Uvažujete o jiném softwaru pro zákaznickou podporu? Zvažte LiveAgent, dokonalé vícekanálové řešení pro vaši společnost. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, chatu, sociálních médií, znalostní databáze a call centra. Využijte 175+ funkcí a 40+ integrací a poskytněte nejlepší možný zákaznický servis.
LiveAgent se jednoduše snadno nastavuje a intuitivně používá. Praktický průvodce rozhraním vás provede celým procesem a během chvilky budete připraveni poskytovat podporu.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Costumerly
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí tiketing v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí Live Chat v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Costumerly nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí samoobsluhu v plánu za 29 USD/ měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Costumerly nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Costumerly nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Costumerly nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Costumerly nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí znalostní databázi v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí zákaznické fórum v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Costumerly nenabízí funkce API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Costumerly nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí video hovory v plánu za 87USD/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí neomezenou historii v plánu za 87USD/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Costumerly nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Costumerly nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Costumerly nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 29 USD/ měsíc.
|
Customerly odvádí svou práci dobře, ale pokud nejste se svým současným softwarem spokojeni, zvažte přechod na jiný. LiveAgent je skvělou alternativou, pokud je pro vás zákaznická podpora prioritou číslo jedna. Nabízíme vám tři skvělé cenové plány, které vám přinesou vše, co potřebujete ke správné práci.
Při přechodu na službu LiveAgent vám navíc poskytneme veškerou potřebnou podporu.
LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, s rychlostí zobrazení chatu 2,5 sekundy.
Poskytujte podporu rychlostí blesku a nenechte návštěvníky svých stránek čekat. Tímto způsobem můžete snadno přistoupit k jejich přeměně na platící zákazníky.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Chcete-li poskytovat vynikající zákaznickou podporu, nemusíte vyčerpat svůj rozpočet. LiveAgent nabízí tři placené plány, které jsou nabité funkcemi relevantními pro vaši společnost. Můžete si vybrat ten, který vám nejlépe vyhovuje.
V případě, že potřebujete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce a získat tak to, co potřebujete, aniž byste museli přeplácet dražší plán.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team