Proč si nepořídit víc než jen nástroj pro živý chat? LiveAgent vám nabízí nejrychlejší widget pro live chat na trhu, více nástrojů, více integrací a rozumnou cenu.
Udělejte změnu ještě dnes a vyzkoušejte si LiveAgent zdarma!
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Chaport
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Lucep nabízí tiketing v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí Live Chat v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Chaport nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
Chaport nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Chaport nabízí integraci Facebooku v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Chaport nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Chaport nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Chaport nabízí integraci služby Viber v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
Chaport nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Chaport nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Chaport nenabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí funkce API funkce v plánu za 19USD/agent/ měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Chaport nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Chaport nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí neomezenou historii v plánu za 29USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Chaport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Chaport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
Chaport nenabízí neomezenou podporu.
|
LiveAgent vám nabízí možnost komunikovat se zákazníky různými způsoby. E-maily, živý chat, sociální média nebo dokonce telefon, vše je pokryto, takže se můžete soustředit na to důležité.
Spolehlivý tiketový systém vám umožní sledovat veškerou komunikaci a vy se nemusíte starat o třídění všeho.
LiveAgent má nejrychlejší live chat widget na trhu. Díky rychlosti zobrazení chatu 2,5 sekundy můžete i vy získat to nejlepší z nejlepšího pro svou zákaznickou podporu.
Odpovídejte svým zákazníkům rychlostí blesku a nenechte je čekat.
Kromě mnoha dalších funkcí, LiveAgent také podporuje integraci call centra. Je to rychlé a snadné!
Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snazší a příjemnější.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru
Jednou ze skvělých funkcí služby LiveAgent je podpora call centra. Můžete si vytvořit vlastní virtuální call centrum a propojit jej s prohlížečem, telefonem nebo jiným zařízením dle vlastního výběru.
Získejte více ze své zákaznické podpory a poskytněte svým zákazníkům osobnější přístup.
Se službou LiveAgent toho můžete dělat mnohem více a za skvělou cenu. Nabízíme vám tři cenové plány, které vám přinášejí užitečné funkce a integrace pro poskytování podpory, aniž by zruinovaly váš rozpočet.
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními živého chatu? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
Společnost Zopim a LiveAgent nabízejí služby v oblasti zákaznické podpory, včetně znalostní databáze, fóra pro zákazníky, automatizaci a pravidla, API funkce a IVR (hlasové rozhraní), ale pouze LiveAgent nabízí video hovory. LiveAgent rovněž nabízí neomezenou historii tiketů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc, zatímco Zopim nabízí neomezenou historii tiketů v plánu za 72 USD/agent/měsíc a hlasové rozhraní v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce hodnocený softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Tento software pomáhá podnikům být blíže svým zákazníkům a poskytnout jim rychlejší a lepší podporu. Podle uživatelských recenzí je velmi cenově dostupný a jeho tým podpory je nápomocný kdykoli je třeba. Mnoho společností přešlo na LiveAgent z jiných helpdesků, jako ZenDesk, a jsou s ním velmi spokojeny.
LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako je samoobsluha, integrace se sociálními sítěmi jako Facebook, Twitter, Instagram a Viber, znalostní databáze, online diskusní fórum a automatizace pracovních postupů. Na druhé straně Lucep nenabízí samoobsluhu, integraci se sociálními sítěmi a znalostní databázi, a nabízí omezené funkce automatizace a pravidel.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.
LiveAgent je software pro služby zákazníkům, který umožňuje poskytnout vynikající zákaznickou podporu napříč různými kanály. Pro firmy je velkým přínosem fakt, že shromažďuje všechny dotazy zákazníků na jednom místě, takže agenti nemusí přepínat mezi jednotlivými platformami. Přechod na LiveAgent tedy zvyšuje retenci zákazníků, zlepšuje CX a snižuje míru odchodu. Jejich software také umožňuje převést data z Novocall, včetně informací o zákaznících, agentech a tiketech. LiveAgent je tak alternativou pro zákazníky, kteří chtějí kvalitní zákaznickou podporu na mnoha kanálech.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech