HledáteCustomerly alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Customerly na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Uvažujete o jiném softwaru pro zákaznickou podporu? Zvažte LiveAgent, dokonalé vícekanálové řešení pro vaši společnost. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, chatu, sociálních médií, znalostní databáze a call centra. Využijte 175+ funkcí a 40+ integrací a poskytněte nejlepší možný zákaznický servis.

LiveAgent se jednoduše snadno nastavuje a intuitivně používá. Praktický průvodce rozhraním vás provede celým procesem a během chvilky budete připraveni poskytovat podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Tiketingový systém, který zefektivňuje všechny kanály pod jednou střechou.
Objevte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Customerly vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Costumerly
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí tiketing v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí Live Chat v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Costumerly nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí samoobsluhu v plánu za 29 USD/ měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Costumerly nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Costumerly nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Costumerly nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Costumerly nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí znalostní databázi v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí zákaznické fórum v plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Costumerly nenabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Costumerly nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí video hovory v plánu za 87USD/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezenou historii v plánu za 87USD/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Costumerly nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 87 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Costumerly nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Costumerly nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 29 USD/ měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Customerly

Customerly odvádí svou práci dobře, ale pokud nejste se svým současným softwarem spokojeni, zvažte přechod na jiný. LiveAgent je skvělou alternativou, pokud je pro vás zákaznická podpora prioritou číslo jedna. Nabízíme vám tři skvělé cenové plány, které vám přinesou vše, co potřebujete ke správné práci.

Při přechodu na službu LiveAgent vám navíc poskytneme veškerou potřebnou podporu.

Nejrychlejší live chat

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, s rychlostí zobrazení chatu 2,5 sekundy.

Poskytujte podporu rychlostí blesku a nenechte návštěvníky svých stránek čekat. Tímto způsobem můžete snadno přistoupit k jejich přeměně na platící zákazníky.

The fastest live chat on the market

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Review shown on phone screen

Lepší podpora vás nemusí stát extra peníze

Chcete-li poskytovat vynikající zákaznickou podporu, nemusíte vyčerpat svůj rozpočet. LiveAgent nabízí tři placené plány, které jsou nabité funkcemi relevantními pro vaši společnost. Můžete si vybrat ten, který vám nejlépe vyhovuje.

V případě, že potřebujete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce a získat tak to, co potřebujete, aniž byste museli přeplácet dražší plán.

Více informací

Připraveni na změnu?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Chcete nás porovnat s jinými alternativami?

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Customerly alternativa
    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Nahrazení výchozího loga aplikace LiveAgent logem vaší společnosti může posílit vaši značku a dodat webovým stránkám profesionální nádech. LiveAgent poskytuje video průvodce pro snadné nahrazení loga bez technických znalostí.

    Jak nahradit výchozí logo v aplikaci LiveAgent

    Nahrazení výchozího loga aplikace LiveAgent logem vaší společnosti může posílit vaši značku a dodat webovým stránkám profesionální nádech. LiveAgent poskytuje video průvodce pro snadné nahrazení loga bez technických znalostí.

    Funkce LiveAgent umožňují firmám zvýšit produktivitu zákaznické podpory s samoobslužnými možnostmi, integracemi a efektivním řízením agentů. Live chat může zvýšit spokojenost zákazníků a loajalitu.

    Jak přidat Agenty ve službě LiveAgent

    Funkce LiveAgent umožňují firmám zvýšit produktivitu zákaznické podpory s samoobslužnými možnostmi, integracemi a efektivním řízením agentů. Live chat může zvýšit spokojenost zákazníků a loajalitu.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x