Nejlepší bezplatný call centrum software

Užijte si již dnes neomezené nahrávání hovorů, zpětná volání a IVR.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možno ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete bezplatný call centrum software?

Podle společnosti CCW si 62% organizací myslí, že největší výzvou při budoucích investicích bude integrace se stávajícím softwarem call centra. Se službou LiveAgent to nemusí být žádná výzva. Přidejte své telefonní číslo do služby LiveAgent a začněte uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. Ukládejte do aplikace LiveAgent neomezený počet nahrávek hovorů a využijte je pro školení nebo právní účely. Začněte zvyšovat úroveň spokojenosti zákazníků a produktivitu agentů s naším bezplatným softwarem pro call centra ještě dnes.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Výhody bezplatného řešené call centra

Implementujte bezplatný call centrum software do vaší společnosti a užívejte si těchto výhod:
Výhody bezplatného řešené call centra

Rychlejší čas odpovědi

Náš software obsahuje bezplatné tiketovací funkce, které vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením dotazů zákazníků.
Rychlejší čas odpovědi

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může spravovat všechny požadavky zákazníků z více kanálů z jednoho místa.
Jednotné kontaktní místo

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory z jednoho místa stráví vaši agenti méně času sledováním více zařízení.

Funkce bezplatného call centrum softwaru

Bezplatný call centrum software LiveAgent vám ušetří spoustu času a zvyšuje produktivitu agentů. Osvoboďte své agenty od sledování více zařízení a aplikací. Díky bezplatnému call centrum softwaru lze všechny vaše hovory vytáčet i odpovídat z řídícího panelu LiveAgent nebo naší mobilní aplikace LivePhone. Náš bezplatná call centrum software LiveAgent také podporuje interní hovory mezi vašimi agenty. Další hlavní výhodou je naše funkce nahrávání hovorů. Tato funkce umožňuje ukládat a kdykoli přehrá záznamy hovorů pro školící nebo právní účely.
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
features overview - integration

Další bezplatné funkce

Zlepšete své interakce se zákazníky pomocí našeho bezplatného call centrum softwaru. Kromě funkcí call centra získáte také bezplatnou univerzální schránku, tiketovací systém, live chat, bázi znalostí a neomezený počet agentů. Náš bezplatný call centrum software je zdarma navždy, ale má některá omezení, například 7 denní historii tiketů, 1 e-mailovou adresu, 1 telefonní číslo, 1 tlačítko live chatu. Pokud vás zajímají pokročilejší funkce nebo neomezený počet live chat tlačítek, e-mailu a telefonních čísel, která lze propojit s LiveAgentem, podívejte se na naše placené plány.

Bezplatný call centrum software zamezuje neúspěchům zákaznického servisu

Bezplatný call centrum software zamezuje neúspěchům zákaznického servisu

Dlouhá doba odezvy

12% Američanů označilo jako hlavní důvod frustrace ze zákaznického servisu “nedosatečnou rychlost”. Statista
Dlouhá doba odezvy

Velké nejasnosti napříč médii

72% spotřebitelů uvedlo, že nutnost vysvětlování svého problému více lidem značí špatný zákaznický servis. Dimensional Research
Velké nejasnosti napříč médii

Nedostatečná transparentnost

72% spotřebitelů uvádí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent „bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích objednávkách“. Microsoft
Men shaking hands - illustration

Vyzkoušejte LiveAgent už dnes!

LiveAgent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 202. Začněte naším bezplatným call centrum řešením a kdykoli upgradujte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii tiketů, více funkcí neomezený počet live chat tlačítek, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Is Free Call Center Software Worth It?

Free call center software is definitely worth it if you are a solopreneur or a small company that only needs one phone number and does not need any additional features such as; call recording or IVR. However, LiveAgent is a complete help desk solution that also includes call center software. Although our free version might have fewer features, it is usually a great option for small businesses. It covers ticketing, phone number, chat button, basic reports, and customer portal.

Is any call center software free for business use?

There are a lot of different call center systems that offer a free trial or free account. To find the one that you prefer, research software review websites to compare. LiveAgent is a help desk solution that also includes a call center. We offer a free account forever and a free trial for anyone interested in our extensive help desk features.

Should I consider paid call center software?

If you are looking for feature-rich call center software, then the answer is yes. Free call center software usually has limitations or, as we like to say, minimal options. However, it all depends on what your company's preferences and needs are.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo