Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

Ceník LiveAgent

7 nebo 30 dní zkušební verze zdarma
Zkušební verze zdarma na 7 dní s běžným e-mailem nebo na 30 dní s firemním e-mailem.
Kreditní karta není vyžadována Upgradujte svůj plán a plaťte průběžně Žádné smlouvy Žádný vstupní poplatek Službu můžete kdykoli zrušit
Business
Enterprise
Ušetřete až 20 % při ročním vyúčtování

Plán Enterprise zahrnuje:

  • Všechny funkce z plánu Business
  • Získejte všechny funkce z velkého plánu LiveAgent
  • Vyhrazený manažer pro klíčové zákazníky
  • Získáte vyhrazeného asistenta LiveAgent
  • Prioritní podporu
  • Vaše dotazy budeme řešit přednostně
  • Asistovaná integrace služby Whatsapp
  • Pomůžeme vám integrovat aplikaci WhatsApp za vás
  • Vlastní nastavení fakturace
  • Nastavíme účtování podle vašich preferencí
  • Správa plánovaných vydání
  • Získejte na míru šité okno údržby a plán aktualizací
  • Hovor a zprávy o revizi služby
  • Získejte pravidelný servisní revizní hovor, kde můžete diskutovat o kvalitě služeb, navrhovat zlepšení a získat na míru šitou zprávu o tiketech vznesených našemu týmu podpory.
  • Až 40 vlastních rolí
  • Vytvářejte vlastní role pro agenty podpory ve vaší organizaci
  • Víceúrovňová znalostní databáze
  • Vytvářejte více různých znalostních bází v různých doménách pomocí jednoho účtu LiveAgent
  • Integrace asistovaných kanálů
  • Získejte pomoc s nastavením kanálů

Enterprise

Komplexní obchodní řešení s dodatečnou podporou a exkluzivními službami

$69 /agent

za měsíc, účtováno ročně
nebo 85 dolarů měsíčně

LiveAgent help desk software for enterprise

Hledáte něco navíc pro svůj podnik?

Není třeba hledat dál. Plán Enterprise společnosti LiveAgent je pro vás tou správnou volbou! Kromě všech nástrojů, které znáte z předchozích plánů, získáte další služby, jako je prioritní zákaznická podpora, asistované integrace, vlastní plán aktualizací a další. Podívejte se na úplný seznam služeb a zjistěte, jaké výhody vám plán Enterprise přináší.

Našli jste dobrou společnost

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Spokojení zákazníci jsou nejlepší zákazníci

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

* Služba je zpoplatněna podle ceníku, který najdete v kompletním srovnání plánů níže

Porovnat plány

Podívejte se na naše srovnání plánů a vyberte si ten nejlepší pro vás

Large icon

Velkéfirmy

$49/agent/month/annualy
Enterprise icon

Enterprise

$69/agent/month/annualy

Komunikační kanály

Zákaznický portál
Nastavení zákaznického portálu se znalostní databází, fórem a často kladenými dotazy.Funkce zákaznického portálu
Y Y Y Y Y
Kontaktní formuláře – tlačítka Kontaktujte nás
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat je prostřednictvím kontaktního formuláře, který je umístěn přímo na vašich webových stránkách.Funkce kontaktního formuláře
3 10 50 1 200
Kontaktní formuláře – Na stránce
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat je prostřednictvím kontaktního formuláře, který je umístěn přímo na vašich webových stránkách.Funkce kontaktního formuláře
3 10 50 1 200
Oznámení ze služby Slack
Dostávejte oznámení na Slack pokaždé, když v LiveAgent obdržíte nový ticket nebo odpověď na ticket.Funkce oznámení Slack
Y Y Y Y
Fórum zákazníků
Vytvořte online komunitní fórum pro své uživatele. Umožněte jim klást otázky, poskytovat odpovědi a vést diskuse. Funkce zákaznického fóra
Y Y Y Y Y
Odesílání e-mailových tiketů – Příchozí e-mailové účty
Inteligentní e-mailové tikety zajišťují, že se žádné e-maily neztratí nebo nezůstanou bez odpovědi. Náš systém ticketingu také zabraňuje duplicitním odpovědím díky funkci detekce kolizí agentů. Funkce ticketingu
3 10 150 2 150
Odesílání e-mailových tiketů – Odchozí e-mailové účty
Inteligentní e-mailové tikety zajišťují, že se žádné e-maily neztratí nebo nezůstanou bez odpovědi. Náš systém ticketingu také zabraňuje duplicitním odpovědím díky funkci detekce kolizí agentů. Funkce ticketingu
3 10 150 2 150
Tlačítko live chatu
Získejte si důvěru zákazníků a zvyšte prodej pomocí personalizované podpory v reálném čase na chatu. Funkce živého chatu
2 5 50 1 100
Proaktivní pozvánky na chat
Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete do chatu se svými agenty. Funkce proaktivních pozvánek na chat
Y Y Y
Kontaktní centrum
Využijte kontaktní centrum k efektivnímu řízení a zpracování interakcí s zákazníky. Funkce kontaktního centra
Y Y Y
Tlačítka zpětné vazby
Povzbuďte zákazníky, aby vám posílali nové nápady a zpětnou vazbu pro budoucí vývoj. Funkce zpětné vazby a návrhů
Y Y Y
Viber
Odpovídejte na zprávy Viber přímo z ovládacího panelu LiveAgent.Funkce Viber
39 USD/měsíc 39 USD/měsíc Y
Twitter
Sledujte jedinečná klíčová slova a reagujte na tweety, které vyžadují akci. Všechny odpovědi z LiveAgent jsou odesílány jako Tweety. Funkce Twitteru
39 USD/měsíc 39 USD/měsíc Y Y
Facebook a Instagram
Reagujte na zprávy, příspěvky, komentáře nebo zmínky na Facebooku přímo z LiveAgent. Funkce Facebooku
39 USD/měsíc 39 USD/měsíc Y Y
WhatsApp
Integrujte své číslo WhatsApp se systémem ticketingu LiveAgent a používejte jej k odpovídání na zprávy WhatsApp v rámci systému ticketingu. Poznámka: Integrace v současné době funguje pouze s čísly Twilio a 360dialog.
3 čísla 3+ čísla
Funkce videohovorů
Zvyšte odchozí prodej a zlepšete spokojenost zákazníků pomocí funkce videohovoru. Buďte osobní a nezapomeňte se usmívat! Funkce videohovoru/a>
Y Y Y

Správa konverzací

Historie tiketů
Ukládat všechny tikety a přepisy chatu po neomezenou dobu.
Kdykoli získáte přístup ke všem minulým tiketům, konverzacím a záznamům hovorů pro účely zajištění kvality, právní účely nebo školení.
Neomezeně Neomezeně Neomezeně 7 dní Neomezeně
Sloučení tiketů
Obdrželi jste více hlášení o stejném problému a chcete je spojit? Žádný problém! Použijte naši funkci sloučení tiketů
Y Y Y Y Y
Vlastní pole tiketu
Dozvěděli jste se nějaké cenné informace? Vytvořte si vlastní pole tipu a přidejte je na panel s informacemi o tipu. Funkce vlastní pole tiketu
Y Y Y Y Y
Rozdělení tiketů
Obdrželi jste tiket s více požadavky? Rozdělte tiket na dva a každý přiřaďte jinému agentovi/oddělení. Funkce Rozdělit tikety
Y Y Y Y Y
Interní tikety
Vytvořte interní tiket pro své kolegy. Poznámky jsou viditelné pouze pro agenty, takže se nemusíte obávat, že ostatní koncoví uživatelé nebo zákazníci uvidí vaše soukromé poznámky. Interní tikety
Y Y Y Y Y
Přílohy
Snadno přetahujte přílohy (obrázky, hudbu, video, dokumenty atd.) a sdílejte je se svými zákazníky. Funkce příloh
Y Y Y Y Y
Hromadné akce pro tikety
Vyberte více tiketů najednou a spusťte hromadné akce, abyste ušetřili čas. Pomocí této funkce můžete jedním kliknutím vyřešit, přenést nebo odstranit více tiketů. Funkce hromadných akcí tiketů
Y Y Y Y Y
Algoritmus Vyřešení
Automatické stanovení priority tiketů, které je třeba vyřešit, podle dohod o úrovni služeb (SLA) a data a času jejich přijetí. Funkce Vyřešit
Y Y Y Y Y
Průzkum spokojenosti s tikety
Automatické rozesílání e-mailů s průzkumem spokojenosti po každé interakci, abyste zajistili, že vaši zákazníci dostanou kvalitní služby.
Y Y Y
Vlastní štítky
Přidáním vlastních štítků můžete tikety uspořádat a filtrovat a zároveň si přehledně zobrazit jejich obsah.
Y Y Y Y Y
Vlastní filtry tiketů
Vytvořte si jedinečné filtry tipů, které vám usnadní vyhledávání a filtrování. Vlastní filtry tipů
300 filtrů/agent 500 filtrů/agent 1000 filtrů/agent 50 filtrů/agent 5000 filtrů/agent
Poznámky agenta k tiketům
Přidávání soukromých poznámek k tiketům. Soukromé poznámky jsou viditelné pouze pro agenty, takže se nemusíte obávat, že je uvidí vaši zákazníci nebo jiní koncoví uživatelé. Funkce poznámek agenta k tiketům
Y Y Y Y Y
Ovládací panely (dashboardy) v reálném čase
Přehled o statistikách používání v reálném čase.
Y Y Y Y Y
Převody tiketů
Jediným kliknutím přenesete tikety k agentům nebo do oddělení, která jsou pro jejich zpracování nejlépe vybavena.
Y Y Y Y Y
Editor WYSIWYG
Pomocí editoru WYSIWYG můžete stylovat obsah e-mailů, šablon e-mailů a článků znalostní báze. Funkce editoru WYSIWYG
Y Y Y Y Y
Více karet tiketu
Řešíte více než jeden tiket najednou? Žádný problém! Otevřete si v aplikaci LiveAgent více karet tiketů a přepínejte mezi nimi podle potřeby. Funkce více karet tiketu
Y Y Y Y Y
Pracovní doba
Kdy jste k dispozici svým zákazníkům? Dejte jim vědět pomocí Pracovní doba
Y Y Y Y Y
Oddělení
Vytvářejte oddělení prodeje, marketingu a technické podpory pro snadnější směrování tiketů a rozdělení odpovědností. Funkce Oddělení
10 20 150 3 300
Role v odděleních Y
Předpřipravené odpovědi
Zrychlete své odpovědi pomocí předpřipravených sekvencí textu. Funkce předpřipravených odpovědí
20 100 500 1000
Kontakty a skupiny
Segmentujte zákazníky podle zájmů, věku, národnosti nebo jiných parametrů. Funkce Kontakty a Skupiny
Y Y Y Y Y
Předdefinované odpovědi
Vytvářejte předdefinované odpovědi na dotazy podpory, na které lze odpovědět obecnou odpovědí. Funkce předdefinovaných odpovědí
20 100 500 1000
Přepisy chatu
Potřebují vaši zákazníci kopii konverzace, kterou s vámi vedli? Poskytněte jim přepisy chatu prostřednictvím e-mailu.
Y Y Y Y Y
Sdílení souborů přes chat
Náš live chat podporuje sdílení souborů JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF a TXT.
Y Y Y Y Y
Okno mobilního chatu
Naše widgety živého chatu jsou responzivní – zákazníci mohou snadno zahájit chat na mobilu nebo počítači.
Y Y Y Y Y
Nastavení uvítací zprávy chatu
Rozesílejte automatické uvítací zprávy chatu novým návštěvníkům webu, abyste jim ukázali, že jste online a v případě potřeby jim můžete pomoci.
Y Y Y Y Y
Monitorování návštěvníků v reálném čase
Sledujte, co dělají návštěvníci vašich webových stránek. Zjistěte, které adresy URL mají otevřené, jak dlouho si prohlížejí jednotlivé stránky, a nechte se upozornit, když přejdou na novou stránku vašeho webu.
Y Y Y
Průzkumy spokojenosti s chatem
Získejte okamžitou zpětnou vazbu po každé interakci se zákazníkem.Zjistěte, jak se můžete zlepšit, co bylo uděláno správně, a sledujte spokojenost zákazníků v průběhu času. Funkce hodnocení agentů
Y Y Y
Sledování času
Získejte hlubší přehled o výkonnosti svého helpdesku sledováním pracovních návyků svých agentů. Zjistěte, jak dlouho jim trvá odpověď na jednotlivé tikety, jak dlouho byli online nebo jak dlouhé byly jejich přestávky. Funkce sledování času
Y Y
Řazení hovorů do fronty
Pokud jsou všichni online agenti zaneprázdněni probíhajícími hovory, LiveAgent automaticky vytvoří frontu hovorů pro nové volající. Indikátor fronty hovorů/a>
Y Y Y
IVR
Zlepšete zkušenosti svých zákazníků v call centru tím, že navrhnete komplexní stromy interaktivní hlasové odezvy (IVR), které je přesměrují na správné oddělení podpory nebo agenta. Funkce IVR
Y Y Y
Nahrávky hovorů
Neomezené nahrávání hovorů zajišťuje, že jste vždy chráněni vysoce kvalitními nahrávkami svých hovorů, kdykoli je nejvíce potřebujete. Funkce neomezeného nahrávání hovorů
Y Y Y
Směrování a předávání hovorů
Náš software pro call centra je vybaven funkcí ACD a přepojováním hovorů s účastí. Užívejte si bezproblémové přechody hovorů z jednoho oddělení nebo agenta na druhé již od dnešního dne. Funkce směrování a přepojování hovorů
Y Y Y
Vlastní role
Vytvářejte a pojmenovávejte role a přizpůsobujte oprávnění agentů. Funkce vlastních rolí
3 40

Přizpůsobení

Klíče API
Propojte různé programy, software nebo nástroje s LiveAgent a automatizujte nespočet úloh. API rate limit
1 5 10 100
Šablony e-mailů zákazníkům
Konfigurace šablon e-mailů pro zákazníky a agenty. Všechny e-mailové šablony odesílané z LiveAgent lze formátovat jako HTML nebo textové e-maily. Funkce šablon e-mailů
Y Y Y Y
Pravidla a časová pravidla
Vytvářejte vlastní spouštěče, automatizační pravidla a časová pravidla pro urychlení opakujících se úloh, které nevyžadují pozornost vašich agentů. Funkce pravidla a časová pravidla
Y Y Y Y
Gamifikace
Motivujte, bavte, zvyšujte produktivitu a podporujte spolupráci v týmech. Funkce gamifikace
Y Y Y Y Y
Přizpůsobení widgetů kontaktního formuláře
Vyberte si widget kontaktního formuláře z naší galerie šablon a přizpůsobte si ho tak, aby odpovídal estetice vaší firmy.
Y Y Y Y Y
Přizpůsobení widgetů chatu
Vyberte si widget chatu z naší galerie šablon a přizpůsobte si ho tak, aby odpovídal barevné paletě vaší firmy.
Y Y Y Y Y
Konfigurace zvuku
Přizpůsobte nebo zakažte všechny zvuky oznámení, které v LiveAgent uslyšíte. Vyberte si z našich existujících zvuků nebo nahrajte vlastní soubory. Funkce konfigurace zvuku
Y Y Y
Hledat a nahradit
LiveAgent dokáže automaticky vyhledávat konkrétní řetězce v každé příchozí zprávě a nahradit je něčím jiným předtím, než se zobrazí nebo uloží do databáze. Funkce hledat a nahradit
Y Y Y
Přizpůsobení widgetů volání
Vytvořte si lákavé widgety volání nebo si vyberte z naší galerie šablon. Přizpůsobte si jakýkoli existující design podle svých potřeb.
Y Y Y Y
Přizpůsobení widgetů pro videohovory
Vytvořte si poutavé widgety pro videohovory nebo si vyberte existující design z naší galerie šablon. Přizpůsobte si jakoukoli existující šablonu podle svých potřeb.
Y Y
Znalostní báze
Vytvořte si na zákaznickém portálu kategorie podle svých produktů, služeb nebo typů zákazníků. Přidejte články do znalostní báze, fóra nebo nástěnky se zpětnou vazbou.Znalostní báze
1 – výchozí 1 2 1 – výchozí 10
Víceúrovňová znalostní báze
Multi knowledge base* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah.Znalostní báze/a>
19 USD/měsíc/účet 19 USD/měsíc/účet 19 USD/měsíc/účet Y
Bez značky
Odstranění značky LiveAgent z oken a tlačítek živého chatu, znalostní báze/zákaznického portálu, oken a tlačítek pro volání, kontaktních formulářů, formulářů zpětné vazby a e-mailových šablon.
19USD/měsíc/za účet 19USD/měsíc/za účet Y

Reportování

Analytický přehled
Získejte přehled o své zákaznické podpoře. Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jaké služby dostává. Funkce analytického přehledu
Y Y Y
Report o výkonu
Sledujte výkonnost svých agentů podpory. Zjistěte, kdo je nejproduktivnější, kdo dává přednost e-mailům před živými chaty a kdo dosahuje dlouhodobě konzistentních výsledků.Funkce přehledu výkonnosti
Y Y Y
Přehled agenta
Vytvářejte přehledy o pracovní době agentů, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, hodnoceních a dalších údajích z určitého časového rozmezí.Funkce přehledu agenta
Y Y Y
Hodnocení agentů
Vytvářejte zprávy o hodnocení agentů doplněné o komentáře zákazníků. Funkce hodnocení agentů
Y Y Y
Zpráva oddělení
Vytvářejte přehledy o počtu zodpovězených tiketů, chatů, hovorů a dalších údajů z jednotlivých oddělení v určitém časovém rozmezíFunkce hlášení oddělení
Y Y Y
Zpráva o kanálu
LiveAgent vám poskytne podrobné informace o každém komunikačním kanálu: e-mail, live chat, call centrum, kontaktní formuláře, Instagram, zprávy na Facebooku, tweety atd. Funkce zprávy o kanálech
Y Y Y
Zpráva o štítcích (tagy)
Generování reportů značek z určitého časového období. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Funkce zprávy štítků
Y Y Y
Historie tiketů
Filtrujte tikety podle dne, týdne, měsíce, roku nebo vlastního rozmezí dat a vygenerujte zprávu o historii tiketů. Zjistěte, kterým oddělením bylo přiděleno nejvíce tiketů, kteří agenti je řešili, jejich aktuální stavy a další informace.
Y Y Y
Můj pracovní výkaz
Vytvářejte přehledy o práci, kterou jste vykonali za den, týden, měsíc, rok nebo v rámci vlastního rozsahu dat. Zjistěte, kolik tiketů vám bylo přiděleno, z jakého kanálu pocházejí a jaký je jejich aktuální stav.
Y Y Y
Dostupnost agenta pro hovory, chaty, tikety
Sledujte dostupnost svých agentů a zjistěte, kdy přesně jsou online (datum, hodiny, od, do). Funkce dostupnosti agenta
Y Y Y
Dostupnost volání, chatu
Vytvářejte přehledy o dostupnosti jednotlivých agentů pro přijímání hovorů a chatů. Zjistěte, kdo je nejvíce zapojen a kdo potřebuje zvýšit své úsilí v oblasti podpory.
Y Y Y
Volání, chat, načítání tiketů
Zjistěte, kteří agenti měli přiřazeno nejvíce tiketů, hovorů a chatů, abyste mohli porovnat a optimalizovat pracovní zatížení svých agentů.
Y Y Y

Integrace

Integrace
Získejte přístup ke všem pluginům LiveAgent a integracím s dalšími softwarovými řešeními, které sjednotí a zjednoduší váš pracovní postup.
Y Y Y Y

Podpora a služby

Zákaznický servis
Nabízíme nepřetržitou zákaznickou podporu po celý rok. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu, e-mailu, telefonu, sociálních médií nebo našeho zákaznického portálu. Nabízíme také vícejazyčnou podporu.
maximální úsilí 24/7 24/7 maximální úsilí 24/7
Nastavení v bílých rukavičkách
Pohodlně se usaďte, zatímco my za vás nastavíme váš účet LiveAgent. Přihlaste se do připraveného systému helpdesku, který zvýší produktivitu vašich agentů a zlepší služby zákazníkům.
Y Y Y Y Y
Aplikace pro iPhone/Android
Nabízíme aplikaci LiveAgent pro operační systémy Android i iOS.iPhone/Android funkce pro mobilní aplikace
Y Y Y Y Y
Podpora více jazyků
LiveAgent v současné době podporuje 45 jazykových překladů a pravidelně přidává nové. Funkce podpory více jazyků
Y Y Y Y Y
Podpora více webových stránek
Máte více firem, produktů nebo subdomén s jedinečnými webovými stránkami? Žádný problém, LiveAgent dokáže všechny tikety shromáždit a zjednodušit do jediného účtu LiveAgent.
Y Y Y Y Y
Podpora více značek
Vytvořte více znalostních databází pro každý z vašich produktů, značek nebo skupin uživatelů.
Y Y Y Y Y
Hardwarový IP telefon
Cítíte se pohodlněji při používání hardwarového telefonu? Žádný problém! Připojte jej k LiveAgentu a přijímejte na něm hovory. Pokud vás to nebaví, nemusíte používat softwarové telefony ani přijímat hovory v prohlížeči.
Y Y Y Y Y
Online produktové školení
Naplánujte školení o LiveAgent pro svého manažera podpory, abyste mu pomohli lépe porozumět nástroji nebo mu pomohli s některými problémy s konfigurací, na které může na své cestě s LiveAgent narazit.
Y Y Y
Senior manažer účtů
Podpora od manažera účtu jako přímého kontaktního místa. Manažer účtu může být na vyžádání poskytnut v rámci Large plánu pro účty s víc jako 50 agenty.
Y
Specializovaný tým pro onboarding
Získejte asistenci při nastavení od našeho týmu odborníků, kteří vám pomohou začít používat nástroje a funkce LiveAgent.
Y

Zabezpečení a oprávnění

Datové centrum EU/USA/UK/SG
V současné době máme několik datových center po celém světě. Účty našich zákazníků instalujeme na nejlepší možné serverové místo podle toho, kde se nacházejí, a s ohledem na jejich národní zákony. Vícenásobná datová centra
Y Y Y Y Y
Integrace SpamAssassin
Šetřete čas a bojujte proti spamu pomocí automatického filtrování spamu. LiveAgent implementuje antispamovou platformu SpamAssassin, která blokuje spam. Funkce filtrování SPAMu
Y Y Y Y Y
Omezení přístupu k panelu agenta
Omezte počet IP čísel, která mají přístup k panelu agentů.
Y Y Y Y Y
Správa zásad hesel
Služba LiveAgent zajišťuje, že heslo, které jste si zvolili pro svůj účet, nebylo kompromitováno při předchozích únicích dat.
Y Y Y Y Y
Dvoufázové ověření
Chraňte svůj účet LiveAgent pomocí hesla a dalšího kódu z mobilní aplikace Google Authenticator. Funkce dvoufázového ověření.
Y Y Y Y Y
Šifrování HTTPS
Všechny účty hostované u LiveAgentu běží na zabezpečeném připojení pomocí protokolu HTTPS. Funkce šifrování HTTPS
Y Y Y Y Y
Seznam zakázaných návštěvníků
Spamuje vás někdo nebo je nepříjemný? Zabanujte jeho IP adresu, aby s vámi nemohl komunikovat. Zákaz zrušte, až budete připraveni, prohlédnutím seznamu návštěvníků, kteří mají zakázaný přístup do chatu.
Y Y Y Y Y
Protokol o auditu
Našli jste něco podezřelého? Projděte si protokol auditu a zjistěte, jaké akce provedl každý agent v určitém časovém období. Funkce protokolu auditu
Y Y
Vlastní hosting domén
Hostujte svůj účet LiveAgent na vlastní doméně.
Y Y Y
SSO
Pomocí jednotného přihlašování (SSO) usnadníte svým agentům přihlašování. Přihlaste se jednou bez opakovaného zadávání ověřovacích faktorů a urychlete proces.
Y Y
Odesílání e-mailů prostřednictvím našeho vestavěného e-mailového serveru
Pomocí našich poštovních serverů můžete odesílat e-maily z LiveAgent pod svým potvrzením, nikoli pod svým.
Y Y
Přizpůsobení systémových e-mailových šablon
Změňte znění a design všech systémových e-mailů a přizpůsobte si je, kdykoli budete potřebovat.
Y Y Y Y Y

Automatizace

Pravidla akce
Nastavte automatizační pravidla pro různé události a určete, jaké akce se automaticky provedou, kdykoli v LiveAgent nastane určitá událost.
501505001000
Časová pravidla
Nastavte časová pravidla, která v systému LiveAgent automaticky provedou akce po uplynutí určitých časových úseků.
15100200
Pravidla SLA
Nastavte interní pravidla SLA (Service Level Agreement), která zajistí bezproblémový provoz vašich agentů a zákazníků. Použijte je k určení odpovědnosti, sankcí a nápravných opatření pro udržení správného pracovního postupu.
550100
Úrovně SLA
Nastavte si pravidla SLA (Service Level Agreement) na více úrovních, abyste zajistili správné pracovní postupy na více než jedné úrovni. Můžete je použít k určení pracovních postupů za různých okolností.
520100

Nejlepší zkušenosti zákazníků jsou
vytvářeny díky LiveAgent.

  • Read Satur's story

    Satur

    Cestovní kancelář SATUR je největší cestovní kanceláří na Slovensku. Má více, než 100 let zkušeností a více, než 90 000 spokojených klientů, kteří mají možnost vycestovat do více, než 150…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    Společnost FrëschKëscht začala jako školní projekt a nyní se díky dobrému zákaznickému servisu a úspěchu proměnila ve skutečnou firmu.

    Read more about FrëschKëscht

View all

Podívejte se, jak LiveAgent funguje!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ceník LiveAgent

Potřebujete pomoci s výběrem
nejlepšího plánu pro vás?

Každý podnik je jiný. Máme tým manažerů pro úspěch zákazníků, kteří jsou připraveni prozkoumat váš konkrétní případ použití.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Porovnejte různé možnosti helpdesk softwaru a najděte nejlepší nabídku. Zvolte si počet potřebných agentů, nechte si porovnat ceny a najděte ideální nástroj pro ticketing.

Related Articles to Ceník Enterprise

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x