25 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků
Blog

25 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Poslední změna August 5, 2022 v 4:04 pm

V dobách před rozmachem internetu rozesílaly firmy formuláře průzkumů poštou nebo poštou, aby zjistily spokojenost zákazníků a získaly zpětnou vazbu. 

Proč? Protože i v době, kdy neexistovaly statistické údaje, které by prokázaly hodnotu zpětné vazby od zákazníků, podniky pochopily, že zákaznická zkušenost je zásadní pro udržení konkurenceschopnosti.

Vzhledem k tomu, že je k dispozici několik softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků pro různé účely, může být výběr softwaru, který odpovídá vašim požadavkům, obtížný. 

Proto jsme pro vás sestavili seznam 25 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků.

Než však začneme, podívejme se blíže na software pro zpětnou vazbu od zákazníků.

Co je to software pro zpětnou vazbu od zákazníků?

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků se někdy zaměňuje se softwarem CRM, ale slouží k různým účelům. Software CRM umožňuje shromažďovat údaje o zákaznících z různých zdrojů a následně tyto informace ukládat, zpracovávat a analyzovat. Pomocí softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků však budete moci shromažďovat myšlenky a názory zákazníků na váš produkt, služby nebo značku celkově.

Podniky používají software pro správu zpětné vazby k různým úkolům, jako je měření spokojenosti zákazníků, analýza nálad, monitorování sociálních sítí, sběr zpětné vazby od komunity, tvorba a distribuce průzkumů atd.

Skvělé na platformách pro zpětnou vazbu od zákazníků je to, že nabízejí různé varianty, jako je software pro spokojenost zákazníků, nástroje pro průzkum zákazníků a software pro analýzu zpětné vazby od zákazníků.

Můžete tedy buď použít ten, který odpovídá vašim požadavkům, nebo použít více nástrojů společně.

Proč byste měli používat software pro zpětnou vazbu od zákazníků?

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků může vaší firmě pomoci několika různými způsoby. Usnadnění shromažďování zpětné vazby, její analýza a navrhování opatření na jejím základě vám může pomoci dosáhnout skvělé zákaznické zkušenosti a zvýšit ziskovost.

Zde jsou některé ze způsobů, jak může software pro zpětnou vazbu od zákazníků pomoci vaší firmě:

Pomáhá analyzovat shromážděné informace o produktech a službách.

Předpokládejme, že se zabýváte generováním potenciálních zákazníků. Mnoho klientů si předplácí vaše služby, ale jsou pro ně vaše služby přínosné? 

Jsou vaši klienti schopni generovat cenné potenciální zákazníky pro své podnikání? Nebo se po vypršení předplatného obracejí na vaši konkurenci?

Pomocí softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků můžete zjistit nedostatky sledováním cesty zákazníka. Můžete zákazníky požádat o zpětnou vazbu a získat cenné informace o zákaznících.

Můžete například zjistit, že klienti navštěvují vaši sekci “zdroje” na webových stránkách, ale nepovažují ji za užitečnou. 

Analýza těchto užitečných poznatků v reálném čase a příchozí zpětné vazby pomocí softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků je mnohem lépe zvládnutelná.

Pomáhá vám vytvořit skvělou zákaznickou zkušenost

Možná si myslíte, že své zákazníky znáte. Ale teprve když projdete poznatky zákazníků, můžete najít případné mezery ve svém produktu.

Naslouchání zákazníkům vám dává skvělou příležitost získat si jejich důvěru. Jasným určením toho, co je třeba změnit, můžete vytvořit skvělou uživatelskou zkušenost a proměnit své klienty v loajální zákazníky.

Usnadňuje měření spokojenosti zákazníků

Spokojení zákazníci jsou krví každého podniku. Nejenže zůstávají věrní vaší značce, ale také povzbuzují ostatní, aby si váš produkt nebo službu objednali.

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků umožňuje měřit spokojenost zákazníků i v jiných oblastech, než jsou sociální média, včetně webových stránek a online fór, prostřednictvím formulářů pro průzkum. Na základě těchto informací pak můžete plánovat další kroky.

Zvyšuje retenci a loajalitu zákazníků

Podle zprávy společnosti Bain & Company může zvýšení míry udržení zákazníků o pouhých 5 % zvýšit zisk o 25 až 95 %.

Když zjistíte, jak nákladné je získat nové zákazníky namísto udržení těch stávajících, uvědomíte si, jak zásadní může být pro vaše podnikání udržení zákazníků.

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků provádí aktivní naslouchání a zajišťuje, aby zákazníci pochopili hodnotu své zpětné vazby. 

Využitím všech poznatků, které vám software poskytuje, můžete snížit odliv zákazníků a udržet si ziskovost. 

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků vám například může umožnit odhalit problém, který mají vaši zákazníci s funkcí, jež je nedílnou součástí vašeho nástroje. 

V reakci na to můžete vytvořit příspěvek na blogu nebo nový článek s návodem pro znalostní databázi, ve kterém bude podrobně popsáno, jak danou funkci používat. Tím svým zákazníkům usnadníte používání vašeho produktu, což zvýší jejich loajalitu.

Růst počtu zákazníků vychází z neustálých inovací a neustálého zlepšování, které snižuje odliv zákazníků. Software pro zpětnou vazbu můžete doplnit o další funkce integrací nástroje pro oznamování nových funkcí, aktualizací nebo akčních zpráv. Takovéto úkony povzbudí vaše zákazníky, aby neodbíhali ke konkurenci.

Přispívá ke zlepšení vašich produktů a služeb

Celý váš tým si myslí, že váš nástroj je špičkový. Ale možná má váš zákazník pronikavé návrhy, jak ho vylepšit. 

Pokud této zpětné vazbě nenasloucháte, propásnete neocenitelnou příležitost ke zlepšení své nabídky.

Díky softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků, který vám pomůže získat poznatky z formulářů zpětné vazby, uživatelských recenzí a zpětné vazby od uživatelů, můžete moudře rozhodovat o svých produktech.

Jak vybrat nejlepší software pro zpětnou vazbu od zákazníků?

Než se rozhodnete pro software pro zpětnou vazbu od zákazníků, položte si tyto otázky:

  • Jaký je konečný cíl softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků? Chcete zjistit, proč návštěvníci opouštějí formuláře, pomoci vytvořit pronikavé dotazníky nebo mít tepelné mapy?
  • Jaké funkce jsou pro vás povinné?
  • Jaký je váš rozpočet?
  • Hledáte řešení s omezenými funkcemi, nebo hledáte pokročilé řešení?

Všechny tyto otázky vám pomohou učinit informované rozhodnutí. Nejlepší software pro zpětnou vazbu od zákazníků by měl zajistit, aby byl proces poskytování zpětné vazby pro zákazníka bezproblémový a pohodlný.

Zde je seznam některých základních funkcí, které by měl software pro zpětnou vazbu od zákazníků mít:

Kolik stojí software pro zpětnou vazbu od zákazníků?

Ceny softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků se pohybují od 0 do 5000 USD měsíčně v závislosti na vašich požadavcích a zvoleném plánu. Vlastní plány mohou stát i více.

Před finalizací softwaru a zaplacením částky si možná budete chtít vyzkoušet zkušební období. LiveAgent nabízí 14denní zkušební období bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě.

25 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků

1. LiveAgent

Přehled LiveAgent

LiveAgent je více než jen nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků. Nejenže vám umožní spojit se se zákazníky na všech kanálech, ale poskytuje vám řešení pro ticketing, přehled o zákaznících, funkce živého chatu, sledování návštěvníků webových stránek a mnoho dalšího.

Prostřednictvím aplikace LiveAgent můžete dokonce spravovat zpětnou vazbu ze sociálních médií a reagovat na zprávy, komentáře a příspěvky. Kromě toho můžete také vytvářet e-mailové šablony pro zasílání průzkumů svým zákazníkům. Můžete se také integrovat s nástroji pro průzkumy, jako jsou Nicereply a Simplesat.

Kromě toho lze snadno vytvořit komunitní fórum a tlačítko pro zpětnou vazbu a návrhy. Jako software pro služby zákazníkům nabízí LiveAgent sofistikované analytické a reportovací funkce, které umožňují sledování metrik, klíčových ukazatelů výkonnosti a různých reportů, jako je například report o sledování času, výkonnosti agentů a jejich dostupnosti.

Všechny tyto údaje lze následně použít k měření spokojenosti zákazníků a umožňují shromažďovat a získávat vyžádanou i nevyžádanou zpětnou vazbu.

LiveAgent je známý snadným používáním, hodnotou a výkonem. Získal více než 26 ocenění a je jedním z nejlépe hodnocených a nejlépe hodnocených softwarů na mnoha online recenzních platformách.

Klíčové funkce

K dispozici v bezplatném plánu:

  • Zákaznický portál
  • Kontaktní formuláře
  • Zákaznické fórum
  • E-mailový ticketing: 1x e-mailová adresa
  • Live chat: 1x tlačítko chatu
  • Historie tiketů: 7 dní
  • Přehledy v reálném čase
  • API
  • Přizpůsobení widgetů kontaktního formuláře: omezeno na 1 formulář
  • Přizpůsobení widgetů chatu: omezeno na 1 formulář
  • Analytický přehled
  • Výkonnostní report
  • Omezená integrace

K dispozici v plánu ticket + chat

  • Vše, co je uvedeno v bezplatném plánu
  • Neomezené odesílání e-mailových tiketů
  • Neomezený live chat
  • Neomezená historie tiketů
  • Přizpůsobení widgetů kontaktního formuláře
  • Přizpůsobení widgetů chatu
  • Pokročilé reportování
  • Všechny integrace s nástroji

K dispozici v plánu all-inclusive:

  • Vše, co je uvedeno v plánu ticket + chat
  • Integrace sociálních médií
  • Agenti call centra

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Nabízí bezplatný plán, takže si software můžete nejprve vyzkoušet, než dokončíte své rozhodnutí
  • Kromě zpětné vazby od zákazníků splňuje mnoho dalších požadavků
  • Cena je v porovnání s ostatními softwary poměrně výhodná

Nevýhody:

  • Integrace jsou v bezplatném plánu poměrně omezené
  • Žádný chatbot

Ceník

Nabízí tři cenové plány, které si můžete vyzkoušet zdarma.

Bezplatný plánTicketTicket + chatAll-inclusive
Cena za uživatele za měsíc0 USD$15$29$39

Gather all customer issues into one interface

Try LiveAgent and enjoy the benefits of a comprehensive customer feedback software.

2. Hubspot

2. Hubspot - App - Uploads - 2021 - 07 - Hubspot 2.png

Pomocí nástroje Hubspot pro získávání zpětné vazby od zákazníků můžete získávat kvalitativní a kvantitativní zpětnou vazbu od zákazníků vytvářením průzkumů, které můžete zasílat e-mailem nebo prostřednictvím svých webových stránek. 

Můžete používat průzkumy NPS (Čisté skóre promotérů) k měření loajality zákazníků v průběhu času nebo posílat průzkumy CSAT (Spokojenost zákazníků) ke zjištění spokojenosti zákazníků v různých bodech uživatelské cesty.

Veškerou zpětnou vazbu od zákazníků můžete sledovat na jediném ovládacím panelu, takže všichni členové vašeho týmu budou mít stejný přehled.

Klíčové funkce

Zahrnuto v základním plánu:

  • Live chat (živý chat)
  • Jednoduchá automatizace
  • Fronty úloh

Zahrnuto v profesionálním plánu:

  • Vše ze startovacího plánu
  • Status tiketu
  • Přesměrování tiketů
  • Automatizace úkolů
  • Potrubí (pipeline) tiketů
  • Hostování a správa videa
  • Vlastní reportování
  • Průzkumy NPS
  • Průzkumy zákaznických zkušeností
  • Průzkumy zákaznické podpory
  • Informační panel s postřehy
  • Předpověď

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je zahrnuto v profesionálním plánu
  • Vlastní objekty
  • Role uživatelů
  • Integrace se službou Slack
  • Oprávnění na úrovni pole
  • Hierarchické týmy

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Jednotný ovládací panel pomáhá celému týmu sledovat změny v reálném čase.
  • Dostupnost různých typů průzkumů, které poskytují vše, co potřebujete k měření zpětné vazby od zákazníků. 

Nevýhody:

  • Bezplatný plán není k dispozici
  • Při plnění požadavků na zpětnou vazbu od zákazníků jsou k dispozici omezené funkce.

Ceník

Účtovaný měsíční startovací plán začíná na 50 USD měsíčně, profesionální plán na 890 USD měsíčně a podnikový plán na 3200 USD měsíčně. 

StarterProfesionální plán (Professional)Plán pro velké podniky
Cena/měsíc (účtováno ročně)$45$800$3200

3. SurveyMonkey

3. SurveyMonkey - App - Uploads - 2021 - 07 - Surveymonkey 1.png

Potřebujete pro svůj průzkum zpětné vazby na webových stránkách různé typy otázek (např. více možností, otevřené komentáře, Likertovy škály)? SurveyMonkey vám s tím pomůže a ještě mnohem více. 

Jedná se o jeden z nejznámějších nástrojů pro průzkum, který pomáhá při sběru zpětné vazby od zákazníků. Umožňuje přizpůsobení průzkumů a širokou škálu dalších funkcí, jako jsou automatické sestavy, možnosti tvorby značky a přizpůsobení, kontrola oprávnění atd.

Umožňuje integraci s více než 100 aplikacemi a pluginy, které zefektivňují shromažďování a organizaci dat zákazníků.

Klíčové funkce

Zahrnuto v plánu týmových výhod:

  • Sdílení průzkumu s jemnou kontrolou
  • Výsledky exportu
  • Shromažďování komentářů na jednom místě
  • Sdílená knihovna prostředků pro průzkumy pod značkou
  • Bezplatná integrace s oblíbenými aplikacemi pro spolupráci
  • Neomezený počet průzkumů a otázek
  • Vlastní logo, barvy a adresa URL průzkumu
  • Pokročilé funkce analýzy
  • Kvízy s vlastní zpětnou vazbou

Zahrnuto v plánu Team Premier:

  • Vše v plánu týmových výhod
  • Vícejazyčné průzkumy
  • Křížové tabulky
  • Neomezené filtrování a porovnávání pravidel, trendy dat
  • Náhodný výběr bloku
  • Průzkumy pod bílým štítkem
  • Pokročilé nástroje logiky průzkumu

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je uvedeno v plánu Team Premier
  • Neomezený přístup k API
  • Přizpůsobení a tvorba značky
  • Správa správce, ovládacího panelu a uživatelů
  • Kontrola účtů a migrace
  • Sledování aktivity
  • Specializovaný manažer pro úspěch zákazníků

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • K dispozici je bezplatný plán, abyste si mohli software nejprve vyzkoušet a poté se informovaně rozhodnout
  • Nemusíte se obávat o bezpečnost dat průzkumu, protože se jedná o bezpečnostně šifrovanou platformu průzkumu

Nevýhody:

  • Některé z jeho mnoha funkcí jsou skryté pod množstvím nepořádku, což ztěžuje jeho ovládání.
  • Neexistuje mnoho ustanovení o značce

Ceník

Existují dva segmenty: obchodní plány a osobní plány. Podnikatelské plány účtované ročně začínají od plánu team advantage s cenou 20 dolarů za uživatele měsíčně, plánu team premier, který stojí 50 dolarů za uživatele měsíčně, a plánu enterprise, pro který je třeba je kontaktovat.

AdvantagePremier

Pro firmy (Enterprise)

Obchodní plány (účtované ročně)20 USD/uživatel/měsíc50 USD/uživatel/měsícKontaktujte prodejce

Bezplatný

StandardAdvantagePremier
Osobní plány (účtované ročně)012 dolarů měsíčně27 dolarů měsíčně67 dolarů měsíčně

4. SurveySparrow

Přehled Surveysparrow

SurveySparrow vám slibuje o 40 % vyšší míru odpovědí, protože vám pomůže vytvořit poutavé průzkumy. Má konverzační rozhraní, které umožňuje vytvářet interaktivní průzkumy. Pomocí jejich funkce opakovaných průzkumů můžete dokonce naplánovat a automatizovat distribuci průzkumů.

Klíčové funkce

Zahrnuto v business plánu:

  • 25 tisíc odpovědí / měsíc
  • 25 tisíc sdílení e-mailů / měsíc
  • 2 uživatelé v ceně plánu
  • Bílé značení
  • Nahrání loga
  • Přidat logo do reportů
  • Chytrý seznam kontaktů
  • Správa případů
  • Sdílení prostřednictvím e-mailu, sociálních sítí, vložení e-mailu, odkazu, QR kódu, SMS
  • Nahrání souboru
  • Vlastní název domény
  • Export do programu SPSS

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je uvedeno v business plánu
  • 100 tisíc odpovědí / měsíc
  • 100 tisíc sdílení e-mailů / měsíc
  • 10 uživatelů zahrnuto v plánu
  • Výkonný přístrojový panel
  • Katalog průzkumů
  • Neomezený počet kontaktů
  • Sdílení prostřednictvím mobilního SDK
  • Správa uživatelů
  • Vyhrazený manažer pro úspěch zákazníků
  • Historie odesílání kontaktů
  • Neomezené widgety
  • Cloud úložiště pro slova
  • Integrace se službou Salesforce
  • Integrace se službou Intercom

Zahrnuto v elitním plánu:

  • Více než 100 tisíc odpovědí/měsíc
  • Více než 10 uživatelů
  • Vlastní datové centrum
  • Vytvoření bílé listiny IP
  • Správa dílčích účtů
  • Jednotné přihlášení (SAML)
  • Vlastní limity API
  • Vlastní fakturace
  • Vzájemné prohlášení o nešíření informací (NDA)
  • Vyhrazený manažer pro úspěch zákazníků
  • Protokol o auditu

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Mají bohatou analytiku, která vám pomůže analyzovat odpovědi na úrovni otázek a zjistit vzorce a trendy, které vám pomohou lépe porozumět vašemu publiku.
  • Inteligentní průzkumy můžete vytvářet přidáním logiky vynechávání, potrubí a proměnných

Nevýhody:

  • Za otázky NPS si musíte připlatit, i když si vyberete nejdražší tarif
  • Načítání může trvat déle

Ceník

Osobní plány začínají na 9 dolarech měsíčně, zatímco obchodní plán začíná na 149 dolarech měsíčně. Rozdělení si můžete prohlédnout níže:

BusinessPlán pro velké podnikyElitní plán (Elite)
Obchodní plán – účtován ročně149 dolarů měsíčně449 dolarů měsíčněKontaktujte prodejce
Bezplatný plánBasic (Základní plán)Premium
Osobní plán (účtován ročně)Bezplatný plán9 USD49 USD

5. Qualaroo

5. Qualaroo - App - Uploads - 2021 - 07 - Qualaroo.png

Nechcete posílat průzkumy e-mailem? Společnost Qualaroo přišla s fantastickou funkcí nazvanou Qualaroo nudges (šťouchnutí), která vám umožní přidávat průzkumy na konkrétní webové stránky a do aplikací a získávat tak cenné poznatky.

Tyto průzkumy nezpomalují rychlost a neruší návštěvníky, protože se zobrazují nerušivým způsobem. Poskytují také analýzu sentimentu, která vám pomůže pochopit emoce, které vaše publikum cítí a prožívá.

Klíčové funkce

Zahrnuto v základním plánu:

  • Šťouchnutí (nudges)
  • Jeden uživatel
  • Základní typy otázek
  • Exportování dat
  • Reportování a analytika
  • Profesionální šablony
  • Větvení a logika přeskakování
  • Cílení
  • Umístění šťouchnutí

Zahrnuto v prémiovém plánu:

  • Vše, co je uvedeno v základním plánu
  • 3 uživatelé
  • Pokročilé typy otázek
  • Výstupní dotazník
  • Pokročilé zacílení
  • NPS
  • Mobilní šťouchnutí
  • Přehled chytrých reakcí
  • Základní integrace

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Neomezené množství uživatelů
  • Nahlášení a návrh rozhraní API
  • Trezor
  • Pokročilé + vlastní integrace
  • Vlastní licence, zabezpečení podniku a vlastnictví
  • Onboarding a manažer pro úspěch

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Přiřazením kvalitativních údajů a vyhodnocením relevantních klíčových slov používaných respondenty můžete zjistit, jak vaše produkty a služby splňují očekávání.
  • Mají šablony dotazníků, takže nemusíte pokaždé začínat od nuly

Nevýhody:

  • Možnosti výběru barev jsou omezené a výchozí barevné schéma je poměrně tlumené.
  • Různé doplňky, jako je analýza sentimentu a bílé štítky, mohou nástroj značně prodražit, zejména pro malé podniky.

Ceník

Jejich základní verze začíná na 80 dolarech měsíčně, pokud se účtuje ročně. Můžete si také vyzkoušet některý z plánů na 15 dní zdarma.

ZákladyPremiumPlán pro velké podniky
Cena za měsíc (při ročním vyúčtování)80 USD160 USDKontaktujte prodejce

6. Feedier

6. Feedier - App - Uploads - 2021 - 07 - Feedier.png

Už vás nebaví vypracovávat stále stejné průzkumy? Feedier vám pomůže vytvořit vysoce gamifikované průzkumy. Gamifikované průzkumy mohou obsahovat mnoho věcí, například žebříčky, animace, interaktivní otázky a personalizovaný obsah pro každého respondenta.

Díky herním průzkumům můžete oslovit ještě více lidí a vaši zákazníci nemusí ztrácet čas vyplňováním 40 otázek najednou. Můžete dokonce importovat data ze zdrojů třetích stran a dalších integračních nástrojů, které vám pomohou lépe analyzovat zpětnou vazbu od zákazníků.

Klíčové funkce

  • Gamifikovaný nástroj pro tvorbu průzkumů
  • Importér dat zpětné vazby
  • 6 kanálů (widgety, e-maily, SMS, a další)
  • Vlastní pole
  • Mapování cesty
  • Vizuální analýza
  • Vlastní hlášení
  • Analýza textu
  • Geografická zpráva
  • Zadání zpětné vazby
  • Automatizace akcí
  • Správa přístupu

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Můžete nastavit automatizaci a získávat zpětnou vazbu v reálném čase
  • Tento nástroj vám také pomůže shromažďovat, analyzovat a reagovat na VoC (Voice of the Customer)

Nevýhody:

  • Chvíli trvá, než si zvyknete na různé typy otázek a jejich použití
  • Nedostatek integrací může být pro některé podniky problémem

Ceník

Jejich ceny závisí na počtu uživatelů ovládacího panelu. Chcete-li se dozvědět více o jejich cenách, musíte kontaktovat dodavatele

7. Clarabridge

Přehled Clarabridge

Zajímá vás, co vaši zákazníci říkají na váš populární blog o tvorbě šablony návrhu? Clarabridge vám přesně toto umožní. Jedná se o platformu pro řízení zákaznické zkušenosti (CEM), která vám umožní naslouchat a připojit se ke každé konverzaci z jakéhokoli zdroje.

Pomáhá analyzovat sentiment, provádět analýzu emocí a detekci záměrů. Můžete také automaticky směrovat problémy na příslušné týmy a nastavit automatické reakce.

Klíčové funkce

  • Personalizované ovládací panely pro každé oddělení
  • Identifikujte 21 různých typů záměrů
  • Zkoumání a pochopení emocí
  • Snadné reportování a kategorizace
  • Zachycení stupňů variability na 11bodové stupnici sentimentu
  • Vyhodnocení úsilí zákazníků
  • Připojení ke stovkám zdrojů a shromažďování zpětné vazby od zákazníků na jednom místě
  • Textový analytický stroj
  • Integrace mezikanálových konverzací
  • Monitorování SLA

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Díky kvalitativním i kvantitativním údajům můžete získat užitečné poznatky
  • Platforma je flexibilní, aby vyhovovala vašim požadavkům

Nevýhody:

  • Je potřeba se trochu učit a chvíli trvá, než se tým nastaví a zapojí do práce
  • Chybí v něm prezentace a možná budete muset exportovat data do aplikace Excel, abyste mohli vytvářet grafy a tabulky

Ceník

Clarabridge nabízí ceny ve třech úrovních a pro další informace je třeba je kontaktovat.

8. Survicate

8. Survicate - App - Uploads - 2021 - 07 - Survicate.png

Survicate je nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků, který se integruje s různými marketingovými aplikacemi, jako jsou Hubspot, Mailchimp, Slack atd. Pomáhá umožnit cílené průzkumy na různých místech webu nebo rozesílat dotazníky e-mailem.

Nabízejí také chatové průzkumy, možnosti exportu CVS a XLS a analýzu NPS.

Klíčové funkce

Zarhnuto v bezplatném plánu:

  • Odpovědi z průzkumu: 100 každý měsíc
  • NPS, CSAT, CES a dalších 12 typů otázek
  • E-mailové, odkazové, webové a mobilní průzkumy
  • Neomezený počet uživatelů a průzkumů
  • HubSpot, Intercom a další integrace
  • Slack a e-mailová oznámení
  • Přeskočení logických průzkumů
  • Identifikace a obohacení respondenta
  • 125+ profesionálních šablon průzkumů
  • Částečná podání
  • Tlačítko zpětné vazby
  • Uchovávání dat: 1 měsíc

Zahrnuto v základním plánu:

  • Vše, co je uvedeno v bezplatném plánu
  • Odpovědi z průzkumu: 1000 každý měsíc
  • Export do souborů CSV či XLS
  • Integrace se službou Google Sheets
  • Odpovědi a atributy potrubí (piping)
  • Vlastní stránka s poděkováním a akce
  • Centrum zpětné vazby
  • Uchovávání dat: neomezeně

Zahrnuto v profesionálním plánu:

  • Vše, co je uvedeno v základním plánu
  • Odpovědi z průzkumu: 10 000 každý měsíc
  • Odstranění značky Survicate
  • Vlastní design (CSS)
  • Pokročilé zacílení
  • Automatizované opakující se průzkumy
  • Rozhraní API pro export dat
  • Webové háčky
  • Vlastní doména
  • Prémiové integrace: Marketo, Pardot, Salesforce

Zahrnuto v ultimate plánu:

  • Vše, co je uvedeno v profesionálním plánu
  • Odpovědi z průzkumu: 50 000 každý měsíc
  • Přizpůsobitelný počet odpovědí, až do neomezeného počtu
  • Velmi cenově výhodné pro velké objemy návštěvnosti a uživatelů
  • Výběr vzorku pro průzkum
  • Ověřování SSO pomocí SAML

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Existuje mnoho možností předpřipravených průzkumů, takže nemusíte vytvářet každý průzkum od začátku
  • Uživatelské rozhraní je interaktivní a jejich panel zpětné vazby je poměrně obsáhlý

Nevýhody:

  • Neobdržíte upozornění s vyskakovacím oknem na negativní zpětnou vazbu, což zpožďuje následné kroky
  • Analytická funkce postrádá dostatečné podrobnosti

Ceník

Ceny začínají na 129 USD měsíčně za základní tarif. Survicate má také bezplatný plán, který si můžete vyzkoušet, než si nástroj předplatíte.

Bezplatný plánZákladní plán (Essential)Profesionální plán (Professional)Ultimate plán
Cena za měsíc (účtováno ročně)089 USD159 USD419 USD

9. Typeform

9. Typeform - App - Uploads - 2021 - 07 - Typeform.png

Design průzkumu Typeform s jednou otázkou za druhou působí na respondenty jako skutečná konverzace. Díky této funkci celý proces průzkumu probíhá bez námahy a dodává mu lidský nádech. Má jednoduché, uživatelsky přívětivé rozhraní, které uživatelům umožňuje vytvářet průzkumy a aplikace bez nutnosti psát jakýkoli kód.

Nástroj pomáhá vkládat další prvky, jako jsou videa a obrázky, aby byly vaše průzkumy interaktivnější.

Klíčové funkce

V základním plánu je zahrnuto:

  • 100 odpovědí za měsíc
  • Jeden uživatel
  • Neomezený počet otázek a formulářů
  • Neomezený počet logických skoků
  • Personalizace pomocí skrytých polí
  • Webové háčky
  • Vlastní náhled odkazu

Zahrnuto v plánu Plus:

  • Vše, co je v základním plánu
  • 1000 odpovědí za měsíc
  • 3 uživatelé
  • Odstranění značky Typeform
  • Vlastní subdoména
  • Vlastní náhled odkazu
  • Možnosti přesměrování

Zahrnuto v business plánu:

  • Vše, co je uvedeno v plánu Plus
  • 10 000 odpovědí měsíčně
  • 5 uživatelů
  • Prozkoumání otázek
  • Facebook pixel
  • Pokročilé možnosti vkládání
  • Prioritní podpora
  • Vlastní uzavřené zprávy

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Jedná se o snadno použitelné rozhraní, které zajišťuje, že každý může používat software a vytvářet průzkumy
  • Široká škála šablon

Nevýhody:

  • Vytvoření silnějších otázek v průzkumu je složité
  • Nástroj potřebuje určitou optimalizaci, aby byl přívětivější pro mobilní zařízení

Ceník

Typeform nabízí tři cenové úrovně:

Basic (Základní plán)PlusBusiness
Cena za měsíc (účtováno ročně)25 USD50 USD83 USD

10.UserReport

10.UserReport - App - Uploads - 2021 - 07 - UserReport.png

UserReport je platforma pro hodnocení návštěvníků, která vám řekne, kdo jsou vaši uživatelé a čeho chtějí dosáhnout. Mají dva widgety: průzkum a widget pro zpětnou vazbu. Můžete tak mít přímou interakci s uživateli a oni vám mohou říct, jak se můžete zlepšit.

Tyto widgety se integrují jako součást vašich webových stránek a aplikací a poskytují vám demografické údaje o uživatelích, NPS a další důležité faktory.

Klíčové funkce

  • Poskytuje demografické údaje o uživatelích
  • Vypočítá hodnotu NPS
  • Integrace s Google Analytics
  • Možnosti přizpůsobení
  • Stanovení prioritních funkcí
  • Výpočet spokojenosti uživatelů

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Analýzou demografických údajů můžete lépe porozumět segmentům svých zákazníků
  • Je k dispozici v 60 jazycích, takže ji může využívat kdokoli

Nevýhody:

  • Nemá mnoho funkcí, takže se možná budete muset přihlásit k odběru jiného nástroje společně s tímto
  • Pokud potřebujete i několik dalších nástrojů, mohou se náklady prudce zvýšit

Ceník

Podrobnosti o cenách nebyly oficiálně zveřejněny a je možné, že se budete muset obrátit přímo na službu UserReport.

11. Podium

11. Podium - App - Uploads - 2021 - 07 - Podium.png

Chcete zjistit účinnost prodejních funkcí ve svém nástroji? Místo toho, abyste chodili na různé recenzní platformy a hledali je, můžete použít Podium. Podium je nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků, který shromažďuje online recenze z různých webů na jednom místě.

Kromě toho vám také pomůže získat více recenzí díky automatizaci pozvánek na recenze, porovnávání s konkurenčními benchmarky, sledování vašeho pokroku a vytváření průzkumů.

Klíčové funkce

  • Zobrazení každé recenze z jedné schránky a odpověď na ni
  • Automatizace recenzí
  • Analytika recenzí
  • Přizpůsobitelné šablony pro personalizované zprávy
  • Rozvaděč
  • Konkurenční měřítka
  • Automatické zprávy pro zpětnou vazbu
  • Poznatky zákazníků
  • Rychlé řešení pro lepší zákaznickou zkušenost

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Získání informací o zákaznících, například z jakého kanálu přišli, s kým komunikovali a jak dlouho jsou vašimi zákazníky, pomáhá při tvorbě strategií.
  • Podium vám pošle upozornění, když zákazníci mají špatné zkušenosti. Než odejdou, můžete problémy vyřešit prostřednictvím soukromé konverzace.

Nevýhody:

  • Chybí mu integrační část
  • Žádné větvení a logika přeskakování v průzkumech

Ceník

Nabízejí individuální cenové nabídky, protože věří, že každá firma je jedinečná a stejně tak i její požadavky. V závislosti na nástrojích, které potřebujete, navrhnou balíček a nabídnou jeho cenu.

12. Qualtrics

Přehledy Qualtrics

Qualtrics Customer XM vám umožní poslouchat zpětnou vazbu a recenze všech vašich zákazníků, protože má přístup ke 128 zdrojům dat a 27 kanálům na jedné platformě. Můžete také odhalit trendy a vzorce věrnosti zákazníků, což vám pomůže určit oblasti, které maximalizují loajalitu a udržení zákazníků.

Klíčové funkce

  • Poslechová jednotka
  • Prediktivní inteligence a analytika
  • Úplné možnosti uzavřené akční smyčky
  • Získání vzorců a trendů věrnosti zákazníků
  • Preskriptivní poznatky
  • Odeslání doporučených opatření správným týmům
  • Integrace drag-and-drop (přetažení)
  • Automatizované akce

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Díky 27 kanálům a 128 zdrojům dat můžete získat kompletní přehled o tom, co si zákazníci myslí a co cítí.
  • Díky přístupu k preskriptivním informacím si můžete lépe udržet zákazníky

Nevýhody:

  • Tvorba průzkumů je poměrně omezená
  • Drobné přizpůsobení vašich sestav

Ceník

Společnost Qualtrics nezveřejnila oficiální informace o cenách. Pro cenovou nabídku se na ni musíte obrátit.

13. Mopinion

13. Mopinion - App - Uploads - 2021 - 07 - Mopinion 1.png

Mopinion je univerzální nástroj pro získávání zpětné vazby od zákazníků, který vám pomůže plynule shromažďovat zpětnou vazbu od zákazníků ve všech vašich digitálních kanálech. Můžete vytvářet formuláře zpětné vazby, které jsou určeny pro nejkritičtější kontaktní body v uživatelské cestě. 

Můžete dokonce sledovat akce, vizualizovat pokrok v týmech a nastavovat připomenutí pro lepší spolupráci a sledování. 

Klíčové funkce

Zahrnuto v plánu (growth) růst:

  • Ovládací panel: 1
  • Počet zobrazení webových stránek za měsíc: 2 000 000
  • E-mail/měsíc: 200 000
  • Uživatelé: až 20 uživatelů
  • Neomezené formuláře zpětné vazby
  • Neomezený počet odpovědí na zpětnou vazbu
  • Zpětná vazba v rámci stránky
  • Úplný přístup k rozhraní API
  • Vícejazyčné průzkumy
  • Podpora prostřednictvím e-mailu
  • Vícefaktorové ověřování

Zahrnuto v plánu turbo:

  • Vše, co je uvedeno v plánu růst
  • Počet zobrazení webových stránek za měsíc: 8 000 000
  • E-mail/měsíc: 1 000 000
  • Počet uživatelů aplikace za měsíc: 400 000

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je v plánu turbo
  • Ovládací panely: neomezeně
  • Počet zobrazení webových stránek za měsíc: neomezeně
  • E-mail/měsíc: neomezeně
  • Počet uživatelů v aplikaci/měsíc: neomezeně
  • Uživatelé: 20+
  • Specializovaný manažer pro úspěch
  • Jednotné přihlášení
  • Vyhrazená doména a úložiště

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Snadno se používá a díky vícejazyčné funkci je rozhraní pro podniky a zákazníky pohodlnější
  • S nástrojem může snadno pracovat 20 uživatelů

Nevýhody:

  • Ceny jsou poměrně vysoké, zejména pro malé podniky

Ceník

Mají tři cenové úrovně a můžete začít se zkušební dobou, aniž byste museli zadávat údaje o své kreditní kartě.

Růst (Growth)TurboPlán pro velké podniky
Cena za měsíc229 USD579 USDKontaktujte prodejce

14. Helio

14. Helio - App - Uploads - 2021 - 07 - Helio 3.png

Helio je platforma pro průzkumy, která vám umožní shromažďovat kvantitativní a behaviorální atributy o vašem publiku, což vám pomůže získat cenné poznatky. Abyste mohli své průzkumy lépe zacílit, měli byste si nejprve vybrat publikum. Po výběru publika si pak můžete vybrat z jedenácti různých typů otázek.

Klíčové funkce

Zahrnuto v plánu jednotného průzkumu:

  • 10 typů otázek
  • 100 účastníků
  • Odpovědi v minutách
  • Odeslání testu do mobilu, tabletu a počítače
  • Testování zvuku, videa, obrázků a textu

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je zahrnuto v jednotném plánu průzkumu
  • 11 typů otázek
  • Bez omezení počtu účastníků
  • Využijte konkrétní publikum: DevOps, IT podpora, zdravotnický personál…
  • Testování prototypů v programu Figma
  • Otázky z oboru
  • Položte účastníkům doplňující otázky, abyste se dozvěděli více
  • Testujte se svými zákazníky
  • Přizpůsobte si značku
  • Použijte screenery k zachycení účastníků
  • Instalace zachycení na vaše webové stránky
  • Segmentujte své publikum

Zahrnuto v plánu agentury:

  • Vše, co je zahrnuto v podnikovém plánu
  • Žádné příplatky za spolupracovníky
  • Správa klientů se samostatnými projekty
  • Použití specifické značky klienta na testech

Výhody a nevýhody:

Výhody:

  • Jejich filtry chování vám pomohou oslovit požadované publikum a lépe porozumět zkušenostem zákazníků.
  • Můžete testovat různé kreativní nápady pomocí koncepčních otázek, přidávat prototypy, obrázky, zvuk nebo video.

Nevýhody:

  • Funkce, které poskytují, nemusí odpovídat jejich ceně

Ceník

Společnost Helio má tři plány v jedné úrovni průzkumu a plány pro podniky a agentury mají mnohem více funkcí.

Otevřený průzkumZákladní průzkumCílený průzkum
Ceny za jednotlivé průzkumy49 USD199 USD399 USD
Plán pro velké podnikyPlán Agentura
Ceny za měsícCena začíná na 1000 USDCena začíná na 1000 USD

Take it to the next level

Integrate LiveAgent with one of the leading customer feedback software and boost your customer service satisfaction

15. GetFeedback

15. GetFeedback - App - Uploads - 2021 - 07 - Getfeedback.png

GetFeedback je platforma pro zákaznickou zkušenost, která vám pomůže vytvořit vizuálně atraktivní průzkumy s obrázky, barvami a písmy, které odpovídají vaší značce. Můžete shromažďovat okamžitou zpětnou vazbu napříč všemi kanály a rychle odhalit významné trendy.

Díky tomuto nástroji mohou zákazníci vyplňovat dotazníky mnohem rychleji a s větší radostí.

Klíčové funkce

Zahrnuto v přímém plánu:

  • SMS/text
  • E-mail
  • Integrace Salesforce
  • Automatizace a shromažďování okamžité zpětné vazby na vybraných kanálech
  • Spouštění průzkumů na základě akcí zákazníků
  • Zaměřte se na cílové skupiny pomocí klíčových atributů a chování
  • Přizpůsobení průzkumů pomocí log, barev a témat
  • Rychlé rozpoznání trendů pomocí pokročilé analytiky
  • Snadno pochopitelné výsledky z vlastních ovládacích panelů
  • Přístup k šablonám pro Net Promoter Score® (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES) a další

Zahrnuto v digitálním plánu:

  • Webové stránky
  • Webové aplikace
  • Mobilní aplikace
  • Automatizace a shromažďování okamžité zpětné vazby na vybraných kanálech
  • Spouštění průzkumů na základě akcí zákazníků
  • Zaměřte se na cílové skupiny pomocí klíčových atributů a chování
  • Přizpůsobení průzkumů pomocí log, barev a témat
  • Rychlé rozpoznání trendů pomocí pokročilé analytiky
  • Snadné pochopení výsledků z vlastních ovládacích panelů
  • Přístup k šablonám pro Net Promoter Score® (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES) a další

Součástí kompletního plánu je:

  • Vše, co je zahrnuto v přímém a digitálním plánu

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Logický nástroj je snadný na pochopení a díky němu budou vaše průzkumy působivější
  • Otázky specifické pro CX vám pomohou snadno získat výsledky NPS a CSAT

Nevýhody:

  • Neumožňuje upravovat oprávnění k průzkumům
  • Nemůže mít různá uživatelská oprávnění, což ztěžuje spolupráci

Ceník

Základní funkce jsou obsaženy ve všech jejich plánech rozdělených na přímé, digitální a kompletní. Jejich ceny jsou založeny na ročním základě a chcete-li se dozvědět více o nabídkách na míru, musíte kontaktovat GetFeedback.

16. UseResponse

16. UseResponse - App - Uploads - 2021 - 07 - UseResponse 5.png

UseResponse je komplexní řešení zákaznické podpory, které má portál zpětné vazby od zákazníků, kde můžete mít soukromou komunitu zpětné vazby pro svůj interní tým. Můžete mít kompletní přehled o nejčastějších návrzích.

Zpětnou vazbu od zákazníků můžete shromažďovat vložením widgetu na své webové stránky nebo na jakoukoli stránku služby.

Klíčové funkce

  • Portál zpětné vazby od zákazníků
  • Možnost anonymních nápadů nebo hlasování
  • Přihlášení pomocí SSO
  • Vlastní pracovní postupy pro správu zpětné vazby
  • Jednotné mobilní rozhraní umožňující správu zpětné vazby
  • Integrace s různými nástroji třetích stran
  • Průzkumy CSAT
  • Analýza a trendy
  • Podmíněná pole
  • Omezovač počtu hlasů
  • Jedna schránka

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Integrace s ostatními aplikacemi je bezproblémová a snadná
  • Podle potřeby můžete zapínat a vypínat několik částí produktu

Nevýhody:

  • Může chvíli trvat, než pochopíte, jak používat různé funkce, které nabízí

Ceník

Mají dva plány: podnikový (enterprise) cloud a lokální řešení (on-premise). Podnikový cloud má čtyři další balíčky.

Plán

Cena za měsíc (účtováno ročně)

On-premise (lokální řešení)

400 USD

Podnikový (Enterprise) cloud:

Viz níže:
– Řešení zpětné vazby124 USD
– Báze znalostí116 USD
– Help desk + Live chat124 USD

17. Trustpilot

17. Trustpilot - App - Uploads - 2021 - 07 - Trustpilot.png

Trustpilot je online recenzní nástroj, který firmy využívají k budování důvěry spotřebitelů. Pomocí tohoto nástroje pro zpětnou vazbu od zákazníků můžete rozeslat e-mail a vyzvat zákazníky, aby se podělili o svou zpětnou vazbu.

Můžete také nastavit, aby zákazník obdržel e-mail ihned po nákupu. Tyto recenze se také zobrazují ve vyhledávačích, což vám pomůže zlepšit viditelnost v online reklamách a vyhledávačích.

Klíčové funkce

K dispozici v bezplatném plánu:

  • Nárok na profilovou stránku
  • Můžete pozvat své zákazníky, aby napsali recenze
  • Obdržet podporu
  • Podívat se na základní přehledy o výkonu
  • Používat 2 TrustBox widgety
  • Hodnocení prodejců Google Drive

K dispozici ve standardním plánu:

  • Aktualizujte svou profilovou stránku
  • Pozvěte další zákazníky, aby zanechali recenzi
  • Přístup k týmu pro úspěch zákazníků
  • Učte se z podrobné analýzy
  • Použití osmi widgetů TrustBox s recenzemi
  • Získejte přístup k marketingovým prostředkům
  • Přizpůsobení pomocí placených doplňků

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Více recenzí společnosti vytváří důvěru ve vaši společnost
  • Můžete zlepšit svou viditelnost ve vyhledávačích

Nevýhody:

  • Není to komplexní nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků

Ceník

Můžete začít s bezplatnou verzí a poté ji kdykoli upgradovat. Můžete mít také vlastní plán s různými doplňky.

Plán

Cena za měsíc (účtováno ročně)

Bezplatný plán0 USD
Standard199 USD

18. Feefo

Přehled Feefo

Feefo je nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků, který umožňuje rozesílat e-maily a vyzývat zákazníky ke sdílení recenzí. Tyto recenze můžete také zobrazit na svých webových stránkách pomocí možností, jako je zobrazení textu, procentuální zobrazení a hodnocení hvězdičkami.

Můžete také vytvářet průzkumy, počítat NPS, mít podrobné informace, propojovat se s různými nástroji atd.

Klíčové funkce

Zahrnuto v základním plánu:

  • Recenze produktů a služeb
  • Možnost upravit své žádosti o recenzi
  • Fotorecenze a videorecenze
  • Kvalifikace pro hvězdičky Google
  • Přímé vykazování
  • Vícekanálová podpora

Součástí kompletního plánu je:

  • Vše, co je uvedeno v základním plánu
  • Správce kampaní pro hlubší přehled
  • Standardní skóre čistých zákazníků (NPS)
  • Přizpůsobitelné reporty
  • Úplná podpora nastavení
  • Osobní manažer pro úspěch zákazníků
  • Odborné poradenství pro dosažení návratnosti investic

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je v kompletním plánu
  • Balíček zpětné vazby na míru
  • Špičková analytika založená na umělé inteligenci v oboru
  • Specializovaná implementační služba
  • Plná podpora při migraci
  • Specializovaný tým pro úspěch zákazníků

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Negativní recenze můžete snadno třídit a zjišťovat, a tak s nimi správně nakládat
  • Odpovědi můžete snadno integrovat a odesílat zpětnou vazbu do systému CRM

Nevýhody:

  • Rozesílání personalizovaných e-mailů s recenzemi je obtížné, protože e-maily s recenzemi přicházejí přímo ze systému Feefo

Ceník

Feefo má tři cenové plány: základní, kompletní a podnikový. Podrobnosti o ceně si musíte vyžádat od dodavatele, protože cena není zveřejněna.

19. Bazaarvoice

Bazaarvoice

Bazaarvoice je komplexní nástroj, který vám umožní dělat vše od sběru hodnocení a recenzí od zákazníků, přes možnost zákazníkům klást otázky a poskytovat na ně odpovědi, až po získávání užitečných informací týkajících se srovnávání s konkurencí a analýzy nálad atd.

Klíčové funkce

  • Doplňte stránku produktu o existující recenze
  • Recenze od komunity influencerů
  • Shromažďování autentických hodnocení a dalšího obsahu vytvořeného uživateli
  • Automatizované e-maily
  • Praktické poznatky
  • Jednotný portál pro sledování a správu všech otázek a recenzí
  • Umožněte zákazníkům klást otázky
  • Analýza sentimentu
  • Sledování výkonu
  • Poznatky o konkurenci
  • Referenční hodnoty pro danou kategorii
  • Základní výkonnostní metriky

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Metriky, jako je procento zobrazených stránek produktu s alespoň jednou recenzí, počet otázek, na které je třeba odpovědět, atd., mohou mít strategický význam
  • Pomocí všech hodnocení, recenzí a otázek můžete rychle rozpoznat trendy.

Nevýhody:

  • Chybí funkce jako vytváření průzkumů, které jsou nedílnou součástí nástroje pro zpětnou vazbu od zákazníků
  • Spolu s tímto nástrojem budete muset použít další nástroje, což může zvýšit vaše náklady

Ceník

Podrobnosti o cenách služby Bazaarvoice nejsou zveřejněny. Pro cenovou nabídku je musíte kontaktovat.

20. Hotjar

Hotjar

Chcete vědět, jak dobře si váš blog v Ganttově grafu vedl? Služba Hotjar vám umožňuje mít na webu v reálném čase pole pro návrhy, kde mohou uživatelé vyjádřit frustraci nebo potěšení z jednotlivých částí webu. 

Můžete také vytvářet přizpůsobitelné průzkumy a sestavovat je z hotových šablon pro měření CES, CSAT a NPS.

Klíčové funkce

Zahrnuto v business plánu:

  • Průběžné tepelné mapy a záznamy
  • Neomezené průzkumy a widgety zpětné vazby
  • 15ti denní zkušební doba
  • Odstranění značky Hotjar
  • Identifikace API
  • Integrace

Zahrnuto v plánu Scale:

  • Vše, co je uvedeno v business plánu
  • Správa identit (SSO)
  • Školení se specialistou Hotjar

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Heatmapy, neboli tepelné mapy, umožňují vizualizovat chování uživatelů a zjistit, co přitahuje jejich pozornost.
  • Nastavení průzkumů, anket a zpětné vazby na webu je snadné

Nevýhody:

  • Funkce jako analýza sentimentu nejsou k dispozici
  • Není to plnohodnotný nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků

Ceník

Nabízejí různé ceny v závislosti na počtu denních schůzek:

Plán

Cena za měsíc

Business plán:

99 dolarů za 500 denních relací/schůzek
189 dolarů za 1500 denních relací/schůzek
289 dolarů za 2500 denních relací/schůzek

Plán Scale:

389 dolarů za 4000 denních sezení
589 dolarů za 8000 denních sezení
989 dolarů za 15000 denních relací

21. CrazyEgg

Teplotní mapa CrazyEgg

Stejně jako Hotjar je i CrazyEgg dalším nástrojem pro zpětnou vazbu od zákazníků, který k analýze chování zákazníků využívá heatmapy. Sleduje části webových stránek, kterým je věnována větší pozornost, například tlačítko pro přihlášení k odběru nebo spodní část webové stránky.

Klíčové funkce

  • Heatmapy
  • A/B testování
  • Analýza návštěvníků
  • Audity UX/UI
  • Analýza zákazníků
  • Integrace
  • Spolupráce s členy týmu
  • Exporty zpráv

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Zatímco analytika Google vám ukáže, co lidé na vašem webu dělají, CrazyEgg vám během několika vteřin ukáže důvod.
  • Můžete zjistit oblasti, na kterých je třeba zapracovat a zlepšit je

Nevýhody:

  • Sada funkcí je poměrně omezená

Ceník

Mají pět cenových úrovní v závislosti na sledovaných zobrazeních stránek, snímcích a nahrávkách.

Basic (Základní plán)StandardPlusProPlán pro velké podniky
Cena za měsíc24 USD49 USD99 USD249 USDKontaktujte prodejce

22. Usersnap

Přehled UserSnap

Usersnap je nástroj pro zpětnou vazbu od zákazníků, který podnikům umožňuje mít v aplikaci nebo na webových stránkách tlačítko nebo nabídku pro zpětnou vazbu a poskytuje vizuální zpětnou vazbu tím, že uživatelům umožňuje kreslit a připínat komentáře na snímky obrazovky. 

Můžete také vytvářet kvalitativní a kvantitativní průzkumy spouštěné událostmi uživatelů, cestami URL nebo časem stráveným na určité stránce.

Klíčové funkce

V základním plánu je zahrnuto:

  • Začněte se dvěma členy týmu

  • Začněte s jedním projektem zpětné vazby

  • Neomezené množství reportérů

  • Nahrávání obrazovky
  • Přidejte člena týmu za 6 dolarů
  • Přidejte další projekt za 9 dolarů

Zahrnuto v plánu startup:

  • Vše, co je v základním plánu
  • Začněte s deseti členy týmu

  • Začněte se třemi projekty zpětné vazby

  • Integrace s 2 000 aplikacemi

Zahrnuto v plánu společnosti:

  • Vše, co je uvedeno ve startup plánu
  • Začněte s 15 členy týmu

  • Začněte s deseti projekty zpětné vazby

  • Zaznamenávání chyb prohlížeče

  • Odpovědi oddělení péče o zákazníky

  • Vlastní design widgetů

Zahrnuto v podnikovém plánu:

  • Vše, co je zahrnuto v plánu společnosti
  • až ∞ členů týmu
  • až ∞ počet projektů
  • až ∞ počet zobrazení stránky

  • Vlastní platba předplatného

  • Vlastní podmínky služby

  • Odstranění značky Usersnap
  • Integrace prostřednictvím webových háčků (Webhooks)
  • Podniková podpora a zabezpečení

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Několik užitečných integrací, se kterými můžete pracovat
  • Rozhraní je jednoduché a snadno použitelné

Nevýhody:

  • Nedostatek možností přizpůsobení

Ceník

Na výběr jsou čtyři plány s bezplatnou zkušební dobou 14 dní.

Basic (Základní plán)Startup plánSpolečnost plánPlán pro velké podniky
Cena za měsíc (účtováno ročně)9 USD69 USD129 USDKontaktujte prodejce

23. CustomerSure

Přehled CustomerSure

CustomerSure umožňuje shromažďovat, monitorovat a reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků. Můžete posílat průzkumy prostřednictvím e-mailu, SMS, webu nebo aplikace, definovat cestu zákazníka a měřit spokojenost v každém kroku.

Můžete kategorizovat a upřednostňovat běžné problémy se zpětnou vazbou a okamžitě řešit naléhavé problémy. Je také možné sledovat základní metriky, jako je NPS, CSAT a skóre úsilí.

Klíčové funkce

K dispozici ve startovním plánu CX:

  • Průzkumy: 10 000
  • Přihlášení analytiků: 5
  • Sledovaní zaměstnanci: 15
  • Týmy: 1
  • Značky: 1
  • Integrace
  • Prémiová podpora

K dispozici v plánu CX pro:

  • Vše, co obsahuje startovací plán CX
  • Průzkumy: 20 000
  • Přihlášení analytiků: 12
  • Sledovaní zaměstnanci: 30
  • Týmy: 10
  • Značky: 1

K dispozici v plánu CX pro plus:

  • Vše, co je v plánu CX pro
  • Průzkumy: 100 000
  • Přihlášení analytiků: 55
  • Sledování zaměstnanci: 150
  • Týmy: 50
  • Značky: 3
  • Podklady pro plánování produktu

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • V závislosti na zvoleném plánu můžete získat odborné poradenství, konzultace a podporu
  • Můžete si zobrazit údaje o trendech a sledovat výkonnost v průběhu času
  • Pokročilé filtry vám pomohou efektivně analyzovat data

Nevýhody:

  • Funkce se mohou zpočátku zdát složité
  • V prvních dvou placených verzích můžete pracovat pouze s jednou značkou

Ceník

Mají tři cenové úrovně a také možnost vlastního plánu podle vašich požadavků.

startovní plán CXCX proCX pro plus
Cena za měsíc199 USD399 USD999 USD

24. Wootric

Reporty Wootric

Wootric, společnost InMoment, vám pomůže naslouchat zpětné vazbě z přímých zdrojů, jako jsou průzkumy a formuláře, a z nepřímých zdrojů, jako jsou recenze a zmínky na sociálních sítích, a z odvozených zdrojů, jako jsou CRM a zdroje dat z míst prodeje.

Umožňuje také vypočítat metriky, jako jsou NPS, CSAT a CES. 

Klíčové funkce

K dispozici v profesionálním plánu:

  • Samoobslužné mikrovýběry NPS, CSAT a CES nasazené ve webové nebo mobilní aplikaci nebo prostřednictvím e-mailu, SMS.
  • Analýza textu a sentimentu
  • Průzkum dat pro získávání nestrukturované zpětné vazby
  • Zprávy a přehledy usnadňující přijímání opatření a sledování trendů
  • Integrace s kritickými evidenčními systémy

K dispozici v podnikovém plánu:

  • Vše, co je zahrnuto v profesionálním plánu
  • Samoobslužné nebo řízené servisní průzkumy pro transakční, relační a tržní průzkumy
  • Odvětvové modely analýzy textu a sentimentu
  • Hlášení na úrovni terénu
  • Plánování akcí na základě polohy
  • Řízení případů a uzavřená smyčka
  • Pokročilé a nativní integrace s kritickými systémy záznamů

K dispozici v plánu na míru:

  • Vše, co je zahrnuto v podnikovém plánu
  • Robustní průzkum a sběr dat napříč všemi kanály
  • Rozsáhlý reporting, který pokrývá celý podnik – od vrcholu až po první linii
  • Prediktivní a pokročilá analytika pro usnadnění doporučení a pracovních postupů
  • Robustní integrace s kritickými evidenčními systémy
  • Akční plánování, obhajoba, řízení případů, uzavřená smyčka a další
  • Jedinečná kombinace zákaznické zkušenosti (CX), zkušenosti zaměstnanců (EX), marketingové zkušenosti (MX) a produktové zkušenosti (PX).

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Můžete sledovat trendy v zákaznické zkušenosti v průběhu času a na základě těchto trendů jednat
  • Studio aktivního naslouchání vám dává možnost shromažďovat zpětnou vazbu od zákazníků na každém kontaktním místě.

Nevýhody:

  • Je trochu obtížné implementovat integrace, pokud chcete jít nad rámec základních metrik
  • Možnosti integrace jsou omezené

Ceník

Mají tři plány: profesionální, podnikový a plán na míru. Můžete si vyžádat zkušební verzi nebo požádat o cenovou nabídku.

25. KiyOh

KiyOh recenze plaform

Neustále vás zajímá, co vaši zákazníci říkají o vašem obsahu nebo vašich funkcích? KiyOh je stejně jako Trustpilot online platforma pro recenze, která je o něco menší než Trustpilot, ale nabízí působivé funkce.

Nejlepší na tom je, že obsahuje funkci Poplach recenzí, která vás upozorní na všechny dobré nebo špatné recenze.

Klíčové funkce

Dostupné v plánu Go:

  • 150 pozvánek měsíčně
  • Recenze v Nákupních a reklamních kampaních Google 
  • Zlepšení SEO díky recenzím
  • Přizpůsobení stránky a widgetu pro hodnocení e-mailových pozvánek
  • Automatické pozvání po každé objednávce (pomocí různých pluginů pro webové obchody)
  • Vlastní dotazník na míru
  • Reakce na recenze
  • Kompletní servisní podpora

K dispozici v plánu Pro:

  • Vše, co je zahrnuto v plánu Go
  • 300 pozvánek měsíčně

K dispozici v plánu Premium:

  • Vše, co je zahrnuto v plánu Go
  • 3000 pozvánek měsíčně

Výhody a nevýhody

Výhody:

  • Je úspornější než jiné podobné platformy
  • Alarm recenzí usnadňuje vyřešení negativní zpětné vazby co nejdříve

Nevýhody:

  • Nejedná se o komplexní software pro zpětnou vazbu od zákazníků

Ceník

Mají tři cenové plány. Jediný rozdíl mezi nimi je v počtu pozvánek za měsíc.

GoProPremium
Cena za měsíc29.5 USD34.3 USD117.2 USD

Porovnání 5 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků

1. LiveAgent

Hlavní funkce LiveAgent

LiveAgent je nejlepší volbou v oblasti softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků. Nejenže vám pomůže navrhnout e-mailové průzkumy, ale nabízí také robustní analytické a reportovací funkce, které vám pomohou sledovat důležité metriky a klíčové ukazatele výkonnosti. Přehledy, jako je využití kanálů, sledování času, dodržování SLA, odlišují tento nástroj od ostatních a mohou vám pomoci měřit spokojenost zákazníků a podle toho se zlepšovat.

LiveAgent splňuje všechny požadavky na nejkomplexnější software pro zpětnou vazbu od obsluhy platformy ticketingu až po sledování a zaznamenávání všech hovorů se zákazníky.

Get to know your customers better

Track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers.

2. Qualtrics

Hlavní funkce Qualtrics

Qualtrics vám pomůže naslouchat každému zákazníkovi napříč 27 kanály a 128 zdroji dat a pomůže vám odhalit vzorce a trendy díky svému prediktivnímu inteligenčnímu enginu, který mnozí využívají a oceňují. Postrádá další funkce, jako je ticketing, vícekanálová komunikace a podobně, a proto se v tomto seznamu řadí na druhé místo.

Pomáhá také odeslat doporučené kroky správným týmům, aby podnikly další kroky ke zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti.

3. Trustpilot

Stránka Trustpilot

Trustpilot je oblíbená platforma pro získávání recenzí od zákazníků a podporu vašeho podnikání. Na tomto seznamu se umístila na třetím místě, protože tento nástroj usnadňuje zákazníkům zanechávat recenze a pomáhá vám zvyšovat konverze pomocí dobrých recenzí.

Kromě toho, že můžete číst a vyhledávat recenze, nemá tolik funkcí jako jiné podobné produkty, a pokud začínáte, může se vám zdát, že je dokonce trochu drahý.

4. Typeform

Stránka Typeform

Pomocí nástroje Typeform můžete vytvářet průzkumy, které budou připomínat konverzaci, a vkládat do nich prvky, jako jsou videa, obrázky atd. Protože se tyto průzkumy snadno vyplňují a vypadají esteticky, mohou být zákazníci více než ochotní formuláře vyplnit.

Typeform je výjimečný také tím, že vám pomůže vytvořit chatbota bez kódu, který pomáhá zachytit a kvalifikovat potenciální zákazníky a zlepšit jejich zkušenosti a spokojenost. Omezením Typeformu je, že neslouží vašim potřebám ohledně ticketingu, nahrávání hovorů a konverzací na sociálních sítích.

5. CustomerSure

Hlavní funkce CustomerSure

Se službou CustomerSure můžete přizpůsobit a poskytovat průzkumy, kategorizovat a upřednostňovat problémy zákazníků, používat sledování pracovních postupů a získávat cenné údaje, jako je NPS, CSAT a další metriky.

Jediná věc, která zde chybí, jsou funkce jako ticketing, nahrávání hovorů a nástroj se může zdát za 199 dolarů měsíčně docela jako drahá investice.

Software pro zpětnou vazbu od zákazníkůHodnocení na stránce CapterraZkušební období/Bezplatné plányPočáteční cena
LiveAgent

4,7/5 (cca 1000 hodnocení)

Ano15 USD/agent/měsíc
Qualtrics4,8/5 (cca 300 hodnocení)AnoNeoficiální
Trustpilotn/aAno199 USD za měsíc
Typeform4.7/5 (asi 400 hodnocení)Ano25 dolarů měsíčně
CustomerSure4.8/5 (asi 40 recenzí)Ano199 USD za měsíc
Datováno k 23. červenci

Závěr

Získání zákazníka může stát pětkrát více než udržení stávajících zákazníků. Udržet si zákazníky je v prostředí rostoucí konkurence a nových společností vznikajících ve všech odvětvích ještě náročnější. Proto je pro podniky nezbytností mít software pro zpětnou vazbu od zákazníků. 

Zde je seznam krátkých otázek a odpovědí, které vám pomohou s výběrem mezi těmito 25 nástroji.

Který software pro zpětnou vazbu od zákazníků je pro vaši firmu vhodný?

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků, který vám umožní mít všechny základní funkce a funkce, které splňují vaše požadavky, je pro vaše podnikání ten pravý. Například software LiveAgent slouží nejen ke splnění všech požadavků na zpětnou vazbu od zákazníků, ale kromě toho vám poskytuje mnoho dalších funkcí, jako je help desk pro sociální média, mobilní help desk atd.

Nejlepší komplexní softwarová řešení pro zpětnou vazbu od zákazníků

LiveAgent nabízí více než 200 funkcí, a je tak předním softwarem pro zákaznický servis na trhu, který poskytuje zpětnou vazbu od zákazníků a mnoho dalšího. Může být centralizovaným řešením pro všechny požadavky, které vaše firma má.

Nejlepší software pro zpětnou vazbu od zákazníků s integrovaným ticketingem a live chatem

LiveAgent umožňuje automatickou distribuci tiketů, přiřazování a přenos tiketů mezi agenty a odděleními, používání značek pro rozlišení různých tiketů a mnoho funkcí živého chatu, jako jsou pozvánky na tlačítka chatu, historie chatu a sledování, což z něj činí nejlepší software pro zpětnou vazbu od zákazníků s integrovaným ticketingem a live chatem.

Nejlepší software pro zpětnou vazbu od zákazníků

Počet funkcí, které LiveAgent nabízí, snadno dosahuje 200, což z něj činí jednu z nejbohatších platforem pro zpětnou vazbu od zákazníků a další řešení.

Software pro zpětnou vazbu od zákazníků s nejlepším poměrem cena/výkon

S cenou 15 USD za uživatele a měsíc nabízí LiveAgent nejlepší poměr ceny a výkonu, snadné použití, množství funkcí a vynikající podporu, což z něj činí software pro zpětnou vazbu od zákazníků s nejlepším poměrem ceny a výkonu.

Nejlépe hodnocený software pro zpětnou vazbu podle zákazníků

S více než 1000 recenzemi na Capterra a celkovým hodnocením 4,7 je LiveAgent jedním z nejdostupnějších a nejlépe hodnocených softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků s platformou bohatou na funkce a intuitivním rozhraním.

Nejdostupnější software pro nastavení a používání zpětné vazby od zákazníků

Díky snadno použitelnému softwaru a intuitivnímu rozhraní, které umožňuje co nejefektivněji nastavit vaše podnikání v softwaru a používat nástroj ke splnění vašich požadavků, je LiveAgent na vrcholu seznamu nejpřístupnějšího softwaru pro nastavení a používání zpětné vazby od zákazníků.

Customer satisfaction improves ROI

Discover all of Liveagent's features with a free 14-day trial.

FAQ

What is customer feedback software?

A customer feedback software allows you to track and manage customer feedback from multiple communication channels and improve customer satisfaction and experience.

What’s the difference between cloud-based and on-premise customer feedback software?

Cloud-based customer feedback software is an online solution that allows you to access the software wirelessly using the Internet. In contrast, an on-premise customer feedback software runs on a local network or a physical server with hardware that runs and stores your data.

What is an omnichannel customer feedback software solution?

An omnichannel customer feedback software solution has numerous interaction channels packaged into a single software.

What are the benefits of using customer feedback software?

A customer feedback software allows you to do surveys, gather data, provide insights, and evaluate data to make informed decisions to improve customer experience and customer retention.

How much does customer feedback software cost?

Customer feedback software can cost anywhere from $0 to $5000 per month, depending on your chosen plan.

How does customer feedback software work?

Customer feedback software creates surveys for you, customizes surveys, helps you send surveys, and also helps you fulfill other requirements such as call recording, ticketing, data evaluation, etc.

Why is quality assurance necessary for customer feedback software solutions?

Faulty software may worsen the customer experience, and everybody may have to deal with constant errors, which can be time-consuming to fix.

Dhruv Maheshwari

Autor příspěvku hosta

Dhruv Maheshwari

Dhruv Maheshwari is a Freelance SaaS Content Writer who helps brands get quality leads by designing a winning content strategy and creating outstanding content pieces. In his free time, he is chiseling his fitness goals and traveling around the world.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.