Agenti

Kdo je agent helpdesku?

Agenti helpdesku jsou zástupci zákaznické podpory. Poskytují technickou pomoc a odpovídají na dotazy potenciálních i stávajících zákazníků týkající se vaší firmy, produktů nebo služeb.

Agenti

Co dělá agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku mohou mít různé role podle toho, jakou mají roli v jejich oboru a podniku, který zastupují. Společným jmenovatelem je však to, že pracovníci helpdesku nabízejí pomoc prostřednictvím e-mailu, živého chatu, telefonu, a často také na sociálních médiích a osobně. Obvykle řeší problémy spojené s:

  • Fakturací
  • Vrácením peněz
  • Chybami
  • Odstraňováním problémů
  • Funkčností
  • Dostupností

Někteří agenti helpdesku také připravují materiály pro znalostní databázi jako články a technické příručky, které vysvětlují, jak nastavit, řešit problémy a používat produkty/služby, které jejich společnost prodává.

Jak přidat agenty do oddělení helpdesku

Chcete-li pozvat agenty na svůj help desk, musíte být vlastníkem nebo správcem účtu LiveAgent. Vezměte prosím na vědomí, že agenti nemohou přidávat/pozvat jiné agenty do tiketovacího softwaru.

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace.
  3. Klikněte na Agenti.
  4. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit Agenta.
Jak přidat agenty do oddělení helpdesku - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Agent.png
  1. Napiště jejich jméno na Panel jména.
  2. Napiště jejich e-mailovou adresu do E-mailové sekce.
  3. Vyberte Roli, kterou jim chcete dát.
  4. Vyberte jejich Pohlaví.
  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
Jak přidat agenty do oddělení helpdesku - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Agent 2.png

Poté, co kliknete na oranžové tlačítko, agent obdrží e-mailové pozvání na oddělení technické pomoci, které bude obsahovat jeho automaticky vygenerované přihlašovací údaje.

Kolik agentů mohu pozvat do mého LiveAgent helpdesku?

Software LiveAgent helpdesk umožňuje pozvat neomezený počet uživatelů helpdesku do vašeho účtu. Vezměte však na vědomí, že přidání nových agentů do vašeho helpdesku zvýší cenu měsíčního předplatného, pokud nepoužíváte službu LiveAgent účet zdarma.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Jak odstraním agenta z helpdesku?

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace.
  3. Klikněte na Agenti.
  4. Najděte tlačítko odpadkového koše na pravé straně od agentova jména. Klikněte na tlačítko.
Jak odstraním agenta z helpdesku? - App - Uploads - 2021 - 06 - Delete Agent.png

5. Objeví se potvrzovací zpráva. Potvrďte vaši volbu na oranžové tlačítko Vymazat agenta.

Jak odstraním agenta z helpdesku? - App - Uploads - 2021 - 06 - Delete Agent Confirmation.png

Co může agent dělat v LiveAgent?

Agenti mohou vyřizovat všechny požadavky zákazníků, odpovídat na chaty, telefonáty a zprávy ze všech ostatních kanálů, které jsou propojeny se softwarem helpdesku. Mají také možnost spravovat články znalostní databáze.

Nemají ovšem přístup k možnostem konfigurace reportovacím/analytickým panelům. Agenti mají přístup pouze k vlastním pracovním výkazům.

Jaké další role zde najdu?

  • Administrátor – Administrátoři mohou konfigurovat systém, zobrazovat zprávy a spravovat ostatní uživatele.
  • Vlastník – Vlastník je zvláštní typ správce, který kromě konfigurace nastavení, prohlížení reportů a správy uživatelů může měnit/upgradovat svůj plán předplatného služby LiveAgent. Má také přístup k fakturačním informacím a fakturám.
Jaké další role zde najdu? - App - Uploads - 2019 - 09 - Owner Upgrade.png

Jak mohu upravit oprávnění agenta

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace.
  3. Klikněte na Agenti.
  4. Najděte tlačítko tužky/upravit na pravé straně od agentova jména. Klikněte na tlačítko.
  5. Najděte pole Role. Vyberte jakou roli jim chcete dát.
  6. Klikněte na oranžové tlačítko Uložit.
Jak mohu upravit oprávnění agenta - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Role.png

Jak mohou agenti upravovat své profily agentů?

Pro úpravu svého profilu a předvoleb stačí kliknout na svůj avatar/profilový obrázek v pravém horním rohu obrazovky a kliknout na položku Upravit profil.

Jak mohou agenti upravovat své profily agentů? - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Profile.png

Co mohou agenti upravit ve svém profilu agenta?

Osobní detaily

  • Fotografii/avatara (profilový obrázek)
  • Jméno
  • Přezdívku
  • Pohlaví
  • Heslo
  • 2-fázové ověření
Osobní detaily - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Personal Details E1624629830726.png

Oznámení

  • E-mailové oznámení
  • Slack oznámení
Oznámení - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Notifications.png

Tikety, chaty a hovory

  • Oddělení z něhož budete dostávat tikety, chaty a hovory
  • Zařízení call centra
  • Rozšíření call centra
Tikety, chaty a hovory - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Calls.png

Podpis

  • Podpis, který bude přidán na konec všech odchozích zpráv.
Podpis - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Signature.png

Nastavení

  • Téma panelu agenta
Nastavení - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Settings.png

Zvuky

  • Zvuk upozornění na nové hovory, nové chaty, nové zprávy, nové systémové zprávy a nové tikety.
Zvuky - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Sounds.png

Výkonnostní report

Výkonnostní report - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Performance.png

Proč bych měl do svého účtu přidávat agenty?

Pokud nejste malá firma nebo podnikatel, či soloprůmyslník, je vhodné přidat agenty do účtu helpdesku, abyste mohli začít včas odpovídat na e-maily, hovory a chaty zákazníků. Dělat všechno sám může být zdrcující, zejména pokud máte máte hromadu tiketů přicházejících každý den.

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Jaké schopnosti potřebuji, abych se mohl stát agentem zákaznického servisu?

Pracovníci zákaznického servisu musí umět výborně komunikovat písemně i ústně. Musí umět aktivně naslouchat, být empatičtí a důkladně znát vaše produkty a služby. Kromě toho by měli být:

  • Analytičtí
  • Technicky zdatní
  • Schopni psát rychle a přesně na počítači (Neváhejte si vyzkoušet náš bezplatný test psaní na klávesnici! Umíte psát tak rychle jako pracovník technické podpory? Zkuste dosáhnout 80 WPM)
  • Schopni vysvětlit komplikované pojmy srozumitelně.
  • Dobře se orientující v řešení stresových situací
  • Znát, jak se vyjadřovat a kontrolovat emoce
  • Mít schopnost multi-taskingu
  • Flexibilní v pracovním rozvrhu
  • Mluvit více než jedním jazykem (není podmínkou, ale preferováno)
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Zdroje databáze znalostí

Chcete-li se dozvědět více o agentech zákaznických služeb a dovednostech, které musí ovládat, podívejte se do naší znalostní databáze, blogu, akademie a slovníku pojmů.

Připraveni zvýšit vaši produktivitu s více agenty?

Zjistěte, jak snadný může být zákaznický servis se službou LiveAgent. Vyzkoušejte naše komplexní 14-denní zkušební období zdarma ještě dnes. Žádné závazky, žádná kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kdo je to agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku jsou zástupci zákaznické podpory. Poskytují technickou pomoc a odpovídají na dotazy zákazníků a potenciálních zákazníků týkající se vaší firmy, produktů nebo služeb.

Co dělá agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku mohou mít různé role v závislosti na oboru a firmě, kterou zastupují. Společným jmenovatelem je však to, že agenti helpdesku poskytují pomoc prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a často také na sociálních sítích a osobně.

Jaké dovednosti potřebuji, abych se mohl stát pracovníkem zákaznického servisu?

Pracovníci zákaznického servisu musí umět výborně komunikovat písemně i ústně. Musí umět aktivně naslouchat, být empatičtí a důkladně znát vaše produkty a služby.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo