Hledáte Chaport alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Chaport alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Proč si nepořídit víc než jen nástroj pro živý chat? LiveAgent vám nabízí nejrychlejší widget pro live chat na trhu, více nástrojů, více integrací a rozumnou cenu.

Udělejte změnu ještě dnes a vyzkoušejte si LiveAgent zdarma!

.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zákaznický servis není jen o chatu v reálném čase.
S LiveAgentem si zákazníci mohou vybrat preferovanou metodu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Chaport vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Chaport
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Lucep nabízí tiketing v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí Live Chat v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Chaport nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Chaport nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Chaport nabízí integraci Facebooku v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Chaport nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Chaport nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Chaport nabízí integraci služby Viber v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Chaport nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Chaport nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Chaport nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí funkce API funkce v plánu za 19USD/agent/ měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Chaport nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Chaport nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí neomezenou historii v plánu za 29USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Chaport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Chaport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Chaport nenabízí neomezenou podporu.
Person deciding between two solutions

Výkonná Chaport alternativa

LiveAgent vám nabízí možnost komunikovat se zákazníky různými způsoby. E-maily, živý chat, sociální média nebo dokonce telefon, vše je pokryto, takže se můžete soustředit na to důležité.

Spolehlivý tiketový systém vám umožní sledovat veškerou komunikaci a vy se nemusíte starat o třídění všeho.

Nejrychlejší widget živého chatu

LiveAgent má nejrychlejší live chat widget na trhu. Díky rychlosti zobrazení chatu 2,5 sekundy můžete i vy získat to nejlepší z nejlepšího pro svou zákaznickou podporu.

Odpovídejte svým zákazníkům rychlostí blesku a nenechte je čekat.

The fastest live chat on the market

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí, LiveAgent také podporuje integraci call centra. Je to rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snazší a příjemnější.

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru

Professional built-in call center software

Podpora call centra

Jednou ze skvělých funkcí služby LiveAgent je podpora call centra. Můžete si vytvořit vlastní virtuální call centrum a propojit jej s prohlížečem, telefonem nebo jiným zařízením dle vlastního výběru.

Získejte více ze své zákaznické podpory a poskytněte svým zákazníkům osobnější přístup.

Dělejte více za skvělou cenu

Se službou LiveAgent toho můžete dělat mnohem více a za skvělou cenu. Nabízíme vám tři cenové plány, které vám přinášejí užitečné funkce a integrace pro poskytování podpory, aniž by zruinovaly váš rozpočet.

LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Více informací
Do more customer support for less money

Podívejte se, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Chcete porovnat LiveAgent s jinými softwary pro živý chat?

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními živého chatu? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Chaport alternativa
    Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

    Zastánce značky

    Zastánce značky jsou důležitou součástí marketingové strategie a mohou přilákat nové zákazníky prostřednictvím ústního marketingu. Osvědčené postupy a strategie pro získání zastánců značky jsou prezentovány v článku. LiveAgent nabízí nástroje pro úspěšnou zákaznickou podporu a bezplatnou zkušební verzi. Brand advocacy má mnoho benefitů, včetně růstu podniku, zlepšení branding, budování loajální zákaznické základny a nižších nákladů na získání zákazníků.

    Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

    Automatizace e-mailů

    Automatizace e-mailů je skvělým způsobem, jak zlepšit marketingové pracovní postupy a zvýšit prodej. LiveAgent nabízí službu automatizace e-mailů pro zákaznický servis a marketing. Systém zahrnuje více než 180 integrací pro zvýšení konverzních akcí.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x