HledáteCustomerly alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Customerly na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Uvažujete o jiném softwaru pro zákaznickou podporu? Zvažte LiveAgent, dokonalé vícekanálové řešení pro vaši společnost. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, chatu, sociálních médií, znalostní databáze a call centra. Využijte 175+ funkcí a 40+ integrací a poskytněte nejlepší možný zákaznický servis.

LiveAgent se jednoduše snadno nastavuje a intuitivně používá. Praktický průvodce rozhraním vás provede celým procesem a během chvilky budete připraveni poskytovat podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Tiketingový systém, který zefektivňuje všechny kanály pod jednou střechou.
Objevte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Customerly vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Costumerly
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí tiketing v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí Live Chat v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Costumerly nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí samoobsluhu v plánu za 29 USD/ měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Costumerly nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Costumerly nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Costumerly nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Costumerly nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí znalostní databázi v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí zákaznické fórum v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Costumerly nenabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Costumerly nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí video hovory v plánu za 87USD/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezenou historii v plánu za 87USD/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Costumerly nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Costumerly nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 29 USD/ měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Customerly

Customerly odvádí svou práci dobře, ale pokud nejste se svým současným softwarem spokojeni, zvažte přechod na jiný. LiveAgent je skvělou alternativou, pokud je pro vás zákaznická podpora prioritou číslo jedna. Nabízíme vám tři skvělé cenové plány, které vám přinesou vše, co potřebujete ke správné práci.

Při přechodu na službu LiveAgent vám navíc poskytneme veškerou potřebnou podporu.

Nejrychlejší live chat

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, s rychlostí zobrazení chatu 2,5 sekundy.

Poskytujte podporu rychlostí blesku a nenechte návštěvníky svých stránek čekat. Tímto způsobem můžete snadno přistoupit k jejich přeměně na platící zákazníky.

The fastest live chat on the market

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Union icon

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Increase icon

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Statistic icon

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Get more for less

Lepší podpora vás nemusí stát extra peníze

Chcete-li poskytovat vynikající zákaznickou podporu, nemusíte vyčerpat svůj rozpočet. LiveAgent nabízí tři placené plány, které jsou nabité funkcemi relevantními pro vaši společnost. Můžete si vybrat ten, který vám nejlépe vyhovuje.

V případě, že potřebujete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce a získat tak to, co potřebujete, aniž byste museli přeplácet dražší plán.

Připraveni na změnu?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaký je LiveAgent v porovnání se službou Customerly?

LiveAgent nabízí oproti Customerly následující funkce navíc: call centrum, integraci se sociálními médii, IVR a neomezený počet nahrávek hovorů.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgentu oproti Customerly?

Mezi další výhody používání LiveAgentu oproti Customerly patří vyšší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznické služby, snížení míry odchodu zákazníků a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo