Co jsou to informace o zákazníkovi?
Jméno, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa společnosti, objednávky a mnoho dalšího. Jedná se o informace o zákaznících, které musí každá společnost uchovávat, aby mohla poskytovat dokonalou zákaznickou podporu. Společnosti mohou sledovat různé informace o zákaznících.
Každá společnost musí také vědět, co její zákazníci požadují nebo jak může společnost překonat očekávání zákazníků. To může zvýšit prodej, tržby a budovat spokojenost zákazníků. Více informací vede k lepšímu zákaznickému servisu a růstu firmy.
Další informace o kontaktech a kontaktních polích v aplikaci LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co jsou to informace o zákazníkovi?
Informace o zákazníkovi jsou údaje, které o něm máme v systému. Obvykle se jedná o jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, adresu společnosti, historii objednávek atd. Tyto informace vyžaduje každá společnost.
Kde jsou v systému LiveAgent uloženy informace o zákaznících?
Informace o klientech v LiveAgent jsou uloženy v databázi v panelu agenta. Chcete-li je zkontrolovat, můžete přejít do sekce "Klienti". Tam najdete všechny potřebné informace o dostupných klientech. Tímto způsobem můžete zlepšit své služby zákazníkům.
Jak zabezpečit informace o zákaznících?
Ukládání citlivých údajů zákazníků znamená, že musí být řádně zabezpečeny. Abyste je dobře ochránili, nezapomeňte shromažďovat jen ty údaje, které potřebujete. Udržujte software, který používáte ke komunikaci s klientem, v aktuálním stavu - obvykle mají zabudované příslušné šifrovací technologie. Dalším krokem je omezit dostupnost informací o zákaznících pouze na osoby, které je skutečně potřebují. Nesmírně důležitá je také informovanost týmu o tom, jak s daty zacházet.
Expert’s note
Informace o zákazníkovi jsou klíčové pro dokonalou zákaznickou podporu a mohou obsahovat jméno, kontakt, objednávky a více. Dbajte na bezpečnost zpracování dat.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Tajemství optimálního klientského servisu
"LiveAgent nabízí komplexní řešení pro klientský servis a podporu. Zahrnuje live chat, telefonní systémy, samoobslužný software a další funkce pro efektivní komunikaci s zákazníky."