Správa vztahů se zákazníky (CRM) se zabývá informacemi a údaji o vašich klientech a zákaznících. Ty pak slouží k poskytování lepší pomoci, lepší podpory a lepších služeb vašim zákazníkům, když je to potřeba.
Řízení vztahů se zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, zejména v dnešním světě, kde konkurence neustále roste a roste každým dnem. Společnosti po celém světě začaly používat software pro řízení vztahů se zákazníky, aby mohly lépe řešit problémy s pracovními postupy a poskytovat lepší služby svým zákazníkům.
Software CRM pro call centra umožňuje uživatelům sledovat vše, co vědí o svých zákaznících, například jejich kontakty, objednávky a zájmy. Lze jej také použít ke sledování potenciálních zákazníků, smluv, zákaznické podpory nebo ke správě majetku a zdrojů.
LiveAgent není výjimkou, a proto není jen jednoduchým softwarem pro zákaznickou podporu, ale také skvělým nástrojem pro řízení vztahů se zákazníky.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Pomocí aplikace LiveAgent můžete ukládat, organizovat a snadno se dostat ke všem informacím, záznamům nebo údajům týkajícím se vašich zákazníků. Ať už se jedná o kontakty, objednávky, zájmy, osobní záliby nebo zápory, můžete se k těmto informacím dostat, kdykoli potřebujete. Kromě toho, že vám pomůže poskytovat nejlepší zákaznickou podporu pomocí nejlepších nástrojů, vám může dále pomoci se sledováním potenciálních zákazníků, smluv, správou majetku a zdrojů.
Možnosti CRM systému LiveAgent můžete dále rozšířit pomocí integrací, jako jsou například PipeDrive, SharpSpring nebo Highrise, a získat tak pokročilejší správu vztahů se zákazníky.
CRM služby jsou technologie, které podporují řízení vztahů a interakcí mezi společností a zákazníky. Cílem je podporovat obchodní vztahy a zvýšit spokojenost zákazníků. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku. Nejlepší CRM software zahrnují Hubspot, Keap a Freshworks.
CRM služby využívají informační technologie k řízení vztahů a interakcí se zákazníky. LiveAgent CRM je software pro správu vztahů se zákazníky s možností individualizace. Funkce zahrnují ukládání a organizaci informací o zákaznících a integraci s jinými CRM systémy. Řízení eskalace je také důležitou součástí zákaznické podpory, což LiveAgent nabízí spolu s mnoha dalšími funkcemi.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Vestavěný CRM v helpdesk softwaru může vést ke zlepšení zákaznické spokojenosti a udržení zákazníků, identifikaci nejlepších a nejvýnosnějších klientů, zlepšení marketingových a prodejních postupů a zvýšení prodeje a efektivity. LiveAgent nabízí více než 40 integrací třetích stran s nejoblíbenějšími nástroji a databázi znalostí pro lepší řízení zákaznického vztahu.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Software CRM ukládá kontaktní informace a informace o nákupech zákazníků. Vestavěný CRM v helpdesk softwaru pomáhá zlepšit zákaznickou spokojenost, identifikovat nejvýnosnější zákazníky a zlepšit marketingové a prodejní postupy společnosti. Znalost toho, co se zákazníkům líbí, může zvýšit prodeje a efektivitu.