Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
Sociamonials nahradili ZenDesk službou LiveAgent a spokojení jsou. LiveAgent nabízí alternativy a podporu zákazníků. Společnost LiveAgent nabízí různé typy softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci a má partnerský program. Nabízí také webináře, akademii, slovník a blog ke zvýšení znalostí. Sales kontakty jsou k dispozici pro schůzku a objasnění. Mezi kontaktními způsoby jsou také kontaktní formulář, Messenger a Live chat.
Bezplatný software pro live chat na vašich webových stránkách
Bezplatné nástroje naživé chatování pomáhají firmám získávat a udržovat zákazníky, snižovat míru odskočení a zvyšovat personalizaci vztahů se zákazníky. Živý chat je velmi populární mezi zákazníky, kteří očekávají okamžitost a personalizaci odpovědí na své otázky. Při implementaci živého chatu je důležité nezatěžovat agenty skriptovanými nebo konzervovanými odpověďmi, aby se zákazníci cítili více personalizovaní. Live chat může zlepšit dobu první reakce na méně než 3 minuty a má potenciál přeměnit ne-návštěvníky na zákazníky. 41 % zákazníků očekává, že na webových stránkách bude okno s live chatem. Jedná se tudíž o cenný nástroj, který by pro firmy B2C vonline neměl chybět, a může pomoci i firmám B2B při spouštění kampaní.
Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Liveagent 6
LiveAgent nabízí v call centru tlačítka různých barev a formátů. Je také možné si vytvořit vlastní tlačítko a upravit nastavení doby oddechu. Výsledky testování ukázaly, že aplikace funguje bez problémů, ale hledal jsem nastavení vyzvánění.
LiveAgent je společnost, která nabízí software zákaznické podpory. Zaměstnává více než 100 inovátorů a má kanceláře v Evropě a v New Yorku. Vize společnosti je, aby se zákaznická podpora stala středobodem každého podnikání. Nabízí funkce integrace, migraci dat a zajistí dostupnost systému. LiveAgent má partnerský program a nabízí pomoc při migraci dat. Ve spolupráci s touto společností lze řešit otázky zákaznické podpory, jako jsou call centra a management e-mailů.
Společnost Quality Unit, s.r.o. používá dílčí zpracovatele pro poskytování služby LiveAgent. Společnost LiveAgent pečlivě vybírá své dílčí zpracovatele a vyžaduje, aby splňovali stejné povinnosti jako společnost LiveAgent. Zákazníci mohou uzavřít smlouvu o zpracování údajů s společností LiveAgent. Společnost LiveAgent vlastní nebo kontroluje přístup k infrastruktuře, kterou používá k hostování údajů o službách. Záleží na tom, kde se zákazník nachází, v jakých datových centrech jsou ukládány jeho údaje. Společnost LiveAgent má také další dílčí zpracovatele, kteří ji pomáhají poskytovat služby.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech