Facebook

Facebook je bezplatná sociální síť, která umožňuje registrovaným uživatelům vytvářet profily, nahrávat fotky a videa, posílat zprávy a být v kontaktu s přáteli, rodinou či kolegy.

Propojení LiveAgentu s Facebookem umožňuje uživatelům LiveAgentu odpovídat na facebookové zprávy, příspěvky nebo komentáře přímo z ovládacího panelu LiveAgent (aniž by se museli přihlašovat na Facebook), díky čemuž tato integrace usnadňuje pracovní postupy a šetří čas.

Jak to funguje?

LiveAgent směruje každý komentář, příspěvek a zprávu do e-mailové schránky LiveAgentu a přeměňuje je na tikety. Odtud pak na ně agenti mohou odpovídat, jako by byli na samotném Facebooku. A výsledek? Vaši zákazníci nepoznají žádný rozdíl, až na rychlejší odezvu!

Odpovídání na facebookové příspěvky z LiveAgentu

Čím je tato integrace tak užitečná?

Integrace LiveAgentu s Facebookem je revoluční, protože:

  • Systém zaznamenává veškeré zprávy, komentáře a zmínky, čímž zajišťuje, že na každou z nich odpovíte
  • Zvyšuje produktivitu agentů
  • Je bezpečnější (je to lepší, než sdílet přístupové údaje s různými zaměstnanci, kteří jsou zodpovědní za správu sociálních sítí)
  • Nemusíte předávat funkci administrátora facebookových stránek svým zaměstnancům
  • Odpadá starost s každodenním sledováním různých účtů a zařízení
  • Zrychluje odezvu
  • Zlepšuje zákaznickou zkušenost
  • Může přispět k vyššímu prodeji a příjmům
  • Usnadňuje zákaznickou podporu na sociálních sítích
  • Redukuje stres
  • Umožňuje spravovat a sledovat více firemních facebookových účtů
  • Šetří náklady
Integrace Facebooku s LiveAgentem
Jak to vypadá v LiveAgentu vs. Facebooku

Jste přesvědčeni, že nepotřebujete poskytovat podporu na Facebooku? Zamyslete se znova!

Pokud nepoužíváte Facebook jako kanál zákaznické podpory, tak nežijete v 21. století! V roce 2021 bylo na Facebooku téměř 2,8 miliardy aktivních uživatelů. Moderní zákazník je navíc poměrně zběhlý v digitálním prostředí a rád využívá Facebook, takže vyžaduje, aby se se sociálními sítěmi zacházelo jako s kterýmkoliv jiným kanálem podpory. Podle průzkumu společnosti Conversocial dává 54 % zákazníků přednost zákaznické podpoře na sociálních sítích před e-mailem či telefonem.

Pokud více než polovina vašich zákazníků dává přednost zákaznické podpoře na sociálních sítích, pak byste je neměli ignorovat. Je na čase dostát potřebám a přáním vašich zákazníků a začít konečně podnikat v 21. století.

Jak propojit Facebook s LiveAgentem

Držte se následujícího postupu a začněte odpovídat na facebookové zprávy přes LiveAgent ještě dnes!

  1. Přihlaste se do LiveAgent
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v menu po levé straně)
  3. Klikněte na Facebook a Instagram
  4. Klikněte na Účty
  5. Klikněte na Připojit
  6. Objeví se vyskakovací okénko, které po vás bude vyžadovat, abyste se přihlásili do facebookového účtu. Vložte své přístupové údaje, případně klikněte na “Pokračovat jako”, pokud jste již přihlášeni
  7. Jakmile se objeví toto okénko: “LiveAgent chce spravovat vaše Stránky, publikovat jménem Stránek, které spravujete a získat přístup ke zprávám vaší facebookové Stránky.”, povolte to, prosím, stisknutím tlačítka OK
  8. Vraťte se zpět do LiveAgentu, vyberte stránky, které chcete připojit a udělte požadovaná oprávnění. Na výběr máte z následujících možností:
  • Zachytávat příspěvky na zdi
  • Zachytávat soukromé zprávy
  1. Vyberte oddělení na které chcete směrovat příchozí facebookové tikety 
  2. Klikněte na tlačítko Uložit
připojení facebookových a instagramových účtů k LiveAgentu
Aktivní facebookové účty

Co můžete dělat s facebookovou integrací?

Aktivací facebookové integrace můžete přímo z LiveAgentu provádět následující operace :

  • Odpovídat na soukromé/přímé zprávy
  • Posílat přílohy, odkazy, emoji a GIFy
  • Odpovídat na komentáře
  • Lajkovat komentáře
  • Mazat komentáře tím, že vymažete tikety
  • Vyřešit tiket tím, že na něj odpovíte
Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Šetřete svým drahocenným časem a těžce vydělanými penězi

Vyzbrojte svůj tým podpory těmi správnými nástroji. Učiňte přítrž neustálému rozptylování (zvuky ze soukromých zpráv, oznámení a rozptylující memy či virální videa s kočkami) ještě dnes.

LiveAgent udržuje vaše agenty v obraze, zvyšuje jejich produktivitu a šetří peníze i čas. Jak? Zavedení této funkce vás nic nestojí, pokud si ji samozřejmě nekoupíte jako doplněk k předplatnému Ticket či Ticket+Chat.

K tomu je potřeba dodat, že náklady na řešení tiketů pomocí integrací sociálních sítí jsou nižší než přes e-mail či telefon.

Chcete mít dokonale uspořádaný helpdesk?

Jakmile na tikety odpovíte, LiveAgent je zvládne automaticky vyřešit, takže archivace tiketů pro vás bude hračka. Pokud vám zákazník odepíše či vás znovu kontaktuje, systém opět automaticky otevře daný tiket. Není tedy třeba neustále sledovat status tiketů, protože LiveAgent se o vše postará a upozorní vás, když bude potřeba, abyste na něco odpověděli.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Vaše data jsou u nás naprosto v bezpečí

LiveAgent eliminuje nutnost sdílet přihlašovací údaje k Facebooku s vašimi zaměstnanci. Jakmile svůj facebookový účet propojíte s LiveAgentem, všichni agenti budou moct odpovídat na zprávy a komentáře, aniž by se museli na danou platformu přihlašovat.

To je obrovská výhoda, protože se tím výrazně snižuje riziko úniku či krádeže dat. Vašim podřízeným se rovněž uleví, neboť se nebudou muset stresovat psaním hesel, jejich případnou ztrátou či tím, že zůstanou přihlášeni k Facebooku na veřejném počítači.

Udržujte zákaznickou zkušenost na vysoké úrovni

LiveAgent se připojí k vaší facebookové stránce a bude sledovat veškeré příspěvky, komentáře i soukromé zprávy, takže budete mít své fanoušky i odpůrce nonstop pod kontrolou. Vše je zaznamenáno a převedeno na Tikety, aby vaši Agenti mohli odpovědět v co nejkratším čase po obdržení stížnosti, a zažehnat tak případnou pohromu. S LiveAgentem máte 100% jistotu, že vám už na Facebooku nic neunikne.

Zdroje databáze znalostí

Potřebujete další pomoc s touto integrací? Prohlédněte si tohoto podrobného průvodce pro samostatné verze LiveAgentu.

Další informace o nastavení aplikace Facebook pro samostatné účty.

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Pořád ještě nemáte všechny potřebné informace?

Neváhejte nás kontaktovat přes e-mail (support@liveagent.com), live chat či telefon. Rádi vám pomůžeme a poskytneme veškeré informace, které budete potřebovat.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je Facebook integrace?

Facebooková helpdesk integrace směruje veškeré komentáře, příspěvky a zprávy do vaší helpdeskové schránky a převádí je na tikety. Odtud pak vaši agenti mohou na každý tiket odpovídat stejným způsobem jako na Facebooku.

Proč bych měl integrovat Facebook se svým helpdeskem?

Kvůli zlepšení zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy vaší podpory a ujištění, že veškeré facebookové zprávy a komentáře budou zaznamenány a zodpovězeny.

Jak mohu propojit Facebook se svým helpdeskem?

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo