Potřebujete Collab alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Collab alternativou na trhu

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Začněte nyní | 14 dní zdarma Podívejte se na video
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste připraveni přejít na úžasnou alternativu softwaru Collab?

Pokud chcete své kontaktní centrum posunout na vyšší úroveň, LiveAgent helpdesk je pro vás tím pravým řešením! Nabízíme více než 175 základních a pokročilých funkcí takže si můžete být jisti, že vaše kontaktní centrum zůstává na špičkové úrovni.

Na službu LiveAgent můžete přejít během několika minut a své staré tikety si můžete vzít s sebou. Nabízíme rychlé a snadné migrace tiketů, která vám umožní migrovat stará data helpdesku přímo do účtu LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Zjistěte jak LiveAgent vyniká nad ostatními alternativami

Rozmanité kontaktní centrum

nezáleží na tom, jak vásvaši zákazníci kontaktují, s LiveAgent si můžete být jisti, že vás budou moci kontaktovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zvýšená zákaznická spokojenost

Udělejte ze své zákaznické podpory nejvyšší prioritu a a zyvšte váš konverzní poměr s LiveAgent řešením pro kontaktní centrum.

Snadná správa

Se softwarem LiveAgent helpdesk si můžete být jisti, že máte snadno spravovatelný, škálovatelný, spolehlivý systém a flexibilní řešení kontaktního centra pro vaše podnikání.

Collab vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Collab
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Collab nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat.
Collab nabízí live chat.
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Collab nabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Collab nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
Collab nabízí Facebook integraci.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Collab nabízí Twitter integraci.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
Collab nenabízí Instagram integraci.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
Collab nenabízí Viber integraci.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Collab nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Collab nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Collab nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
Collab nabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Collab nabízí IVR funkce.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
Collab nabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Collab nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Collab nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Collab nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Collab nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Collab nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Collab nabízí neomezenou podporu 24/7.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Výkonná Collab alternativa

Pokud jde o vaše kontaktní centrum, nebojte se přemýšlet ve velkém s více než 175 funkcemi LiveAgent a tuctem integrací.

Neomezujte se pouze na tradiční možnosti zákaznické podpory. Zlepšete zkušenosti svých zákazníků a vytvořte si loajální zákaznickou základnu pomocí sociálních médií, live chatu, a e-mailové podpory.

S tímto vícekanálovým softwarem helpdesk typu vše v jednom si můžete být jisti, že vám neunikne žádná komunikace se zákazníkem.

Zkušební verze zdarma

Jednoduché, ale spolehlivé call centrum

Ať už přijímáte více příchozích nebo odchozích hovorů, funkce LiveAgent na webu založeného call centra je výkonná, ale snadno ovladatelná. Vyberte si ze seznamu podporovaných VoIP poskytovatelů servisu a připravte se na zvýšení spokojenosti zákazníků při zachování nízkých provozních nákladů.

Neomezené nahrávání hovorů

Ať už potřebujete software pro nahrávání hovorů pro školení agentů, zajištění kvality nebo transparentnost podnikání, nehledejte nic jiného! S LiveAgent můžete uložit záznam jako digitální soubor s křišťálově čistým zvukem s neomezenou kapacitou úložiště.

IVR a automatické zpětné volání

Chcete-li minimalizovat čekací dobu, můžete vytvořit zákaznické IVR menu, které umožní vašim zákazníkům snadněji se k vám dostat. Vaše nabídka IVR může dokonce obsahovat volbuautomatického zpětného volání pro pohodlí zákazníků.

Chytré směrování hovorů

V LiveAgent si můžete nakonfigurovat možnosti směrování hovorů. Příchozí telefonní hovory mohou být náhodně přiřazeny dostupným agentům, můžete využít směrování na základě dovedností nebo si vytvořit vlastní předem stanovená kritéria.

Software pro excelentní zákaznickou podporu

LiveAgent je komplexním poskytovatelem služeb, pokud jde o poskytování vynikajícího zákaznického servisu. Umožníme vám udržovat kontakt s klienty, ať už působíte ve zdravotnictví, výrobě, Saas nebo e-commerce. Nabízíme nepřetržitou zákaznickou podporu, abyste mohli získat pomoc, kdykoli ji potřebujete.
Fast, smart and convenient support

Software pro tiketing pro větší spokojenost zákazníků

Nabízíme úžasný tiketingový software, který převede všechny interakce se zákazníky na tikety a odešle je přímo do univerzální schránky. Každou část komunikace se zákazníky máte k dispozici prostřednictvím praktického ovládacího panelu, který je skvělým nástrojem pro správu, jenž vám pomůže udržet si přehled.

Priority assignment

Zvyšte svou angažovanost pomocí podpory sociálních médií

Ať už je to na Facebooku, Twitteru, nebo Instagramu, vaši příznivci vás budou moci vždy kontaktovat. Nemusíte se přihlašovat ke každému účtu zvlášť, každá zpráva, označení nebo tweet vám přijde do schránky ve formě tiketů.

Problematic sharing of information

Nejrychlejší widget živého chatu

S nejrychlejším widgetem živého chatu na trhu, můžete snadno a jednoduše komunikovat se svými zástupci i zákazníky. Na své webové stránky můžete přidat tlačítko živého chatu LiveAgent a začít odpovídat na naléhavé dotazy svých klientů.

Solution lies in shared inbox

Znalostní databáze a zákaznický portál

Nabízíme adaptovatelný zákaznický portál, který zahrnuje extenzivní znalostní databázi. Zákazníci, kteří si cení nezávislosti a rádi řeší problémy sami, ocení funkce, jako jsou fóra, často kladené dotazy a samoobslužné možnosti. Navíc tímto způsobem můžete poskytovat nejlepší zákaznickou podporu, i když jsou vaši agenti offline.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Funkce hlášení

Využívejte své zdroje co nejlépe a provozujte efektivní kontaktní centrum. S aplikací LiveAgent budete mít jistotu, že provoz centra je organizován a probíhá hladce a že vaši agenti zůstávají produktivní.

Zvyšte svou produktivitu

LiveAgent analytické shrnutí umožňuje sledovat provoz kontaktního centra na denní bázi. Můžete sledovat produktivitu agentů, příchozí a odchozí hovory, e-maily a mnoho dalšího. Pochopte zákoutí svého kontaktního centra pomocí reportů o službách zákazníkům, které posílí nejpoužívanější kanály, identifikují odlehlé hodnoty mezi vašimi agenty a zýšit vaši produktivitu.

Sledujte, analyzujte a zlepšujte

Sledování vašich klíčových ukazatelů výkonnosti, smluv SLA a dalších metrik kontaktního centra vám umožní lépe pochopit, v čem se můžete zlepšit. Využívejte pokročilé analytické funkce a funkce reportování, abyste získali nejlepší hodnotu za své peníze.

Automatizace

Chytří majitelé firem vědí, že moderní kontaktní centra potřebují jen malou pomoc dnešních technologií. Ne všichni však vědí, jak její sílu využít.

S LiveAgentem automatizace zbaví vaše agenty břemene každodenních podřadných úkolů. Můžete vytvářet předpřipravené zprávy jako odpovědi na opakující se otázky na různých platformách, jako jsou kanály sociálních médií, e-mail, živý chat, Viber atd.

Navíc, je zde nespočet praktických automatizačních pravidel, která můžete nastavit tak, abyste zlepšili dobu odezvy, minimalizovali lidské chyby a zároveň snížili náklady na podporu.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgent vs Collab srovnání

Přejďete na Capterra, abyste porovnali LiveAgent a Collab hodnocení platformy služeb zákazníkům na základě recenzí zákazníků

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Aktualizováno k 05/16/2022

Zákaznická spokojenost je naší prioritou

Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent shromáždil více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako je Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Porovneje nás s dalšími helpdesk řešeními

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Collab alternativa
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou. Kromě výkonného live chatu vám Liveagent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. Liveagent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

    Objevte nejlepší alternativu živého chatu

    S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím více kanálů a účtů. Poskytněte pomoc pomocí nejlepších nástrojů a usnadněte si práci díky skvělému systému tiketů. 4 důvody, proč firmy přecházejí na Liveagent. Nejrychlejší live chat widget je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVocalcom alternativu?

    Přejděte na LiveAgent software a zlepšete zákaznickou podporu. Poskytujte pomoc na více kanálech a usnadněte si práci s tikety.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x