Ocenění& certifikáty

Přečtěte si více o různých oceněních a certifikátech kvality, které společnost LiveAgent v průběhu let získala.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent a jeho ocenění

Naše služby byly oceněny několika předními organizacemi v oblasti B2B & SaaS, včetně pozitivního uznání od populárních recenzních platforem a odborníků v oblasti řešení helpdesku. Upevnila si pozici lídra v několika kategoriích včetně softwaru pro help desk, softwaru pro live chat a softwaru pro zákaznickou podporu.

Select year
  • 2022-cs
  • 2021-cs
  • 2020-cs
  • 2019-cs

2022-cs

2021-cs

2020-cs

2019-cs

Related Articles to Ocenění & certifikáty
Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Liveagent 6

Recenze call softwaru LiveAgent

LiveAgent je všestranný software pro služby zákazníkům, který zlepšuje podporu pro firmy. Podívejte se na tuto recenzi, jak pro vás mohou být jeho funkce call centra přínosné.

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Od května 2018 je LiveAgent plně v souladu s GDPR. Údaje našich zákazníků z EU jsou uloženy v našich evropských datových centrech.

Soulad LiveAgent s GDPR

Recenze zákazníků, partnerský program, software zákaznické podpory, telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a další služby nabízí společnost LiveAgent. Poskytuje také bezpečné ukládání dat a dodržuje pravidla GDPR.

Podpora mnoha možností plateb a dopravy, plná kontrola zásob a další. Podívejte se na video, jak integrovat live chat do CS-Cart, a vyzkoušejte si tyto funkce.

CS-Cart

Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x