Správa vztahů se zákazníky (CRM) se zabývá informacemi a údaji o vašich klientech a zákaznících. Ty pak slouží k poskytování lepší pomoci, lepší podpory a lepších služeb vašim zákazníkům, když je to potřeba.
Řízení vztahů se zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, zejména v dnešním světě, kde konkurence neustále roste a roste každým dnem. Společnosti po celém světě začaly používat software pro řízení vztahů se zákazníky, aby mohly lépe řešit problémy s pracovními postupy a poskytovat lepší služby svým zákazníkům.
Software CRM pro call centra umožňuje uživatelům sledovat vše, co vědí o svých zákaznících, například jejich kontakty, objednávky a zájmy. Lze jej také použít ke sledování potenciálních zákazníků, smluv, zákaznické podpory nebo ke správě majetku a zdrojů.
LiveAgent není výjimkou, a proto není jen jednoduchým softwarem pro zákaznickou podporu, ale také skvělým nástrojem pro řízení vztahů se zákazníky.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Pomocí aplikace LiveAgent můžete ukládat, organizovat a snadno se dostat ke všem informacím, záznamům nebo údajům týkajícím se vašich zákazníků. Ať už se jedná o kontakty, objednávky, zájmy, osobní záliby nebo zápory, můžete se k těmto informacím dostat, kdykoli potřebujete. Kromě toho, že vám pomůže poskytovat nejlepší zákaznickou podporu pomocí nejlepších nástrojů, vám může dále pomoci se sledováním potenciálních zákazníků, smluv, správou majetku a zdrojů.
Možnosti CRM systému LiveAgent můžete dále rozšířit pomocí integrací, jako jsou například PipeDrive, SharpSpring nebo Highrise, a získat tak pokročilejší správu vztahů se zákazníky.
Živá zákaznická služba umožňuje poskytovat rychlou a kvalitní podporu v reálném čase prostřednictvím telefonu, chatu nebo videohovoru. K zajištění služeb je důležité mít dobrý servisní tým s odpovídajícími znalostmi a komunikačními dovednostmi. Investujte do zákaznického servisu pro dlouhodobé vztahy.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Software CRM uchovává důležité informace o zákaznících, jako jsou kontaktní údaje a historie nákupů. Integrace s LiveAgent nabízí možnosti vlastních polí a propojení s třetími stranami. Pomáhá zlepšit zákaznickou podporu a prodejní zkušenosti.