Twitter nedávno aktualizoval strukturu monetizace přístupu k API v2, což vedlo ke zvýšení ceny variant Enterprise na více než 40… Dozvědět se více
V posledních letech se stále více zákazníků přesouvá na internet, což znamená, že podniky musí přizpůsobit svou obchodní strategii tak,… Dozvědět se více
Aplikace pro zasílání rychlých zpráv jsou v dnešní době v kurzu. Zejména aplikace WhatsApp je neuvěřitelně populární v oblasti služeb… Dozvědět se více
Používání aplikace WhatsApp pro zákaznický servis je vynikající způsob, jak vytvořit přímý komunikační kanál mezi vámi a vašimi klienty. Obliba… Dozvědět se více
Kontaktní body se zákazníky mohou změnit způsob, jakým vaše publikum vnímá váš produkt nebo službu. Znalost toho, co jsou kontaktní… Dozvědět se více
LiveAgent 5.29 přináší několik nových zajímavých funkcí. Čtěte dále a zjistěte, co je nového. Dozvědět se více
E-mail je jedním z nejčastěji používaných nástrojů pro obsluhu zákazníků. Je rychlý, snadno použitelný a lze k němu přistupovat odkudkoli.… Dozvědět se více
Číselníky call center jsou také známé jako odchozí číselníky, automatické číselníky nebo prodejní číselníky. V posledních letech se dialery staly… Dozvědět se více
Telefonní systémy VoIP jsou počítačové telekomunikační služby, které uživatelům umožňují uskutečňovat hlasové hovory přes internet namísto běžného telefonu. Nejlepší telefonní… Dozvědět se více
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.