Customer paying for products

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Bez ohledu na obor, ve kterém pracujete, je poskytování vynikajících služeb zákazníkům základem vašeho úspěchu. Poskytneme vám kontrolní seznam základních dovedností v oblasti zákaznického servisu, které by si měl každý podnikatel osvojit. Tyto dovednosti vám pomohou poskytovat špičkovou podporu a zvýšit loajalitu zákazníků.

Význam kontrolního seznamu dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Vzhledem k velké konkurenci v každém oboru je více než kdy jindy důležité, aby se vaši zákazníci cítili ceněni a oceňováni.

Kontrolní seznam je skvělý způsob, jak zajistit, abyste nezapomněli na žádnou ze základních dovedností v oblasti služeb zákazníkům. Může být také užitečný při nástupu nových zaměstnanců zákaznického servisu nebo pro účely školení.

Pro mnohé je navazování kontaktů s lidmi a poskytování vynikajících služeb zákazníkům přirozeným instinktem, ale pro jiné to může vyžadovat určitý čas a praxi. A právě zde se hodí kontrolní seznam dovedností v oblasti zákaznického servisu, který vám poskytne vodítko, podle něhož můžete postupovat, abyste nevynechali žádný detail.

Komu může prospět kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům?

  • majitelé podniků

Ujistěte se, že vaše dovednosti v oblasti zákaznického servisu jsou na vysoké úrovni. Jste přece tváří své společnosti. Kontrolní seznam dovedností v oblasti zákaznického servisu vám pomůže identifikovat oblasti, ve kterých se vy a váš tým potřebujete zlepšit.

  • pracovníci zákaznického servisu

Vaším úkolem jako pracovníka zákaznického servisu je zajistit, aby byli zákazníci spokojeni. Musíte mít vynikající komunikační dovednosti a schopnost zachovat klid pod tlakem. Měli byste také umět řešit problémy a myslet pohotově.

  • vedoucí týmů

Jako vedoucí týmu jste povinni dohlížet na to, aby váš tým poskytoval vynikající služby zákazníkům. Budete muset jít příkladem a zajistit školení pro členy svého týmu zákaznických služeb. K tomu vám může pomoci kontrolní seznam dovedností v oblasti zákaznického servisu.

Prozkoumejte náš kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům




Schopnost jasně a efektivně komunikovat je jednou z nejdůležitějších dovedností v oblasti služeb zákazníkům.

Proč je důležité mít řečnické dovednosti?

Pomáhají vám lépe komunikovat. To je důležité zejména v podnikání, kde je jasná komunikace klíčová. Řečnické dovednosti vám také pomohou budovat vztahy a sítě, což vám může pomoci v kariérním postupu.

Jak zlepšit své řečnické dovednosti?

Prvním krokem by mělo být zjištění vašich slabých stránek. S čím máte problémy, pokud jde o mluvení? Dělá vám potíže navázat oční kontakt? Stydíte se a je vám nepříjemné mluvit před lidmi?

Jakmile pochopíte, na čem musíte zapracovat, můžete začít trénovat. Dobrým způsobem, jak zlepšit své řečnické dovednosti, je najít si příležitosti k veřejnému vystupování. Měli byste také získat zpětnou vazbu od ostatních.

Jaké nástroje použít pro zlepšení řečnických dovedností?

  • přednášky TED
  • knihy o veřejném vystupování
  • kurzy a kouče




Empatie je schopnost chápat a sdílet pocity druhých, takže je nezbytnou součástí poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Proč je empatie v zákaznickém servisu důležitá?

Je velmi důležité umět se vcítit do zákazníků, protože tím dáváte najevo, že vám záleží na jejich zkušenostech. Když se dokážete do někoho vcítit, pomáhá to budovat důvěru a vztah. Empatie vám může pomoci řešit konflikty a pochopit potřeby zákazníků.

Jak můžete být více empatičtí?

Jednoduše se zkuste vžít do situace svého zákazníka. Co právě prožívají? Jaké jsou jejich potřeby a přání? Jakmile si na tyto otázky odpovíte, bude pro vás snazší pochopit jejich úhel pohledu.

Které nástroje můžete použít, abyste byli více empatičtí?





Jednou z nejpotřebnějších dovedností v oblasti služeb zákazníkům je schopnost zachovat klid pod tlakem.

Proč je sebeovládání v zákaznickém servisu důležité?

Při jednání s lidmi vždy existuje možnost, že vás něco vyvede z míry. Ujistěte se, že situaci zvládnete s klidem.

Jak si můžete vybudovat sebeovládání?

Identifikujte své spouštěče. Co vás vytočí a způsobí, že se přestanete ovládat? Jakmile budete vědět, jaké jsou tyto spouštěče, můžete pracovat na tom, abyste se jim vyhnuli nebo je řešili kontrolovanějším způsobem.

Které nástroje můžete použít k tomu, abyste měli sebekontrolu?

  • postupy pro zvládání krizí
  • techniky zvládání stresu
  • školení o tom, jak jednat s obtížnými zákazníky
  • nástroje sebekontroly (například deník)
  • časový limit/prostor




Aktivní naslouchání je proces, při kterém věnujeme velkou pozornost tomu, co někdo říká, a vhodně na to reagujeme.

Proč je aktivní naslouchání v zákaznickém servisu důležité?

Ukazuje, že vám záleží na zákaznících a jejich zkušenostech. Díky aktivnímu naslouchání jste schopni porozumět potřebám svých zákazníků a poskytnout jim lepší služby.

Jak můžete zlepšit své aktivní naslouchání?

Vždy věnujte pozornost tomu, co druhá osoba říká, tím, že navážete oční kontakt, nepřerušujete ji a snažíte se porozumět tomu, co říká. Parafrázujte to, co jste slyšeli, abyste se ujistili, že jste správně porozuměli, a ukázali druhé osobě, že pozorně nasloucháte.

Které nástroje můžete použít pro aktivní naslouchání?

  • školení v oblasti služeb zákazníkům
  • cvičení aktivního naslouchání
  • hodnocení dovedností naslouchání




Díky jasným komunikačním dovednostem mohou být agenti produktivnější a spokojenější se svými výsledky.

Proč jsou v zákaznickém servisu důležité jasné komunikační dovednosti?

Komunikace se zákazníky vyžaduje jasný přístup, aby nedocházelo k nedorozuměním. Schopnost efektivně komunikovat ukazuje, že jste sebevědomí a kompetentní, což může mít vliv na loajalitu zákazníků.

Jak můžete jasně komunikovat?

Všímejte si svého tónu hlasu – je uctivý a profesionální? Používejte jasný a stručný jazyk a vyhněte se používání žargonu nebo slangu, který by mohl být pro zákazníka matoucí. Dalším tipem je zpomalit řeč, aby vám lépe rozuměli.

Které nástroje můžete použít pro srozumitelnou komunikaci?

  • školení zákaznického servisu
  • hodnocení komunikačních dovedností
  • jazykové školení (pokud je to nutné)
  • školení telefonní etikety




Pro jasnou a přesnou komunikaci se zákazníky prostřednictvím zpráv psaných na stroji jsou vyžadovány výjimečné schopnosti psaní.

Proč jsou dovednosti psaní v zákaznickém servisu důležité?

Vaše komunikace se zákazníky by měla být přesná a srozumitelná. To znamená věnovat čas správnému pravopisu slov a používání správné gramatiky.

Jak můžete zlepšit své dovednosti psaní?

Dbejte na to, abyste si před odesláním všech sdělení se zákazníky zkontrolovali jejich správnost.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení svých dovedností psaní?

  • školení v oblasti služeb zákazníkům
  • hodnocení dovedností psaní
  • nástroje/kurzy kontroly gramatiky a pravopisu
  • redakční a korektorské služby




Díky pozitivnímu jazyku mohou pracovníci zákaznického servisu vytvořit pro zákazníka pozitivnější zážitek.

Proč je schopnost používat pozitivní jazyk v zákaznickém servisu důležitá?

Používání pozitivního jazyka ukazuje, že jste přátelští a vstřícní. Zákazníci se díky němu také cítí příjemněji a povzbuzuje je, aby s vámi i nadále obchodovali.

Jak můžete používat pozitivní jazyk?

Při komunikaci se zákazníky se vědomě snažte vyhýbat negativitě. Například místo věty “Omlouvám se za nepříjemnosti” můžete říci “Děkuji vám za trpělivost”. Snažte se vyhýbat negativním slovům, jako je “ne” nebo “nemůžu”.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení své schopnosti používat pozitivní jazyk?

  • školení v oblasti služeb zákazníkům
  • hodnocení pozitivního jazyka
  • školení empatie




Díky dovednostem v oblasti řešení problémů je možné přijít na kloub problémům zákazníků.

Proč jsou dovednosti řešení problémů v zákaznickém servisu důležité?

Dovednosti řešení problémů umožňují agentům rychle a efektivně identifikovat a řešit problémy zákazníků. Mohou pomoci minimalizovat dopad problému na zákazníka a zvýšit jeho spokojenost.

Jak můžete zlepšit své dovednosti v oblasti řešení problémů?

Když se setkáte s problémem zákazníka, věnujte čas kladení otázek a pochopení příčiny problému. To vám umožní přijít s řešením, které bude efektivní a uspokojí zákazníka. Scénáře řešení problémů můžete také procvičovat se svým týmem.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení svých dovedností při řešení problémů?

  • školení v oblasti služeb zákazníkům
  • hodnocení řešení problémů
  • průvodce řešením problémů
  • technologická podpora (software helpdesku, např. LiveAgent)




Pozitivní přístup je pro pracovníka zákaznického servisu klíčem nejen k poskytování vynikajících služeb, ale také k tomu, aby byl ve své práci spokojený a šťastný.

Proč je pozitivní přístup v zákaznickém servisu důležitý?

Váš přístup může mít velký vliv na způsob, jakým komunikujete se zákazníky. Pokud jste přátelští a optimističtí, zákazníka to uklidní. Pozitivní přístup vám může zpříjemnit práci a zabránit vyhoření, což je v tomto odvětví důležité.

Jak můžete zlepšit svůj přístup?

Můžete začít tím, že se několikrát zhluboka nadechnete a usmějete. Může se to zdát jako maličkost, ale může to pomoci změnit vaše myšlení a zlepšit náladu. Snažte se najít pozitiva v každé interakci se zákazníky, dokonce i v těch obtížných. Udělejte si čas na sebe mimo práci, abyste si odpočinuli a načerpali nové síly.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení svého přístupu?

  • školení v oblasti služeb zákazníkům
  • hodnocení přístupu
  • školení pozitivity
  • péče o sebe




Zatímco některé problémy se zákaznickým servisem lze vyřešit snadno, jiné mohou být složitější. Pracovníci zákaznického servisu by měli být přizpůsobiví a flexibilní v přístupu.

Proč jsou přizpůsobivost a flexibilita v zákaznickém servisu důležité?

Agenti zákaznické podpory musí být schopni přizpůsobit svůj přístup na základě potřeb zákazníka. To může znamenat schopnost zvládnout obtížné zákazníky nebo více úkolů najednou.

Jak můžete být přizpůsobiví a flexibilní?

Nic zde nefunguje lépe než nácvik řešení různých typů problémů zákazníků. Díky tomu budete lépe připraveni na vše, co se objeví. Snažte se zachovat klid, když věci nejdou podle plánu.

Které nástroje můžete využít, abyste byli přizpůsobiví a flexibilní?

  • hodnocení adaptability
  • školení flexibility
  • nástroje pro řízení úkolů




V mnoha případech zákazníci nemusí mít jasnou představu o problémech, se kterými se potýkají, ani o tom, jak je vyřešit. Pracovníci zákaznického servisu musí být trpěliví při vysvětlování řešení a pomáhat zákazníkovi v průběhu procesu.

Proč je v zákaznickém servisu důležitá trpělivost?

Umožňuje agentům věnovat zákazníkům čas a ujistit se, že zákazníci pochopili problém a jeho řešení. Zabraňuje také tomu, aby byli ze zákazníků frustrovaní, což může vést k poskytování nekvalitních služeb.

Jak můžete být trpělivější?

Procvičujte si dovednosti aktivního naslouchání a empatie. Porozumět potřebám zákazníka znamená věnovat pozornost tomu, co říká. Snažte se při interakci se zákazníkem nespěchat.

Které nástroje můžete použít, abyste měli více trpělivosti?

  • mluvní scénáře
  • znalostní báze
  • hodnocení dovedností naslouchat
  • tipy pro zvládání stresu




Čtení emocí druhých je mezi pracovníky zákaznického servisu často nedoceněnou dovedností.

Proč je emoční inteligence v zákaznickém servisu důležitá?

Umožňuje agentům lépe porozumět potřebám zákazníků a způsobu řešení jejich problémů. Pomáhá jim také zachovat klid v obtížných situacích a zabránit tomu, aby se na zákazníky rozzlobili nebo je frustrovali.

Jak můžete zlepšit svou emoční inteligenci?

Snažte se ustoupit od interakce se zákazníky a pochopit jejich emoce. Vžijte se do jejich situace a pochopte jejich situaci.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení své emoční inteligence?

  • školení empatie
  • hodnocení emoční inteligence
  • tipy pro zvládání hněvu




Pracovníci zákaznického servisu musí být schopni efektivně hospodařit s časem, zejména při vyřizování více požadavků.

Proč jsou v zákaznickém servisu důležité dovednosti v oblasti řízení času?

Umožňují agentům vyřizovat více než jednu interakci se zákazníkem najednou. Zákazníci tak nemusí dlouho čekat na vyřešení problému.

Jak můžete zlepšit své dovednosti v oblasti time managementu?

Vytvořte si časový rozvrh, který vám určí, kdy budete k dispozici pro přijímání zákaznických hovorů nebo odpovídání na e-maily. Snažte se tento rozvrh co nejpřesněji dodržovat a používejte k tomu nástroje pro sledování času. Pokud se vyskytne problém, který vyžaduje více času, než máte k dispozici, informujte o tom zákazníka a sdělte mu odhadovanou dobu řešení.

Je také dobré investovat do softwaru helpdesku s pokročilým systémem ticketingu. Pomocí nástrojů, jako je LiveAgent, mohou být agenti produktivnější a efektivněji organizovat svou práci.

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Které nástroje můžete použít pro zlepšení svých dovedností v oblasti řízení času?

  • software pro sledování času
  • aplikace pro tvorbu seznamu úkolů
  • software pro řízení projektů
  • univerzální software pro help desk, např. LiveAgent




Bez ohledu na to, jak dobré jsou vaše dovednosti v oblasti služeb zákazníkům, vždy je co zlepšovat.

Proč je důležité mít chuť se zlepšovat?

Pracovníci zákaznických služeb by se nikdy neměli přestat učit a rozvíjet ve svém oboru. Jelikož se jedná o neustále se měnící odvětví, ve kterém se neustále objevují nové technologie a osvědčené postupy, měli by se agenti vždy snažit zlepšovat.

Jak se můžete motivovat ke zlepšování?

Dávejte si upřímnou zpětnou vazbu. Věnujte nějaký čas identifikaci oblastí, na kterých potřebujete zapracovat, a vytvořte si plán, jak tyto dovednosti zlepšit. Zapojte se do online komunit a fór týkajících se služeb zákazníkům, účastněte se diskusí a učte se od ostatních. Čtěte články a příspěvky na blozích týkající se oboru a pokud možno navštěvujte školení nebo semináře.

Které nástroje můžete použít, abyste měli chuť se zlepšovat?

  • plán osobního rozvoje
  • webináře a podcasty
  • vzdělávací zdroje pro pracovníky zákaznických služeb
  • vzdělávací kurzy a certifikace v oblasti zákaznických služeb




Pracovníci zákaznického servisu musí dobře rozumět produktům a službám, které poskytují.

Proč je znalost produktů a služeb v zákaznickém servisu důležitá?

Pokud agenti dobře nerozumí produktům nebo službám, které podporují, nebudou efektivně řešit problémy zákazníků.

Jak můžete zlepšit své znalosti produktů a služeb?

Pokud ještě nejste obeznámeni s nabízenými produkty nebo službami, začněte tím, že si přečtete dokumentaci. Vyzkoušejte si produkty nebo služby sami používat, abyste lépe pochopili, jak fungují.

internal knowledge base

Které nástroje můžete použít pro zlepšení svých znalostí o produktech a službách?

  • báze znalostí o produktech
  • školicí materiály
  • fóra o službách zákazníkům




Klíčovou dovedností, kterou by měl pracovník zákaznického servisu mít, je schopnost porozumět mezi řádky.

Proč je důležité umět číst zákazníky?

Zástupci zákaznického servisu, kteří neumějí číst v lidech, mohou mít problémy s poskytováním co nejlepších služeb klientům.

Jak můžete zlepšit svou schopnost číst v zákaznících?

Nejlepším způsobem, jak zlepšit svou schopnost číst zákazníky, je být aktivní v komunikaci s klienty. Věnujte pozornost tomu, co zákazník říká, a to jak verbálně, tak neverbálně. V případě potřeby můžete také požádat o vysvětlení.

Které nástroje můžete použít pro zlepšení své schopnosti číst zákazníky?





Orientace na cíl může pracovníkům zákaznického servisu pomoci soustředit se na poskytování co nejlepších služeb zákazníkům.

Proč je orientace na cíl pro pracovníky zákaznických služeb důležitá?

Pokud agenti nejsou orientováni na cíl, mohou se snadno rozptýlit a nebýt tak produktivní. Pokud nemají žádné cíle, na kterých by mohli pracovat, mohou také časem ztratit motivaci.

Jak se můžete orientovat na cíle?

Stanovte si realistické cíle a pak pracujte na jejich dosažení. Sledujte svůj pokrok, abyste viděli, jak daleko jste se dostali a co je ještě třeba udělat. Oslavujte své úspěchy, ať už jsou jakkoli malé, abyste si udrželi motivaci.

Které nástroje můžete využít k tomu, abyste se orientovali na cíle?

  • pracovní list pro stanovení cílů
  • nástroj pro sledování pokroku
  • seznam úkolů




Díky důvěře mohou pracovníci zákaznického servisu efektivně zvládat interakce se zákazníky.

Proč je pro pracovníky zákaznických služeb důležitá sebedůvěra?

Pokud agenti nemají sebedůvěru, mohou se při interakci se zákazníky cítit přetížení nebo vystresovaní a působit váhavě nebo nejistě.

Jak můžete získat sebedůvěru?

Nejlepším způsobem, jak si zvýšit sebevědomí, je trénink. Najděte si přítele nebo člena rodiny, který vám pomůže sehrát různé scénáře obsluhy zákazníků. Pokud ne, zkuste si to nacvičit před zrcadlem.

Měli byste také sledovat novinky a osvědčené postupy v oboru. Tak budete při jednání se zákazníky lépe připraveni.

Které nástroje můžete použít pro získání sebevědomí?

  • scénáře obsluhy zákazníků
  • novinky z oboru
  • průvodci osvědčenými postupy

Jak rozvíjet své dovednosti v oblasti služeb zákazníkům?

Existuje mnoho nástrojů a zdrojů, které vám mohou pomoci učit se a růst.

  • Přečtěte si knihy a články

Čtení knih a článků o službách zákazníkům vám pomůže pochopit různé typy zákazníků, se kterými se můžete setkat, a jak nejlépe vyhovět jejich potřebám. Mohou vám také poskytnout užitečné tipy, jak jednat s obtížnými zákazníky a řešit případné spory.

  • Sledujte videa a tutoriály

Díky tomu se naučíte správně řešit stížnosti a dotazy zákazníků. Můžete se také naučit, jak být zdvořilí a slušní při řešení problémů zákazníků. Kromě toho se můžete dozvědět více o produktu a být si jistější svými znalostmi.

  • Účast na workshopech a vzdělávacích seminářích

Existuje mnoho různých metod, jak rozvíjet mezilidské dovednosti, ale jednou z nich je návštěva workshopů nebo seminářů. Nabízejí strukturovanější prostředí pro učení než pouhé čtení článků nebo sledování videí online. Navíc se můžete učit od odborníků, kteří mají v dané oblasti dlouholeté zkušenosti.

Absolvování školení vám pomůže naučit se jednat s obtížnými zákazníky, řešit stížnosti a poskytovat vynikající služby zákazníkům. Dozvíte se také o nejnovějších trendech a technikách v oblasti zákaznického servisu, abyste mohli zůstat o krok napřed.

  • Dobrovolnictví nebo stáž v oblasti služeb zákazníkům

Práce dobrovolníka nebo stážisty v zákaznickém servisu vám může pomoci rozvinout vaše dovednosti, protože získáte praktické zkušenosti s jednáním s klienty. Může vám také pomoci vybudovat si síť kontaktů v oboru.

  • Nácvik psaní e-mailů, telefonování a vyřizování stížností zákazníků.

Při psaní jste nuceni vyjadřovat se jasně. Musíte také dbát na detaily – přesnost a preciznost jsou při poskytování služeb zákazníkům klíčové.

Díky telefonátům se zákazníky můžete rozvíjet své dovednosti v oblasti služeb zákazníkům, protože získáte zkušenosti s komunikací s klienty a řešením jejich problémů. Kromě toho si od zákazníků vyžádejte zpětnou vazbu na své vystupování, abyste se mohli dále zlepšovat.

  • Požádejte přátele, rodinné příslušníky a spolupracovníky o zpětnou vazbu na své dovednosti v oblasti zákaznického servisu

Získáním zpětné vazby od zákazníků zjistíte oblasti, které je třeba zlepšit, a dozvíte se, jak lépe vyhovět potřebám svých klientů.

Když žádáte o zpětnou vazbu, nezapomeňte se ptát na konkrétní otázky týkající se zkušeností zákazníka a vyvarujte se předpokladů. Buďte trpěliví a dejte zákazníkům čas na poskytnutí podrobné odpovědi. Poděkujte jim za jejich podněty a jednejte na základě poskytnuté zpětné vazby.

  • Účast na kurzech zákaznického servisu

Existuje mnoho různých kurzů a programů, které vám pomohou rozvíjet dovednosti v oblasti služeb zákazníkům. Tyto kurzy a programy lze nalézt na vysokých školách, univerzitách a vzdělávacích institucích.

Témata kurzů a programů zákaznického servisu se liší, ale obvykle zahrnují komunikační dovednosti, techniky řešení problémů, strategie řešení konfliktů, znalosti produktů a jednání s obtížnými zákazníky.

Shrnutí kontrolního seznamu dovedností v oblasti služeb zákazníkům

  • Řečnické dovednosti
  • Empatie
  • Sebeovládání
  • Aktivní poslouchání
  • Jasné komunikační dovednosti
  • Dovednosti psaní
  • Schopnost používat pozitivní jazyk
  • Dovednosti při řešení problémů
  • Pozitivní přístup
  • Přizpůsobivost a flexibilita
  • Trpělivost
  • Emoční inteligence
  • Dovednosti v oblasti správy času – time management
  • Touha po zlepšení
  • Znalost produktů a služeb
  • Schopnost číst zákazníky
  • Orientace na cíl
  • Důvěra

FAQs

What are the 10 key customer service skills?

We listed more skills above, but the top ten customer service skills include patience, empathy, communication, problem-solving, flexibility, organization, multi-tasking, stress management, confidence, people skills

Why is customer service important?

It's one of the main ways in which businesses connect with their clients. Good customer service can create loyalty among clients and encourage them to return in the future. It also helps businesses identify and resolve issues. This improves customer satisfaction and prevents negative word-of-mouth marketing. Finally, good customer service can increase sales by providing an additional avenue for clients to purchase products or services.

What are the principles of good customer service?

The first is to always be polite and courteous to your customers, no matter what. The second is to always try to resolve any issue the customer is facing as quickly as possible. And the third is to always be responsive to customer feedback and take measures to improve your service based on that feedback.

What if someone on your team is lacking these skills?

It's important to first assess why this might be the case. Perhaps they're shy and don't feel comfortable speaking with customers, or maybe they're not very knowledgeable about the product and feel overwhelmed. In any case, it's important to provide training and support to help that team member improve their skills in customer service. You might want to start by providing some helpful resources, like a customer service training guide or video tutorials. And then you can set up some mock customer interactions so that team members can practice their skills in a safe environment.

Why do soft skills matter in customer service?

Soft skills help create connections with customers. This, in turn, can make them more likely to return or refer others. Furthermore, soft skills help create a positive image of the company. Customer service representatives who have good soft skills can represent the company in a positive light and make clients feel appreciated.

Související zdroje

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo