Agenti

Kdo je agent helpdesku?

Agenti helpdesku jsou zástupci zákaznické podpory. Poskytují technickou pomoc a odpovídají na dotazy potenciálních i stávajících zákazníků týkající se vaší firmy, produktů nebo služeb.

Agenti

Co dělá agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku mohou mít různé role podle toho, jakou mají roli v jejich oboru a podniku, který zastupují. Společným jmenovatelem je však to, že pracovníci helpdesku nabízejí pomoc prostřednictvím e-mailu, živého chatu, telefonu, a často také na sociálních médiích a osobně. Obvykle řeší problémy spojené s:

  • Fakturace
  • Náhrady
  • Chyby
  • Řešení problémů
  • Funkčnost
  • Dostupnost

Někteří agenti helpdesku také připravují materiály pro znalostní databázi jako články a technické příručky, které vysvětlují, jak nastavit, řešit problémy a používat produkty/služby, které jejich společnost prodává.

Jak přidat agenty do oddělení helpdesku

Chcete-li pozvat agenty na svůj help desk, musíte být vlastníkem nebo správcem účtu LiveAgent. Vezměte prosím na vědomí, že agenti nemohou přidávat/pozvat jiné agenty do tiketovacího softwaru.

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent.

  2. Klikněte na Konfigurace.

  3. Klikněte na možnost Agenti.

  4. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit agenta.

  1. Napište jejich jméno do panelu Název.

  2. Do části E-mail napište jejich e-mailovou adresu.

  3. Vyberte roli, kterou jim chcete přidělit.

  4. Vyberte jejich pohlaví.

  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.

Poté, co kliknete na oranžové tlačítko, agent obdrží e-mailové pozvání na oddělení technické pomoci, které bude obsahovat jeho automaticky vygenerované přihlašovací údaje.

Kolik agentů mohu pozvat do mého LiveAgent helpdesku?

Software LiveAgent helpdesk umožňuje pozvat neomezený počet uživatelů helpdesku do vašeho účtu. Vezměte však na vědomí, že přidání nových agentů do vašeho helpdesku zvýší cenu měsíčního předplatného, pokud nepoužíváte službu LiveAgent účet zdarma.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Jak odstraním agenta z helpdesku?

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent.

  2. Klikněte na Konfigurace.

  3. Klikněte na možnost Agenti.

  4. Na pravé straně jména agenta najděte tlačítko Koš. Klikněte na tlačítko.

5. Objeví se potvrzovací zpráva. Potvrďte vaši volbu na oranžové tlačítko Vymazat agenta.

Co může agent dělat v LiveAgent?

Agenti mohou vyřizovat všechny požadavky zákazníků, odpovídat na chaty, telefonáty a zprávy ze všech ostatních kanálů, které jsou propojeny se softwarem helpdesku. Mají také možnost spravovat články znalostní databáze.

Nemají ovšem přístup k možnostem konfigurace reportovacím/analytickým panelům. Agenti mají přístup pouze k vlastním pracovním výkazům.

Jaké další role zde najdu?

  • Admin- Administrátoři mohou konfigurovat systém, zobrazovat zprávy a spravovat ostatní uživatele.
  • Vlastník – Vlastník je zvláštní typ správce, který kromě konfigurace nastavení, prohlížení sestav a správy uživatelů může měnit/upgradovat svůj plán předplatného služby LiveAgent. Má také přístup k fakturačním informacím a fakturám.

Jak mohu upravit oprávnění agenta

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent.

  2. Klikněte na Konfigurace.

  3. Klikněte na možnost Agenti.

  4. Tlačítko tužka/editace najdete na pravé straně jména agenta. Klikněte na tlačítko.

  5. Najděte pole Role. Vyberte roli, kterou jim chcete přidělit.

  6. Klikněte na oranžové tlačítko Uložit.

Jak mohou agenti upravovat své profily agentů?

Pro úpravu svého profilu a předvoleb stačí kliknout na svůj avatar/profilový obrázek v pravém horním rohu obrazovky a kliknout na položku Upravit profil.

Co mohou agenti upravit ve svém profilu agenta?

Osobní detaily

  • Fotografie/avatar (profilový obrázek)
  • Jméno
  • Pseudonym
  • Pohlaví
  • Heslo
  • Dvoufaktorové ověřování

Oznámení

  • E-mailová oznámení 
  • Oznámení ze služby Slack

Tikety, chaty a hovory

  • Oddělení, ze kterých budete dostávat tikety, chaty a hovory.

  • Zařízení call centra
  • Rozšíření call centra

Podpis

  • Podpis, který bude přidán na konec všech odchozích zpráv.

Nastavení

  • Téma panelu agenta

Zvuky

  • Zvukové upozornění na nové hovory, nové chaty, nové zprávy, nové systémové zprávy a nové tikety.

Výkonnostní report

  • Reporty o výkonu a hodnoty (budete moci zobrazit zprávu o výkonu podle měsíce, týdne, dne, hodiny atd.)

Proč bych měl do svého účtu přidávat agenty?

Pokud nejste malá firma nebo podnikatel, či soloprůmyslník, je vhodné přidat agenty do účtu helpdesku, abyste mohli začít včas odpovídat na e-maily, hovory a chaty zákazníků. Dělat všechno sám může být zdrcující, zejména pokud máte máte hromadu tiketů přicházejících každý den.

Ocenění

Happy customers are the best customers

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

View more

Odznaky

Jaké schopnosti potřebuji, abych se mohl stát agentem zákaznického servisu?

Pracovníci zákaznického servisu musí umět výborně komunikovat písemně i ústně. Musí umět aktivně naslouchat, být empatičtí a důkladně znát vaše produkty a služby. Úspěšní agenti zákaznické podpory se musí bez problémů orientovat v podnikovém softwaru pro zadávání tiketů IT. Kromě toho by měli být:

  • Analytičtí
  • Technicky zdatní
  • Umět psát rychle a přesně (Neváhejte vyzkoušet náš bezplatný test psaní na klávesnici! Umíte psát na klávesnici stejně rychle jako pracovník technické podpory? Zkuste dosáhnout 80 WPM)

  • Schopnost vysvětlovat složité pojmy srozumitelně.
  • Dobrá znalost řešení stresových situací
  • Umět mluvit a ovládat své emoce
  • Schopnost plnit více úkolů
  • Flexibilní pracovní doba
  • Mluvit více než jedním jazykem (není podmínkou, ale upřednostňuje se)

Zdroje databáze znalostí

Chcete-li se dozvědět více o agentech zákaznických služeb a dovednostech, které musí ovládat, podívejte se do naší znalostní databáze, blogu, akademie a slovníku pojmů.

Připraveni zvýšit vaši produktivitu s více agenty?

Zjistěte, jak snadný může být zákaznický servis se službou LiveAgent. Vyzkoušejte naše komplexní 14-denní zkušební období zdarma ještě dnes. Žádné závazky, žádná kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kdo je to agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku jsou zástupci zákaznické podpory. Poskytují technickou pomoc a odpovídají na dotazy zákazníků a potenciálních zákazníků týkající se vaší firmy, produktů nebo služeb.

Co dělá agent helpdesku?

Pracovníci helpdesku mohou mít různé role v závislosti na oboru a firmě, kterou zastupují. Společným jmenovatelem je však to, že agenti helpdesku poskytují pomoc prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a často také na sociálních sítích a osobně.

Jaké dovednosti potřebuji, abych se mohl stát pracovníkem zákaznického servisu?

Pracovníci zákaznického servisu musí umět výborně komunikovat písemně i ústně. Musí umět aktivně naslouchat, být empatičtí a důkladně znát vaše produkty a služby.

Uspořádejte svůj help desk podle oddělení a směrujte tikety k agentům, kteří jsou k jejich vyřízení nejlépe vybaveni.

Oddělení

LiveAgent poskytuje efektivní a organizovanou pomoc pracovníkům zákaznické podpory. Zákazníci mohou najít řešení svých problémů v online samoobslužné knihovně znalostní báze. LiveAgent umožňuje vytvoření kategorií podle produktů a služeb a poskytuje články, videa a návody pro řešení problémů. LiveAgent je také kompatibilní s mnoha souvisejícími softwary zákaznické podpory.

Role agenta je důležitou součástí helpdesk softwaru. Agenti jednají se zákazníky a poskytují jim podporu. Musí mít skvělé komunikační schopnosti.

Agent

Efektivní komunikace s klienty, vynalézavost, empatie, time management a orientace na cíl jsou klíčovými vlastnostmi pro úspěšné agenty. V systému LiveAgent má agent řešit problémy, podporovat klienta a znát záležitosti společnosti, které mohou klienta zajímat. Pro přiřazení role agenta v aplikaci LiveAgent se přejde do části konfigurace.

Poradci zákaznické služby jsou podobní manažerským poradcům, mimo jiné podávají návrhy na zlepšení efektivity zákaznické služby.

Poradce zákaznické služby

Poradci zákaznické služby jsou zodpovědní za kontakt se zákazníky a vyřizování stížností, dotazů a objednávek. Jejich práce zahrnuje naslouchání zákazníkům, poskytování informací, zpracovávání požadavků a řešení problémů. Poradci potřebují vynikající komunikační a interpersonální dovednosti, orientaci v počítačovém softwaru a prodejní schopnosti. Při přidávání dalšího poradce zákaznické služby je nutné definovat jeho roli v systému.

Rozhraní agenta znamená, že agent má po přihlášení plnou kontrolu nad vším, co s ním souvisí. Svůj profil může spravovat, přizpůsobovat a nastavovat podle svých představ.

Rozhraní agenta

Tiketovací helpdesk systém umožňuje zákazníkům získat pomoc a pracovníkům usnadňuje práci a organizaci. Šablona odpovědi agenta šetří čas týmu zákaznického servisu a lze ji přizpůsobit konkrétní situaci. Agenti si mohou vytvořit vlastní šablony. Dočasný agent je uživatel vytvořený na kratší dobu. LiveAgent nabízí funkce integrace, alternativy a podporu pro zákaznický portál a další systémy. Startovní trialová verze je zdarma.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo