Přidáním widgetu pro vyhledávání na své webové stránky můžete svým návštěvníkům umožnit vyhledávání ve svých článcích, fórech a nástěnkách s návrhy přímo ze svých webových stránek. Při zadávání do widgetu Vyhledávání se zobrazují návrhy článků v reálném čase.
Po zobrazení výsledků vyhledávání na ně mohou návštěvníci kliknout a příslušný obsah se zobrazí na zákaznickém portálu. Můžete mít více vyhledávacích widgetů, které vyhledávají pouze v některých kategoriích zákaznického portálu.
Design vyhledávacího widgetu
Chcete-li si přizpůsobit online platformu znalostní báze, můžete definovat:
- Title text
- Search box hint text
- Border color
- Content color
Nenašli jste správný styl pro widget Vyhledávání? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní, a to napsáním vlastního kódu HTML.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Jak používat umělou inteligenci k překladu textu v 5 snadných krocích pomocí aplikace ChatGPT
Překlady pro váš web mohou být snadné pomocí Open AI. Postupujte ve 5 krocích a udržujte text vyvážený a vtipný. Překlady mohou také zlepšit zákaznickou podporu a rozšířit vaše podnikání. S pozdravem, Chris z Voice of AI.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Jak nainstalovat SnackPrompt s rozšířením Chrome pro Open Ai ChatGPT
Efektivní zákaznická podpora v call centrech je klíčem k loajalitě zákazníků. Inovace a strategie pro zákaznickou zkušenost v češtině jsou důležité pro úspěch webových stránek. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software pro zvýšení výdělků a spokojenosti zákazníků. Systém GPTSummarizer zlepšuje zážitek zákazníků a aktivně podporuje prostřednictvím live chatu a integrovaného CRM.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.