Jste otráveni vaším softwarem podpory pro sociální média?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou podpory pro sociální média na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Přivádí vás sociální média k šílenství?

Převezměte kontrolu nad svými sociálními sítěmi pomocí naší alternativy helpdesku pro sociální média. Naše integrované řešení zajistí, že zachytíte každou zprávu, komentář nebo zmínku o vaší firmě, což povede k pozitivnímu vnímání vaší značky, větší spokojenosti zákazníků a vyšším prodejům.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Funkce Liveagent Zendesk
Porovnejte Zendesk se službou LiveAgent.
Zoho Desk
Porovnejte Zoho Desk se službou LiveAgent.
Groove
Porovnejte Groove se službou LiveAgent.
Help Scout
Porovnejte Kayako se službou LiveAgent.
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
LiveAgent získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
4.3
Společnost Zendesk získala od ověřených uživatelů na webu Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5.
4.5
Zoho Desk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5.
4.5
Groove obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5.
4.7
Help Scout získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
Jednoduchost použití
Hodnocení jednoduchosti použití od ověřených uživatelů na Capterra.
4.6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace LiveAgent známkou 4,6 z 5.
4.3
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití služby Zendesk známkou 4,3 z 5.
4.4
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Zoho Desk známkou 4,4 z 5.
4.5
Ověření uživatelé na webu Capterra ohodnotili službu Groove známkou 4,5 z 5 za jednoduchost použití.
4.7
Ověření uživatelé na webu Capterra ohodnotili službu Help Scout známkou 4,7 z 5 za jednoduchost použití.
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu.
4.2
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu.
4.3
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zoho Desk známkou 4,3 z 5 za zákaznickou podporu.
4.6
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Groove známkou 4,6 z 5 za zákaznickou podporu.
4.8
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Help Scout známkou 4,8 z 5 za zákaznickou podporu.
Poměr ceny a kvality
Hodnocení poměru ceny a kvality od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 v porovnání ceny a kvality.
4.1
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk známkou 4,1 z 5 v porovnání ceny a kvality.
4.5
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zoho Desk známkou 4,5 z 5 v porovnání ceny a kvality.
4.0
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Groove známkou 4,0 z 5 v porovnání ceny a kvality.
4.6
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Help Scout známkou 4,6 z 5 v porovnání ceny a kvality.
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
39 USD/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$59-$199/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
18-45 USD/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$25-$40/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$25-$40/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Zendesk nenabízí integraci Instagramu.
Zoho Desk nenabízí integraci Instagramu.
Groove nenabízí integraci Instagramu.
Help Scout nenabízí integraci Instagramu.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média..
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Zendesk nabízí integraci Facebooku.
Zoho Desk nabízí integraci Facebooku.
Groove nabízí integraci Facebooku.
Help Scout nabízí integraci Facebooku.
Messenger
Integrace aplikace Facebook Messenger, která načte všechny přímé zprávy a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na přímé zprávy ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Messengeru.
Zendesk nabízí integraci Messengeru.
Zoho Desk nenabízí integraci Messengeru.
Groove nabízí integraci Messengeru.
Neznámá informace
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Zendesk nabízí integraci Twitteru.
Zoho Desk nabízí integraci Twitteru.
Groove nabízí integraci Twitteru.
Help Scout nenabízí integraci Twitteru.
Whatsapp
Integrace aplikace Whatsapp, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média.
Již brzy LiveAgent v současné době nenabízí integraci aplikace WhatsApp, nicméně se na ní pracuje. Buďte na příjmu!
Zendesk nabízí integraci aplikace Whatsapp.
Zoho Desk nenabízí integraci aplikace Whatsapp.
Groove nenabízí integraci aplikace Whatsapp.
Help Scout nenabízí integraci aplikace Whatsapp.
Viber
Integrace Viberu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku pro sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Zendesk nenabízí integraci Viberu.
Zoho Desk nenabízí integraci Viberu.
Groove nenabízí integraci Viberu.
Help Scout nenabízí integraci Viberu.
Sledování interakcí
Sledujte chování návštěvníků vašeho webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se právě nacházejí.
LiveAgent nabízí sledování interakcí.
Zendesk nabízí sledování interakcí.
Zoho Desk nabízí sledování interakcí.
Groove nabízí sledování interakcí.
Help Scout nabízí sledování interakcí.
Vícekanálová komunikace
Propojení s více komunikačními kanály (například s e-mailem, live chatem, call centrem nebo sociálními médii), aby bylo možné zjednodušit všechny zprávy a umožnit agentům reagovat na ně přímo ze softwaru helpdesku pro sociální média.
LiveAgent nabízí vícekanálovou komunikaci.
Zendesk nabízí vícekanálovou komunikaci.
Zoho Desk nabízí vícekanálovou komunikaci.
Groove nabízí vícekanálovou komunikaci.
Help Scout nabízí vícekanálovou komunikaci.
Automatizované přesměrování
Automatizované přesměrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek.
LiveAgent nabízí automatizované přesměrování.
Zendesk nabízí automatizované přesměrování.
Omezené Zoho Desk nabízí omezený počet (5, 15 nebo 30) automatizačních pravidel přesměrování v závislosti na cenovém plánu.
Groove nenabízí automatizované přesměrování.
Help Scout nabízí automatizované přesměrování.
Výkonnostní metriky
Umožňuje uživatelům vytvářet přehledy o výkonnosti dle kanálů, oddělení či agentů.
LiveAgent nabízí výkonnostní metriky.
Zendesk nabízí výkonnostní metriky.
Zoho Desk nabízí výkonnostní metriky.
Groove nabízí výkonnostní metriky.
Help Scout nabízí výkonnostní metriky.
Správa skupin
Umožňuje agentům vytvářet skupiny kontaktů pro marketingovou a prodejní segmentaci.
LiveAgent nabízí správu skupin.
Zendesk nabízí správu skupin.
Zoho Desk nenabízí správu skupin.
Groove nenabízí správu skupin.
Help Scout nenabízí správu skupin.
Označování na sociálních sítí
Umožňuje agentům označovat zákazníky při odpovídání na jejich dotazy na sociálních sítích prostřednictvím softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí funkci označování na sociálních sítí.
Zendesk nabízí funkci označování na sociálních sítí.
Zoho Desk nenabízí funkci označování na sociálních sítí.
Groove nabízí funkci označování na sociálních sítí.
Help Scout nenabízí funkci označování na sociálních sítí.
Sledování značky
Umožňuje uživatelům sledovat konkrétní klíčová slova na Twitteru tím, že každý tweet, který obsahuje dané klíčové slovo, vloží do softwaru ve formě tiketu.
LiveAgent nabízí sledování značek (klíčových slov).
Zendesk nenabízí sledování značek (klíčových slov).
Zoho Desk nenabízí sledování značek (klíčových slov).
Groove nenabízí sledování značek (klíčových slov).
Help Scout nenabízí sledování značek (klíčových slov).
Spolupráce
Umožňuje agentům spolupracovat na vyřešení tiketů.
LiveAgent podporuje funkci spolupráce.
Zendesk podporuje funkci spolupráce.
Omezené Funkce spolupráce v aplikaci Zoho Desk jsou dostupné pouze v plánech Professional a Enterprise.
Groove podporuje funkci spolupráce.
Help Scout podporuje funkci spolupráce.
Správa více účtů
Umožňuje uživatelům propojit více účtů sociálních médií (například dva účty z Facebooku nebo tři účty z Twitteru) se softwarem helpdesku pro sociální média.
LiveAgent nabízí správu více účtů.
Zendesk nenabízí správu více účtů.
Omezené K aplikaci Zoho Desk lze připojit pouze omezený počet e-mailových účtů, widgetů pro feedback, webových formulářů či účtů sociálních médií.
Groove nabízí správu více účtů.
Help Scout nenabízí správu více účtů.
Reportování/Analytika
Analytický panel, který umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
LiveAgent nabízí reportování/analytiku.
Zendesk nabízí reportování/analytiku.
Omezené V aplikaci Zoho Desk je ve všech plánech s výjimkou plánu Enterprise omezen přístup k nástrojovým panelům pro vytváření reportů/analytiky.
Groove nabízí reportování/analytiku.
Help Scout nabízí reportování/analytiku.

V LiveAgent má důvěru více, než 30 000 společností a 150 milionů koncových uživatelů

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Zlepšete svou reputaci sociálních sítí

Buďte brandem, o kterém všichni mluví! Zlepšete své doporučení face-to-face a zvyšte své prodeje poskytováním vynikajících služeb zákazníkům na sociálních sítích.

Začněte prezentovat svou silnou přítomnost, a to online s naší alternativou helpdesku pro sociální média ještě dnes!

Odpovězte na každý komentář, zprávu či zmínku

Alternativy helpdesku pro sociální média jsou vaší tajnou zbraní pro organizaci a přehlednost, a to na různých sociálních sítích. Zjednodušte každou zprávu, komentář či zmínku do jednotného ovládacího panelu a zajistěte, abyste zareagovali na každou zprávu. Čeká vás bezproblémový servis!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integrace sociálních sítí zahrnuje:

Zlepšete prodeje s Viber zprávami

Komunikujte se zákazníky prostřednictvím aplikace Viber a zvyšte své prodeje! Snadno odpovídejte na zprávy týkající se prodeje, propagačních akcí nebo speciálních nabídek.

Sledujte svou konkurenci

Využijte naše nástroje pro naslouchání na sociálních sítích, které vám umožní sledovat unikátní klíčová slova. Zajímá vás, co se říká o vaší konkurenci? Jednoduše je začněte sledovat na Twitteru díky naší alternativě helpdesku pro sociální média.

Live chat templates

Uhaste požár, než bude pozdě

Necháte se vláčet naštvaným zákazníkem? Jednejte rychle, ještě před tím, než bude pozdě a zákazník zruší smlouvu. Sledujte všechny zmínky o své firmě či značce na Twitteru (a to, i přesto, když nejste výslovně označeni) a zapojte se do konverzace. Napravte veškeré křivdy počínaje dneškem!

Užijte si špičkové zabezpečení

Sdílení přihlašovacích údajů je minulostí! Dopřejte svým agentům podpory sdílenou plochu, která jim umožní spolupracovat a odpovídat na dotazy ze sociálních sítí, aniž by se museli přihlašovat ke každé platformě zvlášť.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eliminujte zmatky a zvyšte produktivitu

Zlepšete produktivitu svého týmu o více, než 35 % pomocí alternativního helpdesku pro sociální média. Zbavte se rozptylování, které představují příspěvky z Instagramu, Twitteru a Facebooku, tím, že budete odpovídat na všechny zprávy a oznámení z pracovní plochy agenta. Rozlučte se s memes a nekonečným scrollováním!

Učte se z kontextově bohatých vláken z tiketů

Nevidíte v tom větší perspektivu? Alternativa helpdesku pro sociální média vám zajistí, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu každého vašeho zákazníka k vyřešení tiketu prostřednictvím live chatu, sociálních medií, e-mailu nebo telefonu v jediném vlákně tiketu. Je to opravdu snadné!

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Poskytujte rychlé a personalizované odpovědi

Využijte pokročilé funkce, které alternativy helpdesku pro sociální média nabízejí. Například – vestavěný systém CRM nebo naplánované (konzervované) zprávy. Ušetřete až 15 hodin týdně tím, že budete mít po ruce všechny informace o svých zákaznících a připravené předdefinované odpovědi.

Poskytujte skvělé služby i na cestách

Moderní doba vyžaduje moderní řešení. Odpovídejte na dotazy ze sociálních sítí i na cestách pomocí naší mobilní aplikace, která je dostupná, jak v obchodě Google Play, tak pro App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Odlehčení od nudných úkolů

Alternativy helpdesku pro sociální média nabízejí bohaté možnosti automatizace. Automatizujte každodenní, opakující se úkoly, jako je například monitorování úkolů, přiřazování úkolů či značek a další. Možnosti jsou nekonečné.

Učte se, zlepšujte se a překonávejte se

Zlepšete své služby (a také zkušenosti zákazníků, které poskytujete) pomocí našich rozsáhlých analytických a reportovacích funkcí. Čerpejte poznatky z dat v reálném čase a upravte podle nich svou strategii služeb.

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Něco je špatně?

Nenecháme vás na holičkách! Jsme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a nabízíme podporu v několika jazycích. Kdykoli se na nás můžete obrátit prostřednictvím chatu, e-mailu či telefonu.

Proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou helpdesku pro sociální média?

Naši zákazníci to říkají nejlépe

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativy helpdesku pro sociální média
Rádi byste převedli svá data z Lucepu do jiného rozhraní? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?

Společnost nabízí software zákaznické podpory a telefonní systémy VoIP. Má ocenění a certifikáty. Nabízí 5 snadných kroků k vybudování byznysu s umělou inteligencí.

Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.

Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte

Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Zákaznický servis na sociálních sítích je nová softwarová záležitost, která shromažďuje zprávy o značce a umožňuje komunikaci se zákazníky na jednom místě. Může obsahovat i živý chat a dotazy do fóra.

LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

Tidio alternativa - LiveAgent

Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Software pro podporu sociálních médií bez stresu

Zlepšete zákaznickou podporu pomocí univerzální schránky, která uspořádává a shromažďuje veškerou komunikaci a dotazy na jednom místě.

Live chat podpora je klíčovým prvkem úspěšné strategie získávání zákazníků pro každou společnost. Vyzkoušejte si live chat software LiveAgent zdarma!

Live chat software

Vícejazyčný chatovací widget umožňuje komunikaci v různých jazycích. Live chat zvyšuje produktivitu, zlepšuje vztahy a snižuje náklady. Existuje několik cenových modelů a vybírejte podle vašich potřeb. Je důležité mít podporu, možnost škálování a omezení softwaru v úvahu při výběru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo