Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Tento přístup zahrnuje podporu dodržování požadavků EU na ochranu osobních údajů ze strany našich zákazníků, včetně požadavků stanovených v obecném nařízení o ochraně osobních údajů (“GDPR”), které nabývá účinnosti 25. května 2018.
Přečtěte si více o dodržování GDPR společností LiveAgent.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!