Co je CRM?
Řízení vztahů se zákazníky, též známé jako CRM, představuje strategie a technologie používané ke správě vztahů a interakcí se zákazníky. Hlavním cílem CRM je zlepšovat a analyzovat obchodní vztahy.
CRM systémy získávají informace o zákaznících z různých kanálů, jako například webových stránek, sociálních sítí, marketingových materiálů atd. Můžete uchovávat obchody, potenciální zákazníky, příležitosti, kontaktní informace a další. Řízení vztahů se zákazníky má rovněž obrovský dopad na vaši společnost. Pomáhá totiž shromažďovat data, řídit tým zákaznické služby a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co znamená zkratka CRM?
Zkratka CRM znamená řízení vztahu se zákazníky. Jednoduše řečeno, díky CRM mohou firmy řídit své firemní vztahy, data a informace s nimi spojené.
Jaké jsou druhy CRM?
Existuje několik různých druhů CRM. První je operační CRM, které zákaznické službě, marketingovému a obchodnímu oddělení pomáhá zlepšovat své služby a podporovat současné i budoucí zákazníky. Druhým typem je kolaborační CRM, které podporuje interakce s dodavateli a distributory. Je založeno na sdílení dat o zákaznících. Dalším typem je analytické CRM, díky němuž můžete analyzovat data a vyvozovat z nich vhodné závěry. Zajímavým druhem je strategické CRM, které staví zákazníky na první místo tím, že používá jejich data a současné trendy. Poslední typ CRM se používá pro řízení kampaní a s jeho pomocí můžete efektivním způsobem řídit obchody i marketingové kampaně.
Je LiveAgent CRM?
LiveAgent je nástroj, který můžete propojit s CRM a podporovat tak jeho aktivity. V LiveAgentu můžete uchovávat údaje o zákaznících v políčku s kontaktními údaji.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.