Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a reakce vašich agentů zákaznické podpory. Identifikujte negativní trendy ve vaší zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Hodnocení agenta v živém chatu
Vaši zákazníci mohou poskytnout zpětnou vazbu o svých zkušenostech s podporou tím, že ohodnotí svou komunikaci se zástupcem zákaznické podpory. Umožněte svým zákazníkům hodnotit reakce na chat a e-mail.
Přehled hodnocení agentů
LiveAgent nabízí přehled odměněných a odmítnutých agentů s komentáři zákazníků. Zprávu můžete exportovat do souboru CSV.
Když se o svých agentech dozvíte více, můžete odměnit své nejlepší agenty a podpořit ty, kterým se v současné době nedaří. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.