Plně přizpůsobitelný FAQ software

Vytvořte neomezený počet FAQ pro snížení počtu tiketů ještě dnes.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
LiveAgent využívají

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

V oblasti zákaznické podpory se samoobsluha rapidní rychlostí dostává na první místo u stále rostoucího počtu zákazníků. Výzkumy ukazují, že 2 ze 3 spotřebitelů upřednostňují nalezení odpovědi samostatně před komunikací s agentem zákaznického servisu, což z často kladených dotazů (FAQ) činí nejpoužívanější možnost samoobsluhy. Díky LiveAgent helpdesku a FAQ softwaru můžete svým zákazníkům pomoci rychleji, efektivněji a zákazníci tak pohodlně najdou odpovědi, které hledají.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
questions illustration

Co je FAQ software?

Pokud více zákazníků kontaktuje váš tým podpory se stále opakujícími se dotazy, znemožňuje to agentům řešení dalších problémů a jejich produktivita se tak snižuje. FAQ software (software pro často kladené dotazy) umožňuje společnostem publikovat nejčastější dotazy, které pravidelně dostávají od zákazníků, čímž dojde ke snížení zátěže týmů zákaznické podpory. Obvykle bývá součástí komplexnější platformy zákaznické podpory.

Proč jsou často kladené dotazy mocným nástrojem pro strategii vaší zákaznické podpory?

FAQ software nabízí více než jeden způsob, jak organizovat, ukládat a zobrazovat znalosti vaší organizace zákazníkům. Je přínosem pro zákazníky i agenty. Podívejte se proč:
Proč jsou často kladené dotazy mocným nástrojem pro strategii vaší zákaznické podpory?

Dostávejte méně opakujících se doatzů

Často kladené dotazy jsou účinným doplňkem vašich možností samoobsluhy, které pomáhají snížit počet opakujících se dotazů zákazníků a dávají vašemu týmu podpory více času k soustředění se na složitější problémy.
Dostávejte méně opakujících se doatzů

Zvyšte spokojenost zákazníků

Více než 70% spotřebitelů upřednosňuje nalezení odpovědí na webu společnosti namísto kontaktování zákaznické podpory. FAQ sekce jim umožňuje rychle odpovědi nalézt a zvyšuje jejich spokojenost.
Zvyšte spokojenost zákazníků

Zvyšte produktivitu agentů

FAQ software může zlepšit efektivitu a produktivitu agentů. Vytvořte pro svůj tým interní bázi znalostí a mějte důležité informace snadno dostupné na jednom místě.

Pomozte svým zákazníkům pomoci si samostatně díky FAQ softwaru a softwaru pro bázi znalostí LivAgent

Vytvořte obsáhlou bázi znalostí s často kladenými dotazy ve 4 jednoduchých krocích, abyste odpověděli na běžné dotazy zákazníků, poskytli samoobslužnou podporu 24/7 a umožnili svým zákazníkům pomoci si sami.
knowledge base designs in LiveAgent

Vytvářejte obsah snadno díky WYSIWYG editoru

Díky jednoduchému, avšak výkonnému vestavěnému WYSIWYG editoru můžete snadno vytvářet přehledně formátovaný obsah, který může být uspořádaný do článků v různých kategoriích. Přidejte obrázky a další vizualizace, aby byl obsah poutavější a snadněji stravitelný.

Obohaťte články o přílohy

Udělejte obsah vaší báze znalostí ještě užitečnějším a cennějším tím, že jej doplníte o stažitelné přílohy, které si vaši zákazníci mohou uložit do svých počítačů a přistupovat k nim kdykoli potřebují.
woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Různý obsah pro zákazníky a agenty

Při vytváření kategorií a přidávání článků do vaší báze znalostí a často kladených dotazů můžete zvolit, zda bude obsah veřejně dostupný a přístupný všem zákazníkům, nebo zůstane interní a viditelný pouze pro váš tým podpory v panelu agenta.

Vytořte vícero znalostních bází a často FAQ sekcí

Vytvořte neomezený počet znalostních bází a často kladených dotazů pro rozdílná publika v jednom LiveAgent účtu, z nichž každá má svůj vlastní a jedinečný design, nastavení a obsah. Pokud spravujete více společností, produktů, služeb nebo brandů, je tato možnost velice užitečná.
woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Povolte vyhledávací widgety s inteligentními návrhy

Umožněte svým zákazníkům rychle a bez námahy najít informace, které hledají, pomocí vyhledávacího widgetu, který automaticky v reálném čase generuje návrhy. Widget navrhne související obsah z vaší báze znalostí na základě zadaných klíčových slov.

Udělejte bázi znalostí a FAQ součástí vašeho brandu

Zajistěte, aby váš samoobslužný portál byl shodný s identitou vaší společnosti. Snadno si přizpůsobte svou bázi znalostí pomocí motivu, který nejlépe vyhovuje obrazu vaší společnosti, logu, barvám brandu, úpravám záhlaví nebo zápatí, vlastním CSS stylům a daším.
add color to design - illustration

Co více může LiveAgent nabídnout?

FAQ software a software báze znalostí je jen část našeho komplexního multikanálového řešení, které obsahuje více než 180 funkcí. Vylepšete svou celkovou strategii zákaznického servisu a zvyšte spokojenost zákazníků pomocí všech pokročilých funkcí, které LiveAgent nabízí.
LiveAgent dashboard on monitor

Výkonný tiketovací software

Užijte si celou řadu funkcí pro správu tiketů, včetně inteligentního směrování tiketů, pravidel automatizace, SLA, správy odpovědnosti za tikety, předpřipravených odpovědí, nástrojů pro spolupráci agentů, robustních funkcí výkazů a mnohem více. Snadno spravujte veškerou vaši vícekanálovou komunikaci se zákazníky z jednoho místa pomocí naší univerzální schránky.

Chat v reálném čase

63% spotřebitelů se s větší pravděpodobností vrátí na web, který poskytuje live chat podporu. Nástroj LiveAgent pro live chat nabízí běžné i pokročilé funkce – od několika možností distribuce chatu, proaktivních pozvánek k chatu a online sledování návštěvníků až po historii chatu, interní chat a zobrazení zadávaného textu v reálném čase.
quick quality customer service through live chat
two people video calling

Hlasové a video hovory

Vybudujte si virtuální cloudové call centrum, integrujte jakéhokoli VoIP poskytovatele a přijímejte jakékoli telefonické hovory nebo hovory přímo z vašeho webu (hlasové i videohovory) bez dalších poplatků za minuty hovoru. Navrhujte komplikované a personalizované IVR rozcestníky, vytvářejte neomezené množství nahrávek hovorů a další!

Podpora na sociálních sítích

LiveAgent se hladce integruje s nejoblíbenějšími kanály sociálních sítí, jako jsou Facebook, Twitter a Instagram. Sledujte všechny své zprávy ze sociálních sítí, komentáře a zmínky o značce, spravujte je z jednoho řídicího panelu, aniž byste museli ručně sledovat více účtů nebo sdílet přihlašovací údaje.
Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
LiveAgent forum mockup

Samoobslužný portál

90% spotřebitelů od každého brandu očekává, že nabídne samoobslužný portál. Kromě báze znalostí a čast kladených dotazů můžete své funkce samoobsluhy rozčířit o komunitní fóra, které vašim zákazníkům umožní snandné odeslání tiketů na podporu a sledování jejich stavu přímo ve vašem zákaznickém portálu.

Vyberte si správný plán a získejte za vaše peníze maximální hodnotu

LiveAgent nabízí 4 různé plány – bez závazků a za transparentní a férové ceny. Naše funkce samoobsluhy, vybavené bází znalostí a často kladenými dotazy, jsou součástí všech placených plánů. Vyberte si ten, který nejvíce vyhovuje vaší společnosti a posuňte váš zákaznický servis na další úroveň.
$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co znamená FAQ?

FAQ má význam Často kladené dotazy (z angl. Frequently Asked Questions). Jedná se o seznam dotazů, které jsou společnosti často kladeny a relevantních odpovědí.

Proč bych měl mít FAQ sekci?

Stránka s FAQ je vynikajícím způsobem, jak poskytnout odpovědi na dotazy, které obvykle zákaznící pokládájí. Mohou to být dotazy, na které jste v minulosti mnohokrát odpovídali, nebo naopak dotazy, které vám mohou být položeny v souvislosti s vaším podnikáním.

Jak FAQ používat?

Pomocí FAQ můžete poskytnout odpovědi na běžné dotazy a tyto odpovědi zákazníkům nabídnout na jednom místě, kde je všichni uvidí.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo