Hledáte alternativu CallHub?

Objevte proč je LiveAgent nejlepší alternativou CallHub alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Potřebujete specializované call centrum za stálou cenu? LiveAgent vám nabízí možnost zřídit si virtuální call centrum a poskytovat podporu svým zákazníkům jednoduše a efektivně.

Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes zdarma a zjistěte, jaké skvělé nástroje a funkce máte k dispozici za jednu cenu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Neomezujte se pouze na hovory.
Přejděte na více kanálů. S LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

CallHub vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
CallHub
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
CallHub nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
CallHub nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí Call centrum v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
CallHub nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
CallHub nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
CallHub nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
CallHub nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
CallHub nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
CallHub nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
CallHub nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
CallHub nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí funkce API v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí funkce IVR v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
CallHub nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket.
CallHub nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
CallHub nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
CallHub nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
CallHub nenabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
CallHub nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Callhub nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Person deciding between two solutions

Mocná alternativa CallHub

Pokud se chcete zaměřit nejen na hovory, ale poskytnout svým zákazníkům i něco navíc, je LiveAgent tou správnou volbou. Propojí vše, co potřebujete, abyste si usnadnili práci – e-mailové účty, nejrychlejší živý chat, call centrum, podporu na sociálních sítích a znalostní databázi.

To vše za rozumnou cenu. LiveAgent nabízí tři cenově dostupné plány, které nezruinují váš rozpočet. Za jednu cenu můžete platit měsíčně a reagovat, jak často chcete.

Podpora call centra

Poskytněte svým zákazníkům telefonickou podporu. Naše nastavení je snadné a zabere jen několik minut. Po dokončení jste připraveni poskytovat podporu prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jakéhokoli jiného zařízení, na které jste zvyklí.

Není třeba používat poskytovatele třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.

Voice and video calls supported

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Cenově dostupné

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Do more customer support for less money

Získejte vše za stálou cenu

Poskytněte svým agentům vše, co potřebují k poskytování nejlepší zákaznické podpory, za jednu cenu. Po zaplacení plánu nejsou účtovány žádné další poplatky a nemusíte se obávat vyčerpání rozpočtu.

LiveAgent nabízí tři placené plány nabité funkcemi, které vyhoví každé firmě. V případě, že chcete něco navíc, můžete si za jednu cenu dokoupit samostatné funkce a využívat jich, kolik chcete.

Připraveni na změnu?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč společnosti přešli na LiveAgent

Chcete porovnat LiveAgent a dalšími softwary pro call centra?

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

Related Articles to CallHub alternativa
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x