Co jsou kontaktní body?
Kontaktní bod je doba, kdy je zákazník před nákupem nebo po něm z různých důvodů v kontaktu s vaší společností.
Období před nákupem produktu, kdy zákazník hledá a vyhledává různé produkty vaší společnosti, se nazývá kontaktní bod.
Období po zakoupení produktu od vaší společnosti, kdy zákazník zavolá kvůli opravě nebo jakémukoli dotazu týkajícímu se produktu, se také nazývá kontaktní bod.
Společnosti musí propagovat své výrobky tak, aby se jich dotýkalo co nejvíce lidí. Čím vyšší počet kontaktních bodů společnost má, tím lépe pro ni.
Frequently Asked Questions
Co jsou kontaktní body?
Kontaktní body jsou okamžiky, kdy zákazník kontaktuje vaši společnost před nebo po zakoupení daného produktu nebo služby z různých důvodů, např. aby se dozvěděl více o konkrétním produktu nebo podal stížnost.
Jaké jsou nejtypičtější kontaktní body?
Nejtypičtějšími kontaktními body jsou komunikace se zákaznickým servisem prostřednictvím různých kanálů, komentáře na sociálních sítích, zanechávání hodnocení a recenzí na webu.
Je možné zpřístupnit si všechny kontaktní body v LiveAgent?
V LiveAgent můžete vyhodnotit všechny body kontaktu, které souvisejí s komunikačními kanály, díky nimž mohou zákazníci a potenciální zákazníci kontaktovat vaši značku.
Kontrolní seznam pro práci na dálku
Text popisuje základní prvky potřebné pro úspěšnou práci na dálku. Zahrnuje nastavení pracovní doby zaměstnanců a určení jejich povinností, aby byli produktivnější. Kontrolní seznam pro práci na dálku pomáhá zařízením a postupům efektivní komunikace, což je klíčové pro zaměstnavatele. Náš kontrolní seznam pro práci na dálku je užitečný pro majitele firem, HR oddělení a zaměstnance, kteří se chtějí pracovat na dálku. Různé nástroje a aplikace mohou být použity pro správu času a spolupráci.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.