Hledáte lepšíhelpdesk software?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Desk.com na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Flexibilní multi-kanálový help desk.
Vyzkoušejte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přecházejí z Desk.com

Vaši zákazníci a firmy si zaslouží lepší zákaznický servis. Poskytněte je s LiveAgentem.

Automatická migrace zdarma

Nemusíte se starat o migraci svých stávajících dat prostřednictvím aplikací třetích stran, protože nabízíme zcela bezplatnou automatickou migraci.

24/7 zákaznický servis

Kdykoli se mohou vyskytnout problémy, které vás zanechají zcela nepřipravené. Neomezujte si možnost je vyřešit a obraťte se na zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Multi-kanálový přístup

Společnost LiveAgent byla od počátku budována s ohledem na vícekanálový přístup. Přestaňte se soustředit pouze na e-maily a poskytujte podporu také prostřednictvím chatu nebo call centra.

Desk.com vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Desk.com
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí tiketing v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí Live Chat v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí Call centrum v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí samoobsluhu v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Desk.com nabízí integraci Facebooku v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Desk.com nabízí integraci Twitteru v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Desk.com nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Desk.com nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí znalostní databázi v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí zákaznické fórum v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí funkce API v plánu za 150 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Desk.com nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Desk.com nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Desk.com nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Desk.com nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Desk.com nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 300 USD/agent/měsíc.

Seznamte se s LiveAgentem, vaším skutečným vícekanálovým softwarem pro help desk

Vaše oddělení zákaznické podpory by mělo používat správnou komunikační platformu. Platformu, která je robustní a bohatá na funkce a zároveň se snadno používá a ovládá. Platformu, která se škáluje s vaší firmou a nestojí tisíce dolarů. Seznamte se se službou LiveAgent a oslovte své zákazníky odkudkoli. Nezáleží na tom, zda komunikace začíná prostřednictvím e-mailu, živého chatu nebo hovorů, LiveAgent má o vás postaráno.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme migrační služby pro většinu populárních helpdeskových řešení.

Data migration from one solution to another

Migrace v bílých rukavičkách

Nechte nás, abychom se postarali o přepnutí mezi aplikacemi Desk a LiveAgent, abyste se mohli soustředit na důležitější věci, jako je vedení oddělení podpory. Služba migrace v bílých rukavičkách je zcela bezplatná a automatizovaná – žádné tikety nezůstanou pozadu!

Migrace dat probíhá na pozadí, takže až do jejího dokončení můžete dál pracovat ve svém starém helpdesku. Mezitím můžeme spustit ukázku pro vaše zástupce podpory a ukázat jim LiveAgent.

Pokud si přejete migrovat svůj účet Desk.com do LiveAgent, kontaktujte nás.

Proč LiveAgent?

LiveAgent vám nabízí správnou porci funkcí včetně výkonného softwaru pro tiketing, živého chatu se zobrazením psaní v reálném čase a integrovaného softwaru call centra založeného na cloudu. Tyto tři základní části vícekanálového helpdesku jsou ještě vylepšeny více než 40+ integracemi a zásuvnými moduly, 40+ dostupnými jazykovými překlady a desítkami sestav a přehledů. To vše získáte za průměrnou cenu večeře pro 2 osoby.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent porovnání

mitigate losses

Desk.com

Produkty odeslané na softwarový hřbitov mají obvykle omezenou technickou a zákaznickou podporu. Bohužel problémy mohou nastat kdykoli a vy jste jednoduše ponecháni v nejistotě. Služby také nedostávají žádné důležité aktualizace softwaru, které by zlepšily jejich funkčnost. Možnosti udržet si přehled o zákaznické podpoře jsou zastaralé a značně omezené.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, jakožto stabilní vícekanálové řešení helpdesku, dostává pravidelně každé 2 až 3 týdny nové aktualizace produktu. Neustále jsou implementovány nové funkce, které zlepšují stabilitu i funkčnost. Naše vize je jednoduchá – software helpdesku by měl být 1. krokem ke zlepšení služeb zákazníkům. Neomezujte se a rychle rostete s námi.

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Software help desku nemusí stát celé jmění. LiveAgent vám nabízí férové a transparentní ceny. Model Pay as you go vás neváže na žádné smlouvy.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Desk.com alternativa
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Příjemce je agent, který dostane přidělený tiket. Jeho jméno se zobrazí vedle tiketu a každý tak ví, kdo se o tento tiket stará.

Příjemce

Zákaznický portál s funkcemi rozdělení tiketu a označení je důležitou součástí komunikační strategie pro zákaznickou podporu. Pomáhá snížit náklady a zvyšuje efektivitu práce agentů. Také nabízí šablony e-mailů pro povzbuzení k akci a řeší dotazy a problémy zákazníků. LiveAgent je funkčně bohaté řešení helpdesku s otevřeným systémem ticketingu.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

LiveAgent je výkonná alternativa pro zvýšení úrovně zákaznické podpory vašeho softwaru. Nabízí více kanálů komunikace a mnoho funkcí a integrací.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo