Využijte bezplatný live chat, volání a správu znalostí.
Bezplatný ticketovací software vám umožní zefektivnit komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Všechny dotazy zákazníků jsou přijímány do jedné univerzální schránky a mají stejný jednotný vzhled.
Bezplatný software pro ticketing je neuvěřitelně užitečný pro podniky všech velikostí. Agentům přináší přehlednost, zlepšuje dobu odezvy a zvyšuje spokojenost zákazníků.
Zlepšení míry spokojenosti zákazníků je tou nejlepší bezplatnou iniciativou, kterou pro svou firmu zahájíte. Podle časopisu Forbes, 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí zvýšení svých příjmů.
Užijte si navždy bezplatný účet
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Implementujte ve své firmě bezplatný ticketovací software a získejte tyto výhody:
Bezplatné funkce ticketingu vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.
Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.
Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.
Náš bezplatný ticketovací software přijímá tikety ze čtyř kanálů – live chatu, e-mailu, call centra a báze znalostí.
Live chat: Než návštěvníci opustí vaše webové stránky, můžete s nimi komunikovat. Pomozte jim s nákupním procesem a zjistěte jejich bolestivá místa.Call centrum: Přidejte své telefonní číslo do aplikace LiveAgent a začněte uskutečňovat a přijímat telefonní hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. V aplikaci LiveAgent můžete ukládat neomezený počet záznamů hovorů.
E-mail: Přijímejte všechny požadavky na zákaznickou podporu z různých kanálů a vyřizujte je z jedné sdílené schránky.
Báze znalostí: Vyzkoušejte si, jak se vám bude dařit v případě, že se vám bude chtít pomáhat: Získejte upozornění, když obdržíte komentáře na fórech zákaznického portálu. Shromažďujte důležitou zpětnou vazbu a nové nápady od svých zákazníků.
Chceme, abyste využívali náš bezplatný ticketovací systém, ale je třeba stanovit omezení, aby se omezilo jeho zneužívání. Platí následující omezení:
7denní historie tiketů: Nebudete moci zobrazit všechny zprávy, které jsou starší než 7 dní.
Jediná integrace: Ne více než jedna e-mailová adresa, tlačítko live chatu, telefonní číslo, kontaktní formulář.
Účty na sociálních sítích: Žádná integrace s Facebookem, Instagramem a Twitterem.
Chybějící funkce: V tomto plánu je omezeno více funkcí, automatizací a pravidel.
12 % Američanů označuje za hlavní důvod své nespokojenosti se zákaznickými službami “nedostatečnou rychlost”. Statista
72 % spotřebitelů považuje nutnost vysvětlovat svůj problém více lidem za špatný zákaznický servis. Dimensional Research
72 % spotřebitelů uvádí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent “bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích kontaktech”. Microsoft
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Začněte s naším bezplatným řešením tiketů a kdykoli přejděte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii tiketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek live chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Bezplatná zkušební verze softwaru pro ticketing umožňuje vašim agentům seznámit se se systémem a také poskytuje lepší pomoc zákaznickým službám ihned. Díky automatizovaným úkolům v jednom jednotném systému mohou agenti zvládnout více dotazů za méně času a úsilí. Agenti navíc mohou snížit objem ticketů vytvářením zasvěcených článků znalostní báze, například návodů ''Jak na to''.
Mezi výhody ticketingu patří udržení zákazníků, spokojenost zákazníků, zvýšení příjmů, zlepšení pracovního postupu zaměstnanců, pracovní zátěž a konkurenční výhoda.
LiveAgent nabízí bezplatný účet a cenově výhodné předplatné pro všechny podniky, které by chtěly okamžitě zlepšit své služby podpory. Získejte zkušební verzi předplatného nebo si vytvořte bezplatný účet navždy.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech