Potřebujete Crisp alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Crisp na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Crisp je výkonný software, který poskytuje sdílenou schránku a živý chat. Je skvělý pro začínající podniky a malé a střední firmy. Pokud však hledáte konkurenční alternativu Crispu, zvažte službu LiveAgent.

V LiveAgentu chápeme, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis. Proto jsme vytvořili plně funkční software pro help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze.

LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. S námi je to snadné.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Překročte rámec zasílání zpráv.
Zajistěte vícekanálový zákaznický servis.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Crisp vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Crisp
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí tiketing v plánu za 30 USD/ měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí Live Chat v plánu za 30 USD/ měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí Call centrum v plánu za 113USD/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí samoobsluhu v plánu za 113USD/ měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Crisp nabízí integraci Facebooku v plánu za 30USD/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Crisp nabízí integraci Twitteru v plánu za 30USD/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Crisp nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Crisp nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí znalostní databázi v plánu za 113 USD/ měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Crisp nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 113 USD/ měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí funkce API funkce v plánu za 30USD/ měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Crisp nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí video hovory v plánu za 30USD/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí neomezenou historii v plánu za 30USD/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Crisp nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Crisp nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 30 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Crisp nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Crisp nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 30 USD/ měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Crisp

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Crisp nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu ke Crispu, zvažte LiveAgent. Máme hybridní proud tiketů, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes s naší 14denní zkušební verzí, bez kreditní karty.

Nejrychlejší widget živého chatu

Pokud hledáte alternativu pro Crisp a rychlost je pro vás důležitým ukazatelem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Rychlý chatovací widget je tou správnou volbou, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

The fastest live chat on the market

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost & zlepšuje konverzní poměr.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Plný užitečných funkcí

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Multilingual support in LiveAgent

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici v 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky vytvářely bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Proč se spokojit s málem?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k softwaru Crisp. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

Better customer service means more money

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Crisp

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s Crisp na základě hodnocení zákazníků na Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Srovnání aktuální k 27. Lednu 2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Crisp

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Related Articles to Crisp alternativa
Skvělý zákaznický servis začíná porovnáním konkrétních helpdesk softwarů. Vyzkoušejte LiveAgent ve 14 denní bezplatné zkušební verzi. Budujte vztahy, zvyšujte prodeje.

Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?

LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí a je nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Call centrum a dokonce i pokrytí kanálů, jako je Instagram.

Hledáte LiveChat alternativu?

LiveAgent nabízí integraci služby Viber, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory a neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. LiveChat nabízí podobné funkce v plánu za 19USD/agent/měsíc.

Podívejte se, proč je LiveAgent nejlepší alternativou ke službě Desk.com. Zjistěte výhody a zaregistrujte se do bezplatné 14denní zkušební verze bez jakýchkoli závazků ještě dnes.

Hledáte lepšíhelpdesk software?

LiveAgent je software pro podporu zákazníků, který shromažďuje dotazy na jednom místě. Nabízí více kanálů komunikace a integraci s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Je alternativou k Olark, Lucep, Novocall a Frontu. Nabízí také bezplatný software pro správu zákazníků a pomáhá v účetnictví a právu. Je klíčový pro zlepšení CX a retenci zákazníků v různých průmyslových odvětvích.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020, který vám šetří čas a peníze. Jeho porovnání s HappyFox na základě hodnocení zákazníků na Capterra ukazuje výhodu LiveAgenta. Zákazníci volí LiveAgent kvůli dostupným cenám, 24/7 dostupnému týmu podpory a pokročilé úrovni automatizace. Kromě toho poskytuje LiveAgent větší množství aliasů e-mailů a umožňuje připojování souborů ke každému e-mailu.

LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy.

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.

LiveAgent je helpdesk řešení, které sdružuje různé kanály do jednoho rozhraní. Zjistěte víc o této alternativě k OTRS a zlepšete své služby.

Hledáte alternativu k OTRS?

LiveAgent je portál, který umožňuje zlepšit zákaznickou péči a zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Uživatelé vyjadřují spokojenost s rychlou a přesnou podporou a snadným používáním. LiveAgent je také účinné řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a funguje jako nákladově efektivní nástroj pro zvládnutí velkého množství požadavků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo