Vhodný prostátní správu

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma Podívat se na LiveAgent v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky s bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro státní správu

Připojte se ke 100 organizacím GOV, které používají LiveAgent, nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Udržujte systém jednoduchý a efektivní

Veřejné instituce řeší dotazy občanů každý den. Udržet pořádek v žádostech mezi několika desítkami oddělení může být docela těžké. Využijte sílu služby LiveAgent a vyřešte jejich požadavky rychleji než kdykoli dříve. Digitální ekonomika a veřejné instituce hrají v dnešním světě klíčovou roli. Navíc uděláte svým občanům radost, když jim dokážete pomoci rychleji.

Uspořádejte všechna oddělení

Státní instituce jsou často vyřizují e-maily pomocí emailového klienta, což znemožňuje efektivní sdílení komunikace mezi zaměstnanci a několika týmy. Implementujte LiveAgent, aby byly všechny požadavky rozděleny podle oddělení a každý nový požadavek byl přidán do jednoho e-mailového řetězce, aniž by zahltil vaše e-mailové účty.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Předejděte zmatkům

Přiznejme si, že vyplňování daňových přiznání nikoho nebaví. Jsou zdlouhavé a v hlavách daňových poplatníků se může objevit spousta otázek. Nasazení báze znalostí s nejčastějšími dotazy a relevantním obsahem propojené s live chatem v reálném čase tvoří silnou kombinaci.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít pro vaši státní instituci zavedení služby LiveAgent?

Vyřešte více tiketů

Poskytujte bleskurychlé odpovědi na live chatu díky přehledům CRM, interním bázím znalostí a integracím třetích stran.

Učte se z dat

Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.

Integrace a synchronizace

Zkraťte dobu zadávání dat o 30 % jednoduše tím, že integrujete nástroje, které denně používáte, s naším helpdesk softwarem.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektivní zákaznická podpora

LiveAgent se hodí dokonale jako řešení helpdesku pro vaši státní instituci. Pokud potřebujete poskytovat rychlé, přesné a efektivní služby zákazníkům, je implementace vícekanálového helpdesk softwaru nezbytná. Nechte LiveAgent převést veškerou příchozí komunikaci na tikety pro lepší správu a automatizaci.

Nejvyšší bezpečnostní standardy

Služba LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je bezpečná a šifrovaná, umístěná v EU nebo USA dle vašich preferencí. Služba LiveAgent je plně v souladu s nařízením GDPR.

Dozvědět se více
State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizace a reporty

Automatizujte opakující se úlohy pomocí pokročilé automatizace a pravidel spouštěných akcemi nebo časem v aplikaci LiveAgent. Nechte systém přesměrovat tikety na správnou osobu nebo oddělení. Přidáním poznámek, značek nebo vlastních parametrů můžete shromažďovat další údaje a poskytovat přesnější zprávy.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se a získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi a plný přístup ke všem dostupným funkcím. Na co ještě čekáte? Začněte zvyšovat rychlost odezvy ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

Related Articles to Vláda
Podpora mnoha možností plateb a dopravy, plná kontrola zásob a další. Podívejte se na video, jak integrovat live chat do CS-Cart, a vyzkoušejte si tyto funkce.

CS-Cart

Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

Více než 17 000 zákazníků svěřuje svá data společnosti LiveAgent. Bezpečnost dat je pro nás nesmírně důležitá. Servery společnosti Liveagent jsou umístěny v zařízeních, která splňují požadavky norem tier IV nebo III+, PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001.

Zásady ochrany osobních údajů

LiveAgent poskytuje bezpečnou a spolehlivou zákaznickou podporu s funkcemi jako dvoufaktorové ověřování, šifrování HTTPS a zabezpečené API. Systém také splňuje normy GDPR a má strategii zálohování a obnovy po havárii pro ochranu dat zákazníků.

Dílčí zpracovatel je zpracovatel údajů, kterého společnost LiveAgent najala jako třetí stranu a který má nebo může mít přístup k údajům služby nebo je zpracovává.

Dílčí zpracovatel LiveAgent

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací, včetně zákaznické podpory, telefonních systémů, VoIP a řešení pro správu e-mailů. Společnost spolupracuje s dílčími zpracovateli, kteří pomáhají při poskytování služby LiveAgent a dodržují bezpečnostní a ochranné pokyny.

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent dokáže přizpůsobit vašim požadavkům a zlepšit vaši zákaznickou podporu.

Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Zákazníci vaší značky mohou získat personalizované nabídky a zlepšit zákaznickou zkušenost. Identifikujte potenciální zákazníky a poskytněte jim personalizovanou podporu. Sledujte výkon a růst pomocí robustních analytik.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x