Analytika využívá surová data a matematiku k odhalování, interpretaci a sdělování významných datových vzorců. Při správném použití může datová analytika pomoci zodpovědět obchodní otázky, předpovídat výsledky a vytvářet užitečné poznatky.
Proč je datová analytika nezbytnou součástí všech podniků?
Analytický přehled je neocenitelnou součástí softwaru pro řízení služeb zákazníkům. Pomůže vám přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit. Nalezení “zaostávajících” a oblastí, které by bylo možné optimalizovat, je vždy skvělé, protože představuje příležitost k:
- Zlepšení výkonu svého agenta
- Poskytněte další školení těm, kteří ho potřebují
Zlepšení spokojenosti zákazníků, jejich zkušeností a prodeje
- Přerozdělení zdrojů
- Posílení podpůrných kanálů
- Hledání nákladově efektivnějších způsobů řešení problémů

Kromě toho může analytický přehled také ukázat oblasti vašeho podnikání, kterým se daří. To je důležité, protože:
- Nebudete muset přepracovávat celou svou obchodní strategii/podporu
- Budete moci odměnit ty, kteří dosahují lepších výsledků
- Ti, kteří dosahují horších výsledků, se budou moci učit od těch, kteří dosahují lepších výsledků

K čemu slouží funkce analytického přehledu LiveAgent?
Dostupná a pohodlná data jsou neocenitelnou součástí nejlepších softwarových řešení helpdesku na současném trhu. Analytický přehled vám poskytne ucelený přehled o vaší zákaznické podpoře. Budete mít přehled o tom, kdo s vaší společností komunikuje, a budete moci sledovat služby, které dostává. Budete si také moci prohlédnout statistiky využití podle jednotlivých kanálů, vyhodnotit přehledy výkonnosti a poučit se z hodnocení spokojenosti zákazníků. Kromě toho je náš analytický přehled nabitý nekonečnými možnostmi reportování.

Co můžete vidět na přehledovém panelu analytiky?
Analytický panel poskytuje rychlý přehled o všech příchozích a odchozích zprávách, chatech a hovorech.

Příchozí zprávy jsou definovány jako:
- Všechny e-maily načtené do aplikace LiveAgent
Všechny offline tikety vytvořené prostřednictvím kontaktních formulářů nebo tlačítek offline chatu
- Tikety vytvořené z Twitteru, Instagramu, Viberu a Facebooku (pouze zmínky na Twitteru od jiných osob).
- Veškerá ostatní komunikace přijatá v existujících tiketech
Odchozí zprávy jsou definovány jako:
- Odpovědi na tikety
Všechny e-maily, tweety, zprávy na Instagramu a Viberu a příspěvky na Facebooku posted odeslané prostřednictvím aplikace
- Nové e-maily odeslané z aplikace
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Chaty jsou definovány jako:
- Chaty iniciované zákazníky a agenty
- Chaty zodpovězené agenty
Volání jsou definována jako:
- Hovory iniciované zákazníkem (prostřednictvím widgetů pro volání nebo telefonních čísel)
- Všechny hovory iniciované z aplikace, i když zákazník neodpovídá.

Filtrování výsledků
Analytický přehled můžete filtrovat podle:
- Času
- Oddělení
- Agenta
- Označení
- Kanálu
Každý výkonnostní report lze upravit tak, aby zobrazovala další údaje včetně:
Metriky tiketů
- Odpovědi
- Poznámky
- Průměrná doba nové odpovědi (v hodinách)
- Průměrná doba nové odpovědi SLA (v hodinách)
- Průměrná doba prvního přiřazení (v hodinách)
- Průměrná doba prvního přiřazení SLA (v hodinách)
- Průměrná doba prvního řešení (v hodinách)
- Průměrná doba prvního řešení SLA (v hodinách)
- Průměrná doba otevřené odpovědi (v hodinách)
- Průměrná doba otevřené odpovědi SLA (v hodinách)
Metriky live chatu
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
- Chat zprávy
- Chaty
- Zmeškané hovory
- Vyzvednuté chaty
- Průměrná doba vyzvednutí chatu (minuty)
- Průměrná doba chatu (minuty)
- Nehodnocené
- Nehodnocené v %
Metriky call centra
- Pozitivní hodnocení
- Pozitivní hodnocení v %
- Negativní hodnocení
- Negativní hodnocení v %
- Telefonní hovory
- Odchozí hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty hovoru
- Minuty odchozích hovorů
- Průměrná doba zvednutí hovoru (minuty)
Metriky zákaznické spokojenosti
- Průměrná doba volání (minuty)
- Průměrná doba odchozích hovorů (minuty)
- Interní hovory
- Interní hovory (minuty)
- Průměrná doba interních hovorů (minuty)
- Příchozí zprávy
- Příchozí chaty
- Dokončené chaty
- Nezodpovězené chaty
- Příchozí hovory
- Dokončené hovory
- Nezodpovězené hovory
- Hlasové zprávy
Každou zprávu lze filtrovat podle různých časových období, včetně:
- Dneška
- Zítřka
- Posledních 7 dní
- Posledních 30 dní
- Posledních 90 dní
- Tento týden (Po-Ne)
- Minulý týden (Po-Ne)
- Poslední pracující týden (Po-Pá)
- Tento měsíc
- Minulý měsíc
- Tento rok
- Minulý rok
- Vlastní datum
Volba způsobu prezentace dat
Služba LiveAgent dokáže všechna výše uvedená data prezentovat v různých formátech, včetně plošných, spojnicových, sloupcových a kruhových grafů. Všechna data lze navíc exportovat do souborů CSV, což usnadňuje jejich sdílení s ostatními.

Jak najít svůj analytický panel ve službě LiveAgent
Analytický panel je viditelný pouze pro správce, takže se ujistěte, že jste správcem účtu LiveAgent (agenti mohou vidět své osobní statistiky po přihlášení do LiveAgent).
Pokud máte roli správce, najdete analytický přehled kliknutím na položku Přehledy (ikona kroužku), která se nachází v levém menu (vpravo mezi položkami Hovory a Zákazníci).

Zdroje báze znalostí
Chcete-li se dozvědět více o různých typech přehledů dostupných v našem analytickém panelu, podívejte se do našich článků báze znalostí:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Jste připraveni zjistit více o svém podnikání?
Ponořte se do svých podpůrných aktivit. Začněte zlepšovat svůj výkon, prodej a spokojenost zákazníků ještě dnes s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Frequently asked questions
Co je to analytika?
Analytika je studium dat a matematiky s cílem odhalit, interpretovat a sdělit významné datové vzorce.
Jak jsou data prezentována?
Data lze prezentovat v různých formátech, včetně plošných, spojnicových, sloupcových, rozptylových a koláčových grafů.
Proč je datová analytika nezbytnou součástí všech podniků?
Analytický přehled vám pomůže přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit.
- Co je analytický přehled? (+Zkušební verze zdarma) | LiveAgent
- Jak sbírat posudky (+příklad)
- Analytika centra pomoci (Vysvětlení)
- Bezplatné šablony Help Desk (Zkopírovat & Vložit) | LiveAgent
- Kontrolní seznam hodnocení služeb zákazníkům - nechte své zákazníky promluvit
- Nástroje zákaznické služby (Vysvětlení)
- Top 20 nejlepších zákaznických metrik k měření (aktualizováno)
- Co jsou srovnávací hodnoty a žebříčky? (+Zkušební verze zdarma) | LiveAgent