Slack oznámení

Slack je známá cloudová platforma pro zasílání rychlých zpráv. Slack slouží ke spojení se spolupracovníky a k okamžité konverzaci o pracovních záležitostech, projektech nebo i k nezávazné konverzaci ve volných chvílích. Je oblíbený, protože je jednoduchý a mnoho firem ho začalo používat jako svůj hlavní komunikační kanál. Slack vznikl jako jednoduchý projekt, jehož cílem bylo zajistit, aby zpětná vazba od zákazníků byla jejich prioritou, a poskytnout jednoduchý prostor pro komunikaci v rámci firem. Není proto divu, že se Slack stal nejoblíbenější platformou pro zasílání zpráv pro firmy po celém světě.

Slack-notifications-LiveAgent

Pokaždé, když vám někdo pošle zprávu nebo kanál, ve kterém se nacházíte, obdržíte oznámení. Od prodeje, přes lidské zdroje až po vývoj produktů – vše je sjednoceno do jednoho centra.

Jak je to, ale se zákaznickou podporou? Abychom mohli ze služby Slack a LiveAgent vytěžit, co nejvíce, představili jsme novou funkci, která vám umožní zůstat v obraze, i když se zrovna věnujete jiným věcem. Vaše schopnosti v oblasti zákaznického servisu tak budou i nadále pohotové.

LiveAgent vám usnadní sledování vašich tiketů prostřednictvím oznámení ze služby Slack.

Nikdy nezmeškejte dotaz zákazníka, ani když probíráte jiné nápady. Informujte své agenty o nejnovějších aktualizacích díky integraci se Slackem a službou LiveAgent. 

Hlavní výhody

  • Při práci se Slackem nezmeškáte jediný tiket

Díky integraci se Slackem v aplikaci LiveAgent můžete sledovat, co se děje s vašimi tikety, zatímco vyřizujete pracovní záležitosti na Slacku. Pokaždé, když je otevřen nový ticket, vyřešen nebo když dostanete odpověď od zákazníka, budete informováni prostřednictvím oznamovacího panelu služby Slack.

  • Přečtěte si důležité změny pravidel

Zjistěte, zda se v nastavení pravidel LiveAgent nezměnilo něco důležitého. Pokaždé, když se pravidlo změní, zatímco jste ve Slacku, budete na to upozorněni. 

  • Snadná konfigurace

Nastavení je snadné z konfiguračního panelu služby LiveAgent a zabere jen pár minut. Během chvilky bude vše připraveno a nastaveno, takže se můžete soustředit na opravdu důležité věci.

  • Buďte ve spojení s vašimi pracovníky

Odesílejte zprávy do služby Slack pomocí LiveAgent a diskutujte vaše nápady, poskytujte rady nebo informujte své agenty o možnosti ”odesílání zpráv do služby Slack”.

  • Přizpůsobení notifikací

Vzory notifikací si můžete snadno přizpůsobit podle svých preferencí.

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Výhody pro vaši společnost

  • Integrace se službou Slack vám ušetří drahocenný čas, protože budete mít neustálý přehled o tom, co se děje ve vašem ovládacím panelu (dashboardu).

  • Automatická oznámení o nově vytvořených tiketech, stávajících tiketech a nových pravidlech
  • Snadno informujte své agenty na Slacku prostřednictvím služby LiveAgent zasláním zprávy do svého kanálu
  • Snadná instalace, žádné složité postupy

Instalace a nastavení

Nastavení vašich Slack oznámení můžete snadno provést i vy sami. Nedovolte, aby někdo zmeškal tiket nebo důležitou změnu ve vašich pravidlech. Stačí udělat jen pár jednoduchých kroků, pojďme se společně podívat, které to jsou.

Krok č. 1

Prvním krokem je nastavení služby Slack. Najdete ji v seznamu Funkce ve vašem panelu správce v LiveAgent. Přejděte do části Konfigurace a najděte aplikaci Slack.

Krok č. 2

Po dokončení aktivace, klikněte na tlačítko ”přidat do Slacku”. Tlačítko se opět zobrazí ve výběru Konfigurace služby Slack. Poté se objeví běžné autorizační vyskakovací okno.

Krok č. 3

Po úspěšném dokončení integrace aplikace Slack se službou LiveAgent, můžete nastavit nové pravidlo ”Odeslat zprávu Slack”. Každý agent má také možnost nastavit si oznámení Slack ve své sekci ”Upravit profil”. Jakmile si nastaví Slack, je nutné poslat testovací zprávu s potvrzením uživatele přímo ve Slacku.

Jste připraveni to vyzkoušet? Postupujte podle těchto tří jednoduchých kroků a vyzkoušejte si odesílání tiketů z vašeho ovládacího panelu v LiveAgent, abyste zjistili, jak to funguje. Přizpůsobení notifikací je poměrně snadné. Stačí přejít do konfigurace služby Slack a podívat se na všechny možnosti. Vyberte si tu, která vám vyhovuje ze všeho nejvíce.

Jste připraveni porazit lenost?

Slack i LiveAgent jsou velice výkonné nástroje, přičemž každý z nich slouží k jinému účelu. Pořízení stabilního, spolehlivého a intuitivního softwaru je pro vás a vaši společnost vždy hodnotnou investicí. Slack, jakožto komunikační nástroj je nedocenitelný a se službou Slack a LiveAgent dohromady bude vaše firma připravena prosperovat, vaši agenti budou vždy upozorněni o updatech a o vaše zákazníky bude vždy rychle a pečlivě postaráno. Definujte podporu zcela novým způsobem a sdílejte příklady toho, jak má dobrý zákaznický servis vypadat, a to třeba v rámci svých kanálů.

A proč se o tom nepřesvědčíte sami? LiveAgent nabízí výhodné cenové plány a spolehlivou podporu za rozumnou cenu. Podívejte se na naše flexibilní cenové tarify nebo si vyzkoušejte LiveAgent zdarma.

”Hledali jsme náhradu za Kayako, což nás velmi frustrovalo. Nejprve jsme zkoušeli Freshdesk, ale když jsem poté narazil na službu LiveAgent, byl jsem přesvědčen. Nejlepší částí na LiveAgent je způsob, kterým přiděluje tikety jednotlivým agentům. Poskytuje tak našim pracovníkům zákaznické podpory neustálý přísun úkolů a zabraňuje tomu, aby si pracovníci vybírali jen jednoduché úkoly, a ty těžší nechávali na později. Je rovněž skvělé, že má obrovské množství funkcí. I přesto, že nebudete potřebovat všechny, určitě v něm najdete vše, co potřebujete.” Sampo S G2

Live chat je jedním z nástrojů helpdesk softwaru, který umožňuje zákazníkům, aby se s vámi spojili přes vaše webové stránky.

Live chat podpora

Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.

Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu

Etiketa live chatu obvyklá pravidla zdvořilého chování při online konverzaci. Správná etiketa v live chatu zajistí profesionální vystupování agentů, což je zásadní pro uspokojivou zákaznickou zkušenost. Live chat má výhody, jako rychlost, úsporu času a nákladů. Dodržování pravidel konverzační etikety v live chatu je však nezbytné pro získání spokojeného zákazníka. Agency zákaznické služby musí být vhodně zvoleny a měli by mít potřebné dovednosti k poskytování pozitivní zákaznické služby.

Nastavení dostupnosti u volacích zařízení

LiveAgent je softwarové řešení pro zákaznickou podporu, které nabízí různé funkce, jako jsou telefony Voice over IP, samoobslužné software, systém pro správu stížností a helpdesk software pro startupy. Je k dispozici pomoc zákaznické podpory, partnerského programu a spolupráce. LiveAgent nabízí také blog, slovník, akademii, šablony, webináře a psaní testů. Všechny zprávy o aktualizacích a slevách jsou k dispozici prostřednictvím odběru jejich newsletteru.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Slack prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Slack

Slack je platforma pro komunikaci týmu, která nabízí rychlou a bezpečnou podporu. Pro kontakt s týmem zákaznické podpory společnosti Slack jsou k dispozici údaje a kanály, jako e-mail podpora, podpora Live Chat, a báze znalostí. Společnost Slack také poskytuje podporu prostřednictvím sociálních sítí, jako např. Instagram, Facebook nebo Twitter. Bohužel Slack nenabízí podporu call centra a fórum.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo