Exportujte tikety ze stránky zobrazení tiketů do souboru CSV, který lze stáhnout, a získat tak přehled dat v okamžiku výběru této možnosti.

Data tiketu v exportu CSV zahrnují:
- Status
- Jméno
- Příjmení
- ID tiketu
- ID oddělení
- Název oddělení
- ID agenta
- Jméno agenta
- Tagy (značky)
- Předmět
- Náhled e-mailu
- Datum vytvoření
- ID konverzace
- Datum změny
- Datum vyřešení
- Datum znovuotevření
- Změnu statusu
- Počet příchozích zpráv
- Počet odchozích zpráv
Když se přihlásíte do systému ticketingu zákaznických služeb, můžete si vybrat sloupce dat tiketů, které chcete zahrnout do exportního souboru.

Podívejte se na video a zjistěte, jak to funguje:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.