Nejlépe #1 hodnocený bezplatný ticketing software

Využijte bezplatný live chat, volání a správu znalostí.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Bezplatný ticketovací software

Bezplatný ticketovací software vám umožní zefektivnit komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Všechny dotazy zákazníků jsou přijímány do jedné univerzální schránky a mají stejný jednotný vzhled.

Bezplatný software pro ticketing je neuvěřitelně užitečný pro podniky všech velikostí. Agentům přináší přehlednost, zlepšuje dobu odezvy a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Zlepšení míry spokojenosti zákazníků je tou nejlepší bezplatnou iniciativou, kterou pro svou firmu zahájíte. Podle časopisu Forbes, 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí zvýšení svých příjmů.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Výhody bezplatného ticketovacího řešení

Implementujte ve své firmě bezplatný ticketovací software a získejte tyto výhody:

Lepší čas odpovědi

Bezplatné funkce ticketingu vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.

emails on tablet - illustration

Funkce bezplatného ticketovacího softwaru

Náš bezplatný ticketovací software přijímá tikety ze čtyř kanálů – live chatu, e-mailu, call centra a báze znalostí.

Live chat: Než návštěvníci opustí vaše webové stránky, můžete s nimi komunikovat. Pomozte jim s nákupním procesem a zjistěte jejich bolestivá místa.Call centrum: Přidejte své telefonní číslo do aplikace LiveAgent a začněte uskutečňovat a přijímat telefonní hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. V aplikaci LiveAgent můžete ukládat neomezený počet záznamů hovorů.

E-mail: Přijímejte všechny požadavky na zákaznickou podporu z různých kanálů a vyřizujte je z jedné sdílené schránky.

Báze znalostí: Vyzkoušejte si, jak se vám bude dařit v případě, že se vám bude chtít pomáhat: Získejte upozornění, když obdržíte komentáře na fórech zákaznického portálu. Shromažďujte důležitou zpětnou vazbu a nové nápady od svých zákazníků.

Omezení našeho bezplatného ticketovacího softwaru

Chceme, abyste využívali náš bezplatný ticketovací systém, ale je třeba stanovit omezení, aby se omezilo jeho zneužívání. Platí následující omezení:

7denní historie tiketů: Nebudete moci zobrazit všechny zprávy, které jsou starší než 7 dní.

Jediná integrace: Ne více než jedna e-mailová adresa, tlačítko live chatu, telefonní číslo, kontaktní formulář.

Účty na sociálních sítích: Žádná integrace s Facebookem, Instagramem a Twitterem.

Chybějící funkce: V tomto plánu je omezeno více funkcí, automatizací a pravidel.

developer support illustration

Bezplatný ticketovací software dokáže odstranit neúspěchy v zákaznickém servisu

Dlouhá doba odezvy

12 % Američanů označuje za hlavní důvod své nespokojenosti se zákaznickými službami “nedostatečnou rychlost”. Statista

Velké nejasnosti napříč médii

72 % spotřebitelů považuje nutnost vysvětlovat svůj problém více lidem za špatný zákaznický servis. Dimensional Research

Nedostatečná transparentnost

72 % spotřebitelů uvádí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent “bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích kontaktech”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Začněte s naším bezplatným řešením tiketů a kdykoli přejděte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii tiketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek live chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Bezplatný ticketovací software
Kvalitní služby zákazníkům jsou rozhodující pro úspěch firmy. Naslouchejte, omluvte se, řešte problémy a poděkujte zákazníkům za jejich obchod.

Jak poskytovat skvělé služby zákazníkům: Metoda L.A.S.T.

Kvalitní služby zákazníkům jsou rozhodující pro úspěch firmy. Naslouchejte, omluvte se, řešte problémy a poděkujte zákazníkům za jejich obchod.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Co je interakce se zákazníkem? Interakce mezi společností a zákazníkem začíná v okamžiku, kdy zákazník vznese požadavek. Podívejte se na další informace.

Interakce se zákazníky

Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch zákaznického servisu a získání příznivců. Orientace na zákazníka je důležitá obchodní strategie.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Pomocí softwaru LiveAgent help desk můžete snadno vytvářet interní tikety. Zjistěte, jak snadno můžete řešit interní problémy ještě dnes.

Interní tikety

Zákaznická podpora, migrace dat, dostupnost systému, žádost o nabídku. O společnosti, vědomostech, populárním softwaru. Kontaktujte nás pro LiveAgent.

Máte tiket týkající se více problémů? Rozdělte tiket na dva nebo více a nechte různé agenty řešit samostatné problémy zákazníků.

Dělené tikety

Waru IT ticketingu umožňuje efektivnější řešení problémů a rychlejší odpovědi na požadavky zákazníků, a to pomocí rozdělení tiketů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo