Helpdesk software & live chat LiveAgent
Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.