Chystáte se spustit nové webové stránky? Pokud ano, nezapomeňte jej nejprve projít tímto kontrolním seznamem optimalizace pro vyhledávače. Dobře optimalizované webové stránky jsou rozhodující pro dosažení vysokých pozic ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti. V tomto kontrolním seznamu probereme nejdůležitější kroky, které musíte udělat, aby byl váš web od prvního dne SEO friendly.

Význam kontrolního seznamu SEO pro nové webové stránky

Pokud s novými webovými stránkami teprve začínáte, je důležité věnovat čas jejich optimalizaci pro vyhledávače a zohlednit faktory hodnocení. Dobrou zprávou je, že SEO optimalizace webových stránek nemusí být složitá a ve většině případů ji lze provést poměrně rychle.

S trochou úsilí můžete své webové stránky zviditelnit pro vyhledávače a začít zvyšovat organickou návštěvnost.

Komu může prospět kontrolní seznam SEO pro nové webové stránky?

Tento průvodce SEO je určen pro majitele firem a webových stránek, kteří právě začínají s novými webovými stránkami. Nicméně i v případě, že jsou vaše webové stránky staré několik let, je vždy dobré si tyto kroky projít a ujistit se, že využíváte všechny nejnovější techniky optimalizace pro vyhledávače.

Jaké jsou tedy klíčové kroky, které musíte podniknout?

Jak provádět SEO pro nové webové stránky

Kontrolní seznam SEO pro nové webové stránky

Optimalizace pro vyhledávače začíná průzkumem klíčových slov.

Proč je důležité provádět výzkum klíčových slov?

Pokud neprovedete správný průzkum klíčových slov, nebudete se umisťovat na správné vyhledávací výrazy. Výsledkem bude, že vaše webové stránky nebudou mít dostatečnou návštěvnost, což znamená, že nebudou konvertovat tak dobře, jak by mohly.

HJak provádět průzkum klíčových slov?

Nejprve je třeba určit téma vašich webových stránek. Jakmile budete mít obecnou představu o tom, o čem váš web je, můžete začít určovat cílová klíčová slova, která jsou relevantní pro váš obsah.

K nalezení klíčových slov, která lidé skutečně používají k vyhledávání informací na internetu, můžete využít i samotné vyhledávače. Pokud se například chcete zaměřit na klíčové slovo “pizza”, měli byste ho zadat do vyhledávače Google a zjistit, jaká další související klíčová slova se zobrazí ve výsledcích.

Můžete také sledovat zmínky o značkách a konkurenční klíčová slova, abyste získali představu o tom, na co se zaměřují ostatní. Jakmile máte seznam cílových klíčových slov, můžete je začít začleňovat do obsahu a architektury webu.

Které nástroje použít pro provádění průzkumu klíčových slov?

  • Google Ads Keyword Planner je bezplatný nástroj, který vám umožní identifikovat klíčová slova související s vaším podnikáním, zjistit, jak často jsou vyhledávána, a zjistit, jaká je jejich konkurence.
  • Moz Keyword Explorer je placený nástroj, který vám umožní provádět podrobnější průzkum klíčových slov. Poskytuje údaje o objemu vyhledávání, konkurenci a dalších faktorech, které vám pomohou určit, zda se vyplatí zaměřit se na konkrétní klíčové slovo.
  • mNástroje pro monitorování médií, jako je Mediatoolkit, které umožňují sledovat neodkazované zmínky a zjistit, co lidé o vaší značce říkají.

Je to jeden z nejdůležitějších kroků při optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Při výběru názvu domény dbejte na to, aby přesně vystihoval vaši firmu nebo webové stránky.

Proč je výběr názvu domény důležitý?

Kdykoli si zaregistrujete název domény, získáte také odpovídající IP adresu, se kterou bude vaše webová stránka spojena, dokud ji vlastníte. To je důležité, protože vyhledávače používají IP adresy k určení, kde jsou webové stránky hostovány.

Choose the right domain name graphic
Výběr názvu domény určí budoucnost vaší stránky

Jak vybrat název domény?

  • vyberte takový, který přesně odpovídá vaší firmě nebo webu
  • použijte správné rozšíření (.com, .org atd.)
  • mělo by být krátké
  • vyhýbejte se pomlčkám a číslům
  • zahrňte klíčová slova, abyste zlepšili hodnocení svých stránek v SERP
  • ujistěte se, že je k dispozici ke koupi a ještě není obsazeno
  • zaregistrujte odpovídající IP adresu, abyste pomohli zlepšit její hodnocení

Jaké nástroje použít pro výběr názvu domény?

  • nástroj pro vyhledávání doménových jmen, jako je Namecheap, GoDaddy
  • generátor doménových jmen např. od Shopify

Dalším krokem při optimalizaci webových stránek je výběr správné webové platformy. Při rozhodování se ujistěte, že jste vybrali takovou, která je přívětivá pro vyhledávače a umožňuje snadno zlepšit SEO vašich webových stránek.

Proč je důležité používat webovou platformu vhodnou pro vyhledávače?

Toto je nástroj, na který budete závislí po mnoho let – budete upravovat stávající stránky a přidávat nové, zvláště pokud máte blog. Platforma by vás neměla nijak omezovat.

Co byste měli zvážit při výběru webové platformy?

  • zamýšlené použití
  • cena
  • křivka učení
  • možnosti přizpůsobení
  • rozvojová pomoc
  • snadno aktualizovatelné
  • analytika
  • integrace s dalšími nástroji

Které webové platformy jsou přátelské pro vyhledávače?

Mezi nejoblíbenější webové platformy přátelské k SEO patří:

  • WordPress
  • Wix
  • Weebly
  • Shopify

Při vytváření webových stránek je důležité pečlivě vybírat témata a pluginy. Při výběru tématu dbejte na to, aby bylo dobře nakódované a navržené pro SEO.

Proč je důležité používat témata přátelská k SEO?

Témata přátelská k SEO jsou navržena s ohledem na vyhledávače. Obvykle mají vestavěné funkce, které pomáhají zlepšit hodnocení vašeho webu na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP), jako je optimalizovaný kód a metadata.

Web developer
Vyberte si téma, které je přátelské k SEO

Jak vybrat témata a pluginy přátelské k SEO?

Neexistuje žádné konkrétní téma, které by vám způsobilo vyšší hodnocení, nebo téma, které by poškodilo vaši strategii SEO. Místo toho zvažte faktory, jako jsou:

  • kvalita kódování
  • rychlost načítání
  • rychlost odezvy
  • pravidelnost aktualizací
  • kompatibilita SEO pluginů
  • testováno napříč prohlížeči

Než se rozhodnete, zkontrolujte si recenze, názory a příběhy o úspěchu na konkrétní téma.

Která témata a pluginy jsou vhodné pro SEO?

  • HubSpot WordPress Plugin
  • Yoast SEO nástroj
  • WPForms
  • Astra

Při plánování webových stránek je důležité, aby jejich struktura byla snadná pro čtenáře i vyhledávače.

Proč je důležité plánovat strukturu webu?

Když plánujete strukturu webu, vytváříte plán. Zahrnutím jasné hierarchie stránek a použitím nadpisů a popisů bohatých na klíčová slova můžete zlepšit umístění webu v SERP.

Plan site structure with others
Plánování struktury vašich webových stránek bude přínosné

Jak naplánovat strukturu webu?

Plánování struktury webu a uspořádání jeho obsahu je časově velmi náročný proces, který se však vyplatí. Začněte tím, že si vytvoříte seznam stránek, které chcete na svém webu mít, a poté sestavte hierarchii počínaje domovskou stránkou a pokračujte směrem dolů k jednotlivým stránkám.

Tip: Stránka by neměla jít hlouběji než na tři prokliky na konečnou stránku.

Které nástroje použít pro plánování struktury webu?

  • Přehled o struktuře webu služby Google Analyticst
  • Plugin Yoast SEO
  • Editor témat Shopify
  • Šablony webových stránek

Dobře organizovaná a intuitivní navigace je pro SEO webu klíčová. Ujistěte se, že jsou položky menu snadno dostupné a že se z hlavního menu dostanete na všechny stránky. Používejte také jasné popisky pro navigační tlačítka, aby návštěvníci věděli, kam směřují.

Proč je důležité upřednostňovat intuitivní navigaci?

Položky navigačního menu, které jsou viditelné a snadno přístupné, povzbuzují návštěvníky k prozkoumání vašich webových stránek. Pokud nemohou najít to, co hledají, odejdou frustrovaní a s největší pravděpodobností se už nikdy nevrátí.

LiveAgent’s product navigation
Příklad navigace na stránce LiveAgent

Jak navrhnout intuitivní navigaci?

Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď. Existuje však několik věcí, které můžete udělat, aby byla navigace uživatelsky přívětivější.

  • jasné označení – návštěvníci budou vědět, kam mají jít, aniž by museli hádat (Tím se zvýší šance, že na vašich stránkách najdou to, co potřebují.)
  • uspořádejte položky menu logicky
  • ujistěte se, že všechny stránky jsou přístupné z hlavní nabídky
  • umístěte nejdůležitější stránky na začátek nabídky
  • nezapomeňte na vyhledávací panel

Tip: Neustále přemýšlejte o chování návštěvníků (na co klikají, jak komunikují) a nezapomeňte přidat např. profily na sociálních sítích, abyste přivedli návštěvnost na své stránky na sociálních sítích.

Jaké nástroje použít pro návrh intuitivní navigace?

  • Motivy WordPressu, jako jsou Divi a Avada, obsahují předpřipravené navigační nabídky, které si můžete přizpůsobit svým potřebám.
  • Služba Hotjar poskytuje informace o tom, jak návštěvníci interagují s vašimi webovými stránkami, které můžete využít ke zlepšení navigace.
  • Služba Google Analytics vám poskytne podrobné informace o návštěvnosti vašeho webu, díky čemuž zjistíte, které stránky jsou nejoblíbenější, a můžete podle toho provést změny.

Krátké, výstižné a na klíčová slova bohaté adresy URL zvýší hodnocení vašeho webu v rámci SEO.

Proč je důležité optimalizovat adresy URL stránek?

Zahrnutí klíčových slov do adres URL stránek pomůže Googlu a dalším vyhledávačům lépe pochopit, čeho se vaše stránky týkají. To zase může pomoci vašemu webu získat vyšší pozici v SERP.

Jak mohu optimalizovat adresy URL stránek?

Měli byste začít tím, že zkontrolujete, zda váš systém pro správu obsahu (CMS) umožňuje měnit strukturu adres URL. Pokud ano, nezapomeňte nastavit přesměrování 301 ze starých adres URL na nové.

Pokud váš systém CMS změnu struktury adres URL neumožňuje, můžete ještě udělat několik věcí:

  • používejte klíčová slova v názvech souborů (např. “my-keyword-rich-page.html”)
  • používejte pomlčky (-) k oddělení slov v adresách URL
  • nepoužívejte speciální znaky nebo symboly, jako jsou & a %

Jaké nástroje použít pro optimalizaci adres URL stránek?

  • Společnost Shopify nabízí nástroj pro optimalizaci adres URL, který umožňuje změnit strukturu adres URL a zahrnout do nich klíčová slova.
  • WordPress má také řadu pluginů, které vám mohou pomoci optimalizovat adresy URL stránek.

Od samého začátku musíte věnovat pozornost odezvě svých stránek. Počet lidí, kteří si prohlížejí web na telefonech a tabletech, se zvyšuje, takže nechcete přijít o potenciální klienty tím, že budete mít web, který na menších obrazovkách nevypadá dobře.

Proč je design přizpůsobený mobilním zařízením důležitý?

Společnost Google uvedla, že ve svých vyhledávačích SERP bude upřednostňovat weby vhodné pro mobilní zařízení. To znamená, že pokud vaše webové stránky nemají univerzální design, mohou být penalizovány a umístěny níže než ty, které jej mají.

mobile app liveagent iphone
Mobilně přívětivý design je nutností

Jak navrhnout webové stránky, které jsou přívětivé pro mobilní zařízení?

Nejprve se ujistěte, že je veškerý obsah čitelný, aniž byste ho museli přibližovat. Používejte velká tlačítka a přehledná menu a vyhněte se používání flashe nebo jiných pluginů, které většina mobilních zařízení nepodporuje. Otestujte své stránky na různých zařízeních, abyste se ujistili, že dobře fungují a dobře vypadají.

Které nástroje použít pro návrh webu vhodného pro mobilní zařízení?

  • Společnost Google má vlastní nástroj nazvaný Google Mobile-Friendly Test, který vám prozradí, zda jsou vaše webové stránky optimalizované pro mobilní uživatele.
  • Nástroj Responsive Design Checker od společnosti WebAIM, který otestuje, jak dobře vaše webové stránky reagují na různé velikosti obrazovek.
  • Luigi’s Box Search – slouží k vyhledávání dotazů pomocí umělé inteligence.

V dnešní době neexistuje žádná výmluva, proč nepoužívat pro své webové stránky certifikát SSL/šifrování HTTP. Pokud stále používáte protokol HTTP, je nejvyšší čas na upgrade.

Proč je SSL certifikát důležitý?

Google dává stále větší prioritu webům, které používají certifikáty SSL, proto byste měli své webové stránky co nejdříve přepnout na tento protokol. Kromě toho vám přechod na SSL umožní používat na webu službu Google Analytics a ochrání ho před škodlivým softwarem a hackery.

Jak přejít na webovou stránku s certifikátem SSL?

Je třeba zakoupit certifikát SSL od důvěryhodného poskytovatele a poté certifikát nainstalovat na webový server. Budete také muset aktualizovat všechny odkazy na svých webových stránkách tak, aby používaly nový protokol.

Jaké nástroje použít pro přechod na SSL?

  • Let’s Encrypt, což je bezplatný poskytovatel certifikátů SSL s otevřeným zdrojovým kódem.
  • Plugin Cloudflare pro WordPress, který vám pomůže zabezpečit web jediným kliknutím.

Boty vyhledávačů vyhledávají veřejně dostupné webové stránky tak, že je indexují. Kopie všech nalezených informací uchovávají na svých serverech. Když pak uživatel provede vyhledávání, zobrazí mu vyhledávač relevantní výsledky.

Proč je důležité, aby prohledávače indexovaly váš web?

Jednoduše řečeno, pokud váš web není prohledán a indexován, nezobrazí se na stránkách s výsledky vyhledávačů.

LiveAgent indexing
Příklad indexování stránky LiveAgent

Co lze udělat, aby prohledávače indexovaly váš web?

  • Zkontrolujte, že všechny stránky webu lze procházet, což zahrnuje i to, že soubor robots.txt a metaznačky neblokují prohledávače.
  • Prohledávače vyhledávačů porozumí obsahu vašich stránek, pokud na nich použijete správné názvy, popisy a klíčová slova.
  • Sledujte chyby prohledávače a opravte všechny nalezené, jakmile si jich všimnete, protože mohou ovlivnit indexovatelnost stránek.
  • Aktualizujte web co nejčastěji novým obsahem, aby se zlepšilo indexování, protože prohledávače navštěvují weby častěji, když je přidán nový obsah.

Které nástroje použít, aby pomohly prohledávačům indexovat váš web?

  • struktura trvalého odkazu
  • Google Search Console

Když už mluvíme o indexování, musíte svůj web odeslat do služby Google Search Console, abyste to umožnili vyhledávačům.

Proč je služba Google Search Console důležitá?

Umožňuje zjistit, jak si váš web vede ve výsledcích vyhledávání Google, a pomáhá vám diagnostikovat a opravit chyby, které mohou bránit vysokému umístění vašeho webu. Kromě toho získáte cenné informace o klíčových slovech, která lidé používají k vyhledávání vašich webových stránek.

Google Search Console Performance example
Výsledky služby LiveAgent v konzoli vyhledávání Google

Jak odeslat své webové stránky do služby Google Search Console?

Proces nastavení vašeho webu v konzole Google Search Console je poměrně jednoduchý:

  • vytvořte si bezplatný účet na webových stránkách služby Google Search Console
  • přidejte adresu URL své webové stránky
  • ověřte, že jste vlastníkem webové stránky
  • přidejte mapu webu
  • počkejte, až Google zaindexuje vaše webové stránky
  • začněte sledovat výkonnost svých webových stránek

Jaké nástroje použít pro odeslání webu do služby Google Search Console?

  • Yoast SEO, bezplatný doplněk pro webové stránky WordPress
  • Plugin Google Search Console pro WordPress

V dnešní době již není služba Google Moje firma volitelnou funkcí, nýbrž nedílnou součástí každé online přítomnosti.

Proč je nastavení profilu Moje firma důležité?

Vaše webové stránky jsou jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Tím, že ji uvedete na svém profilu Moje firma na Googlu, usnadníte zákazníkům její nalezení a návštěvu. Kromě toho může mít ověřená webová stránka na vašem profilu samozřejmě také pomoci zlepšit vaše hodnocení v SERP.

Google my business profile
Příklad profilu Moje firma společnosti LiveAgent

Jak nastavit profil Moje firma?

Chcete-li uvést své webové stránky v profilu Moje firma na Googlu, musíte uvést následující informace:

  • adresu webové stránky
  • kategorie (například obchod s potravinami, hotel, restaurace atd.)
  • popis vaší firmy
  • Nezapomeňte vyplnit všechna pole a připojit odkaz na své webové stránky. Můžete také přidat obrázky a videoobsah, které vám pomohou s propagací.

Jaké nástroje použít pro nastavení profilu Moje firma na Googlu?

  • Vlastní průvodce vytvořením profilu Google My Business od společnosti Google, který obsahuje pokyny krok za krokem, jak profil vytvořit, a také tipy a triky, jak jej co nejlépe využít.
  • Průvodce nastavením profilu Google My Business od společnosti Hootsuite, který obsahuje pokyny pro vytvoření i úpravu profilu.

Strategie obsahu je jedním z nejdůležitějších aspektů SEO. Na své webové stránky musíte pravidelně přidávat relevantní obsah.

Proč je kvalita obsahu tak důležitá?

Kromě budování profesionální image vaší značky mohou kvalitní části obsahu také zlepšit vaši SEO. Díky nim budou návštěvníci zaujati a budou se zajímat o vaši firmu.

LiveAgent content
Stránka LiveAgent nabízí spoustu kvalitního obsahu

Jak můžete vytvářet vysoce kvalitní obsah?

Nápady na obsah se liší podle vašeho podnikání a publika, takže na tuto otázku neexistuje standardní odpověď. Následuje několik obecných tipů, na které byste při tvorbě obsahu neměli zapomínat:

  • ujistěte se, že je relevantní pro vaši firmu
  • uvádějte názvy a popisy bohaté na klíčová slova
  • ujistěte se, že je obsah dobře napsaný a snadno čitelný
  • pokud je to možné, zahrňte obrázky a videa
  • nenahrávejte na své webové stránky duplicitní obsah
  • používejte tabulky obsahu

Je možné zákazníky ještě více zaujmout a upoutat jejich pozornost. Můžete například přidat recenze zákazníků, abyste návštěvníky ještě více přesvědčili ke konverzi.

Jaké nástroje použít pro tvorbu kvalitního obsahu?

  • Obsahový kalendář Kontentino vám pomůže plánovat a rozvrhovat obsah a také sledovat jeho výkonnost.
  • Dokumenty/ tabulky Google vám pomohou snadno vytvářet a upravovat dokumenty a tabulky, které se vám mohou hodit při tvorbě obsahu.
  • Canva je bezplatná online platforma pro tvorbu designu, která usnadňuje tvorbu vizuálů pro vaše webové stránky nebo příspěvky na blogu.
  • Kontrolní seznam obsahu, abyste nevynechali žádné důležité body.

Ujistěte se, že jste se zaměřili na hlavní klíčové slovo pro každou stránku svého webu. To vám pomůže zlepšit SEO a usnadní zákazníkům najít informace, které na vašich stránkách hledají.

Proč jsou klíčová slova důležitá?

Když pro každou stránku zacílíte na primární klíčové slovo, sdělí to Googlu, že se stránka konkrétně týká daného tématu. Tímto způsobem můžete zvýšit své šance na vyšší umístění ve výsledcích vyhledávání.

Jak najít správná klíčová slova?

  • zamyslete se nad tím, jaké výrazy by lidé použili při hledání vašich produktů nebo služeb
  • zvažte longtailová klíčová slova, což jsou konkrétní a cílené fráze, u nichž je pravděpodobnější, že povedou ke konverzím
  • zahrňte klíčová slova do obsahu, názvů, meta popisů a značek záhlaví svých webových stránek
Focus word in WP in Yoast SEO plugin

Jaké nástroje použít pro cílení na primární klíčová slova?

  • Plánovač klíčových slov Google Ads
  • SEMrush je nástroj, který poskytuje podrobné informace o konkurentech vašeho webu, včetně jejich klíčových slov a reklamních strategií
  • Moz Keyword Explorer vám umožňuje najít klíčová slova na základě obsahu vašich stránek a měřit jejich obtížnost

Pokud své produkty nebo služby nabízíte v více jazycích, je důležité připravit web na tyto jazykové verze.

Proč je vícejazyčné SEO důležité?

Protože vám umožňuje cílit na zahraniční publikum, které hledá informace o vašich produktech nebo službách ve svém rodném jazyce. Optimalizace vašeho webu pro různé jazyky může pomoci zlepšit vaše hodnocení i v zahraničních vyhledávačích.

Translation domains example
Jazykové překlady LiveAgent

Jak připravit různé jazykové verze webu?

  • použijte překladatelský plugin nebo nástroj
  • ujistěte se, že veškerý obsah vašeho webu je dobře přeložen, včetně názvů, popisů a obrázků
  • vytvořit samostatné stránky pro každou jazykovou verzi svého webu

Jaké nástroje použít pro překlad webových stránek?

  • Google Translate, který je zdarma a umožňuje překládat text, webové stránky a dokumenty.
  • Bing Translator také nabízí bezplatné překlady textu, webových stránek a dokumentů
  • WordPress Translation Plugin vám pomůže snadno přeložit váš web WordPress do různých jazyků.

Pokud jde o optimalizaci webových stránek pro SEO, je důležité sledovat nejnovější aktualizace Google. Dobrou zprávou je, že většina oblíbených webových platforem obsahuje funkce, které vám pomohou držet krok s nejnovějšími trendy.

Proč je kontrola nejnovějších aktualizací Google důležitá?

Pokud vaše webové stránky nejsou optimalizovány pro aktuální verzi algoritmu Google, může dojít ke snížení návštěvnosti. Kontrolou nejnovějších aktualizací algoritmu Google můžete zajistit, že vaše webové stránky budou nakonfigurovány tak, aby zlepšily SEO a minimalizovaly riziko penalizace ze strany Google.

Jak zůstat v obraze s nejnovějšími aktualizacemi Goog

Musíte sledovat nejnovější aktualizace Google čtením blogů, jako jsou MOZ, Search Engine Land a další. Kromě toho byste měli sledovat, co na vašich webových stránkách funguje a co ne, pomocí nástroje Google Analytics nebo jiného analytického nástroje.

Které nástroje používat pro kontrolu nejnovějších aktualizací Google?

  • Konzole vyhledávání Google
  • Google Analytics
  • Nástroje pro webmastery Google
  • MozCast

Pravidelně kontrolujte případné chyby a co nejdříve je opravte.

Proč je detekce technických chyb SEO důležitá?

Technické chyby SEO mohou zabránit tomu, aby se vaše webové stránky umístily na vysokých pozicích v SERP. V některých případech mohou tyto chyby dokonce způsobit, že Google váš web zakáže, proto je důležité je co nejdříve odhalit a opravit. Pokuste se odhalit všechny chyby SEO a zlepšit své hodnocení.

Check SEO errors in Google Search Console
Pokuste se odhalit všechny SEO chyby a zlepšit své hodnocení

Jak odhalit technické chyby SEO?

  • identifikujte interní propojení a budování externích odkazů
  • rozpoznat tenký obsah
  • prověřte optimalizaci klíčových slov
  • ujistěte se, že jsou meta tagy optimalizované
  • zkontrolujte duplicitní obsah
  • vyřešte nefunkční odkazy

Které nástroje použít pro odhalení a opravu technických chyb SEO?

  • Google Search Console vám pomůže najít a opravit chyby na webu.
  • Služba Google Analytics vám poskytne informace o návštěvnosti vašeho webu, včetně informací o tom, které stránky obsahují nejvíce chyb.
  • Screaming Frog SEO Spider prochází vaše webové stránky a vyhledává chyby, které mohou mít vliv na vaše hodnocení.

Dobře optimalizované meta popisky a značky nadpisů (title) jsou vysoce ceněnými aspekty procesu SEO. Chcete-li toho co nejlépe využít, zajistěte, aby titulkové značky a meta popisy vašich webových stránek byly výrazné.

LiveAgent - example of keyphrase, SEO title and meta description

Proč jsou originální značky nadpisů a meta popisky důležité?

Vlastní značky title a meta popisy vám pomohou získat vyšší pozice ve vyhledávačích. Pomáhají také zlepšit míru prokliků, což může vést ke zvýšení kvalitní návštěvnosti a konverzí.

Jak vytvořit jedinečné značky nadpisů a meta popisků?

  • použijte pro každou stránku jiná klíčová slova
  • napište pro každou stránku jedinečný popis
  • používejte chytlavé titulky, které přimějí lidi kliknout na váš odkaz

Které nástroje použít pro vytváření jedinečných titulkových značek a meta popisů?

  • Generátor meta popisů od společnosti Frase
  • Generátor titulkových tagů poháněný umělou inteligencí, například Jarvis

Jedním z faktorů, které společnost Google zohledňuje při hodnocení webových stránek, je rychlost načítání a doba odezvy serveru (doba, za jakou webový klient zadá požadavek).

Proč je kontrola rychlosti načítání důležitá?

Pomalá doba odezvy serveru může negativně ovlivnit uživatelský zážitek a způsobit, že návštěvníci opustí vaše webové stránky, a také poškodit hodnocení vašeho webu v SEO.

Snažte se udělat vše pro to, abyste zlepšili rychlost načítání stránky

Jak zlepšit rychlost načítání vašich webových stránek?

Jakmile zjistíte, že je s rychlostí načítání vašich webových stránek problém, můžete udělat několik kroků k jejímu zlepšení.

  • optimalizujte obrázky (je to jedna z nejjednodušších oprav)
  • minimalizujte soubory JavaScript a CSS
  • použijte plugin pro ukládání do mezipaměti, abyste zlepšili rychlost načítání webu

Které nástroje použít pro kontrolu rychlosti načítání webu?

  • Nástroj PageSpeed Insights společnosti Google, který vám poskytne skóre a návrhy, jak rychlost načítání zlepšit
  • Nástroj pro testování rychlosti Pingdom

Doba provozu vašich webových stránek se vztahuje k jejich dostupnosti a přístupnosti.

Proč je důležitá vysoká doba provozu?

K výpadkům dochází příležitostně při údržbě systému. Žádný návštěvník, který navštíví vaši doménu, se na vaše webové stránky nedostane, když jsou mimo provoz.

To může mít za následek sankce ze strany vyhledávačů a pro uživatele se stanete neviditelnými. Představuje to skutečný problém, ale můžete mu do jisté míry zabránit.

Check high uptime
Stránka se stavem služeb LiveAgent

Co lze udělat pro zajištění vysoké doby provozuschopnosti?

Existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste zajistili vysokou dobu provozuschopnosti svých stránek:

  • používat spolehlivou webhostingovou společnost
  • vyberte si server, který není přetížený
  • používat pluginy pro ukládání do mezipaměti
  • minifikujte soubory JavaScript a CSS
  • zajistěte bezpečnost webových stránek

Jaké nástroje použít pro zajištění vysoké doby provozuschopnosti?

  • UptimeRobot vám zašle e-mailové oznámení, pokud vaše webové stránky spadnou

Propojením jedné stránky webu s jinou vytváříte příchozí odkazy. Vycházející odkazy jsou ty, které směřují na jiné webové stránky.

Taktika budování odkazů je důležitá, protože pomáhá zvýšit autoritu a viditelnost vašich webových stránek. Kvalitní zpětné odkazy říkají vyhledávačům, že vaše webové stránky jsou důvěryhodným zdrojem informací.

Example of link building in LiveAgent's article

Existuje několik způsobů, jak odkazovat na jiné stránky vašeho webu. Můžete použít kotvu, což je odkaz (skrytý v textu), který vede na jinou stránku. Dalším způsobem je použití adresy URL stránky, na kterou chcete odkazovat. Můžete také vytvořit hypertextový odkaz, což je speciální typ odkazu, který se otevře v novém okně.

Které nástroje použít pro odkazování na jiné stránky?

  • Yoast SEO
  • Plugin All in One SEO Pack

Pro dobrou optimalizaci pro vyhledávače je zásadní udržovat webové stránky v dobrém stavu.

Proč je sledování výkonnosti webových stránek důležité?

  • abyste zajistili, že vaše webové stránky budou vyhledávače procházet a indexovat
  • ke sledování jakýchkoli změn v hodnocení vašich webových stránek pro určitá klíčová slova nebo fráze
  • kolik a odkud přichází na váš web návštěvníků

Jaký je nejlepší způsob sledování výkonnosti webových stránek?

Existuje řada různých způsobů, jak sledovat stav webu z hlediska jeho výkonnosti, ale jedním z nejúčinnějších je služba Google Analytics. Tato bezplatná služba vám poskytne množství informací o výkonnosti vašeho webu, včetně:

  • kolik máte návštěvníků
  • odkud návštěvníci přicházejí
  • jaké stránky navštěvují
  • jak dlouho zůstávají na vašich stránkách
  • jaké vyhledávací výrazy vedou lidi na vaše stránky

Google Analytics je mocný nástroj, který je nutné využívat, pokud chcete zlepšit SEO svých webových stránek. Nezapomeňte si založit účet a přidat na své webové stránky sledovací kód, abyste mohli začít sledovat výkonnost svých stránek.

Příklad Google Analytics

Jaké nástroje využít pro sledování výkonnosti webových stránek?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audit

Sociální média jsou důležitá pro SEO a mohou mít velký vliv, zejména na nové webové stránky.

Proč jsou sociální sítě důležitá pro SEO?

Interakce s uživateli a pravidelné publikování obsahu na sociálních sítích vám pomůže vybudovat důvěru ve značku online (což pomáhá při SEO). Sociální média mohou také podpořit SEO díky získávání přirozených odkazů.

LiveAgent - Facebook homepage
Sociální média přivedou na vaši stránku přirozenou návštěvnost

Jak zacházet s viditelností na sociálních sítích, abyste zlepšili SEO?

Sdílejte na sociálních sítích zajímavý obsah. Může být předán dalším uživatelům a v důsledku toho se objeví v externích zdrojích, například na fórech.

Budování odkazů je klíčovým aspektem efektivního umístění, takže získávání odkazů tímto způsobem zlepšuje SEO. Využijte toho a snažte se dávat co nejvíce příležitostí k interakci se svými sledujícími (zveřejňujte poutavý obsah, používejte videa, bavte se tímto kreativním procesem).

Pravidelně reagujte na jejich dotazy, komentáře a názory – zde může být užitečný LiveAgent. Podívejte se na tento software pro podporu sociálních médií, který shromažďuje všechny interakce do jedné schránky, takže je můžete spravovat z jednoho místa. Díky tomu bude udržování kontaktu se zákazníky jednodušší.

Jaké jsou nejlepší nástroje pro zviditelnění se na sociálních sítích?

  • Software pro správu sociálních médií, například Kontentino
  • LiveAgent Software pro podporu sociálních sítí

Shrnutí kontrolního seznamu SEO pro nové webové stránky

  • Proveďte průzkum klíčových slov
  • Vyberte správný název domény
  • Vyberte webovou platformu
  • Vybírejte pluginy a témata opatrně
  • Naplánujte strukturu své stránky
  • Upřednostněte intuitivní navigaci
  • Optimalizujte adresy URL
  • Navrhněte webové stránky vhodné pro mobilní zařízení
  • Přehoďte své webové stránky na SSL
  • Pomozte vyhledávačům indexovat vaše webové stránky
  • Odešlete svůj web do služby Google Search Console
  • Nastavte si svůj obchodní profil
  • Sdílejte kvalitní obsah
  • Identifikujte primární klíčová slova pro každou stránku
  • Připravte několik jazykových verzí vašich stránek
  • Kontrolujte nejnovější aktualizace Google
  • Detekujte technické chyby SEO
  • Vytvářejte unikátní tagy názvů a meta popisky
  • Sledujte rychlost načítání vaší stránky
  • Zajištění vysoké doby provozuschopnosti
  • Odkazujte na další stránky
  • Sledujte výkonnost své stránky
  • Buďte viditelní na sociálních sítích

Frequently Asked Questions

  • How to use the SEO checklist for new websites?

    It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

  • How can I perform SEO for a new website?

    In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

  • How do I find SEO keywords for my website?

    There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

  • How do I assess SEO for my website?

    You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Máte potíže s konfigurací online účtů pro svou firmu? S tímto kontrolním seznamem nastavení sociálních médií se vše rozběhne jako po másle.

Kontrolní seznam nastavení sociálních médií

Objevte, jak efektivně nastavit a spravovat své účty na sociálních sítích s naším kontrolním seznamem. Ideální pro marketéry, manažery i začínající podnikatele, tento průvodce vás provede od definování cílů až po zveřejnění prvního příspěvku. Zjednodušte si cestu k úspěchu na sociálních sítích a navštivte naši stránku pro více informací.

Jsou vaše webové stránky zdravé a zajímavé pro návštěvníky? Proveďte kroky z našeho kontrolního seznamu auditu webových stránek a Google si váš web zamiluje.

Kontrolní seznam auditu webových stránek

Objevte kontrolní seznam auditu webových stránek od LiveAgent, který zahrnuje klíčové kroky pro optimalizaci vašeho webu. Zlepšíte SEO, zabezpečení, rychlost a uživatelskou přívětivost. Ujistěte se, že vaše stránky jsou vždy aktuální a atraktivní pro návštěvníky. Využijte tento praktický nástroj a přilákejte více uživatelů!

Náš kontrolní seznam pro spuštění webových stránek WordPress vám pomůže připravit váš projekt na růst bez zbytečných chyb. Dokonalý průvodce bod po bodu.

Kontrolní seznam pro spuštění webových stránek WordPress

Objevte komplexní kontrolní seznam pro spuštění WordPress webových stránek, který zahrnuje klíčové kroky jako získání licencí, ochranu osobních údajů, testování rychlosti a výkonu, a mnoho dalšího. Připravte svůj projekt na úspěch s naším podrobným průvodcem, který vás provede celým procesem bez chyb. Navštivte stránku a zajistěte hladký start vašeho webu!

Zahrňte náš kontrolní seznam vstupních stránek do své obsahové strategie, abyste maximalizovali konverze a získali více zákazníků. Snadné použití, bod po bodu.

Kontrolní seznam vstupní stránky

Optimalizujte své vstupní stránky pro více konverzí s naším kontrolním seznamem! Zahrnuje vše od tvorby obsahu a navigace po produktová videa a srovnávací tabulky. Zjistěte, jak maximalizovat konverze a získat více zákazníků efektivně a snadno.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x