Tiketovací systém je nástroj nebo software, který zachycuje, organizuje a spravuje servsiní požadavky zákazníků. Ve své podstatě systém umožňuje společnostem řešit požadavky zákazníků (tiketyy) rychleji a efektivněji.
Jaké jsou výhody používání systému ticketingu?
- Bezproblémové vícekanálové interakce
- Efektivní řešení tiketů
- Stanovení priorit tiketů
- Zvýšená produktivita agentů
- Monitorování a vykazování SLA
- Reálné poznatky o datech
- Zlepšení kvality podpory a vyšší udržení zákazníků
- Možnosti samoobsluhy
- Významné úspory (eliminace potřeby aplikací a softwaru třetích stran díky ukládání všech zpráv a informací o zákaznících na jednom centralizovaném místě).
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Jaké výjimečné funkce má tiketovací software LiveAgent?
Univerzální schránka
Univerzální schránka LiveAgent sjednocuje e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety znalostní databáze a zprávy živého chatu do jediné sdílené schránky. Umožňuje také uživatelům odpovídat na všechny příchozí zprávy přímo ze schránky, aniž by museli sledovat jednotlivé platformy nebo se k nim přihlašovat.

Hybridní tok tiketů
Jednou z nejvýznamnějších funkcí LiveAgentu je hybridní tok tiketů, který umožňuje agentům sledovat cestu zákazníka k vyřešení ticketu napříč různými kanály ve stejném vlákně tiketu. To znamená, že pokud zákazník zahájí konverzaci na živém chatu, ale později na ni naváže e-mailem nebo telefonicky, všechny tři interakce budou přístupné v rámci jednoho vlákna tiketu.
Kliknutelná ID tiketu
LiveAgent každému tiketu automaticky přiřadí jedinečná identifikátor tiketu (ID). Pokud se jeden z vašich agentů zasekne a potřebuje pomoct, může jednoduše sdílet kliknutelné ID tiketu se svými kolegy, kteří jsou automaticky přesměrování na samotný tiket.

CRM
LiveAgent se může pochlubit vestavěným CRM, který uživatelům umožňuje vytvářet vlastní pole CRM. Uložíte do nich všechny potřebné informace o svých zákaznících, včetně předchozích nákupů, tiketů a jedinečných poznatků.

Detekce kolize agentů
Jednoduchý systém tiketů LiveAgent vás upozorní, kdykoli vstoupíte na půdu jiného agenta. Pokud se například chystáte začít odpovídat na tiket, na kterém pracuje jiný agent, systém vás automaticky upozorní.

Automatizovaná distribuce tiketů
S tiketovacím softwarem LiveAgent budou všechny příchozí zprávy od zákazníků automaticky přiřazeny příslušnému agentovi podpory, čímž se eliminuje zmatek nebo otálení mezi vašimi zaměstnanci. Každý agent bude přesně vědět, na které tikety má odpovědět, což povede k vyšší produktivitě a efektivitě.
Správa SLA
Tiketovací systém LiveAgent bude monitorovat všechny vaše tikety z hlediska SLA a upozorní vás, kdykoli obdržíte tiket od VIP klienta nebo kdykoli se blíží konec lhůty pro vyřízení tiketu od VIP klienta.

Značky a filtrování
Tiketovací systém LiveAgent automaticky organizuje všechny příchozí tikety podle kanálu, priority a data přijetí. Uživatelé mohou také ke každému tiketu přidávat značky, které usnadňují filtrování a umožňují získat přehled o obsahu každého tiketu.

Soukromé poznámky
Agenti mohou uvnitř vláken tiketů vytvářet soukromé poznámky, které jsou viditelné pouze agentům. Soukromé poznámky mohou sloužit jako připomenutí nebo pomoci ostatním agentům, aby se s tiketem nebo požadavkem zákazníka seznámili.

Rozdělení a sloučení tiketů
Tato funkce může výrazně urychlit dobu řešení tiketů. Pokud obdržíte více tiketů týkajících se stejného problému od stejné osoby, můžete je snadno sloučit do jednoho. Případně pokud obdržíte jeden tiket, který vyžaduje pozornost dvou oddělení (například obchodního i IT), můžete jej rozdělit na dvě části a zajistit tak maximální efektivitu.

Interní chat a volání
Stejně jako v Gmailu vám tiketovací software LiveAgent umožňuje chatovat s vašimi online kolegy přímo z řídícího panelu LiveAgent. K dispozici jsou samozřejmě také interní hovory.

Pravidla automatizace
Pravidla automatizace tiketů mohou vaše agenty osvobodit od všedních a opakujících se úkolů. Vytvořením specifických pravidel automatizace, založených na čase a spouštěčích bude váš tiketovací systém schopen provádět úkoly, jako je sledování e-mailů nebo označování tiketů jako spamu.
Reportování
Tiketovací software LiveAgent je vybaven robustními nástroji pro reporting a analýzu dat. Vytvářejte přehledy o výkonu a přehledy o dodržování SLA.

Gamifikace
Zákaznický servis může být opakující se a nevděčná práce. Udělejte si ji zábavnější pomocí herních odznaků, úrovní a odměn. Vaši agenti se budou mít každý den na co těšit a zdravá míra soutěživosti zvýší jejich pracovní efektivitu.

Které komunikační kanály můžete připojit do tiketovacího systému LiveAgent?
- Live chat
- Telefon (lze zaregistrovat neomezený počet telefonních čísel VoIP)
- Viber
- Kontaktní formuláře
- Zákaznický portál
Happy customers are the best customers
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Jak funguje tiketovací systém?
Kdykoli se vaši zákazníci obrátí na vaši společnost prostřednictvím kanálu, který jste propojili se službou LiveAgent, software pro správu tiketů automaticky vygeneruje nový tiket podpory. Tiket je poté přiřazen agentovi, který je za něj nyní zodpovědný. Náš software pro správu tiketů v call centru vám také umožňuje spravovat zodpovědnosti za tikety samostatně.
Jak to vypadá v praxi?
Pokud vás zajímá, zda vaši zákazníci poznají, že k vyřizování jejich telefonátů, live chatů, zpráv Viber, tweetů nebo e-mailů používáte systém ticketingu zákaznické podpory, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, v tomto podrobném videonávodu.
Zprovoznění vašeho tiketovacího systému
Abyste zajistili, že váš tiketovací systém naplno využijete, budete jej muset propojit se všemi vašimi e-maily, profily na sociálních sítích a telefonními čísly. Také budete muset umístit náš live chat widget na svůj web a vytvořit portál podpory LiveAgent. Nejste si jisti jak? Podívejt se na tuto příručku “Začínáme” .
Zdroje báze znalostí
Podívejte se na kompletní seznam funkcí tiketovacího systému.
Připraveni vyzkoušet náš proslulý tiketovací systém?
Zjistěte, jak snadné je poskytovat personalizovanou, včasnou a informovanou podporu pomocí LiveAgent. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.