Zjistěte, jakým způsobem vás zákazníci nejčastěji kontaktují. LiveAgent vám poskytne podrobný přehled o každém komunikačním kanálu: Zprávy z Facebooku, tweety… Zapomeňte na externí aplikace pro sledování zpráv. Vše je vestavěné!
Jednotlivé záznamy lze třídit podle oddělení, agenta, značek a data. Přehledy kanálů lze exportovat do souboru CSV.
Možnosti zobrazení přehledů kanálů (sloupce):
- Kanál
- Odpovědi
- Průměrný čas nové odpovědi
- Průměrný čas otevřené odpovědi
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty z hovoru
- Zprávy v chatu
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Průměrný čas vyzvednutí chatu
- Průměrný čas chatu
- Nehodnoceno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Ukončené hovory
- Příchozí chaty
- Ukončené chaty
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
Přehledy kanálů mohou zobrazit vaše data v těchto typech grafů:
Používejte přehledy kanálů s API
Použijte rozhraní LiveAgent REST API k zobrazení hodnot z přehledů kanálů.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Vícenásobná znalostní báze v LiveAgentu umožňuje vytvářet obsah pro vícero značek. Editor článků je uživatelsky přívětivý a umožňuje připojení souborů. Fórum podporuje spolupráci a komunikaci se zákazníky. Zpětná vazba a návrhy jsou užitečné pro zlepšení služeb. Zákaznický portál LiveAgentu je dostupný bez dalších poplatků, a nabízí možnost bezplatného odzkoušení.
The use of visual aids such as educational programs and screenshots are the best tools for knowledge bases. LiveAgent software allows customers access to information, reducing the number of unnecessary inquiries and improving communication. It can be useful for various business operations such as ticket resolution and onboarding new employees. Additionally, creating an online community can empower users to help one another. LiveAgent offers a 14-day free trial and one-on-one demos for interested parties.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.