Tiketování

Tiketovací systém je nástroj nebo software, který zachycuje, organizuje a spravuje servsiní požadavky zákazníků. Ve své podstatě systém umožňuje společnostem řešit požadavky zákazníků (tiketyy) rychleji a efektivněji.

Jaké jsou výhody používání systému ticketingu?

  • Bezproblémové vícekanálové interakce
  • Efektivní řešení tiketů
  • Stanovení priorit tiketů
  • Zvýšená produktivita agentů
  • Monitorování a vykazování SLA
  • Reálné poznatky o datech
  • Zlepšení kvality podpory a vyšší udržení zákazníků
  • Možnosti samoobsluhy
  • Významné úspory (eliminace potřeby aplikací a softwaru třetích stran díky ukládání všech zpráv a informací o zákaznících na jednom centralizovaném místě).

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Jaké výjimečné funkce má tiketovací software LiveAgent?

Univerzální schránka

Univerzální schránka LiveAgent sjednocuje e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety znalostní databáze a zprávy živého chatu do jediné sdílené schránky. Umožňuje také uživatelům odpovídat na všechny příchozí zprávy přímo ze schránky, aniž by museli sledovat jednotlivé platformy nebo se k nim přihlašovat.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Řídící panel tiketování LiveAgent

Hybridní tok tiketů

Jednou z nejvýznamnějších funkcí LiveAgentu je hybridní tok tiketů, který umožňuje agentům sledovat cestu zákazníka k vyřešení ticketu napříč různými kanály ve stejném vlákně tiketu. To znamená, že pokud zákazník zahájí konverzaci na živém chatu, ale později na ni naváže e-mailem nebo telefonicky, všechny tři interakce budou přístupné v rámci jednoho vlákna tiketu.

Kliknutelná ID tiketu

LiveAgent každému tiketu automaticky přiřadí jedinečná identifikátor tiketu (ID). Pokud se jeden z vašich agentů zasekne a potřebuje pomoct, může jednoduše sdílet kliknutelné ID tiketu se svými kolegy, kteří jsou automaticky přesměrování na samotný tiket.

CRM

LiveAgent se může pochlubit vestavěným CRM, který uživatelům umožňuje vytvářet vlastní pole CRM. Uložíte do nich všechny potřebné informace o svých zákaznících, včetně předchozích nákupů, tiketů a jedinečných poznatků.

Ticket_Customer-insights-CRM

Detekce kolize agentů

Jednoduchý systém tiketů LiveAgent vás upozorní, kdykoli vstoupíte na půdu jiného agenta. Pokud se například chystáte začít odpovídat na tiket, na kterém pracuje jiný agent, systém vás automaticky upozorní.

Detekce kolize agenta

Automatizovaná distribuce tiketů

S tiketovacím softwarem LiveAgent budou všechny příchozí zprávy od zákazníků automaticky přiřazeny příslušnému agentovi podpory, čímž se eliminuje zmatek nebo otálení mezi vašimi zaměstnanci. Každý agent bude přesně vědět, na které tikety má odpovědět, což povede k vyšší produktivitě a efektivitě.

Správa SLA

Tiketovací systém LiveAgent bude monitorovat všechny vaše tikety z hlediska SLA a upozorní vás, kdykoli obdržíte tiket od VIP klienta nebo kdykoli se blíží konec lhůty pro vyřízení tiketu od VIP klienta.

SLA-level-LiveAgent
Nastavení SLA

Značky a filtrování

Tiketovací systém LiveAgent automaticky organizuje všechny příchozí tikety podle kanálu, priority a data přijetí. Uživatelé mohou také ke každému tiketu přidávat značky, které usnadňují filtrování a umožňují získat přehled o obsahu každého tiketu.

Soukromé poznámky

Agenti mohou uvnitř vláken tiketů vytvářet soukromé poznámky, které jsou viditelné pouze agentům. Soukromé poznámky mohou sloužit jako připomenutí nebo pomoci ostatním agentům, aby se s tiketem nebo požadavkem zákazníka seznámili.

Rozdělení a sloučení tiketů

Tato funkce může výrazně urychlit dobu řešení tiketů. Pokud obdržíte více tiketů týkajících se stejného problému od stejné osoby, můžete je snadno sloučit do jednoho. Případně pokud obdržíte jeden tiket, který vyžaduje pozornost dvou oddělení (například obchodního i IT), můžete jej rozdělit na dvě části a zajistit tak maximální efektivitu.

Interní chat a volání

Stejně jako v Gmailu vám tiketovací software LiveAgent umožňuje chatovat s vašimi online kolegy přímo z řídícího panelu LiveAgent. K dispozici jsou samozřejmě také interní hovory.

Interní volání

Pravidla automatizace

Pravidla automatizace tiketů mohou vaše agenty osvobodit od všedních a opakujících se úkolů. Vytvořením specifických pravidel automatizace, založených na čase a spouštěčích bude váš tiketovací systém schopen provádět úkoly, jako je sledování e-mailů nebo označování tiketů jako spamu.

Reportování

Tiketovací software LiveAgent je vybaven robustními nástroji pro reporting a analýzu dat. Vytvářejte přehledy o výkonu a přehledy o dodržování SLA.

Gamifikace

Zákaznický servis může být opakující se a nevděčná práce. Udělejte si ji zábavnější pomocí herních odznaků, úrovní a odměn. Vaši agenti se budou mít každý den na co těšit a zdravá míra soutěživosti zvýší jejich pracovní efektivitu.

Které komunikační kanály můžete připojit do tiketovacího systému LiveAgent?

  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon (lze zaregistrovat neomezený počet telefonních čísel VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • WhatsApp
  • Kontaktní formuláře
  • Zákaznický portál
Ocenění

Happy customers are the best customers

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

View more

Odznaky

Jak funguje tiketovací systém?

Kdykoli se vaši zákazníci obrátí na vaši společnost prostřednictvím kanálu, který jste propojili se službou LiveAgent, software pro správu tiketů automaticky vygeneruje nový tiket podpory. Tiket je poté přiřazen agentovi, který je za něj nyní zodpovědný. Náš software pro správu tiketů v call centru vám také umožňuje spravovat zodpovědnosti za tikety samostatně.

Jak to vypadá v praxi?

Pokud vás zajímá, zda vaši zákazníci poznají, že k vyřizování jejich telefonátů, live chatů, zpráv Viber, tweetů nebo e-mailů používáte systém ticketingu zákaznické podpory, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, v tomto podrobném videonávodu.

Zprovoznění vašeho tiketovacího systému

Abyste zajistili, že váš tiketovací systém naplno využijete, budete jej muset propojit se všemi vašimi e-maily, profily na sociálních sítích a telefonními čísly. Také budete muset umístit náš live chat widget na svůj web a vytvořit portál podpory LiveAgent. Nejste si jisti jak? Podívejt se na tuto příručku “Začínáme” .

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Zdroje báze znalostí

Podívejte se na kompletní seznam funkcí tiketovacího systému.

Připraveni vyzkoušet náš proslulý tiketovací systém?

Zjistěte, jak snadné je poskytovat personalizovanou, včasnou a informovanou podporu pomocí LiveAgent. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je tiketing?

Tiketing je nástroj nebo software, který zachycuje, organizuje a spravuje požadavky zákaznických služeb. Systém ve svém jádru umožňuje podnikům řešit požadavky zákazníků (tikety) rychleji a efektivněji.

Jaké jsou výhody používání tiketového systému?

Bezproblémové omnikanálové interakce, efektivní řešení tiketů, upřednostňování tiketů, zlepšená produktivita agentů, monitorování a reporting SLA, statistiky skutečných dat, zlepšená kvalita podpory a vyšší udržení zákazníků.

Je tiketing užitečný?

Tiketing je užitečný, protože ovlivňuje automatizaci práce zákaznických služeb, snadné použití a snížení nákladů na služby. Navíc to má vliv na zvýšení loajality zákazníků, vyšší výnosy a efektivitu zprostředkovatelů.

Jak funguje tiketingový systém?

Kdykoli vaši zákazníci osloví vaši společnost prostřednictvím kanálu, který jste propojili se svým tiketingovým systémem, systém automaticky převede zprávu na tiket podpory.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo