Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete na live chat se svými agenty. Nastavte pozvánky k chatu pro vlastní adresy URL na svých webových stránkách (například pro stránku s cenami). LiveAgent poskytuje různé přizpůsobitelné pozvánky.

LiveAgent vám dává možnost vybrat si z mnoha předdefinovaných pozvánek a stylů.
Ready to choose a chat button for your website?
Get a 14-day free trial and create the best customer experience for your website visitors right away!
Nenašli jste ten správný styl pro svou pozvánku? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní, a to napsáním vlastního kódu HTML.
Zdroje báze znalostí
Další informace o tom, jak vytvořit tlačítko chatu v aplikaci LiveAgent.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!