LiveAgent nabízí úžasný tiketovací systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály za rozumnou cenu. Je plně vybavený, podporuje velké množství integrací a nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého uživatele. Přejděte na něj ještě dnes a vyzkoušejte jeho výhody.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Crisp
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí tiketing v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí Live Chat v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí Call centrum v plánu za 113USD/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí samoobsluhu v plánu za 113USD/ měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Crisp nabízí integraci Facebooku v plánu za 30USD/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Crisp nabízí integraci Twitteru v plánu za 30USD/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Crisp nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Crisp nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí znalostní databázi v plánu za 113 USD/ měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Crisp nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 113 USD/ měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí funkce API funkce v plánu za 30USD/ měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Crisp nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí video hovory v plánu za 30USD/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezenou historii v plánu za 30USD/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Crisp nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Crisp nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 30 USD/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Crisp nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Crisp nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 30 USD/ měsíc.
|
LiveAgent vás může podpořit svým skvělým tiketovacím systémem, který podporuje e-mail, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Prozkoumejte naše plně vybavené řešení a zjistěte, jak může zlepšit váš helpdesk.
LiveAgent v současné době podporuje řadu migračních zásuvných modulů pro různé asistenční služby. Migrační plugin Crisp zatím na našem seznamu není, takže pokud máte zájem, dejte nám vědět a my ho přidáme.
Níže jsme uvedli všechny výhody, které si naši zákazníci užívají poté, co migrují svoje data z Crisp na LiveAgent.
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketů.
Níže jsme uvedli všechny výhody, které si naši zákazníci užívají poté, co migrují svoje data z Crisp na LiveAgent.
Naši agenti jsou připraveni vám pomoci s vašimi problémy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Náš software nabízí přes 179 help desk funkcí, doplněných o více než 40 integrací.
LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, a stejně tak tři další plány za výhodnou cenu.
LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů řešení živého chatu zdarma. Přepněte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Ruční migrace dat je možná kdykoli. V současné době nemáme k dispozici migrační plugin, ale pokud máte zájem, dejte nám vědět a my jej přidáme do našeho seznamu úkolů.
Vaše firma může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, označení, přílohy a další, z aplikace Crisp do aplikace LiveAgent.
LiveAgent nabízí mnoho výhod jako hvězdný zákaznický servis, plně funkční helpdesk řešení s více než 179 funkcemi a více než 40 integracemi pro výrazné úspory a návratnost investic. Mnoho podporovaných jazyků LiveAgent je dostupný v 43 jazykových překladech a podporuje jazykově upravitelné widgety. Migrace vašich oddělení, označení a tiketů je snadná s LiveAgentem.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Tento text se zabývá správou sociálních sítí a poskytuje kontrolní seznam pro efektivní správu profilů na těchto sítích. Zahrnuje doporučení, jako například odpovídání na komentáře a zprávy, sledování konkurence, využití hashtagů, monitorování klíčových slov a frází, plánování kampaní a aktualizace reklamní strategie. Text také zmiňuje vylepšení a kontrolu týdenních cílů.
Společnost Quality Unit, s.r.o. používá dílčí zpracovatele pro poskytování služby LiveAgent. Společnost LiveAgent pečlivě vybírá své dílčí zpracovatele a vyžaduje, aby splňovali stejné povinnosti jako společnost LiveAgent. Zákazníci mohou uzavřít smlouvu o zpracování údajů s společností LiveAgent. Společnost LiveAgent vlastní nebo kontroluje přístup k infrastruktuře, kterou používá k hostování údajů o službách. Záleží na tom, kde se zákazník nachází, v jakých datových centrech jsou ukládány jeho údaje. Společnost LiveAgent má také další dílčí zpracovatele, kteří ji pomáhají poskytovat služby.
Společnost Quality Unit nabízí software pro zákaznickou podporu LiveAgent. Kromě toho poskytuje vzdělávací zdroje, jako jsou blogy, slovníky a šablony. Nabízí také další software pro telefonické systémy, správu stížností a správu e-mailů. Zákazníci mohou využívat podporu společnosti a partnerství s VoIP partnery a mohou se přihlásit k odběru newsletteru. Společnost si zakládá na ochraně osobních údajů a bezpečnostních zásadách. Vytváří se unikátní řídící panel LiveAgent.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech