákazníků. Výsledkem je, že vaše firma může zlepšit zákaznickou zkušenost, loajalitu zákazníků, prodej a celkový pracovní postup agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo