Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Objevte proč je LiveAgent nejlepší alternativou Channels na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost zrušit kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hladáte alternativu Channels?

S aplikací LiveAgent bude vaše oddělení zákaznické podpory více než jen call centrum. Spojte se se svými zákazníky prostřednictvím e-mailu, živého chatu, sociálních médií a poskytněte jim informace pomocí naší znalostní databáze.

Přepnutí je jednoduché a ceny jsou dostupné.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Vaše call centrum obklopené různými zákaznickými kanály.
Vyzkoušejte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Channels vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent Channels
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Channels nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí živý chat.
Channels nenabízí živý chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí Call Centrum v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Channels nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Channels nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Channels nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Channels nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Channels nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databáze.
Channels nenabízí znalostní databáze.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Channels nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Kanály nabízejí automatizaci a pravidla v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Channels nabízejí funkce API v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
Channels nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Channels nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Channels nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek.
Channels nenabízí neomezený počet tlačítek.
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Channels nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Channels nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Channels nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za přibližně 10 USD/agent/měsíc.
Person deciding between two solutions

Mocné alternativy Channels

Překročte rámec telefonních hovorů s LiveAgent a poskytněte svým zákazníkům více způsobů komunikace. E-mail, živý chat, sociální média jako Facebook, Twitter a Instagram, call centrum a znalostní databáze jsou nástroje, kterými můžete obohatit svůj help desk a poskytnout svým zákazníkům větší pohodlí.

To vše za rozumnou cenu, takže nepřeplatíte. LiveAgent nabízí tři skvělé cenové plány, které nezruinují váš rozpočet.

Nejrychlejší widget živého chatu

LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, se zobrazenou rychlostí chatu 2,5 sekundy. Nic rychlejšího se nedá sehnat. Rychlý widget chatu umožňuje vašim zákazníkům rychle se s vámi spojit přímo z vašich webových stránek.

Přeměňte návštěvníky svých webových stránek na platící zákazníky a zvyšte angažovanost.

The fastest live chat on the market

Máme něco pro každého

Každá společnost si zaslouží lepší zákaznický servis

Phone icon

Podpora call centra

Kromě mnoha funkcí, LiveAgent také podporuje call centrum integraci. Je to rychlé a nastavení je snadné!

Statistic icon

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí pro usnadnění a zpříjemnění vašich pracovních procesů.

Money Bag

Cenově dostupné

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Professional built-in call center software

Spolehlivé call centrum

Kromě jiných komunikačních prostředků můžete svým zákazníkům stále poskytovat i telefonickou podporu. Nastavení je hotové a připravené během několika minut a můžete se připojit prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jakéhokoli jiného zařízení, které preferujete.

Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.

Připraveni zlepšit váš servis?

Získejte více a dejte více! Podívejte se na naše skvělé cenové plány a rozhodněte se sami.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč společnosti přešli na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak je na tom LiveAgent ve srovnání s Channels?

LiveAgent nabízí oproti Channels následující funkce navíc: call centrum, integraci se sociálními médii, znalostní databázi a zákaznické fórum.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgentu oproti Channels?

Mezi další výhody používání LiveAgentu oproti Channels patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na služby zákazníkům, snížení míry odchodu zákazníků a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo