Uvažujete o migraci dat z CallPage do nového LiveAgentu? Přejděte na naše plnohodnotné řešení call centra s plnými funkcemi helpdesku a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň ještě dnes.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
CallPage
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
CallPage nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
CallPage nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí Call centrum v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
CallPage nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
CallPage nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
CallPage nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
CallPage nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
CallPage nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 53 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí funkce API v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
CallPage nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
CallPage nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
CallPage nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
CallPage nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
CallPage nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
CallPage nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
CallPage nenabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
|
LiveAgent může kromě call centra nabídnout i další služby. Náš tiketovací systém zvládá e-mail, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Vše je podporováno řadou funkcí a nabízíme velké množství integrací s dalšími řešeními. Vyzkoušejte si jej ještě dnes!
Nabízíme migrační zásuvné moduly pro různá řešení, ale v současné době nemáme k dispozici migrační zásuvný modul CallPage. Pokud o něj máte zájem, dejte nám vědět a my jej přidáme do našeho seznamu.
Snadná migrace agentů, správců, koncových uživatelů a zákazníků.
Migrace všech označení oddělení a tiketů.
Migrace tiketů, příloh, polí uživatele a polí tiketu.
Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent
Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.
Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení call center zdarma. Přepněte na jinou službu ještě dnes. Postaráme se o vás.
Migraci dat je nutné provést ručně, protože pro CallPage nemáme k dispozici žádné migrační pluginy. Pokud o to máte zájem, dejte nám vědět a my to přidáme do našeho seznamu úkolů.
Vaše firma může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, označení, přílohy a další, z aplikace CallPage do LiveAgent.
Jste připraveni na nový systém tiketingu?
LiveAgent je nástroj pro zlepšení zákaznické podpory, který nabízí mnoho funkcí a zefektivňuje proces komunikace a odpovědí. Podle více než 30 uživatelů různých firem je LiveAgent spolehlivý a efektivní za nízkou cenu. Jeho integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu do jednoho místa poskytuje snadný přístup k mnoha zdrojům a pomáhá ušetřit čas.
Přecházíte z Drift na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.
LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.
Nejlepší živý chat pro obchody Shopify
Tým nabízí chatovací řešení pro maximální využití a rychlou a přesnou komunikaci. Mezi funkce patří sledování živého chatu, interní chat, tlačítko chatu, proaktivní pozvánky k chatu a historie chatu. Dále se nabízí možnosti sledování online návštěvníků a distribuce chatu na předdefinovanou trasu.
LiveAgent pomohl mnoha firmám zlepšit spokojenost zákazníků a prodeje. Používání LiveAgentu umožnilo zvýšit dobu odezvy a konverzní poměr. CEO Peter Komornik vychvaluje perfektní kombinaci živého chatu, tickeru a automatizace, umožňující týmům poskytnout výjimečnou podporu. LiveAgent nabízí 14denní zkušební verzi a cenově dostupné plány pro firmy všech průmyslových odvětví.
Přecházíte z Aircall na LiveAgent?
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020, který podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety a umožňuje přenést data z Aircall. Je vhodný pro malé firmy, agentury i velké korporace a může být vyzkoušen za 895Kč/měsíc. Společnosti jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita ho používají pro poskytování podpory svým zákazníkům na světové úrovni.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech