Už máte dostsvého systému tiketingu?

Objevte proč je LiveAgent nejlepší alternativou tiketingu na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste připraveni na nový systém tiketingu?

Nesplňuje váš software tiketingu vaše očekávání? Potřebujete alternativu? Naše důkladné srovnání vnese světlo do nejpopulárnějších systémů tiketingu, které jsou k dispozici.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Proč je LiveAgent nejlepší alternativou tiketingu?

Social customer service templates

130+ integrací

Call center agent provides support via phone

Neomezené úložiště

Person drafting the integration flow

Více funkcí

Person speaking multiple languages

24/7 podpora

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší software pro tiketingu zdarma!Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Zendesk
Porovnejte Zendesk s LiveAgent.
SysAid
Porovnejte SysAid s LiveAgent.
Helpdesk.com Help Scout
Porovnejte Help Scout s LiveAgent.
Hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterře.
4.7
LiveAgent získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
4.3
Zendesk získal celkové hodnocení 4,3 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
4.5
SysAid získal celkové hodnocení 4,5 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
4.6
Helpdesk.com získal celkové hodnocení 4,6 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
4.7
Help Scout získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
Jednoduchost použití
Hodnocení snadného použití od ověřených uživatelů na Capterře.
4.6
LiveAgent je hodnocen 4,6 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
4.3
Zendesk je hodnocen 4,3 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
4.4
SysAid má hodnocení 4,4 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
4.8
Helpdesk.com je hodnocen 4,8 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
4.7
Help Scout je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterře.
4.7
LiveAgent má hodnocení 4,7 z 5 pro zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
4.2
Zendesk je hodnocen 4,2 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
4.5
SysAid je hodnocen 4,5 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
4.8
Helpdesk.com je hodnocen 4,8 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
4.8
Help Scout je hodnocen 4,8 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
$5/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
Neznámo
$4/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace tiketů a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
LiveAgent nabízí upozornění a eskalace.
Zendesk nabízí upozornění a eskalace.
SysAid nabízí upozornění a eskalace.
Helpdesk.com nabízí upozornění a eskalace.
Help Scout nabízí upozornění a eskalace.
Automatické směrování
Automatické směrování tiketů do konkrétních oddělení a agentů na základě předem definovaných podmínek.
LiveAgent nabízí automatické směrování.
Zendesk nabízí automatické směrování.
SysAid nabízí automatické směrování.
Helpdesk.com nabízí automatické směrování.
Help Scout nabízí automatické směrování.
Řízení call centra
Centralizovaný řídicí panel pro volání, přijímání a správu hovorů.
LiveAgent nabízí správu call centra.
Zendesk nabízí správu call centra.
SysAid nenabízí správu call centra.
Helpdesk.com nenabízí správu call centra.
Help Scout nabízí správu call centra.
Přizpůsobitelné značky
Možnost použít bílý štítek (bez značky).
LiveAgent nabízí přizpůsobitelné značky.
Zendesk nabízí přizpůsobitelné značky.
SysAid nabízí přizpůsobitelné značky.
Helpdesk.com nabízí přizpůsobitelné značky.
Help Scout nabízí přizpůsobitelné značky.
Integrace e-mailu
Možnost propojit software tiketingu s více e -mailovými adresami za účelem přijímání, odpovídání a psaní e-mailů přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci e-mailů.
Zendesk nabízí integraci e-mailů.
SysAid nabízí integraci e-mailů.
Helpdesk.com nabízí integraci e-mailů.
Help Scout nabízí integraci e-mailů.
Sledování interakcí
Sledujte chování návštěvníka vašeho webu. Podívejte se, jak dlouho prohlíží váš web nebo na kterém webu se nachází.
LiveAgent nabízí sledování interakcí.
Zendesk nabízí sledování interakcí.
SysAid nabízí sledování interakcí.
Helpdesk.com nabízí sledování interakcí.
Help Scout nabízí sledování interakcí.
Správa znalostní báze
Funkce, která umožňuje uživatelům vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
LiveAgent nabízí správu znalostní báze.
Zendesk nabízí správu znalostní báze.
SysAid nabízí správu znalostní báze.
Helpdesk.com nenabízí správu znalostní báze.
Help Scout nabízí správu znalostní báze.
Makra/šablony odpovědí
Funkce, která umožňuje uživatelům vytvářet předdefinované odpovědi na často kladené otázky, které lze nasadit jediným kliknutím.
LiveAgent nabízí makra/šablony odpovědí.
Zendesk nabízí makra/šablony odpovědí.
SysAid nabízí makra/šablony odpovědí.
Helpdesk.com nabízí makra/šablony odpovědí.
Help Scout nabízí makra/šablony odpovědí.
Vícekanálová komunikace
Propojuje více komunikačních linek (například e-mail, živý chat, call centrum nebo sociální média) a zefektivňuje všechny zprávy a umožňuje uživatelům na ně reagovat prostřednictvím softwaru tiketingu.
LiveAgent nabízí vícekanálovou komunikaci.
Zendesk nabízí vícekanálovou komunikaci.
SysAid nabízí vícekanálovou komunikaci.
Helpdesk.com nabízí vícekanálovou komunikaci.
Help Scout nenabízí vícekanálovou komunikaci.
Monitorování sítě
Monitorujte stav svého systému/sítě, abyste zjistili, zda jsou všechny systémy online a zda správně fungují.
LiveAgent nabízí monitorování sítě.
Zendesk nabízí monitorování sítě.
SysAid nenabízí monitorování sítě.
Helpdesk.com nenabízí monitorování sítě.
Help Scout nabízí monitorování sítě.
Chat v reálném čase
Nativní widget pro živý chat, který lze nasadit na váš web a použít pro komunikaci s návštěvníky vašeho webu v reálném čase.
LiveAgent nabízí chat v reálném čase.
Zendesk nabízí chat v reálném čase.
SysAid nabízí chat v reálném čase.
Helpdesk.com nenabízí chat v reálném čase.
Help Scout nabízí chat v reálném čase.
Vzdálený přístup/ovládání
Možnost vzdáleného přístupu a ovládání počítače zákazníka pro rychlejší řešení problémů.
LiveAgent nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
Zendesk nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
SysAid nabízí vzdálený přístup/ovládání.
Helpdesk.com nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
Help Scout nenabízí vzdálený přístup/ovládání.
Reporting/Analytika
Analytický řídicí panel, který umožňuje uživatelům generovat zprávy o výkonu.
LiveAgent nabízí hlášení/analytiku.
Zendesk nabízí hlášení/analytiku.
SysAid nabízí hlášení/analytiku.
Helpdesk.com nabízí hlášení/analytiku.
Help Scout nenabízí hlášení/analytiku.
Samoobslužný portál
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Zendesk nabízí samoobslužný portál.
SysAid nabízí samoobslužný portál.
Helpdesk.com nenabízí samoobslužný portál.
Help Scout nabízí samoobslužný portál.
Dohoda o úrovni služeb (SLA) management
Funkce, která vám umožní spravovat a monitorovat protokoly SLA, kompatibilitu SLA a další.
LiveAgent nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
Zendesk nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
SysAid nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
Helpdesk.com nenabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
Help Scout nabízí správu smlouvy o úrovni služeb (SLA).
Integrace sociálních médií
Integrace s populárními sociálními sítěmi, jako je Facebook.
LiveAgent nabízí integraci sociálních médií.
Zendesk nabízí integraci sociálních médií.
SysAid nenabízí integraci sociálních médií.
Helpdesk.com nenabízí integraci sociálních médií.
Help Scout nenabízí integraci sociálních médií.
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosu tiketů, slučování tiketů, rozdělení, označování jako spam, odložení a další.
LiveAgent nabízí správu tiketů.
Zendesk nabízí správu tiketů.
SysAid nabízí správu tiketů.
Helpdesk.com nabízí správu tiketů.
Help Scout nabízí správu tiketů.
Konfigurace pracovního postupu
Automatizační pravidla, která lze implementovat za účelem urychlení procesů zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí konfiguraci pracovního postupu.
Zendesk nabízí konfiguraci pracovního postupu.
SysAid nabízí konfiguraci pracovního postupu.
Helpdesk.com nabízí konfiguraci pracovního postupu.
Help Scout nenabízí konfiguraci pracovního postupu.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Důvěryhodné pro přes 30 000 společností a 150 milionů koncových uživatelů

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Zřízení

Náš software tiketingu podporuje přístup pro více uživatelů a zefektivňuje všechny zprávy ze sociálních médií, e-mailu, živého chatu a telefonu do jedné doručené pošty.

Ušetřete na úložišti

LiveAgent nabízí na rozdíl od mnoha našich konkurentů neomezené úložiště pro vaše tikety, dokumenty a záznamy hovorů.

Další důvod proč jsme nejlepší alternativou tiketingu.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Udělejte čas na prodeje

LiveAgent se může pochlubit nejbohatšími automatizačními funkcemi, což z něj činí perfektní alternativu tiketingu k vašemu současnému poskytovateli

Zjednodušte procesy automatizací úkolů, jako je přiřazování značek a odpovědností nebo sledování e -mailů.

Informace na dosah ruky

Naše alternativa tiketingu eliminuje potřebu externích nástrojů tím, že poskytuje integrované alternativy.

Například, name zabudované CRM umožňuje agentům prohlížet informace o zákaznících a odpovídat na tikety z jednoho rozhraní.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Cítíte se zaseknutí?

Naše alternativa tiketingu nabízí bezplatné interní chaty a hovory v aplikaci.

Pro ještě větší pohodlí vám naše alternativa tiketingu umožňuje sdílet s vašimi kolegy ID tiketů, na která lze kliknout.

Zůstaňte ve předu

Ušetřete svým agentům více než 15 hodin práce každý týden vytvořením předdefinovaných odpovědí na často kladené otázky ve formě předpřipravených zpráv.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Zlepšete dobu odezvy o 26%

Obdrželi jste tiket obsahující více požadavků? Rozdělte tiket na dvě části, abyste zajistili rychlejší řešení problémů.

Alternativně můžete sloučit dva nebo více tiketů do jednoho, abyste zajistili, že žádný čas nebude zbytečný při řešení stejného požadavku několikrát.

Plně přizpůsobivý

LiveAgent je 100% škálovatelný a přizpůsobitelný vašim obchodním potřebám, ať už jste na trajektorii reklamy Astra nebo potřebujete sezónně zmenšit.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Získejte více

Nejlepší alternativa tiketingu vám umožní kopat hluboko.

Zjistěte, kolik tiketů dostanete každý měsíc, kolik bylo zodpovězeno včas, které smlouvy SLA nebyly splněny a kdo za ně zodpovídal.

Udělejte z toho hru

Dělá vám software tiketingu zábavu z každodenní práce?

Naše alternativa tiketingu je jednou z nejlepších, protože agentům umožňuje hrát hry, které podporují zdravou konkurenci a zvyšují efektivitu.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Zde je to, co říkají naši klienti

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč byste se měli rozhodnout pro LiveAgent jako alternativu pro tiketing?

S LiveAgent máte kontrolu nad svým systémem tiketingu. Naše cloudové řešení vám poskytuje helpdesk, který se snadno používá a spravuje. Ceny jsou jednoduché a platíte pouze za to, co používáte. Můžete tedy přidávat, měnit nebo mazat agenty a služby.

Jaké funkce tiketingu LiveAgent nabízí?

LiveAgent nabízí spoustu funkcí tiketingu, jako je univerzální doručená pošta, pravidla, hybridní stream tiketů, zprávy v konzervách, CRM, online historie tiketů, e-mailová oznámení, hodnocení agentů, export tiketů, protokol auditu a další.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo