Instagram

Instagram je jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních sítí, která se může chlubit více, než 1 miliardou aktivních uživatelů měsíčně. Platforma slouží ke sdílení fotografií, krátkých videí a příběhů, které mají platnost 24 hodin. Uživatelé Instagramu mohou také využívat funkci zasílání rychlých zpráv.

LiveAgent Instagram
Náhled na Instagram služby LiveAgent

Proč je zákaznická podpora pro Instagram důležitá?

Zpočátku sloužil Instagram hlavně ke sdílení fotografií s přáteli a rodinou, ale jak platforma rostla, a to i na popularitě, uživatelé začali sledovat celebrity a veřejně známé osobnosti. Mnoho uživatelů Instagramu se díky používání správných hashtagů a marketingu zviditelnili doslova přes noc, takže firmy rychle pochopily, že tato platforma může být klíčem i k jejich úspěchu. 

V dnešní době je každá moderní firma aktivní na Instagramu a využívá jej k propagaci svých produktů a služeb prostřednictvím estetických fotografií, videí a referencí zákazníků. S rostoucím počtem firemních profilů, viděl Instagram příležitost a vyvinul svůj další produkt přidáním funkce “Marketplace”, která umožňuje uživatelům nakupovat produkty přímo z aplikace Instagram.

Proč je zákaznická podpora pro Instagram důležitá? - App - Uploads - 2021 - 03 - Instagram Checkout Flow 900x490 1.png
Instagram marketplace

Protože je však Instagram vnímán jako “always-on” kanál, což znamená ‘vždy zapnut’, a marketing je na vrcholu, mnoho zákazníků využívá platformu jako kanál zákaznické podpory a klade dotazy týkající se propagovaných produktů, služeb i samotné firmy.

Proč je zákaznická podpora pro Instagram důležitá? - App - Uploads - 2021 - 03 - IG Pinned Comments Vertical Double 3.png

Někteří zákazníci zachází dokonce tak daleko, že varují ostatní před danou firmou, pokud mají se společností spojenou negativní zkušenost. Připomínky, stížnosti a pochvaly zákazníků tak mohou podnik vybudovat nebo zničit. Nicméně, odpovědět na každou otázku, zprávu nebo zmínku bez jakýchkoli nástrojů může být skutečně velmi náročné. Většina podniků obdrží statisíce oznámení a je velmi snadné se v nich ztratit. Jak tedy zvládnout podporu na Instagramu?

Podpora na Instagramu pomocí LiveAgent

Se správnými nástroji, konkrétně s pomocí LiveAgent, se může stát zákaznická podpora na Instagramu hračkou. Naše integrace Instagramu umožňuje propojit váš firemní profil, který máte na Instagramu s naším helpdesk softwarem. A výsledek? Každý komentář nebo zmínka o vaší stránce na Instagramu se automaticky přesune do helpdesk softwaru a převede se na tiket.

Podpora na Instagramu pomocí LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 01 - Instagram Comment Liveagent Reply.png
Komentář na Instagramu převedený na tiket LiveAgent

Co vše je možné dělat pomocí integrace?

  • Zobrazit komentáře a odpovědi na ně přímo z helpdesku
  • Zobrazit a zodpovědět dotazy přímo z helpdesku
  • Zvolit si, do kterého oddělení chcete směrovat tikety z Instagramu
  • Připojit více Instagramových účtů najednou
  • Archivovat Instagramové tikety
  • Mít přehled o všech tiketech v jednotném ovládacím panelu

Jak to vypadá a funguje v praxi?

Pokud by vás zajímalo, zda vaši zákazníci poznají, že k zodpovězení jejich dotazů používáte externí nástroj, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, v tomto videu s detailním návodem.

Jak integrovat Instagram se službou LiveAgent

Postupujte podle následujících pokynů a začněte odpovídat na komentáře a zmínky na Instagramu prostřednictvím služby LiveAgent ještě dnes!   

Vezměte prosím na vědomí, že pro integraci Instagramu musíte mít aktivní stránku na Facebooku. Pokud ještě nemáte účet na Instagramu propojený se svou Facebookovou stránkou, doporučujeme postupovat podle návodu níže. (Připojit můžete jakýkoli Instagramový účet, který je propojen se stránkou na Facebooku, které jste správcem.)

  1. Přihlaste se do LiveAgent
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v menu po levé straně).
  3. Klikněte na Facebook a Instagram
  4. Klikněte na Účty
  5. Klikněte na Připojit
Facebook-a-Instagram-připojeno-LiveAgent
  1. Zobrazí se nové vyskakovací okno a vyzve vás k přihlášení k účtu Facebook. Zadejte své přihlašovací údaje, nebo pokud jste již přihlášeni, klikněte na tlačítko Pokračovat jako
  1. Když se objeví tato zpráva: “LiveAgent by chtěl spravovat vaše Stránky, publikovat je jako Stránky, které spravujete, a přistupovat ke zprávám vašich stránek na Facebooku.” Přijměte ji stisknutím tlačítka OK
  1. Vraťte se do aplikace LiveAgent a vyberte stránku na Facebooku, která je propojena s vaším Instagramem. Vyberte oprávnění, která chcete povolit. Můžete si vybrat z následujících možností:
  • Získání komentářů
  • Získání zmínek

Vezměte prosím na vědomí, že tato integrace nepodporuje přímé zasílání zpráv kvůli zásadám společnosti Facebook. To znamená, že do aplikace LiveAgent nelze přenášet přímé zprávy z Instagramu.

  1. Vyberte oddělení, do kterého chcete směrovat příchozí tikety z Instagramu

  2. Klikněte na tlačítko Uložit
Instagram-funkce-LiveAgent

Jak můžete z integrace Instagramu těžit?

Zvýšená spokojenost zákazníků a vyšší loajalita k vaší značce

Udržet si spokojenost zákazníků je v oddělení zákaznického servisu to nejdůležitější. Díky úschově všech tiketů z Instagramu do našeho helpdesku máte přístup k uplynulé komunikaci, a to kdykoliv.

Už nemusíte kontrolovat jednotlivé příspěvky, zda se v nich náhodou neobjevily nové komentáře. Veškerá historie vaší komunikace je vždy bezpečně uložena v archivu a můžete se k ní kdykoliv jednoduše vrátit z ovládacího panelu.

Zvýšená spokojenost zákazníků a vyšší loajalita k vaší značce - App - Uploads - 2019 - 10 - Example Of Ticket Phases Inside Universal Inbox.jpg
Ovládací panel tiketingu LiveAgent

Díky službě LiveAgent, budete moci oslnit své klienty pomocí svých znalostí jejich minulých dotazů nebo podrobností o jejich nákupech, čímž jim dáte najevo, že vám na nich skutečně záleží. To na oplátku zvýší jejich loajalitu k vaší značce, celoživotní hodnotu zákazníka a jeho spokojenost.

Rychlejší vyřešení problému

V dnešní době už nezáleží jen na skvělém produktu nebo ceně. Zákazníci chtějí personalizované, bezproblémové nákupy a zejména rychlé odpovědi na své otázky. Pokud vám zákazníci položí otázku na Instagramu, ale nedostanou odpověď do jedné hodiny (většina zákazníků očekává odpověď do hodiny od zveřejnění), pravděpodobně opustí vaši stránku a obrátí se na konkurenci. 

Dopřejte svým zákazníkům to, co chtějí a očekávají díky službě LiveAgent – osobní, rychlou a bezproblémovou podporu. Helpdesk software od služby LiveAgent vás upozorní pokaždé, když obdržíte nový tiket ze služby Instagram. Bez námahy tak zodpovíte všechny dotazy, které zákazníci mají.

Zlepšení efektivity pracovních postupů

Odpovídání na dotazy zákazníků prostřednictvím služby LiveAgent zvyšuje efektivitu práce agentů. Zajímá vás proč?

  • Vaši agenti nebudou muset sledovat více účtů či zařízení najednou
  • Vaši agenti se nenechají rozptylovat příspěvky na Instagramu
  • Vaši agenti nebudou rozptylováni stále narůstajícím počtem oznámení
  • Vaši agenti budou moci spravovat více firemních účtů najednou

Silnější prezentace značky

Pokud si vaši zákazníci prohlížejí váš Instagram, je velmi pravděpodobně, že jsou připraveni u vás nakoupit. Zkrátka potřebují zodpovědět pár otázek nebo se chtějí podívat, jak se ke svým zákazníkům chováte online. Ve skutečnosti 85 % zákazníků před nákupem online prozkoumá produkt či službu, kterou chtějí zakoupit.

Proč si je nezískat tím, že jim ukážete, že na všechny dotazy svých zákazníků odpovídáte včas?

Silnější prezentace značky - App - Uploads - 2021 - 03 - Removing Negative Instagram Comments 1 1024x648 1.png
Silná přítomnost Wendy na Instagramu

Lepší zabezpečení, méně úniků dat

Odpovídání na zprávy z Instagramu prostřednictvím služby LiveAgent je mnohem bezpečenější. Ptáte se proč? Tikety z Instagramu jsou uložené ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že se nemusíte obávat následujícího:

  • Sdílení přihlašovacích údajů k Instagramu s více zaměstnanci
  • Nezůstanete přihlášeni na veřejných zařízeních
  • Ztráty zařízení přihlášených k vašemu účtu na Instagramu
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Konkurenční výhoda

Přestože je podpora na Instagramu stále populárnější, stále existuje mnohem firem, které ji neposkytují. Získejte konkurenční výhodu ještě dnes tím, že propojíte svůj účet na Instagramu se službou LiveAgent.

Streamline your Viber support today

Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Jste připraveni vyzkoušet naši integraci Instagramu?

Nechte nás postarat se o těžkou práci a logistiku, abyste se mohli soustředit na bezproblémovou a spolehlivou podporu všech svých zákazníků. Spusťte svou bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to Instagram?

Instagram je platforma pro sdílení fotografií, krátkých videí a příběhů, které mají platnost 24 hodin.

Proč je zákaznická podpora na Instagramu důležitá?

Zákazníci jsou totiž na Instagramu velmi aktivní a očekávají, že aktivní budou i firmy. Očekávají včasné služby stejně jako na chatu, e-mailu a telefonu, ne-li rychleji.

Co můžete dělat s integrací helpdesku Instagramu?

  • Zobrazit komentáře a odpovídat na ně přímo z helpdesku
  • Zobrazit zmínky a odpovídat na ně přímo z helpdesku
  • Zvolit, na které oddělení chcete přesměrovat tikety z Instagramu.
  • Připojit více instagramových účtů
  • Archivovat tikety na Instagramu
  • Uchovávat všechny tikety z Instagramu v jednom jednotném ovládacím panelu

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo