Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & migrujte svá data z Dashly ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Dashly do LiveAgent?

Migrujte všechna data ze služby Dashly do služby LiveAgent a získejte přístup ke skvělému vícekanálovému řešení zákaznické podpory za skvělou cenu. Podporujeme také velké množství integrací a můžete se s námi spojit kdykoli, protože jsme dostupní 24/7. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Dashly vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Chaport
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí tiketing v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí Live Chat v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Dashly nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí samoobsluhu v plánu za 70USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Dashly nabízí integraci Facebooku v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Dashly nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Dashly nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Dashly nabízí integraci služby Viber v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí znalostní databázi v plánu za 70USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Dashly nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 70 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí funkce API funkce v plánu za 70USD/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Dashly nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Dashly nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nabízí neomezenou historii v plánu za 70USD/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Dashly nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Dashly nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Dashly nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Dashly nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Dashly nenabízí neomezenou podporu v plánech se specifickou cenou pro každého zákazníka.
Data migration from one solution to another

Přejděte na skvělé řešení

Úžasný tiketovací systém LiveAgent vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Pokryjte všechny důležité zákaznické kanály a poskytněte skvělou zkušenost. 

Chcete si to zařídit sami?

V současné době nemáme k dispozici migrační plugin Dashly, takže veškerou migraci dat je nutné provádět ručně. Máte o plugin zájem? Dejte nám vědět a my jej přidáme do našeho seznamu. 

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaký typ dat můžete migrovat z Dashly?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Označení

Migrujte všechny označení oddělení a tiketů.

Tikety

Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketu.

Připraveni migrovat z Dashly do LiveAgent?

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Podpora našich agentů 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.
Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených plánů.

Woman overflowing with ideas

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte vaše data z Dashly již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům podporu světové úrovně.

Více informací
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přecházíte z jinéo softwaru?

Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů řešení živého chatu zdarma. Přepněte se ještě dnes. Postaráme se o vás.

Related Articles to Dashly migrace
Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

Vytvořte strukturovaný text pomocí CHAT GPT v 5 krocích. Použijte LiveAgent helpdesk software pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Nabízí se různé plány podle velikosti firmy. Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vytvořte bezplatný účet a souhlasíte s využitím cookies.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x