Nesplňuje váš software tiketingu vaše očekávání? Potřebujete alternativu? Naše důkladné srovnání vnese světlo do nejpopulárnějších systémů tiketingu, které jsou k dispozici.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší software pro tiketingu zdarma!Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
Zendesk
Porovnejte Zendesk s LiveAgent.
|
SysAid
Porovnejte SysAid s LiveAgent.
|
Helpdesk.com | Help Scout
Porovnejte Help Scout s LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Zendesk získal celkové hodnocení 4,3 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
SysAid získal celkové hodnocení 4,5 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Helpdesk.com získal celkové hodnocení 4,6 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
Help Scout získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
Jednoduchost použití
Hodnocení snadného použití od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveAgent je hodnocen 4,6 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.3
Zendesk je hodnocen 4,3 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.4
SysAid má hodnocení 4,4 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.8
Helpdesk.com je hodnocen 4,8 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
Help Scout je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent má hodnocení 4,7 z 5 pro zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.2
Zendesk je hodnocen 4,2 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
SysAid je hodnocen 4,5 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.8
Helpdesk.com je hodnocen 4,8 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.8
Help Scout je hodnocen 4,8 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD za agenta za měsíc.
|
$5/měsíc/agent
Cena v USD za agenta za měsíc.
|
Neznámo
|
$4/měsíc/agent
Cena v USD za agenta za měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD za agenta za měsíc.
|
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace tiketů a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
|
LiveAgent nabízí upozornění a eskalace.
|
Zendesk nabízí upozornění a eskalace.
|
SysAid nabízí upozornění a eskalace.
|
Helpdesk.com nabízí upozornění a eskalace.
|
Help Scout nabízí upozornění a eskalace.
|
Automatické směrování
Automatické směrování tiketů do konkrétních oddělení a agentů na základě předem definovaných podmínek.
|
LiveAgent nabízí automatické směrování.
|
Zendesk nabízí automatické směrování.
|
SysAid nabízí automatické směrování.
|
Helpdesk.com nabízí automatické směrování.
|
Help Scout nabízí automatické směrování.
|
Řízení call centra
Centralizovaný řídicí panel pro volání, přijímání a správu hovorů.
|
LiveAgent nabízí správu call centra.
|
Zendesk nabízí správu call centra.
|
SysAid nenabízí správu call centra.
|
Helpdesk.com nenabízí správu call centra.
|
Help Scout nabízí správu call centra.
|
Přizpůsobitelné značky
Možnost použít bílý štítek (bez značky).
|
LiveAgent nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Zendesk nabízí přizpůsobitelné značky.
|
SysAid nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Helpdesk.com nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Help Scout nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Integrace e-mailu
Možnost propojit software tiketingu s více e -mailovými adresami za účelem přijímání, odpovídání a psaní e-mailů přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci e-mailů.
|
Zendesk nabízí integraci e-mailů.
|
SysAid nabízí integraci e-mailů.
|
Helpdesk.com nabízí integraci e-mailů.
|
Help Scout nabízí integraci e-mailů.
|
Sledování interakcí
Sledujte chování návštěvníka vašeho webu. Podívejte se, jak dlouho prohlíží váš web nebo na kterém webu se nachází.
|
LiveAgent nabízí sledování interakcí.
|
Zendesk nabízí sledování interakcí.
|
SysAid nabízí sledování interakcí.
|
Helpdesk.com nabízí sledování interakcí.
|
Help Scout nabízí sledování interakcí.
|
Správa znalostní báze
Funkce, která umožňuje uživatelům vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
|
LiveAgent nabízí správu znalostní báze.
|
Zendesk nabízí správu znalostní báze.
|
SysAid nabízí správu znalostní báze.
|
Helpdesk.com nenabízí správu znalostní báze.
|
Help Scout nabízí správu znalostní báze.
|
Makra/šablony odpovědí
Funkce, která umožňuje uživatelům vytvářet předdefinované odpovědi na často kladené otázky, které lze nasadit jediným kliknutím.
|
LiveAgent nabízí makra/šablony odpovědí.
|
Zendesk nabízí makra/šablony odpovědí.
|
SysAid nabízí makra/šablony odpovědí.
|
Helpdesk.com nabízí makra/šablony odpovědí.
|
Help Scout nabízí makra/šablony odpovědí.
|
Vícekanálová komunikace
Propojuje více komunikačních linek (například e-mail, živý chat, call centrum nebo sociální média) a zefektivňuje všechny zprávy a umožňuje uživatelům na ně reagovat prostřednictvím softwaru tiketingu.
|
LiveAgent nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Zendesk nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
SysAid nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Helpdesk.com nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Help Scout nenabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Monitorování sítě
Monitorujte stav svého systému/sítě, abyste zjistili, zda jsou všechny systémy online a zda správně fungují.
|
LiveAgent nabízí monitorování sítě.
|
Zendesk nabízí monitorování sítě.
|
SysAid nenabízí monitorování sítě.
|
Helpdesk.com nenabízí monitorování sítě.
|
Help Scout nabízí monitorování sítě.
|
Chat v reálném čase
Nativní widget pro živý chat, který lze nasadit na váš web a použít pro komunikaci s návštěvníky vašeho webu v reálném čase.
|
LiveAgent nabízí chat v reálném čase.
|
Zendesk nabízí chat v reálném čase.
|
SysAid nabízí chat v reálném čase.
|
Helpdesk.com nenabízí chat v reálném čase.
|
Help Scout nabízí chat v reálném čase.
|
Vzdálený přístup/ovládání
Možnost vzdáleného přístupu a ovládání počítače zákazníka pro rychlejší řešení problémů.
|
LiveAgent nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
|
Zendesk nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
|
SysAid nabízí vzdálený přístup/ovládání.
|
Helpdesk.com nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
|
Help Scout nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
|
Reporting/Analytika
Analytický řídicí panel, který umožňuje uživatelům generovat zprávy o výkonu.
|
LiveAgent nabízí hlášení/analytiku.
|
Zendesk nabízí hlášení/analytiku.
|
SysAid nabízí hlášení/analytiku.
|
Helpdesk.com nabízí hlášení/analytiku.
|
Help Scout nenabízí hlášení/analytiku.
|
Samoobslužný portál
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Zendesk nabízí samoobslužný portál.
|
SysAid nabízí samoobslužný portál.
|
Helpdesk.com nenabízí samoobslužný portál.
|
Help Scout nabízí samoobslužný portál.
|
Dohoda o úrovni služeb (SLA) management
Funkce, která vám umožní spravovat a monitorovat protokoly SLA, kompatibilitu SLA a další.
|
LiveAgent nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
|
Zendesk nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
|
SysAid nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
|
Helpdesk.com nenabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
|
Help Scout nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
|
Integrace sociálních médií
Integrace s populárními sociálními sítěmi, jako je Facebook.
|
LiveAgent nabízí integraci sociálních médií.
|
Zendesk nabízí integraci sociálních médií.
|
SysAid nenabízí integraci sociálních médií.
|
Helpdesk.com nenabízí integraci sociálních médií.
|
Help Scout nenabízí integraci sociálních médií.
|
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosu tiketů, slučování tiketů, rozdělení, označování jako spam, odložení a další.
|
LiveAgent nabízí správu tiketů.
|
Zendesk nabízí správu tiketů.
|
SysAid nabízí správu tiketů.
|
Helpdesk.com nabízí správu tiketů.
|
Help Scout nabízí správu tiketů.
|
Konfigurace pracovního postupu
Automatizační pravidla, která lze implementovat za účelem urychlení procesů zákaznické podpory.
|
LiveAgent nabízí konfiguraci pracovního postupu.
|
Zendesk nabízí konfiguraci pracovního postupu.
|
SysAid nabízí konfiguraci pracovního postupu.
|
Helpdesk.com nabízí konfiguraci pracovního postupu.
|
Help Scout nenabízí konfiguraci pracovního postupu.
|
Náš software tiketingu podporuje přístup pro více uživatelů a zefektivňuje všechny zprávy ze sociálních médií, e-mailu, živého chatu a telefonu do jedné doručené pošty.
LiveAgent nabízí na rozdíl od mnoha našich konkurentů neomezené úložiště pro vaše tikety, dokumenty a záznamy hovorů.
Další důvod proč jsme nejlepší alternativou tiketingu.
LiveAgent se může pochlubit nejbohatšími automatizačními funkcemi, což z něj činí perfektní alternativu tiketingu k vašemu současnému poskytovateli
Zjednodušte procesy automatizací úkolů, jako je přiřazování značek a odpovědností nebo sledování e -mailů.
Naše alternativa tiketingu eliminuje potřebu externích nástrojů tím, že poskytuje integrované alternativy.
Například, name zabudované CRM umožňuje agentům prohlížet informace o zákaznících a odpovídat na tikety z jednoho rozhraní.
Naše alternativa tiketingu nabízí bezplatné interní chaty a hovory v aplikaci.
Pro ještě větší pohodlí vám naše alternativa tiketingu umožňuje sdílet s vašimi kolegy ID tiketů, na která lze kliknout.
Ušetřete svým agentům více než 15 hodin práce každý týden vytvořením předdefinovaných odpovědí na často kladené otázky ve formě předpřipravených zpráv.
Obdrželi jste tiket obsahující více požadavků? Rozdělte tiket na dvě části, abyste zajistili rychlejší řešení problémů.
Alternativně můžete sloučit dva nebo více tiketů do jednoho, abyste zajistili, že žádný čas nebude zbytečný při řešení stejného požadavku několikrát.
LiveAgent je 100% škálovatelný a přizpůsobitelný vašim obchodním potřebám, ať už jste na trajektorii reklamy Astra nebo potřebujete sezónně zmenšit.
Nejlepší alternativa tiketingu vám umožní kopat hluboko.
Zjistěte, kolik tiketů dostanete každý měsíc, kolik bylo zodpovězeno včas, které smlouvy SLA nebyly splněny a kdo za ně zodpovídal.
Dělá vám software tiketingu zábavu z každodenní práce?
Naše alternativa tiketingu je jednou z nejlepších, protože agentům umožňuje hrát hry, které podporují zdravou konkurenci a zvyšují efektivitu.
LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
S LiveAgent máte kontrolu nad svým systémem tiketingu. Naše cloudové řešení vám poskytuje helpdesk, který se snadno používá a spravuje. Ceny jsou jednoduché a platíte pouze za to, co používáte. Můžete tedy přidávat, měnit nebo mazat agenty a služby.
LiveAgent nabízí spoustu funkcí tiketingu, jako je univerzální doručená pošta, pravidla, hybridní stream tiketů, zprávy v konzervách, CRM, online historie tiketů, e-mailová oznámení, hodnocení agentů, export tiketů, protokol auditu a další.
Přesouváte se z CallPage do LiveAgent?
Tento text popisuje funkce a výhody softwaru LiveAgent, který nabízí zákaznickou podporu pomocí tiketů, chatu v reálném čase a call centra. LiveAgent také umožňuje vytvoření samoobslužného portálu pro zákazníky a integraci s Facebookem. Pro získání 30denní zkušební verze zdarma lze použít firemní e-mailovou adresu.
Nejlepší živý chat pro obchody Shopify
Tým nabízí chatovací řešení pro maximální využití a rychlou a přesnou komunikaci. Mezi funkce patří sledování živého chatu, interní chat, tlačítko chatu, proaktivní pozvánky k chatu a historie chatu. Dále se nabízí možnosti sledování online návštěvníků a distribuce chatu na předdefinovanou trasu.
Přecházíte z Aircall na LiveAgent?
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020, který podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety a umožňuje přenést data z Aircall. Je vhodný pro malé firmy, agentury i velké korporace a může být vyzkoušen za 895Kč/měsíc. Společnosti jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita ho používají pro poskytování podpory svým zákazníkům na světové úrovni.
Přecházíte z Drift na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.
LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.
LiveAgent pomohl mnoha firmám zlepšit spokojenost zákazníků a prodeje. Používání LiveAgentu umožnilo zvýšit dobu odezvy a konverzní poměr. CEO Peter Komornik vychvaluje perfektní kombinaci živého chatu, tickeru a automatizace, umožňující týmům poskytnout výjimečnou podporu. LiveAgent nabízí 14denní zkušební verzi a cenově dostupné plány pro firmy všech průmyslových odvětví.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech