Co jsou skupiny kontaktů?
Skupiny kontaktů jsou segmenty zákazníků, které mají něco společného. Touto podobností mohou být podobné zájmy, práce ve stejné společnosti, stejná časová zóna, stejný jazyk, používání stejných typů produktů nebo stejná úroveň předplatného.

Co můžete dělat se skupinami kontaktů?
Přidáním kontaktů do skupin můžete segmentovat své zákazníky, což vám usnadní správu kontaktů a pracovní postupy helpdesku. Vytváření skupin kontaktů je také skvělé pro marketing a prodej, protože umožňuje poskytovat více personalizovaný obsah pro každou skupinu. Kromě toho bude pro nové i stávající zaměstnance váš software ticketingu jednoduchý a snadno použitelný.
Skupiny kontaktů vám umožňují:
- Třídění obchodních kontaktů
- Přidání více kontaktů do jedné skupiny
- Přiřazení více skupin kontaktů jednomu kontaktu
- Přiřazení specifických pravidel
- Přiřazení konkrétních časových pravidel
- Přiřazení specifických pravidel SLA
- Procházení tiketů, kontaktů a společností podle skupin kontaktů
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Jak vytvořit skupiny kontaktů s LiveAgent
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na Zákazníci
- Klikněte na Skupiny kontaktů
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit
- Pojmenujte vaši skupinu zákazníků
- Vyberte barvy textu a barvy pozadí pro označení segmentu zákazníka
- Klikněte na vytvořit

Jak přidat zákazníky do kontaktní skupiny
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na Zákazníci
- Vyberte zákazníka podle vaši potřeby
- Najděte pole Skupiny a klikněte na označení
- Vyberte skupinu, do které je chcete přidat
- Klikněte na tlačítko Uložit

Jak upravovat nebo mazat existující skupiny kontaktů
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na Zákazníci
- Klikněte na Skupiny kontaktů
- Kliknutím na tlačítko Upravit vyberte skupinu kontaktů, kterou chcete upravit.
- Upravte název, barvu označení, nebo barvu textu skupiny kontaktů
- Klikněte na tlačítko Uložit
- Volitelné: Vyberte skupinu kontaktů, kterou chcete vymazat kliknutím na tlačítko Vymazat

Jaký přínos mohu mít ze seskupení zákazníků dohromady?
Zlepšení pracovního postupu
Vytváření pracovních postupů směrování tiketů, které zohledňují segmenty zákazníků, je velmi efektivní a produktivní. Například tím, že přesměrujete tikety od specifických skupin zákazníků (jako jsou VIP nebo prodejci) přímo k jejich příslušným správcům účtů, můžete zlepšit čas reakce, míru vyřešení prvního kontaktu a především spokojenost zákazníků. Eliminujete také případné zmatky nebo stagnaci tiketů.

Zvýšené zapojení
Skupiny zákazníků jsou také výborné pro marketing a segmentaci prodeje. Můžete například vytvořit LiveAgent pravidla, která budou každé skupině zákazníků rozesílat jedinečné personalizované a předem naformátované e-maily. Takto personalizované zprávy zlepší zapojení zákazníků, což zvýší příjmy a přinese vyšší prodeje. Podle časopisu Forbes, 72% zákazníků se zapojuje pouze při obdržení personalizované zprávy.

Snazší filtrování tiketů
Skupiny zákazníků vám také mohou pomoci vyhledat tikety v rámci univerzálního inboxu oddělení technické pomoci. Nástroje, které usnadňují filtrování tiketů, jsou vždy užitečné, protože si nemusíte pamatovat konkrétní údaje o každém tiketu, který se snažíte vyhledat. Místo toho si stačí zapamatovat pouze jejich zákaznickou skupinu, což vám práci výrazně usnadní.

Případ použití: Využití skupin kontaktů k rychlejšímu odpovídání VIP zákazníkům
Řekněme, že chcete vytvořit skupinu VIP a prioritně odpovídat na jejich dotazy. Chcete-li to provést, můžete buď nastavit pravidla která se spustí, kdykoli některý z těchto zákazníků odešle žádost o podporu tiketem. Můžete to udělat tak, že jejich tikety přesměrujete na konkrétní oddělení nebo změníte jejich tiektové SLA úrovně, aby vaši agenti rychleji odpovídali na zprávy. V obou případech budete muset najít skupiny kontaktů v nastavení pravidel.

Zdroje databáze znalostí
Pokud se chcete dozvědět více o skupinách kontaktů nebo tématech souvisejících se skupinami kontaktů, podívejte se do naší znalostní databáze, akademie, slovníku, a zdrojů webináře. Nezapoměňte se podívat na náš blog a naše e-mailové šablony, které můžete použít k zasílání našich personalizovaných e-mailových zpravodajů skupinám kontaktů.
Připraveni vytvářet unikátní skupiny kontaktů?
Zjistěte, jak snadné je segmentovat zákazníky a poskytovat personalizované služby s naší 14 denní zkušební verzí zdarma. Není vyžadovaná kreditní karta.
Frequently Asked Questions
Co jsou skupiny kontaktů?
Skupiny kontaktů jsou segmenty zákazníků, které mají něco společného. Touto podobností mohou být podobné zájmy, práce ve stejné společnosti, stejná časová zóna, stejný jazyk, používání stejných typů produktů nebo stejná úroveň předplatného.
Co můžete dělat se skupinami kontaktů?
Přidáním kontaktů do skupin můžete segmentovat své zákazníky, což vám usnadní správu kontaktů a pracovní postupy helpdesku. Vytváření skupin kontaktů je také skvělé pro marketing a prodej, protože umožňuje poskytovat více personalizovaný obsah pro každou skupinu.
Jaký přínos mohu mít ze seskupení zákazníků dohromady?
Vytváření pracovních postupů směrování tiketů, které zohledňují segmenty zákazníků, je velmi efektivní a produktivní. Například tím, že přesměrujete tikety od specifických skupin zákazníků (jako jsou VIP nebo prodejci) přímo k jejich příslušným správcům účtů, můžete zlepšit čas reakce, míru vyřešení prvního kontaktu a především spokojenost zákazníků. Eliminujete také případné zmatky nebo stagnaci tiketů.
Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Skupiny Kontaktu V Aplikaci Liveagent
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.