Slack oznámení

Slack je dobře známou cloudovou platformou, která slouží k zasílání rychlých zpráv. Slack můžete také použít ke spojení s vašimi spolupracovníky nebo k okamžité konverzaci třeba o pracovních záležitostech, projektech nebo i nezávazné konverzaci, když máte volnou chvíli. Slack je oblíbený, jelikož je intuitivní, a tak není divu, že mnoho firem již začalo využívat Slack jako hlavní komunikační kanál. Slack původně vznikl jako jednoduchý projekt, jehož cílem bylo zajistit, aby zpětná vazba od zákazníka byla jejich prioritou, a aby poskytovali jednoduchý komunikační prostor pro komunikaci mezi společnostmi. Proto není divu, že Slack se stal nejoblíbenější platformou pro zasílání zpráv, pro společnosti po celém světě.

Pokaždé, když někdo pošle zprávu vám, nebo kontaktuje komunikační kanál, kterého jste součástí, obdržíte oznámení. Od prodejů přes personální oddělení až po vývoj produktů – vše je sjednoceno do jednotného centra.

Jak je to, ale se zákaznickou podporou? Abychom mohli ze služby Slack a LiveAgent vytěžit, co nejvíce, představili jsme novou funkci, která vám umožní zůstat v obraze, i když se zrovna věnujete jiným věcem. Vaše schopnosti v oblasti zákaznického servisu tak budou i nadále pohotové.

LiveAgent vám usnadní sledování vašich tiketů prostřednictvím oznámení ze služby Slack.

Nepropásněte jediný dotaz od zákazníky ani v době, kdy projednáváte jiné plány. Informujte své agenty o nejnovějších updatech díky Slack integraci se službou LiveAgent.

Hlavní výhody

  • Při práci se Slackem nezmeškáte jediný tiket

Pomocí integrace Slack se službou LiveAgent můžete sledovat, co se děje s vašimi tikety, zatímco se staráte o jiné pracovní záležitosti ve Slacku. Pokaždé, když se otevře nový tiket, bude vyřešen nebo když dostanete odpověď od zákazníka, obdržíte notifikaci prostřednictvím oznamovacího panelu služby Slack.

  • Přečtěte si důležité změny pravidel

Podívejte se, zda se v nastavení pravidel LiveAgent něco důležitého nezměnilo. Pokaždé, co se změní nějaké pravidlo a vy budete v danou chvíli ve Slacku, budete o změně informováni.

  • Snadná konfigurace

Nastavení je snadné z konfiguračního panelu služby LiveAgent a zabere jen pár minut. Během chvilky bude vše připraveno a nastaveno, takže se můžete soustředit na opravdu důležité věci.

  • Buďte ve spojení s vašimi pracovníky

Odesílejte zprávy do služby Slack pomocí LiveAgent a diskutujte vaše nápady, poskytujte rady nebo informujte své agenty o možnosti ”odesílání zpráv do služby Slack”.

  • Přizpůsobení notifikací

Vzory notifikací si můžete snadno přizpůsobit podle svých preferencí.

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Výhody pro vaši společnost

  • Integrace se službou Slack vám ušetří váš drahocenný čas, jelikož budete mít neustálý přehled o tom, co se děje ve vašem ovládacím panelu
  • Automatická oznámení o nově vytvořených tiketech, stávajících tiketech a nových pravidlech
  • Informujte své pracovníky či agenty na Slacku prostřednictvím služby LiveAgent, a to zasláním zprávy do svého kanálu.
  • Snadná instalace, žádné složité postupy

Instalace a nastavení

Nastavení vašich Slack oznámení můžete snadno provést i vy sami. Nedovolte, aby někdo zmeškal tiket nebo důležitou změnu ve vašich pravidlech. Stačí udělat jen pár jednoduchých kroků, pojďme se společně podívat, které to jsou.

Krok č. 1

Prvním krokem je nastavení služby Slack. Najdete ji v seznamu Funkce ve vašem panelu správce v LiveAgent. Přejděte do části Konfigurace a najděte aplikaci Slack.

Krok č. 2

Po dokončení aktivace, klikněte na tlačítko ”přidat do Slacku”. Tlačítko se opět zobrazí ve výběru Konfigurace služby Slack. Poté se objeví běžné autorizační vyskakovací okno.

Krok č. 3

Po úspěšném dokončení integrace aplikace Slack se službou LiveAgent, můžete nastavit nové pravidlo ”Odeslat zprávu Slack”. Každý agent má také možnost nastavit si oznámení Slack ve své sekci ”Upravit profil”. Jakmile si nastaví Slack, je nutné poslat testovací zprávu s potvrzením uživatele přímo ve Slacku.

Jste připraveni to vyzkoušet? Postupujte podle těchto tří jednoduchých kroků a vyzkoušejte si odesílání tiketů z vašeho ovládacího panelu v LiveAgent, abyste zjistili, jak to funguje. Přizpůsobení notifikací je poměrně snadné. Stačí přejít do konfigurace služby Slack a podívat se na všechny možnosti. Vyberte si tu, která vám vyhovuje ze všeho nejvíce.

Jste připraveni porazit lenost?

Slack i LiveAgent jsou velice výkonné nástroje, přičemž každý z nich slouží k jinému účelu. Pořízení stabilního, spolehlivého a intuitivního softwaru je pro vás a vaši společnost vždy hodnotnou investicí. Slack, jakožto komunikační nástroj je nedocenitelný a se službou Slack a LiveAgent dohromady bude vaše firma připravena prosperovat, vaši agenti budou vždy upozorněni o updatech a o vaše zákazníky bude vždy rychle a pečlivě postaráno. Definujte podporu zcela novým způsobem a sdílejte příklady toho, jak má dobrý zákaznický servis vypadat, a to třeba v rámci svých kanálů.

A proč se o tom nepřesvědčíte sami? LiveAgent nabízí výhodné cenové plány a spolehlivou podporu za rozumnou cenu. Podívejte se na naše flexibilní cenové tarify nebo si vyzkoušejte LiveAgent zdarma.

”Hledali jsme náhradu za Kayako, což nás velmi frustrovalo. Nejprve jsme zkoušeli Freshdesk, ale když jsem poté narazil na službu LiveAgent, byl jsem přesvědčen. Nejlepší částí na LiveAgent je způsob, kterým přiděluje tikety jednotlivým agentům. Poskytuje tak našim pracovníkům zákaznické podpory neustálý přísun úkolů a zabraňuje tomu, aby si pracovníci vybírali jen jednoduché úkoly, a ty těžší nechávali na později. Je rovněž skvělé, že má obrovské množství funkcí. I přesto, že nebudete potřebovat všechny, určitě v něm najdete vše, co potřebujete.” Sampo S G2

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo