Služba LiveAgent nabízí možnost otevřít více tiketů současně. Můžete snadno přepínat z jednoho tiketu na druhý a řešit je všechny najednou.
Pokud chcete omezit práci svých agentů pouze na jeden tiket najednou, můžete to provést zapnutím algoritmu “K vyřešení” v systému tiketů zákaznické podpory.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Tlačítko pro vyřešení
Kliknutím na tlačítko “K vyřešení” mohou agenti otevřít tikety, které jim byly přiděleny a které je třeba vyřešit.
Existuje také možnost nastavit funkci, kdy vaši agenti budou moci odpovídat pouze na tikety otevřené pomocí tlačítka “K vyřešení”. V tomto případě nebudou agenti moci odpovídat na tikety otevřené ze seznamu tiketů. Najednou budou moci otevřít pouze jeden tiket, takže nebude povoleno více karet tiketů a agenti budou muset řešit jednotlivé tikety v pořadí.
The TEXT discusses various marketing strategies and their impact on consumer behavior. It also delves into the importance of market research and the role of digital marketing in today's business environment. Overall, it emphasizes the need for businesses to adapt and evolve their marketing approaches to meet the changing demands of consumers.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.
Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.