Zadejte v aplikaci LiveAgent IP adresy návštěvníků, které chcete zakázat, aby otravní návštěvníci již nemohli obtěžovat vaše agenty.
Zákaz se vztahuje na:
Chaty Návštěvník vidí tlačítko chatu, ale nemůže zahájit relaci chatu s dostupným agentem. Zakázaný návštěvník může pouze zanechat offline zprávu, která bude automaticky označena jako spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktní formuláře Zpráva přidaná zakázaným návštěvníkem prostřednictvím kontaktního formuláře bude automaticky označena jako spam.
Hovory Hovory přes widget kontaktů (tlačítko volání) budou přesměrovány do hlasové schránky (a označeny jako spam) nebo bude hovor prostě ukončen – podle nastavení IVR.
Návrhy/příspěvky ve fóru Zakázaní uživatelé se nemohou registrovat a přispívat do fóra/přidávat návrhy ze zakázané IP adresy.
Historie zákazů – Uložené informace
- Datum udělení zákazu (Vytvoření)
- Platnost (Platí do)
- Zakázané IP adresy
- Poznámka s důvodem
- Udělení zákazu (Jméno agenta)
- ID tiketu
Jak přidat zákaz IP adresy
- Při chatování s nepříjemným návštěvníkem
- Přidejte zákaz v sekci Nastavení/Zabezpečení v LiveAgent
Zdroje báze znalostí
Jak používat umělou inteligenci k překladu textu v 5 snadných krocích pomocí aplikace ChatGPT
Překlady pro váš web mohou být snadné pomocí Open AI. Postupujte ve 5 krocích a udržujte text vyvážený a vtipný. Překlady mohou také zlepšit zákaznickou podporu a rozšířit vaše podnikání. S pozdravem, Chris z Voice of AI.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Jak nainstalovat SnackPrompt s rozšířením Chrome pro Open Ai ChatGPT
Efektivní zákaznická podpora v call centrech je klíčem k loajalitě zákazníků. Inovace a strategie pro zákaznickou zkušenost v češtině jsou důležité pro úspěch webových stránek. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software pro zvýšení výdělků a spokojenosti zákazníků. Systém GPTSummarizer zlepšuje zážitek zákazníků a aktivně podporuje prostřednictvím live chatu a integrovaného CRM.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.