Co je to chatovací software?
Chatovací software je nejjednodušší a nenákladný způsob komunikace mezi organizací a jejími zákazníky a návštěvníky webových stránek v reálném čase. Tým zákaznického servisu jej používá k rychlému zodpovídání dotazů.
Každý chatovací software nabízí mnoho funkcí a vlastností. V LiveAgentu můžete na svých webových stránkách nastavit pozvánky na chat, přizpůsobit tlačítko chatu, vidět, co vaši zákazníci píší na chatu a mnoho dalšího. Vaší organizaci přináší mnoho obchodních výhod.
Frequently Asked Questions
Co je to chatovací software?
Chat software je služba, která umožňuje poskytovat zákaznickou podporu v reálném čase. Funguje jako služba okamžitého zasílání zpráv, jejímž prostřednictvím vás mohou zákazníci kontaktovat.
Nabízí LiveAgent chatovací software?
LiveAgent nabízí software pro chat. Díky této funkci a jejím pokročilým funkcím ušetříte čas a můžete ho věnovat budování vztahů během konverzace v reálném čase.
Jaké funkce musí obsahovat software pro chatování?
Existuje několik základních funkcí, které by měl software pro chat obsahovat. První z těchto funkcí jsou automatické zprávy, které umožňují proaktivní obsluhu zákazníků. Důležitou funkcí jsou připravené odpovědi na často kladené otázky. Díky této možnosti dostane zákazník rychlou odpověď a agent nemusí chvíli přemýšlet, čím odpovědět. Další funkcí je ruční zasílání zpráv, které dává možnost budovat vztah s klientem. Důležitý je také chatovací formulář, který umožňuje shromáždit kontaktní údaje zákazníka před zahájením konverzace. Pro servisní tým i zákazníky by mělo být důležité, že zákazník může chat hodnotit. Pro tým je to důležitá zpětná vazba.
Expert’s note
Chatovací software je nejlepší způsob komunikace mezi organizací a zákazníky v reálném čase. Umožňuje rychlé zodpovězení dotazů a nabízí mnoho vlastností.
Živý chat pro elektronický obchod a služby
Živý chat je klíčovým nástrojem pro online obchody, který umožňuje osobní interakci s zákazníky a sběr jejich dat. Agenti by měli mít efektivní dovednosti a využívat funkce živého chatu pro efektivní komunikaci a marketingové účely. Integrace tlačítka chatu na web je snadná a zabezpečení dat je prioritou.
Live chat software is used in various industries, such as retail, ecommerce, tourism, IT and telecommunications. Key features of live chat software include proactive chat, file transfer, offline forms, and real-time traffic monitoring. According to Forrester Research, 44% of online consumers consider live chat to be one of the most important functions that websites can offer, making it a worthwhile investment for businesses.