Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” aplikace LiveAgent.
Vaši zákazníci mohou poskytnout zpětnou vazbu o svých zkušenostech s podporou tím, že ohodnotí svou komunikaci se zástupcem zákaznické podpory. Umožněte svým zákazníkům hodnotit reakce agenta na chatu a e-mailu.
Přehled hodnocení agentů
Helpdesk software LiveAgent nabízí přehled odměněných a odmítnutých agentů s komentáři zákazníků. Zprávu můžete exportovat do souboru CSV.
Když se o svých agentech dozvíte více, můžete odměnit své nejlepší agenty a podpořit ty, kterým se v současné době nedaří. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zdroje databáze znalostí
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Přehledy o zákaznickém servisu
Přehledy o zákaznickém servisu umožňují firmám identifikovat nejlepší agenty, optimalizovat pracovní vytížení a personalizovat postupy podpory pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Výsledky reportingu pomáhají firmám lépe porozumět zákazníkům a efektivněji řídit své pracovní síly.
Nejlepší sdílená e-mailová schránka ve městě
Sdílená schránka je součástí helpdesku a tiketingu, zlepšuje spolupráci, produktivitu a bezpečnost dat. Zvyšuje také spokojenost zákazníků a konverzi.