Co jsou interní tikety?
Interní tikety lze definovat jako dotazy na podporu zadané vašimi zaměstnanci. Vytvoření pracovního postupu, který vyžaduje, aby zaměstnanci při problémech zadávali interní tikety, vám umožní spravovat problémy v rámci organizace z jednoho místa, sdíleného centralizovaného inboxu.
Interní dotazy jsou viditelné pouze pro vaše agenty a nemohou je zobrazit zákazníci ani koncoví uživatelé.
Jak mohu použít interní tikety?
Interní tikety mohou být použity pro:
- Odesílání interních dotazů na podporu
- Posílání interních poznámek kolegům
- Vytváření úkolů pro určitého agenta/skupinu agentů v rámci určitého oddělení
- Vytvoření poznámky/upomínky pro sebe s možností odložení interního tiketu
Při vytváření interního tiketu máte možnost definovat:
- Oddělení, kterému chcete tiket přiřadit
- Agenta, kterému chcete tiket přiřadit
- Zákazníka, kterého se tiket týká
- Předmětový řádek
Po zadání výše uvedených polí můžete tiket vytvořit jednoduše sestavením zprávy nebo pomocí příkazu předdefinovaných odpovědí, zpráv, nebo příloh.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Jak vytvořit interní tikety
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na + tlačítko v pravém horním rohu obrazovky (vedle tlačítka Vyřešit a profilového obrázku).
3. Klikněte na Nový interní tiket.
- Klikněte na rozbalovací nabídku Oddělení a vyberte oddělení, kterému chcete tiket přiřadit.
- Klikněte na rozbalovací nabídku Agent a vyberte agenta, kterému chcete tiket přidělit (můžete také vybrat sami sebe).
- Volitelné: Klikněte na rozbalovací nabídku Zákazník a vyberte zákazníka, kterého se tiket týká (nebojte se, zákazník nebude upozorněn ani tiket neuvidí).
- Klikněte na pole Předmět a vyberte předmět pro váš tiket.
- Klikněte na žlutý box pro text. Nebojte se používat přílohy, předdefinované odpovědi nebo zprávy s koncovkou.
- Až jste připraveni, klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
Kde mohu vidět interní tikety, které jsem někdy vytvořil?
Po vytvoření interního tipu jej můžete vyhledat v aplikaci LiveAgent Panel tiketů. Zobrazí se jako “Nový” tiket a bude obsahovat vámi vytvořený předmět. Abyste mohli lépe rozlišit interní tiket od běžného tiketu, jsou všechny interní tikety v předmětu označeny jako “interní tikety”.
Jaký mohu mít prospěch z funkce interních tiketů?
Funkce interních tiketů může být pro každou firmu a organizaci přínosná mnoha způsoby, včetně:
Centralizovaná interní a externí podpora
Tím, že budete mít dotazy na podporu na jednom místě – jak interní, tak externí – zajistíte, že vaši agenti podpory jsou produktivní po celou dobu. Nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas přepínáním mezi různými zařízeními a sledováním jiných účtů a nástrojů.
Rychlejší vyřešení problému
Vysoká úroveň produktivity zajistí rychlejší řešení problémů. Možná si myslíte, že interní tikety nevyžadují okamžité řešení problému, ale nemůžete se mýlit více.
Představte si například, že jeden z vašich pracovníků podpory narazí při poskytování pomoci zákazníkovi na problém. Zadá dotaz, ale nikdo mu rychle neodpoví. Nedostatečná odpověď pak může prodloužit dobu řešení zákaznického tiketu, což ovlivní jeho spokojenost s vaší firmou. V horším případě může být zákazník tak nespokojený, že odejde.
Celková větší spokojenost
Tím, že budete mít všechny tickety na jednom místě a budete na ně pohotově odpovídat, zajistíte, že vaši zákazníci i zaměstnanci budou mít jistotu spokojenosti. Kromě toho se tím předejde negativním zkušenostem zákazníků, vyhoření zaměstnanců a pocitu bezmoci agentů, kteří čelí nespokojenosti zákazníků.
Jaký je rozdíl mezi interními a běžnými tikety?
Interní tikety jsou dotazy zadávané vašimi zaměstnanci, zatímco běžné tikety jsou zadávány vašimi zákazníky. Vaši zákazníci mohou obvykle zadávat tikety prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu, který jste propojili se svým helpdesk softwarem. Tyto kanály zahrnují e-mail, živý chat, sociální média, telefon, vaši znalostní databázi, kontaktní formuláře, nebo dokonce fóra.

Tikety interní podpory lze zatím zadávat pouze interně v rámci oddělení podpory, jak je popsáno ve výše uvedených krocích.
Zdroje databáze znalostí
Pokud se chcete o interních tiketech dozvědět více, podívejte se do naší znalostní databáze, na blog, akademii, nebo YouTube kanál. Kromě toho jsme pro vás vybrali několik zdrojů, které se týkají interních tiketů a které by vás mohly zajímat.
Happy customers are the best customers
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Připraveni používat interní tikety
Zjistěte, jak snadné je zadávat interní požadavky pomocí aplikace LiveAgent. Vyzkoušejte náš komplexní program 14-denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez závazků, není požadovaná kreditní karta.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.