Jedním ze způsobů, jak urychlit chatovou konverzaci, je aktivovat funkci “zobrazení psaného textu v reálném čase”. Jinými slovy, jde o funkci, která umožňuje agentům nahlížet na text, který v daný moment zákazník píše.
Věděli jste, že;
Každý pátý zákazník je schopen přestat používat produkt či službu kvůli pomalým odpovědím na online chatu?
Tato funkce poskytne vašim agentům čas potřebný pro vyhodnocení dané situace a předložení fakticky přesné a rychlé odpovědi.

Spousta společností, jako Ikea nebo Paypal, používá k poskytování perfektní zákaznické služby funkci nahlížení do zpráv. Vaši agenti díky ní najdou rychlejší řešení pro danou situaci a rovněž jim umožní dělat víc věcí najednou. Jejich celková efektivita tedy poletí vzhůru.
Jak Zobrazení psaného textu v reálném čase funguje?
Díky této funkci máte možnost vidět v reálném čase, co daný zákazník píše, ještě předtím, než klikne na tlačítko “Odeslat zprávu”.

To znamená, že máte víc času připravit si odpověď nebo řešení zákazníkovo problému. Jestli totiž zákazník něco ocení, je to rychlá a precizní odpověď.
Příklad

Na obrázku výše můžete vidět Agenta, jak se ptá návštěvníka: “Dobrý den, jmenuji se Andrej, jak Vám mohu pomoci?”
Vy můžete v reálném čase vidět, co návštěvník píše: “Zdravím Andreji, potřeboval bych pomoct s…”
Agent si mezitím může připravit svou odpověď
Jak aktivovat funkci Zobrazení psaného textu v reálném čase?
K nahlížení na zprávy z Live chatu v reálném čase musíte udělat následující:
1. Přihlásit se do svého LiveAgent účtu
2. Přejít do sekce Konfigurace
3. Kliknout na Chat -> Nastavení chatu
4. Vyhledat funkci Zobrazit psaný text zákazníka
5. Zapnout
6. Uložit

Jedná se o volitelnou funkci. To znamená, že ji můžete kdykoliv zase stejným způsobem vypnout.
Výhody pro vaši firmu:
- Konkurenční výhoda
- Úspora času
- Lepší zákaznická zkušenost
- Zvýšení prodeje
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Zdroje Znalostní báze
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si Jak nastavit live chat – LiveAgent.
Bonus:
Chcete zlepšit rychlost psaní své zákaznické služby?
LiveAgent poskytuje bezplatný test psaní na live chatu, aby se vaši agenti mohli denně zlepšovat.
Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu
Cílem je poskytnout spolehlivé informace, zkrátit dobu odpovědi a zlepšit zákaznickou zkušenost. Klíčem k úspěchu jsou vhodné pozdravy, které ukazují zájem o zákazníka. Konzervované a přednastavené odpovědi usnadní práci agentům. Pokud vzniknou problémy, je nutné je řešit co nejrychleji a s respektem k zákazníkovi.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.
This text provides a checklist for effective social media management, including responding to comments and messages, monitoring keywords and competitors, and updating advertising strategies. It also mentions improvements and monitoring of weekly goals. Additionally, there are several repetitive messages regarding the creation of an account and sending login credentials. The text also mentions the use of cookies on the website and offers a one-on-one meeting to explore how LiveAgent can assist businesses.