Co je IT service desk?
IT service desk představuje jednotné kontaktní místo mezi poskytovatelem služeb a jejich uživateli. Typický IT service desk řeší incidenty a žádosti týkající se služeb a komunikuje s uživateli. Mezi základní povinnosti, které musí servisní oddělení zajistit, patří vyřizování všech požadavků uživatelů služeb, zabezpečení jejich zařízení a co nejrychlejší obnovení standardního provozu služeb v případě výpadku.
Frequently Asked Questions
Jak definovat IT service desk?
IT Service Desk je hlavním kontaktním místem mezi uživateli a organizací nabízející IT služby nebo řešení. Je to společné kontaktní místo, které řeší incidenty a žádosti týkající se služeb a zajišťuje komunikaci s uživateli v případě odstávek nebo plánovaných změn nabízených služeb.
Jaké funkce by měl mít každý IT service desk?
Funkce, které budou jistě užitečné v každém IT service desku, jsou import uživatelů do aplikace helpdesku, převod zpráv na tiket, rozdělení incidentů, jejich přiřazení technikovi, extrakce řešení ze znalostní báze a také automatizace pracovních postupů týmu.
Poskytuje LiveAgent IT service desk?
LiveAgent samozřejmě poskytuje IT podporu. Je to jedna z nejdůležitějších služeb, která je pro IT produkty nezbytná. Díky ní se v případě problémů můžete rychle obrátit na technickou podporu, která vám poradí a pomůže problém vyřešit.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.