Přehledy kanálů

Zjistěte, jakým způsobem vás zákazníci nejčastěji kontaktují. LiveAgent vám poskytne podrobný přehled o každém komunikačním kanálu: Zprávy z Facebooku, tweety… Zapomeňte na externí aplikace pro sledování zpráv. Vše je vestavěné!

Jednotlivé záznamy lze třídit podle oddělení, agenta, značek a data. Přehledy kanálů lze exportovat do souboru CSV.

Přehledy-kanálů-LiveAgent
Přehledy kanálů

Možnosti zobrazení přehledů kanálů (sloupce):

  • Kanál
  • Odpovědi
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Prům. čas chatu
  • Nezařazeno
  • Nehodnoceno %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Výtky
  • Výtky v %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Ukončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Ukončené chaty
  • Vytvořené tikety
  • Vyřešené tikety

Přehledy kanálů mohou zobrazit vaše data v těchto typech grafů:

Používejte přehledy kanálů s API

Použijte rozhraní LiveAgent REST API k zobrazení hodnot z přehledů kanálů.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo