Interní tikety

Co jsou interní tikety?

Interní tikety lze definovat jako dotazy na podporu zadané vašimi zaměstnanci. Vytvoření pracovního postupu, který vyžaduje, aby zaměstnanci při problémech zadávali interní tikety, vám umožní spravovat problémy v rámci organizace z jednoho místa, sdíleného centralizovaného inboxu.

Interní dotazy jsou viditelné pouze pro vaše agenty a nemohou je zobrazit zákazníci ani koncoví uživatelé.

Interní tiket
Interní tiket

Jak mohu použít interní tikety?

Interní tikety mohou být použity pro:

  • Odesílání interních dotazů na podporu
  • Posílání interních poznámek kolegům
  • Vytváření úkolů pro určitého agenta/skupinu agentů v rámci určitého oddělení
  • Vytvoření poznámky/upomínky pro sebe s možností odložení interního tiketu
Jak mohu použít interní tikety?  - App - Uploads - 2019 - 10 - Internal Ticket Inside.jpg
Interní tiket

Při vytváření interního tiketu máte možnost definovat:

  • Oddělení, kterému chcete tiket přiřadit
  • Agenta, kterému chcete tiket přiřadit
  • Zákazníka, kterého se tiket týká
  • Předmětový řádek

Po zadání výše uvedených polí můžete tiket vytvořit jednoduše sestavením zprávy nebo pomocí příkazu předdefinovaných odpovědí, zpráv, nebo příloh.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Jak vytvořit interní tikety

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na + tlačítko v pravém horním rohu obrazovky (vedle tlačítka Vyřešit a profilového obrázku).
Jak vytvořit interní tikety - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Internal Ticket 1.png

3. Klikněte na Nový interní tiket.

vytvořte interní tiket
  1. Klikněte na rozbalovací nabídku Oddělení a vyberte oddělení, kterému chcete tiket přiřadit.
  2. Klikněte na rozbalovací nabídku Agent a vyberte agenta, kterému chcete tiket přidělit (můžete také vybrat sami sebe).
  3. Volitelné: Klikněte na rozbalovací nabídku Zákazník a vyberte zákazníka, kterého se tiket týká (nebojte se, zákazník nebude upozorněn ani tiket neuvidí).
  4. Klikněte na pole Předmět a vyberte předmět pro váš tiket.
  5. Klikněte na žlutý box pro text. Nebojte se používat přílohy, předdefinované odpovědi nebo zprávy s koncovkou.
  6. Až jste připraveni, klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
vytvoření interního tiketu

Kde mohu vidět interní tikety, které jsem někdy vytvořil?

Po vytvoření interního tipu jej můžete vyhledat v aplikaci LiveAgent Panel tiketů. Zobrazí se jako “Nový” tiket a bude obsahovat vámi vytvořený předmět. Abyste mohli lépe rozlišit interní tiket od běžného tiketu, jsou všechny interní tikety v předmětu označeny jako “interní tikety”.

interní tikety na helpdesku

Jaký mohu mít prospěch z funkce interních tiketů?

Funkce interních tiketů může být pro každou firmu a organizaci přínosná mnoha způsoby, včetně:

Centralizovaná interní a externí podpora

Tím, že budete mít dotazy na podporu na jednom místě – jak interní, tak externí – zajistíte, že vaši agenti podpory jsou produktivní po celou dobu. Nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas přepínáním mezi různými zařízeními a sledováním jiných účtů a nástrojů.

Rychlejší vyřešení problému

Vysoká úroveň produktivity zajistí rychlejší řešení problémů. Možná si myslíte, že interní tikety nevyžadují okamžité řešení problému, ale nemůžete se mýlit více.

Představte si například, že jeden z vašich pracovníků podpory narazí při poskytování pomoci zákazníkovi na problém. Zadá dotaz, ale nikdo mu rychle neodpoví. Nedostatečná odpověď pak může prodloužit dobu řešení zákaznického tiketu, což ovlivní jeho spokojenost s vaší firmou. V horším případě může být zákazník tak nespokojený, že odejde.

Výkonnostní report v softwaru pro podporu zákazníků - LiveAgent

Celková větší spokojenost

Tím, že budete mít všechny tickety na jednom místě a budete na ně pohotově odpovídat, zajistíte, že vaši zákazníci i zaměstnanci budou mít jistotu spokojenosti. Kromě toho se tím předejde negativním zkušenostem zákazníků, vyhoření zaměstnanců a pocitu bezmoci agentů, kteří čelí nespokojenosti zákazníků.

Funkce hodnocení agentů v softwaru pro zákaznické služby - LiveAgent

Jaký je rozdíl mezi interními a běžnými tikety?

Interní tikety jsou dotazy zadávané vašimi zaměstnanci, zatímco běžné tikety jsou zadávány vašimi zákazníky. Vaši zákazníci mohou obvykle zadávat tikety prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu, který jste propojili se svým helpdesk softwarem. Tyto kanály zahrnují e-mail, živý chat, sociální média, telefon, vaši znalostní databázi, kontaktní formuláře, nebo dokonce fóra.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Tikety interní podpory lze zatím zadávat pouze interně v rámci oddělení podpory, jak je popsáno ve výše uvedených krocích. 

Zdroje databáze znalostí

Pokud se chcete o interních tiketech dozvědět více, podívejte se do naší znalostní databáze, na blog, akademii, nebo YouTube kanál. Kromě toho jsme pro vás vybrali několik zdrojů, které se týkají interních tiketů a které by vás mohly zajímat.

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Připraveni používat interní tikety

Zjistěte, jak snadné je zadávat interní požadavky pomocí aplikace LiveAgent. Vyzkoušejte náš komplexní program 14-denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez závazků, není požadovaná kreditní karta.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou interní tikety?

Interní tikety lze definovat jako dotazy na podporu zadané vašimi zaměstnanci. Vytvoření pracovního postupu, který vyžaduje, aby zaměstnanci při problémech odesílali interní tikety, vám umožní spravovat problémy v rámci organizace ze sdílené centralizované schránky.

Kdo může vidět interní tikety?

Interní dotazy jsou viditelné pouze pro vaše agenty a nemohou je zobrazit zákazníci ani koncoví uživatelé.

Jaký je rozdíl mezi interními a běžnými tikety?

Interní tikety jsou tikety zadané vašimi zaměstnanci, zatímco běžné tikety zadávají vaši zákazníci. Zákazníci mohou obvykle zadávat tikety prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu, který jste propojili se softwarem helpdesku. Mezi tyto kanály může patřit e-mail, živý chat, sociální média, vaše znalostní databáze nebo fórum. Interní tikety lze zatím zadávat pouze interně v rámci helpdesku, jak je popsáno ve výše uvedených krocích.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo