Tento text se zabývá zlepšením zákaznické zkušenosti a důvěry v značku pomocí personalizovaných e-mailů a integrovaného systému CRM. Zmíněny jsou také výhody softwaru pro zákaznickou podporu a nabízení pomoci výběru produktů prostřednictvím live chatu. Nakonec se text také zmiňuje o využití cookies na webových stránkách.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
20 nejlepších softwarů pro fórum
Vývojáři softwaru stále zdokonalují platformy pro fóra, která pomáhají firmám vytvářet komunity, zlepšit zákaznickou podporu a přilákat nové zákazníky.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech