Více karet tiketu

Služba LiveAgent nabízí možnost otevřít více tiketů současně. Můžete snadno přepínat z jednoho tiketu na druhý a řešit je všechny najednou.

Pokud chcete omezit práci svých agentů pouze na jeden tiket najednou, můžete to provést zapnutím algoritmu “K vyřešení” v systému tiketů zákaznické podpory.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Tlačítko pro vyřešení

Kliknutím na tlačítko “K vyřešení” mohou agenti otevřít tikety, které jim byly přiděleny a které je třeba vyřešit.

Existuje také možnost nastavit funkci, kdy vaši agenti budou moci odpovídat pouze na tikety otevřené pomocí tlačítka “K vyřešení”. V tomto případě nebudou agenti moci odpovídat na tikety otevřené ze seznamu tiketů. Najednou budou moci otevřít pouze jeden tiket, takže nebude povoleno více karet tiketů a agenti budou muset řešit jednotlivé tikety v pořadí.

To-solve-button-LiveAgent
Tlačítko pro řešení

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo