Crisp je výkonný software, který poskytuje sdílenou schránku a živý chat. Je skvělý pro začínající podniky a malé a střední firmy. Pokud však hledáte konkurenční alternativu Crispu, zvažte službu LiveAgent.
V LiveAgentu chápeme, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis. Proto jsme vytvořili plně funkční software pro help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze.
LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. S námi je to snadné.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Crisp
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí tiketing v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí Live Chat v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí Call centrum v plánu za 113USD/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí samoobsluhu v plánu za 113USD/ měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Crisp nabízí integraci Facebooku v plánu za 30USD/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Crisp nabízí integraci Twitteru v plánu za 30USD/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Crisp nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Crisp nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí znalostní databázi v plánu za 113 USD/ měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Crisp nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 113 USD/ měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí funkce API funkce v plánu za 30USD/ měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Crisp nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí video hovory v plánu za 30USD/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezenou historii v plánu za 30USD/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Crisp nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Crisp nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 30 USD/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Crisp nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Crisp nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu ke Crispu, zvažte LiveAgent. Máme hybridní proud tiketů, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes s naší 14denní zkušební verzí, bez kreditní karty.
Pokud hledáte alternativu pro Crisp a rychlost je pro vás důležitým ukazatelem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Rychlý chatovací widget je tou správnou volbou, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost & zlepšuje konverzní poměr.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici v 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky vytvářely bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k softwaru Crisp. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s Crisp na základě hodnocení zákazníků na Capterra
Srovnání aktuální k 27. Lednu 2020
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními pro live chat? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?
LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.
Hledáte lepšíhelpdesk software?
LiveAgent je software pro podporu zákazníků, který shromažďuje dotazy na jednom místě. Nabízí více kanálů komunikace a integraci s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Je alternativou k Olark, Lucep, Novocall a Frontu. Nabízí také bezplatný software pro správu zákazníků a pomáhá v účetnictví a právu. Je klíčový pro zlepšení CX a retenci zákazníků v různých průmyslových odvětvích.
Potřebujete alternativu HappyFox?
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020, který vám šetří čas a peníze. Jeho porovnání s HappyFox na základě hodnocení zákazníků na Capterra ukazuje výhodu LiveAgenta. Zákazníci volí LiveAgent kvůli dostupným cenám, 24/7 dostupnému týmu podpory a pokročilé úrovni automatizace. Kromě toho poskytuje LiveAgent větší množství aliasů e-mailů a umožňuje připojování souborů ke každému e-mailu.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.
LiveAgent je portál, který umožňuje zlepšit zákaznickou péči a zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Uživatelé vyjadřují spokojenost s rychlou a přesnou podporou a snadným používáním. LiveAgent je také účinné řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a funguje jako nákladově efektivní nástroj pro zvládnutí velkého množství požadavků.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech