Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou podpory pro sociální média na trhu.
Převezměte kontrolu nad svými sociálními sítěmi pomocí naší alternativy helpdesku pro sociální média. Naše integrované řešení zajistí, že zachytíte každou zprávu, komentář nebo zmínku o vaší firmě, což povede k pozitivnímu vnímání vaší značky, větší spokojenosti zákazníků a vyšším prodejům.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu helpdesku pro sociální média zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | Zendesk
Porovnejte Zendesk se službou LiveAgent. | Zoho Desk
Porovnejte Zoho Desk se službou LiveAgent. | Groove
Porovnejte Groove se službou LiveAgent. | Help Scout
Porovnejte Kayako se službou LiveAgent. |
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra. | 4.7 LiveAgent získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5. | 4.3 Společnost Zendesk získala od ověřených uživatelů na webu Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5. | 4.5 Zoho Desk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5. | 4.5 Groove obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5. | 4.7 Help Scout získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5. |
Jednoduchost použití
Hodnocení jednoduchosti použití od ověřených uživatelů na Capterra. | 4.6 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace LiveAgent známkou 4,6 z 5. | 4.3 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití služby Zendesk známkou 4,3 z 5. | 4.4 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Zoho Desk známkou 4,4 z 5. | 4.5 Ověření uživatelé na webu Capterra ohodnotili službu Groove známkou 4,5 z 5 za jednoduchost použití. | 4.7 Ověření uživatelé na webu Capterra ohodnotili službu Help Scout známkou 4,7 z 5 za jednoduchost použití. |
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra. | 4.7 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu. | 4.2 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu. | 4.3 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zoho Desk známkou 4,3 z 5 za zákaznickou podporu. | 4.6 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Groove známkou 4,6 z 5 za zákaznickou podporu. | 4.8 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Help Scout známkou 4,8 z 5 za zákaznickou podporu. |
Poměr ceny a kvality
Hodnocení poměru ceny a kvality od ověřených uživatelů na webu Capterra. | 4.7 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 v porovnání ceny a kvality. | 4.1 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk známkou 4,1 z 5 v porovnání ceny a kvality. | 4.5 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zoho Desk známkou 4,5 z 5 v porovnání ceny a kvality. | 4.0 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Groove známkou 4,0 z 5 v porovnání ceny a kvality. | 4.6 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Help Scout známkou 4,6 z 5 v porovnání ceny a kvality. |
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc. |
39 USD/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
$59-$199/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
18-45 USD/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
$25-$40/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
$25-$40/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Zendesk nenabízí integraci Instagramu. | Zoho Desk nenabízí integraci Instagramu. | Groove nenabízí integraci Instagramu. | Help Scout nenabízí integraci Instagramu. |
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média.. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | Zendesk nabízí integraci Facebooku. | Zoho Desk nabízí integraci Facebooku. | Groove nabízí integraci Facebooku. | Help Scout nabízí integraci Facebooku. |
Messenger
Integrace aplikace Facebook Messenger, která načte všechny přímé zprávy a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na přímé zprávy ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Messengeru. | Zendesk nabízí integraci Messengeru. | Zoho Desk nenabízí integraci Messengeru. | Groove nabízí integraci Messengeru. |
Neznámá informace
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Zendesk nabízí integraci Twitteru. | Zoho Desk nabízí integraci Twitteru. | Groove nabízí integraci Twitteru. | Help Scout nenabízí integraci Twitteru. |
Whatsapp
Integrace aplikace Whatsapp, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média. |
Již brzy
LiveAgent v současné době nenabízí integraci aplikace WhatsApp, nicméně se na ní pracuje. Buďte na příjmu! | Zendesk nabízí integraci aplikace Whatsapp. | Zoho Desk nenabízí integraci aplikace Whatsapp. | Groove nenabízí integraci aplikace Whatsapp. | Help Scout nenabízí integraci aplikace Whatsapp. |
Viber
Integrace Viberu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | Zendesk nenabízí integraci Viberu. | Zoho Desk nenabízí integraci Viberu. | Groove nenabízí integraci Viberu. | Help Scout nenabízí integraci Viberu. |
Sledování interakcí
Sledujte chování návštěvníků vašeho webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se právě nacházejí. | LiveAgent nabízí sledování interakcí. | Zendesk nabízí sledování interakcí. | Zoho Desk nabízí sledování interakcí. | Groove nabízí sledování interakcí. | Help Scout nabízí sledování interakcí. |
Vícekanálová komunikace
Propojení s více komunikačními kanály (například s e-mailem, live chatem, call centrem nebo sociálními médii), aby bylo možné zjednodušit všechny zprávy a umožnit agentům reagovat na ně přímo ze softwaru helpdesku pro sociální média. | LiveAgent nabízí vícekanálovou komunikaci. | Zendesk nabízí vícekanálovou komunikaci. | Zoho Desk nabízí vícekanálovou komunikaci. | Groove nabízí vícekanálovou komunikaci. | Help Scout nabízí vícekanálovou komunikaci. |
Automatizované přesměrování
Automatizované přesměrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek. | LiveAgent nabízí automatizované přesměrování. | Zendesk nabízí automatizované přesměrování. |
Omezené
Zoho Desk nabízí omezený počet (5, 15 nebo 30) automatizačních pravidel přesměrování v závislosti na cenovém plánu. | Groove nenabízí automatizované přesměrování. | Help Scout nabízí automatizované přesměrování. |
Výkonnostní metriky
Umožňuje uživatelům vytvářet přehledy o výkonnosti dle kanálů, oddělení či agentů. | LiveAgent nabízí výkonnostní metriky. | Zendesk nabízí výkonnostní metriky. | Zoho Desk nabízí výkonnostní metriky. | Groove nabízí výkonnostní metriky. | Help Scout nabízí výkonnostní metriky. |
Správa skupin
Umožňuje agentům vytvářet skupiny kontaktů pro marketingovou a prodejní segmentaci. | LiveAgent nabízí správu skupin. | Zendesk nabízí správu skupin. | Zoho Desk nenabízí správu skupin. | Groove nenabízí správu skupin. | Help Scout nenabízí správu skupin. |
Označování na sociálních sítí
| Umožňuje agentům označovat zákazníky při odpovídání na jejich dotazy na sociálních sítích prostřednictvím softwaru helpdesku pro sociální sítě. LiveAgent nabízí funkci označování na sociálních sítí. | Zendesk nabízí funkci označování na sociálních sítí. | Zoho Desk nenabízí funkci označování na sociálních sítí. | Groove nabízí funkci označování na sociálních sítí. | Help Scout nenabízí funkci označování na sociálních sítí. |
Sledování značky
Umožňuje uživatelům sledovat konkrétní klíčová slova na Twitteru tím, že každý tweet, který obsahuje dané klíčové slovo, vloží do softwaru ve formě tiketu. | LiveAgent nabízí sledování značek (klíčových slov). | Zendesk nenabízí sledování značek (klíčových slov). | Zoho Desk nenabízí sledování značek (klíčových slov). | Groove nenabízí sledování značek (klíčových slov). | Help Scout nenabízí sledování značek (klíčových slov). |
Spolupráce
Umožňuje agentům spolupracovat na vyřešení tiketů. | LiveAgent podporuje funkci spolupráce. | Zendesk podporuje funkci spolupráce. |
Omezené
Funkce spolupráce v aplikaci Zoho Desk jsou dostupné pouze v plánech Professional a Enterprise. | Groove podporuje funkci spolupráce. | Help Scout podporuje funkci spolupráce. |
Správa více účtů
Umožňuje uživatelům propojit více účtů sociálních médií (například dva účty z Facebooku nebo tři účty z Twitteru) se softwarem helpdesku pro sociální média. | LiveAgent nabízí správu více účtů. | Zendesk nenabízí správu více účtů. |
Omezené
K aplikaci Zoho Desk lze připojit pouze omezený počet e-mailových účtů, widgetů pro feedback, webových formulářů či účtů sociálních médií. | Groove nabízí správu více účtů. | Help Scout nenabízí správu více účtů. |
Reportování/Analytika
Analytický panel, který umožňuje vytvářet přehledy o výkonu. | LiveAgent nabízí reportování/analytiku. | Zendesk nabízí reportování/analytiku. |
Omezené
V aplikaci Zoho Desk je ve všech plánech s výjimkou plánu Enterprise omezen přístup k nástrojovým panelům pro vytváření reportů/analytiky. | Groove nabízí reportování/analytiku. | Help Scout nabízí reportování/analytiku. |
Buďte brandem, o kterém všichni mluví! Zlepšete své doporučení face-to-face a zvyšte své prodeje poskytováním vynikajících služeb zákazníkům na sociálních sítích.
Začněte prezentovat svou silnou přítomnost, a to online s naší alternativou helpdesku pro sociální média ještě dnes!
Alternativy helpdesku pro sociální média jsou vaší tajnou zbraní pro organizaci a přehlednost, a to na různých sociálních sítích. Zjednodušte každou zprávu, komentář či zmínku do jednotného ovládacího panelu a zajistěte, abyste zareagovali na každou zprávu. Čeká vás bezproblémový servis!
Komunikujte se zákazníky prostřednictvím aplikace Viber a zvyšte své prodeje! Snadno odpovídejte na zprávy týkající se prodeje, propagačních akcí nebo speciálních nabídek.
Využijte naše nástroje pro naslouchání na sociálních sítích, které vám umožní sledovat unikátní klíčová slova. Zajímá vás, co se říká o vaší konkurenci? Jednoduše je začněte sledovat na Twitteru díky naší alternativě helpdesku pro sociální média.
Necháte se vláčet naštvaným zákazníkem? Jednejte rychle, ještě před tím, než bude pozdě a zákazník zruší smlouvu. Sledujte všechny zmínky o své firmě či značce na Twitteru (a to, i přesto, když nejste výslovně označeni) a zapojte se do konverzace. Napravte veškeré křivdy počínaje dneškem!
Sdílení přihlašovacích údajů je minulostí! Dopřejte svým agentům podpory sdílenou plochu, která jim umožní spolupracovat a odpovídat na dotazy ze sociálních sítí, aniž by se museli přihlašovat ke každé platformě zvlášť.
Zlepšete produktivitu svého týmu o více, než 35 % pomocí alternativního helpdesku pro sociální média. Zbavte se rozptylování, které představují příspěvky z Instagramu, Twitteru a Facebooku, tím, že budete odpovídat na všechny zprávy a oznámení z pracovní plochy agenta. Rozlučte se s memes a nekonečným scrollováním!
Nevidíte v tom větší perspektivu? Alternativa helpdesku pro sociální média vám zajistí, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu každého vašeho zákazníka k vyřešení tiketu prostřednictvím live chatu, sociálních medií, e-mailu nebo telefonu v jediném vlákně tiketu. Je to opravdu snadné!
Využijte pokročilé funkce, které alternativy helpdesku pro sociální média nabízejí. Například – vestavěný systém CRM nebo naplánované (konzervované) zprávy. Ušetřete až 15 hodin týdně tím, že budete mít po ruce všechny informace o svých zákaznících a připravené předdefinované odpovědi.
Moderní doba vyžaduje moderní řešení. Odpovídejte na dotazy ze sociálních sítí i na cestách pomocí naší mobilní aplikace, která je dostupná, jak v obchodě Google Play, tak pro App Store.
Alternativy helpdesku pro sociální média nabízejí bohaté možnosti automatizace. Automatizujte každodenní, opakující se úkoly, jako je například monitorování úkolů, přiřazování úkolů či značek a další. Možnosti jsou nekonečné.
Zlepšete své služby (a také zkušenosti zákazníků, které poskytujete) pomocí našich rozsáhlých analytických a reportovacích funkcí. Čerpejte poznatky z dat v reálném čase a upravte podle nich svou strategii služeb.
Nenecháme vás na holičkách! Jsme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a nabízíme podporu v několika jazycích. Kdykoli se na nás můžete obrátit prostřednictvím chatu, e-mailu či telefonu.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
Společnost nabízí software zákaznické podpory a telefonní systémy VoIP. Má ocenění a certifikáty. Nabízí 5 snadných kroků k vybudování byznysu s umělou inteligencí.
Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte
Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.
Nestresující software pro podporu na sociálních sítích
Zákaznický servis na sociálních sítích je nová softwarová záležitost, která shromažďuje zprávy o značce a umožňuje komunikaci se zákazníky na jednom místě. Může obsahovat i živý chat a dotazy do fóra.
Software pro podporu sociálních médií bez stresu
Zlepšete zákaznickou podporu pomocí univerzální schránky, která uspořádává a shromažďuje veškerou komunikaci a dotazy na jednom místě.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech