Všechny hostované účty LiveAgent jsou provozovány přes zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je zabezpečená verze protokolu HTTP, přes který se odesílají data mezi vaším prohlížečem a webovou stránkou, ke které jste připojeni.
To znamená, že veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a službou LiveAgent je šifrovaná, včetně chatu a e-mailové komunikace. I kdyby se někomu podařilo do spojení proniknout, nebude schopen dešifrovat žádná data, která mezi vámi a agentem LiveAgent procházejí.
Pokud máte samostatnou licenci LiveAgent, máte také možnost nahrát vlastní certifikát SSL. SSL certifikát si můžete zakoupit na stránkách, jako je Digicert.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontrolní seznam auditu webových stránek
LiveAgent nabízí nástroje, jako jsou univerzální schránka, chatovací služba a doporučující e-maily pro úspěšný referral marketing. Nabízí také funkcionalitu pro sledování návštěvníků webu. Kontrolní seznam pro spuštění nových webových stránek uvádí důležité kroky, jako je určení cílové skupiny a ochrana osobních údajů. Zákazníci preferují samoobslužné portály, které průběžně měří úspěšnost pomocí různých metrik, včetně CSAT, NPS a CES.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.
LiveAgent nabízí software pro podporu zákazníků na sociálních sítích. Software je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. LiveAgent nabízí zákaznickou podporu 24/7 a 14denní bezplatnou zkušební verzi. Software obsahuje funkce jako tiketování, live chat a call centrum a je nákladově efektivní a nabízí mnoho skvělých funkcí, které pomáhají zvyšovat produktivitu. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám vaší společnosti a pomáhá organizacím všech velikostí.